en dat is een utopie.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:08 schreef borisz het volgende:
Arsenal wordt kampioen omdat v Persie bijna het hele seizoen fit is
Volgens mij gaat de top 3 rechtstreeks de CL in.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dat is een utopie.
Arsenal kampioen
Man Utd directe CL
Chelsea VCL
Liverpool VCL
Everton UEFA
Pompey UEFA
Villa UEFA
Stoke, Hull en Fulham vliegen eruit.
Ja idd dat hebben ze veranderd.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:09 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Volgens mij gaat de top 3 rechtstreeks de CL in.
Ik hoop wel dat 1 van hun erin blijftquote:Op dinsdag 1 juli 2008 18:02 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe Stoke en Hull het doen. Voor het eerst in jaren zijn er dit jaar niet alleen voetballende ploegen gepromoveerd, maar ploegen die 'hoofball' spelen. Als ze dat spel in de PL ook blijven spelen hebben we er een attractie bij. Uiteraard vliegen ze er kansloos uit (ook al hoop ik van niet).
Met een beetje geluk voor sperz v Hull maar zelfs dat betwijfel ik, zeker als het een beetje mocht draaien.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:30 schreef WooZ het volgende:
Ah ik dank u, zit van 4-11 oktober in Londen eens kijken welk wedstrijdje interessant is
Chelsea - villa
west ham - bolton
tottenham - hull
kan volgens mij overal zo kaartjes kopen via internet, niet?
is het zo moeilijk om aan kaarten te komen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:37 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Met een beetje geluk voor sperz v Hull maar zelfs dat betwijfel ik, zeker als het een beetje mocht draaien.
Je moet overal member zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:41 schreef WooZ het volgende:
[..]
is het zo moeilijk om aan kaarten te komen?
millwall speelt iig ook thuis
Maar die kaarten komen pas in de verkoop als er na een bepaalde nog kaarten zijn overgelaten door members en ik weet toevallig dat Chelsea voor dit soort wedstrijden altijd uitverkoopt binnen de membersale.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:51 schreef WooZ het volgende:![]()
![]()
![]()
bij chelsea kan je ook selecteren non-member
Je zou via Bolton kunnen proberen om in het uitvak te komen. Hull durf ik niet zo te zeggen, want die zullen in hun eerste PL-jaar wel veel man meenemen naar de uitwedstrijden en vooral naar zo'n wedstrijd als Sperz uit.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:30 schreef WooZ het volgende:
Ah ik dank u, zit van 4-11 oktober in Londen eens kijken welk wedstrijdje interessant is
Chelsea - villa
west ham - bolton
tottenham - hull
Op zich niet, zeker niet bij de wat kleinere clubs. We hebben hier op één keer na altijd kaartje kunnen krijgen voor West Ham.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:41 schreef WooZ het volgende:
[..]
is het zo moeilijk om aan kaarten te komen?
millwall speelt iig ook thuis
Tottenham geef ik je weinig kans. 9 van de 10 keer uitverkocht in de membersale.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:30 schreef WooZ het volgende:
Chelsea - villa
west ham - bolton
tottenham - hull
quote:Keeper Robinson joins Blackburn
Tottenham and England goalkeeper Paul Robinson has joined Blackburn for £3.5m, signing a five-year contract.
Robinson, 28, had a torrid time last season, losing his place in Spurs' starting line-up and also being replaced as England's number one.
And last month Spurs boss Juande Ramos signed Brazilian keeper Heurelho Gomes from Dutch side PSV Eindhoven.
Former Leeds stopper Robinson looks set to replace Brad Friedel, who is on the verge of joining Aston Villa.
Robinson is Paul Ince's first signing as Blackburn boss, and it is sure to be a controversial one with some Rovers fans.
TFP
While Robinson is nine years Friedel's junior, the American veteran was a far more consistent performer last season.
Robinson did play in Tottenham's Carling Cup win over Chelsea last season but was dogged by poor form and his place was constantly under threat from Radek Cerny.
A January horror show against Reading was the last straw in a series of below-par performances and led to Ramos dropping Robinson in favour of Cerny for 10 matches.
Robinson joined the north London club for £1.5m in May 2004 and his England debut followed in June of the same year.
He was first-choice keeper at the 2006 World Cup in Germany and kept four clean sheets as England were knocked out at the quarter-final stage.
However, doubts surfaced about his international future when a Gary Neville back-pass bobbled over his foot and into the net in a 2-0 defeat by Croatia.
He was replaced by Villa's Scott Carson for a friendly with Austria last November before being omitted for the crucial Euro 2008 qualifier against Croatia at Wembley.
Ince would like to add to his squad before the start of the new campaign but will be equally focused on ensuring the likes of David Bentley and Roque Santa Cruz do not follow Friedel out of the club.
Als dat zou kunnenquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:28 schreef sjimz het volgende:
Spurs 4 champion!
je verwacht toch geen degradatie?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:34 schreef Schimpie het volgende:
Ik vrees het ergste zoals we er nu voor staan.
Tjah ik verwacht beide nieuwe Derby taferelenquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2008 15:10 schreef Dos37 het volgende:
[ afbeelding ] Engeland:
1 = Manchester United
2 = Chelsea
3 = Liverpool
quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:40 schreef Dos37 het volgende:
1. Manchester United
2. Chelsea
3. Arsenal
Speltip 7: ...quote:
Rechten liggen niet meer bij de BBC van dat duel.quote:Op zondag 10 augustus 2008 16:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Zenden ze Man U - Pomey niet uit ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |