Welke stream? En is hij een beetje goed te doen of ruk-kwaliteit?quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:11 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb wel een streampje aangezet net. Het is niet eens op Sport1.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:34 schreef Schimpie het volgende:
Ik vrees het ergste zoals we er nu voor staan.
Is dat tegenwoordig de vertaling van "niets is voldoende behalve het beste"quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:39 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Geen Europees voetbal bedoel ik daarmee.
Zondag eindelijk weer de hele dag voetbalquote:Saturday, 16 August 2008
Arsenal v West Brom, 13:45
Bolton v Stoke, 16:00
Everton v Blackburn, 16:00
Hull v Fulham, 16:00
Middlesbrough v Tottenham, 16:00
Sunderland v Liverpool, 18:30
West Ham v Wigan, 15:00
Sunday, 17 August 2008
Chelsea v Portsmouth, 14:30
Aston Villa v Man City, 16:00
Man Utd v Newcastle, 17:00
Opvallend. Zouden ze dan echt eens de status van subtop kunnen ontstijgen? Aan de ene kant hebben ze hun talentvolle spelers weten te behouden in Ashley Young, Agbonlahor en hun ervaren in Barry en Petrov. Bovendien vind ik dat ze goed hebben ingekocht met Friedel, Sidwell en Luke Young.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:46 schreef Radegast het volgende:
Toch nog even op de valreep een voorspelling...
4. Aston Villa
Voor Mellberg hebben ze Cuellar gehaald van de Rangers, goede verdediger.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Opvallend. Zouden ze dan echt eens de status van subtop kunnen ontstijgen? Aan de ene kant hebben ze hun talentvolle spelers weten te behouden in Ashley Young, Agbonlahor en hun ervaren in Barry en Petrov. Bovendien vind ik dat ze goed hebben ingekocht met Friedel, Sidwell en Luke Young.
Alleen zullen ze Mellberg wel erg missen, en vraag ik me af of hun selectie wel allround sterk genoeg is om een CL-plaats te pakken. Maar ik denk als een van de grote clubs het laat afweten, dat Villa samen met Spurs en Portsmouth er snel bij is om die plek over te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |