en dat is een utopie.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:08 schreef borisz het volgende:
Arsenal wordt kampioen omdat v Persie bijna het hele seizoen fit is
Volgens mij gaat de top 3 rechtstreeks de CL in.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dat is een utopie.
Arsenal kampioen
Man Utd directe CL
Chelsea VCL
Liverpool VCL
Everton UEFA
Pompey UEFA
Villa UEFA
Stoke, Hull en Fulham vliegen eruit.
Ja idd dat hebben ze veranderd.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:09 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Volgens mij gaat de top 3 rechtstreeks de CL in.
Ik hoop wel dat 1 van hun erin blijftquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:02 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe Stoke en Hull het doen. Voor het eerst in jaren zijn er dit jaar niet alleen voetballende ploegen gepromoveerd, maar ploegen die 'hoofball' spelen. Als ze dat spel in de PL ook blijven spelen hebben we er een attractie bij. Uiteraard vliegen ze er kansloos uit (ook al hoop ik van niet).
Met een beetje geluk voor sperz v Hull maar zelfs dat betwijfel ik, zeker als het een beetje mocht draaien.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:30 schreef WooZ het volgende:
Ah ik dank u, zit van 4-11 oktober in Londen eens kijken welk wedstrijdje interessant is
Chelsea - villa
west ham - bolton
tottenham - hull
kan volgens mij overal zo kaartjes kopen via internet, niet?
is het zo moeilijk om aan kaarten te komen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Met een beetje geluk voor sperz v Hull maar zelfs dat betwijfel ik, zeker als het een beetje mocht draaien.
Je moet overal member zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:41 schreef WooZ het volgende:
[..]
is het zo moeilijk om aan kaarten te komen?
millwall speelt iig ook thuis
Maar die kaarten komen pas in de verkoop als er na een bepaalde nog kaarten zijn overgelaten door members en ik weet toevallig dat Chelsea voor dit soort wedstrijden altijd uitverkoopt binnen de membersale.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:51 schreef WooZ het volgende:![]()
![]()
![]()
bij chelsea kan je ook selecteren non-member
Je zou via Bolton kunnen proberen om in het uitvak te komen. Hull durf ik niet zo te zeggen, want die zullen in hun eerste PL-jaar wel veel man meenemen naar de uitwedstrijden en vooral naar zo'n wedstrijd als Sperz uit.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:30 schreef WooZ het volgende:
Ah ik dank u, zit van 4-11 oktober in Londen eens kijken welk wedstrijdje interessant is
Chelsea - villa
west ham - bolton
tottenham - hull
Op zich niet, zeker niet bij de wat kleinere clubs. We hebben hier op één keer na altijd kaartje kunnen krijgen voor West Ham.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:41 schreef WooZ het volgende:
[..]
is het zo moeilijk om aan kaarten te komen?
millwall speelt iig ook thuis
Tottenham geef ik je weinig kans. 9 van de 10 keer uitverkocht in de membersale.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:30 schreef WooZ het volgende:
Chelsea - villa
west ham - bolton
tottenham - hull
quote:Keeper Robinson joins Blackburn
Tottenham and England goalkeeper Paul Robinson has joined Blackburn for £3.5m, signing a five-year contract.
Robinson, 28, had a torrid time last season, losing his place in Spurs' starting line-up and also being replaced as England's number one.
And last month Spurs boss Juande Ramos signed Brazilian keeper Heurelho Gomes from Dutch side PSV Eindhoven.
Former Leeds stopper Robinson looks set to replace Brad Friedel, who is on the verge of joining Aston Villa.
Robinson is Paul Ince's first signing as Blackburn boss, and it is sure to be a controversial one with some Rovers fans.
TFP
While Robinson is nine years Friedel's junior, the American veteran was a far more consistent performer last season.
Robinson did play in Tottenham's Carling Cup win over Chelsea last season but was dogged by poor form and his place was constantly under threat from Radek Cerny.
A January horror show against Reading was the last straw in a series of below-par performances and led to Ramos dropping Robinson in favour of Cerny for 10 matches.
Robinson joined the north London club for £1.5m in May 2004 and his England debut followed in June of the same year.
He was first-choice keeper at the 2006 World Cup in Germany and kept four clean sheets as England were knocked out at the quarter-final stage.
However, doubts surfaced about his international future when a Gary Neville back-pass bobbled over his foot and into the net in a 2-0 defeat by Croatia.
He was replaced by Villa's Scott Carson for a friendly with Austria last November before being omitted for the crucial Euro 2008 qualifier against Croatia at Wembley.
Ince would like to add to his squad before the start of the new campaign but will be equally focused on ensuring the likes of David Bentley and Roque Santa Cruz do not follow Friedel out of the club.
Als dat zou kunnenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:28 schreef sjimz het volgende:
Spurs 4 champion!
je verwacht toch geen degradatie?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:34 schreef Schimpie het volgende:
Ik vrees het ergste zoals we er nu voor staan.
Tjah ik verwacht beide nieuwe Derby taferelenquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:10 schreef Dos37 het volgende:
[ afbeelding ] Engeland:
1 = Manchester United
2 = Chelsea
3 = Liverpool
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:40 schreef Dos37 het volgende:
1. Manchester United
2. Chelsea
3. Arsenal
Speltip 7: ...quote:
Rechten liggen niet meer bij de BBC van dat duel.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Zenden ze Man U - Pomey niet uit ?
Welke stream? En is hij een beetje goed te doen of ruk-kwaliteit?quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:11 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb wel een streampje aangezet net. Het is niet eens op Sport1.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:34 schreef Schimpie het volgende:
Ik vrees het ergste zoals we er nu voor staan.
Is dat tegenwoordig de vertaling van "niets is voldoende behalve het beste"quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:39 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Geen Europees voetbal bedoel ik daarmee.
Zondag eindelijk weer de hele dag voetbalquote:Saturday, 16 August 2008
Arsenal v West Brom, 13:45
Bolton v Stoke, 16:00
Everton v Blackburn, 16:00
Hull v Fulham, 16:00
Middlesbrough v Tottenham, 16:00
Sunderland v Liverpool, 18:30
West Ham v Wigan, 15:00
Sunday, 17 August 2008
Chelsea v Portsmouth, 14:30
Aston Villa v Man City, 16:00
Man Utd v Newcastle, 17:00
Opvallend. Zouden ze dan echt eens de status van subtop kunnen ontstijgen? Aan de ene kant hebben ze hun talentvolle spelers weten te behouden in Ashley Young, Agbonlahor en hun ervaren in Barry en Petrov. Bovendien vind ik dat ze goed hebben ingekocht met Friedel, Sidwell en Luke Young.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:46 schreef Radegast het volgende:
Toch nog even op de valreep een voorspelling...
4. Aston Villa
Voor Mellberg hebben ze Cuellar gehaald van de Rangers, goede verdediger.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Opvallend. Zouden ze dan echt eens de status van subtop kunnen ontstijgen? Aan de ene kant hebben ze hun talentvolle spelers weten te behouden in Ashley Young, Agbonlahor en hun ervaren in Barry en Petrov. Bovendien vind ik dat ze goed hebben ingekocht met Friedel, Sidwell en Luke Young.
Alleen zullen ze Mellberg wel erg missen, en vraag ik me af of hun selectie wel allround sterk genoeg is om een CL-plaats te pakken. Maar ik denk als een van de grote clubs het laat afweten, dat Villa samen met Spurs en Portsmouth er snel bij is om die plek over te nemen.
En Tottenham Hotspur net als vorig seizoen zo hoog. We weten nog wel hoe dat is afgelopen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:37 schreef Banaanensuiker het volgende:
Opvallend dat Arsenal zo laag geklasseerd wordt. Vorig seizoen waren ze de 1e 15 wedstrijden ongeslagen. Ze lijken mij dan toggg wel een titelkandidaat.
Tja, vorig seizoen had ik Arsenal nog wel als derde, maar ik denk dat Liverpool wat betere zaken gedaan heeft op de markt. Die zijn geen belangrijke spelers kwijtgeraakt, maar hebben wel ingekocht op hun zwakke posities(backs, spits). Al is het ook maar de vraag of die lui het goed gaan doen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:37 schreef Banaanensuiker het volgende:
Opvallend dat Arsenal zo laag geklasseerd wordt. Vorig seizoen waren ze de 1e 15 wedstrijden ongeslagen. Ze lijken mij dan toggg wel een titelkandidaat.
Waar kan ik tekenenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:11 schreef venomsnake het volgende:
Mijn gevoel zegt dat Spurs het komend seizoen erg goed gaat doen.
Plek 3 oid.
who needs hleb anywayquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:55 schreef Gunner het volgende:
Goede vervanger van de nooit scorende Hleb
We zijn verwend met mooi voetbal. Winst is het belangrijkstequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:41 schreef fanneke het volgende:
1-0 bij de rust, beetje mager tot nu toe.
Idd en 2x een Schalke vs Hannover. Plus NED vs ARG. Die twee zenders hadden net zo goed 2 PL wedstrijden kunnen uitzenden want ik wil West Ham vs Wigan zien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:06 schreef fanneke het volgende:
Kut Sport1.
Ze hebben 8 kanalen en dan zenden ze maar 3 Premier League wedstrijden uit. Ik wil Hull-Fulham zien!
Omdat die naar United gaat.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:24 schreef One_conundrum het volgende:
Waarom speelt Berbatovv niet?
quote:
Terecht ook.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
Berbatov heeft zelfs 'n transferverzoek ingediend bij Spurs, naar 't schijnt. Wil ook niet naar Barça, alleen United telt.
en 3-0 Elmanderquote:
FFC scoorde als eerste...quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:36 schreef fanneke het volgende:
[..]
![]()
Bolton wel tegen Stoke, 1-0 Steinsson
Op teletekst stond 1-0 voor Hullquote:
quote:
in de 93e minuut.quote:
Nu al evenveel overwinningen als Derby vorig seizoen.quote:
quote:De bezoekers leken op rozen te zitten, maar een fout van doelman Paul Robinson leidde de gelijkmaker in.
Back to the eighties!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:27 schreef venomsnake het volgende:
Wat een afschuwelijke shirts van Liverpool
waar speelt hij nu?quote:
Nog 37 wedstrijden te gaan!quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:58 schreef Gunner het volgende:
Ja spurs gaat zeker boven Arse eindigen
Net zoals vorig seizoen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:58 schreef Gunner het volgende:
Ja spurs gaat zeker boven Arse eindigen
Op het voorseizoen na, gaan de Spurs gedurende het seizoen Arsenal niet beter in het vizier hebben dan ze nu doen.quote:
Heerlijk schotquote:
Pompeyquote:Petr Cech (Tsj)
José Bosingwa (Por)
Ricardo Carvalho (Por)
John Terry
Ashley Cole
Michael Ballack (Dui)
Frank Lampard
John Obi Mikel (Nga)
Deco (Por)
Joe Cole
Nicolas Anelka (Fra)
quote:David James
Younes Kaboul (Fra)
Sol Campbell
Sylvain Distin (Fra)
Hermann Hreidarsson (IJs)
Glen Johnson
Lassana Diarra (Fra)
Pape Bouba Diop (Sen)
Niko Kranjcar (Kro)
Jermain Defoe
Peter Crouch
Ja, hij moet gewoon op het vaste land spelenquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:22 schreef venomsnake het volgende:
Aan zo'n Peter Crouch heb je ook geen hol als je hem daar voorin op een eiland zet.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:28 schreef Doc het volgende:
[..]
Ja, hij moet gewoon op het vaste land spelen(<= of is een beter icon voor een slecht grap
)
ManU veel sterker, was een beetje tegen de verhouding in..quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Verrassend, hoe is de wedstrijd?
Doelpunt van Newcastle kwam een beetje uit het niets. Manchester was toch wel de bovenliggende partij.quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Verrassend, hoe is de wedstrijd?
Luister je naar die droogkloot?quote:Op zondag 17 augustus 2008 17:25 schreef venomsnake het volgende:
Hehe, die verslaggever bij de salto's van Martins:
Even kijken of hij stilstaat bij de landing... Nee, dat betekent één punt aftrek.
Welke Rafael?quote:
Rechtsback?quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
De enige echte, braziliaans talent.
Is Manchester nu zo slecht of is Newcastle nu zo goed?quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Newcastle staat goed partij te geven.
Ik vind ManU niet eens heel beroerd spelen, maar Newcastle staat gewoon goed.quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:44 schreef Gunner het volgende:
[..]
Is Manchester nu zo slecht of is Newcastle nu zo goed?
Wegens familieomstandigheden in Argentiniëquote:
Ach, vorig jaar was gelijk tegen Reading zonder dat er bij Man Utd echt wat ontbrak, wat dat betreft gaan we erop vooruitquote:Op zondag 17 augustus 2008 18:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dat zijn de eerste verliespunten dit seizoen weer
Jullie kwamen vorig seizoen toch ook na 5/6 speelrondes pas op stoom?quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:56 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dat zijn de eerste verliespunten dit seizoen weer
Ik snap het niet maar ze hebben toch ruim 110 miljoen in ontvangst genomen?quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:58 schreef DemonCleaner het volgende:
Volgende keer wel gewoon even het geld op tafel leggen voor je grote aankoop voor de competitie begint
Geniet er maar van, nu 't nog kanquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:03 schreef mcyodogg het volgende:
Eindelijk weer eens top of the league
Daar moest ik ook gelijk aan denken. Agh warempel nog 37 wedstrijdenquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:00 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Ach, vorig jaar was gelijk tegen Reading zonder dat er bij Man Utd echt wat ontbrak, wat dat betreft gaan we erop vooruit
Net niet zo snel als Fowlerquote:
Deco had er natuurlijk met rood afgemoeten, na een minuut of 3, na die schandalige overtreding op Diarra.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:27 schreef mcyodogg het volgende:
Lekker voor Deco dat ie nog zn goaltje (alhoewel 'tje'...) meepakt. Verdiende hij ook naar een uitstekende wedstrijd.
100% zeker weten dat hij er direct af moest, hoe kun je nou zo´n kut actie doen de eerste 3 minuten bij je nieuwe teamquote:Op maandag 18 augustus 2008 02:24 schreef fanneke het volgende:
[..]
Deco had er natuurlijk met rood afgemoeten, na een minuut of 3, na die schandalige overtreding op Diarra.
Volgens het boekje wel, maar in de praktijk zie je het niet altijd gebeuren. Denk dat Makelele wekelijks zo'n tackle eruit gooide.quote:Op maandag 18 augustus 2008 02:24 schreef fanneke het volgende:
[..]
Deco had er natuurlijk met rood afgemoeten, na een minuut of 3, na die schandalige overtreding op Diarra.
Een goede gemiddelde keeper heeft die bal gewoon.quote:
Amen, die scheids keek er gewoon naar en zegt dat het niks wasquote:Op maandag 18 augustus 2008 13:42 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Volgens het boekje wel, maar in de praktijk zie je het niet altijd gebeuren. Denk dat Makelele wekelijks zo'n tackle eruit gooide.
Maar goed, hij mocht zich gelukkig prijzen dat de scheidsrechter coulant was, want die stond er een meter vanaf.
Je vergeet er eentjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:45 schreef M0NTANA het volgende:
Zaterdag 23 augustus 2008:
16:00 Liverpool - Middlesbrough
16:00 Newcastle - Bolton
16:00 Stoke City FC - Aston Villa
16:00 Tottenham - Sunderland
16:00 West Bromwich Albion FC - Everton
16:00 Blackburn - Hull City AFC
18:30 Fulham - Arsenal
Zondag 24 augustus 2008:
14:30 Wigan Athletic FC - Chelsea
17:00 Manchester City FC - West Ham
Vanaf het weekend daarna heb ik gelukkig Sport1.![]()
Bewust.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:57 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Je vergeet er eentje
Maandag 25 augustus 2008
21.00 Portsmouth - Man. United
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |