abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59692303
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:04 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Na Gicquel waarschijnlijk Hewitt, daarna Ferrer of Ancic, en uit die onderste helft zal het Baghdatis wel zijn ja - hopelijk Safin.
Ik vind het nog best moeilijk te voorspellen, Bolelli kan zomaar winnen van een Hewitt in deze vorm en tussen Berdych, Verdasco, Ancic en Ferrer hangt het er ook maar om.

Onderste helft zou ik inderdaad ook Baghdatis en Safin zeggen.
pi_59692308
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 22:48 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Ik hoop het... Al die Murray worshipping van de BBC komt me een beetje de keel uit.
Op zichzelf komt Murray mij al de keel uit.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 25 juni 2008 @ 23:12:12 #203
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_59692446
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_59692487
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:12 schreef XL het volgende:
[ afbeelding ]
Gatoradewaterkots !
pi_59693595
Edward van Cuilenborg .

Federer legggggggggggg de druk bij Soderling.
pi_59694032
Zie nu voor het eerst die netbal van Ana op MP tegen, flink geluk idd zeg, 1 mm lager was Ana naar huis geweest.
sig verwijderd door FA
pi_59694511
Ana had er van mij uit gemogen
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 26 juni 2008 @ 00:41:24 #208
32015 suus21
Andre rocks!
pi_59694670
ik zou helemaal flippen als ik dechy was, zo veel pech hebben en dan zooo rustig blijven en dan alsnog verliezen. Had ze net zo goed haar racket kapot kunnen gooien...
fijn!
pi_59694776
Trouwens wel triest dat Eaton (nummer 600+ op de ranglijst) op Court 1 mag spelen , en oud-winnares Davenport en meest prijzengeld ooit bovendien in totaal, mag op baan 3 gaan zwoegen voor een paar honderd man.
sig verwijderd door FA
pi_59694841
Doen ze toch met elke Brit(se) die maar een beetje een bal kan raken.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_59694874
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 00:47 schreef Ambrosius het volgende:
Trouwens wel triest dat Eaton (nummer 600+ op de ranglijst) op Court 1 mag spelen , en oud-winnares Davenport en meest prijzengeld ooit bovendien in totaal, mag op baan 3 gaan zwoegen voor een paar honderd man.
Mauresmo mocht als oud-winnares en voormalig nummer één van de wereld op baan elf spelen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_59694951
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 00:52 schreef RayMania het volgende:

[..]

Mauresmo mocht als oud-winnares en voormalig nummer één van de wereld op baan elf spelen.
Vind het heel eerlijk gezegd gewoon schandalig.

Dag 1, hetzelfde verhaal.

Centre court, Radwanska - Benesova ( ), en Mauresmo staat op court 2.
  donderdag 26 juni 2008 @ 08:28:25 #213
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_59696705
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:08 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Ik vind het nog best moeilijk te voorspellen, Bolelli kan zomaar winnen van een Hewitt in deze vorm en tussen Berdych, Verdasco, Ancic en Ferrer hangt het er ook maar om.

Onderste helft zou ik inderdaad ook Baghdatis en Safin zeggen.
Je bedoelt de bovenste helft (althans voor wat Safin betreft...weet niet waar Bolelli zit).
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_59697751
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 00:57 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Werd die match niet verplaatst omdat de partijen op CC allemaal al vroeg klaar waren? Dat gebeurt ook nog wel eens namelijk.
sig verwijderd door FA
pi_59698235
pi_59701544
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 09:40 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Werd die match niet verplaatst omdat de partijen op CC allemaal al vroeg klaar waren? Dat gebeurt ook nog wel eens namelijk.
Ja, dat is waar ook. Heb er eerlijk gezegd niet op gelet, en weet het schema van dag 1 vooraf niet meer uit mijn hoofd.
Dan zal dat het inderdaad zijn, want het lijkt me stug dat Radwanska nu al een plekje op het centre court verdient.
pi_59702354
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:12 schreef XL het volgende:
[ afbeelding ]
  donderdag 26 juni 2008 @ 12:38:20 #218
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_59702358
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 00:47 schreef Ambrosius het volgende:
Dat doet ieder toernooi met Spelers uit eigen land. Die Eaton trekt publiek... Davenport niet....
Het is in Rosmalen, Rotterdam of Amersfoort niet anders....
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_59702387
Die Eaton heeft wimbledon al eens gewonnen hoor!!! (in de film )
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_59703441
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 00:57 schreef Wopper1 het volgende:

[..]

Mag ik eerlijk zeggen dat ik het gedoe van 'CC en C1 moet je verdienen'-verhaal zo'n onzin vind. Ik wil niet zeggen dat iedereen een keer daar moet spelen, maar telkens dezelfde mensen gaat me te ver. Buiten dat bevoordeel je constant dezelfde mensen met hawk-eye, terwijl anderen, die nooit de kans krijgen om op CC of C1 te mogen spelen, het telkens zonder moeten doen.
pi_59703498
Ben benieuwd naar Gulbis-Nadal.
Als Gulbis het op zijn heupen heeft, is hij iemand die het Nadal echt moeilijk kan maken.
pi_59703592
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 13:18 schreef TheArt het volgende:

[..]

Mag ik eerlijk zeggen dat ik het gedoe van 'CC en C1 moet je verdienen'-verhaal zo'n onzin vind. Ik wil niet zeggen dat iedereen een keer daar moet spelen, maar telkens dezelfde mensen gaat me te ver. Buiten dat bevoordeel je constant dezelfde mensen met hawk-eye, terwijl anderen, die nooit de kans krijgen om op CC of C1 te mogen spelen, het telkens zonder moeten doen.
Hawk-eye vind ik niet zo'n bijzonder argument, je hebt het op de grote banen allebei wel en op de kleinere banen heeft je tegenstander het ook niet. Natuurlijk bestaat er wel twijfel over calls op de buitenbanen, maar naar verhouding zou dat ongeveer hetzelfde moeten zijn tussen speler A en B, of je moet een lijnrechter tegen je hebben .
sig verwijderd door FA
pi_59703735
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 13:23 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Hawk-eye vind ik niet zo'n bijzonder argument, je hebt het op de grote banen allebei wel en op de kleinere banen heeft je tegenstander het ook niet. Natuurlijk bestaat er wel twijfel over calls op de buitenbanen, maar naar verhouding zou dat ongeveer hetzelfde moeten zijn tussen speler A en B, of je moet een lijnrechter tegen je hebben .
Tuurlijk heeft je tegenstander het op een buitenbaan ook niet, maar daarom is het nog wel een gigantisch voordeel om er allebei wel gebruik van te mogen maken. Daarom bevoordeel je op deze manier constant dezelfde personen.
pi_59703896
Kiefer peert Vassallo Arguello een bagle om te oren en Maria Martinez doet hetzelfde bij Mirza.
pi_59703933
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 12:38 schreef XL het volgende:

[..]

Dat doet ieder toernooi met Spelers uit eigen land. Die Eaton trekt publiek... Davenport niet....
Het is in Rosmalen, Rotterdam of Amersfoort niet anders....
Dat is op Wimbledon natuurlijk een non-argument, aangezien het toch uitverkocht is. Op de wat kleinere toernooien (en misschien ook wel Roland Garros en de US Open) is dit natuurlijk wat logischer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')