Ik zal aan je denkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:40 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Jippie, morgen heeeeerlijk uitslapen!!
Het is anders best leuk hoor om mijn zus te zijnquote:
Ik ookquote:
Ik gebruik kleurtjes in het bagger-layoutquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik klap gewoon altijd mijn laptop dicht zonder Fok af te sluiten, heb dus eigenlijki geen tvp nodig
Je kan vragen aan elkaar stellen, niemand die 't antwoord weetquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:41 schreef Deisyy het volgende:
Het is anders best leuk hoor om mijn zus te zijn
Hahahahaquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik klap gewoon altijd mijn laptop dicht zonder Fok af te sluiten, heb dus eigenlijki geen tvp nodig
Uitslapen dus voor jullie. Ik mag al een uur vroeger aan de bak.quote:
Droevigheid ten top. Met die stomme tang van d'r. Wat ben ik blij zeg, dat ik nooit iets hoef te doen aan mijn haar. (naast wassen en borstelen enzo hequote:
Oh toch welquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:47 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Droevigheid ten top. Met die stomme tang van d'r. Wat ben ik blij zeg, dat ik nooit iets hoef te doen aan mijn haar. (naast wassen en borstelen enzo he)
Hansquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:49 schreef Dementor het volgende:
Ik kom niet meer bij van Hans Teeuwen!
Als je zo met kinderen omgaat verdien je wel een paar "patsen"!quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:51 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hans. Met Baby Terrence en BarbaBob.
Moet even plat, anders kom ik morgen niet op tijd bijquote:
Ik pak hooguit 4 uur slaapquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:51 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ach morgen weer om 04:15 de wekker dus jij mag uitslapen
Ja, maar ik weet hoe PP het bedoeltquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is anders best leuk hoor om mijn zus te zijn
Wat ben jij vals!!!quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je kan vragen aan elkaar stellen, niemand die 't antwoord weet.
Ga ze grijpen Caro!quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:52 schreef CarOnline het volgende:
OMG!!! Daar gaan mn buren weer, met die knetterharde SCHIJTMUZIEK![]()
Ik kan mn eigen tv niet meer horen. HOEREKUTBUREN Eikels!!!![]()
Nog heel even
Trusten Ruudquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Moet even plat, anders kom ik morgen niet op tijd bij![]()
Dobranoc,
szép álmokat,
en welterusten.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor mij wel![]()
@Lady night: Dankjewel, je ben een schat.
Dat heeft echt geen nut, het zijn echt kansloze zeikers. Plus dat ze dan aankomen met: Ja maar wij horen jouw kids ook. Dat moet ook haast wel, de huizen zijn echt zó gehorig.quote:
Ik kan er niets aan doen, maar ik gun het die duitsers voor geen meterquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:07 schreef tipsch het volgende:
[..]
Truste ruud, en het soepie.![]()
Wat een rotwedstrijd weer, duitsland blegh :r
Heb je morgen je gesprek waarop je je niet voor mocht bereiden?quote:
Ja dat gesprek.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je morgen je gesprek waarop je je niet voor mocht bereiden?
Succes
quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:12 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Succes en trusten allemaal! Ik kruip er ook in!
Succesquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja dat gesprek.
Als het goed klinkt teken ik direct want ik ga hierna toch een master doen.
Ze zijn gewoon pissed omdat jij nog steeds niks aan dat onkruid gedaan hebtquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat heeft echt geen nut, het zijn echt kansloze zeikers. Plus dat ze dan aankomen met: Ja maar wij horen jouw kids ook. Dat moet ook haast wel, de huizen zijn echt zó gehorig.
Maar ja, dat zijn leefgeluiden en niet de radio zo fucking hard.
Wel al 2x over ons klagen bij mn neurotische huisbazin maar niet ff er aan denken dat ik 3 kids boven heb liggen slapen.
En dit is zeker al de 10e keer in die bijna 4 maand dat we hier wonen. En dat gáát maar door.
Op een gegeven moment is het echt op hoor. Die schlagers en Marianne Weber muziek, ik kan er gewoon niet meer tegen. Zetten gerust de speler om half 7 aan tot een uur of half 1.
Maar hahaaaaaaaa de maat is vol, vrijdag SINGALONG![]()
Het was best gezellig bij de shoarmaboerquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:12 schreef petraa het volgende:
Goodevening! KUT TURKEN, ze hebben verloren
kijk Caro, je hebt toch ook dgk gekeken??? het begrip "terror" is je dus niet onbekendquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:05 schreef CarOnline het volgende:
Trusten iedereen die gaat. Ik kan toch nog niet slapen
Dat zekerquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon pissed omdat jij nog steeds niks aan dat onkruid gedaan hebt
Haha ja, dat ga ik vrijdag doen. Op het moment dat ze het níet verwachten!quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:21 schreef Desii het volgende:
[..]
kijk Caro, je hebt toch ook dgk gekeken??? het begrip "terror" is je dus niet onbekend
Ik zeg, welk heftig meeblerliedje vind jij onwijs cool![]()
Zal tante Desii, je ff een spoedcursus geven
Mijn Turkse overbuurman die elke 8 maanden een splinternieuwe mercedes koopt en er nu dus sinds vandaag ook weer een nieuwe voor de deur heeft staan.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het was best gezellig bij de shoarmaboer2 biertjes, maar geen shoarma
![]()
Toch eigenlijk jammer dat ik geen toeter meer heb
kijk that's the spirit.... Iquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja, dat ga ik vrijdag doen. Op het moment dat ze het níet verwachten!
En knetterhard meezingen
Wees blij dat je bijna van ze verlost bent Caro, nog even volhouden en hopelijk krijg je leukere buren straks!quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:04 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat heeft echt geen nut, het zijn echt kansloze zeikers. Plus dat ze dan aankomen met: Ja maar wij horen jouw kids ook. Dat moet ook haast wel, de huizen zijn echt zó gehorig.
Maar ja, dat zijn leefgeluiden en niet de radio zo fucking hard.
Wel al 2x over ons klagen bij mn neurotische huisbazin maar niet ff er aan denken dat ik 3 kids boven heb liggen slapen.
En dit is zeker al de 10e keer in die bijna 4 maand dat we hier wonen. En dat gáát maar door.
Op een gegeven moment is het echt op hoor. Die schlagers en Marianne Weber muziek, ik kan er gewoon niet meer tegen. Zetten gerust de speler om half 7 aan tot een uur of half 1.
Maar hahaaaaaaaa de maat is vol, vrijdag SINGALONG![]()
Dat was wederom een irritant karig potje voetbal van Duitsland. Baal ervan.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen, maar ik gun het die duitsers voor geen meter
Ondanks alle getoeter was ik ook voor de Turken. Vond ze trouwens ook gewoon beterquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Mijn Turkse overbuurman die elke 8 maanden een splinternieuwe mercedes koopt en er nu dus sinds vandaag ook weer een nieuwe voor de deur heeft staan.Had beloofd dat als Turkije in de finale kwam hij zijn oude mercedes zou verloten.
Niet dat ik dat geleuf, maar hij heeft het gezegd.
Dus dat was voor mij de druppel die me voor Turkije liet zijn.!
Supertip van Gertquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat zeker![]()
Maar voor dat ik wegga gooi ik een handvol onkruidzaadjes bij hun in de tuin, dat zal ze leren!
Tipje van TerrorGert
Er was hier trouwens wel getoeter en ook vuurwerk, mar ik denk dat dat Nederlanders waren die kwaad waren op het getoeter van de turken afgelopen week toen we verloren hadden.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ondanks alle getoeter was ik ook voor de Turken. Vond ze trouwens ook gewoon beter
Gadverdammequote:Op donderdag 26 juni 2008 00:05 schreef Gert het volgende:
Ik help je een handje, Van Rinsum:![]()
[ afbeelding ]
Manu, flikker jij ze ff op je BBQ?
Zo is het ook niks.![]()
ik gooi ze wel op de bbq mee kijken ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:05 schreef Gert het volgende:
Ik help je een handje, Van Rinsum:![]()
[ afbeelding ]
Manu, flikker jij ze ff op je BBQ?
Zo is het ook niks.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |