Website ABC WipeOutquote:Human cannonballs! Human pinballs! Crashes, smashes and mud splashes! Twenty-four thrill-seekers will compete in the world's largest extreme obstacle course designed to provide the most spills, face plants and wipeouts ever seen on television, in Wipeout, a painfully funny new reality series premiering Tuesday, June 24 8/7c on the ABC Television Network.
Each week 24 daring new contestants of all ages, shapes and sizes will go head to head through four rounds of grueling and physically demanding but wildly hilarious obstacle courses to win the title of "Wipeout Champion" and the grand prize of $50,000. The contestants and the courses change every week, with over-the-top obstacles including "Dizzy Dummy" the "Dirty Balls" and "The Dreadmill" -- which will have contestants jumping hurdles on a 40-foot long treadmill at warp speed. In the end, only one contestant will win, while everyone else will Wipeout!
Wipeout is hosted by John Henson (E! Entertainment's Talk Soup) and John Anderson (ESPN's SportsCenter). Jill Wagner is co-host. Executive producer is Matt Kunitz. Scott Larsen is co-executive producer.
Wipeout is produced by Endemol USA.
Ik heb dat MXC nu eens gedownload en heb de eerste 5 afleveringen gezien, nounou zeg wat grappig... soms wel droge commentaar mja zo "super" vind ik het niet, vond wipeout een stuk leuker. Mja ieder zo zijn smaak I guess.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:54 schreef Devrim_ het volgende:
Helaas..Ik heb het programma bekeken en ik vond MXC toch duidelijk veel beter.
Ten eerste zijn die presentatoren (en presentatrice) niet zo grappig als bij MXC.
Die gasten bij MXC lullen gewoon hartstikke droog maar bij Wipeout lijkt het net of ze voorlezen.
Verder word er irritant veel geknipt in het programma en is er "teveel" gelul tussendoor.
MXC duurt maar 20 minuten maar bij MXC word er wel meer geracet.
Ondanks alles zal ik dit programma toch blijven volgen
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:03 schreef Adelante het volgende:
Die vrouw die alle obstakels uit de weg gaat en direct het modderbad in gaat
Die kerel die die spagaat maakt op de big balls
Wipeout - a love story
yup
Nooit.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 17:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Echt heerlijke show!
Wanneer komt dit in Nederland?
http://www.youtube.com/user/dondium
Ook goed.quote:
http://www.livevideo.com/(...)ty-show-tragedy.aspxquote:Reality Show Tragedy
A reality show contestant nearly killed on set.
Mijn internet is niet zo snelquote:
Dan is mijn internet echt superlangzaamquote:
"Nearly killed"quote:Op woensdag 30 juli 2008 15:50 schreef Symer het volgende:
[..]
http://www.livevideo.com/(...)ty-show-tragedy.aspx
Met een doorboorde long van zo'n sweeper-paal afdonderen lijkt me geen pretje, maar ik geloof er niks van dat die dingen van beton zijn.
Trouwens, 'The Ladies Man' die er ineens mee ophield bij die rollende tonnen een paar weken terug deed dat omdat hij zijn enkel gebroken had. Auw, maar geeft wel een nieuwe dimensie aan alle 'that had to hurt!'-opmerkingen
Welk grappige duo moet dan de presentatie doenquote:Op woensdag 30 juli 2008 15:55 schreef Robertje het volgende:
[..]
Mijn internet is niet zo snel![]()
[..]
Dan is mijn internet echt superlangzaam![]()
Het mag hier zeker komen maar dan zonder Geer en Goor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Hè? Waar heb je gelezen dat ze gaan herhalen dan vanaf nu?quote:Op woensdag 6 augustus 2008 20:37 schreef Symer het volgende:
Pff, geen zin om nu al herhalingen te gaan kijken.
Ik snap dat ze niet willen concurreren met de Spelen en daarom de komende 2 weken herhalingen uitzenden, maar dan kon er nu nog wel een nieuwe aflevering vanaf, nietwaar?
Preciesquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:10 schreef Devrim_ het volgende:
Volgens Wikipedia gaan ze gewoon door hoor
8 August 12, 2008
9 August 19, 2008
10 August 26, 2008
11 September 2, 2008
Tja...het programma heeft dan ook geweldige ratingsquote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:13 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Precies :) Heerlijk nog 4 afleveringen, en een tweede seizoen was geloof ik ook al aangekondigd :) O+
1 2 3 4 5 6 7 | 1 June 24, 2008 3.7/12 (#1) 9.98 (#1) #2 2 July 1, 2008 3.6/13 (#1) 9.45 (#1) #2 3 July 8, 2008 4.0/13 (#1) 10.59 (#1) #2 4 July 15, 2008 3.2/11 (#2) 8.65 (#3) #6 5 July 22, 2008 3.7/12 (#1) 9.98 (#1) #2 6 July 29, 2008 3.5/11 (#2) 9.66 (#1) |
quote:8/12/08 (Tu.) 8:00 PM ABC (#109) Episode 109
8/12/08 (Tu.) 8:00 PM ABC (#103) Episode 103 (R) (*)
8/19/08 (Tu.) 8:00 PM ABC (#102) Episode 102 (R)
8/26/08 (Tu.) 8:00 PM ABC (#108) Episode 108
quote:(*) CORRECTION/UPDATE
As of MONDAY, AUGUST 4, 2008 (all times ET unless noted)
TUESDAY, AUGUST 12 (8:00-9:01 PM)
EPISODE CHANGE Delete: "WIPEOUT: 109" INSERT: "WIPEOUT: 103" (OAD: 7/8/08)
Net gekeken, weer uur vol gelachquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:24 schreef EvilMarc het volgende:
Een WipeOut topic![]()
Iemand the wipeys al gezien?
Parcours in Argentinie?quote:Spectaculair Amerikaans format Wipeout bij RTL 5
Geplaatst op vrijdag 08 augustus 2008 om 18:34
Binnenkort komt RTL 5 met de Nederlandse versie van de “zinderende spelshow” ‘Wipeout’. Dit programma, dat in Amerika al een regelrechte tv-hit is, staat bol van actie en zorgt ervoor dat de kandidaten tot het uiterste gaan. Dat meldt een zegsvrouw van RTL 5 vandaag. “De geselecteerde thrillseekers strijden tegen elkaar én tegen de klok op een duizelingwekkende hindernisbaan die alleen maar spectaculaire uitdagingen presenteert“, vertelt de woordvoerster van RTL.
“Het parcours bevindt zich in Argentinië en staat garant voor ‘apekooien to the extreme’. Het draait allemaal om pure spierkracht, lef, actie, grenzen verleggen, doorzetten én natuurlijk om de fenomenale uitglijders.”
‘Wipeout’ zorgt zonder twijfel voor een adrenaline-boost. “Kijken op zich is al een uitdaging, maar meedoen nog veel meer. Deelnemers strijden om een leuk geldbedrag en om de eer. Nederlandse kandidaten die dit avontuur in Argentinië zelf willen beleven, kunnen zich opgeven via wipeout@rtl.nl.”
Sinds het succes in Amerika, staan veel landen in de rij om hun eigen versie van deze spelshow op tv te brengen. “RTL 5 heeft dit succesvolle format in handen en Nederland is daarmee het zeventiende land waar ‘Wipeout’ te zien zal zijn.”
quote:The show is taped on a ranch just outside the city of Santa Clarita, California.
Een vraag uit het inschrijvingsformulier:quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 13:57 schreef Chielus het volgende:
Ik vin het nu al een briliante show. Al enig idee wanneer het precies in Nederland uitgezonden wordt?
Nope...Herhalingenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 22:26 schreef Ace1 het volgende:
Vannacht nieuwe ep?
Ga er maar vanuit ja.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 23:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Weet iemand of je 18 moet zijn om er aan mee te doen? Ik word in september 18, en heb eigenlijk ook wel zin om mee te doen.
Denk het wel, al hoop ik dat ze de big balls houden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:27 schreef Sandrb het volgende:
OMG ik zat net afl 7 te kijken.. lang geleden dat ik zo hard heb gelachen!!
Misschien een domme vraag, maar komt er ieder seizoen een ander parcour?
Dat ook, maar morgen gaat seizoen 1 gewoon verder met aflevering 8quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:30 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Komt er weer een nieuw seizoen dus?
Ooh ok, wel raar omdat ze in ep 7 die Wipeys ofzoiets al hadden uitgereikt, meestal doe je zoiets aan het eind van het seizoen. Hoop wel dat ze die finale-course onder handen nemen want die wordt steeds saaier ondanks de schuim etc.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:31 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat ook, maar morgen gaat seizoen 1 gewoon verder met aflevering 8
Ja, dat was vreemd ja. Normaal zou hij ook later zijn uitgezonden, maar op de een of andere reden hebben ze het omgegooid ja.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:23 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Ooh ok, wel raar omdat ze in ep 7 die Wipeys ofzoiets al hadden uitgereikt, meestal doe je zoiets aan het eind van het seizoen.
quote:"Week 7"
08/27/08
Butt Kicker, Big Balls, Topple Towers, Donut Stack Swing, Teeter Totter and Floating Block Maze are among the over-the-top obstacles in this week's episode.
Die is heul nog niet uitgezonden (Tijdverschil Amerika)quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:15 schreef MaatjeTho het volgende:
Kan de aflevering nog nergens vinden behalve op de ABC site maar daar issie alleen zichtbaar voor Amerikanen
[..]
![]()
quote:Wipeout is een spelshow barstensvol actie en spektakel waarin kandidaten van ALLE leeftijden, van 18 tot 80 jaar, strijden op een duizelingwekkende hindernisbaan. Iedereen kan meedoen: jong of oud, groot of klein, dik of dun, knap of lelijk.... Meld je aan, want wie meedoet staat een groot avontuur te wachten!
Wat kun je winnen? Een leuk geldbedrag, maar vooral: de eer! In Wipeout gaat het om lef, humor, handigheid, actie, uitdagende hindernissen en spectaculaire uitglijders. Geweldig om naar te kijken. Maar meedoen is natuurlijk nóg leuker…
Want Wipeout is apekooien to the extreme!
Geef je nu op! Stuur een korte mail naar wipeout@rtl.nl en je ontvangt automatisch een inschrijvingsformulier!
Motor Mouthquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:52 schreef Jnk18 het volgende:
Episode 8 was weer genieten![]()
Dat wijf Shane "The human sirene" haha echt maf![]()
Die tonnen...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:55 schreef DaFrenk het volgende:
Ook eindelijk gezienWas idd weer genieten! Geweldig al die typetjes
![]()
Toch jammer van die Wipeout zone, hoop dat hij in het volgende seizoen toch wat dynamischer wordt. Vraag me trouwens af hoe lang het duurt om die te resetten. Al die tonnen uit het water vissen en terug leggen.
Goodnight and big balls!quote:
Seizoen is afgelopen, maar je kunt er vanuit gaan dat er een nieuw seizoen aankomt, al zal dat nog wel even duren. Nu dus eerst afwachten op de Nederlandse versie, of op zoek naar een andere buitenlandse versie.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:55 schreef Tim86 het volgende:
is toch niks meer?
Inderdaad, ook omdat ze allemaal van hetzelfde parcour gebruik maken, enige verschil zal dus zitten in hoe het wordt gepresenteerd.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:17 schreef Tim86 het volgende:
Dat is het mooie aan dit concept, elk land kan een versie uitbrengen en ze zullen allemaal vermakelijk zijn
Nieuw dieptepunt in tv-geschiedenis denk ik zo. Nog nooit zo'n overdreven over-the-top zwakzinnige productie gezien.quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:59 schreef Adelante het volgende:
Nieuwe serie Hole in the Wall is ook best grappig om eens te zien:
[ afbeelding ]
Inderdaad, hoewel het spelletje best geinig is op zich. Maar de manier waaropquote:Op zondag 14 september 2008 21:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Nieuw dieptepunt in tv-geschiedenis denk ik zo. Nog nooit zo'n overdreven over-the-top zwakzinnige productie gezien.
Het schijnt uit Japan te komen.quote:Op zondag 14 september 2008 21:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Nieuw dieptepunt in tv-geschiedenis denk ik zo. Nog nooit zo'n overdreven over-the-top zwakzinnige productie gezien.
quote:Season 1 ends with a look at the most memorable moments from the show, compete with unaired footage and interviews with the most popular contestants.
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:11 schreef Niek. het volgende:
Aflevering 11 is er, laatste van dit seizoen.
[..]
Bron: Mediacourantquote:Wytske Kenemans, bekend van een aantal belspelprogramma's op televisie, wordt de presentatrice van het kostbare programma Wipeout op RTL 5. Ze vertrok gisteren naar Argentinië voor de opnamen. Dat werd bekend gemaakt op Radio 538. Volgens Wytske kan ze meer dan het presenteren van belspellen. "Ik heb meer dan dat gedaan. Snow Magazine en Nederland in Ontwikkeling. Nu dan Wipeout: apekooien to the extreme, met spectaculaire uitglijders."
Sneak peeks:quote:13 lively cheerleaders try to blitz 13 couch potato guys in a special football-inspired edition of the hit summer series.
Waarom niet 1 centraal topic? Merendeel kijkt (download) volgends mij toch de us en uk versie en gaat de nederlandse ook wel volgen.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor je complete plezier:
Engelse versie: [BBC] Total Wipeout
Nederlandse versie: [NL] Wipeout (apenkooi)
Dit is de USA versie.
Op zich geen slecht plan nee, zoveel valt er uiteindelijk ook weer niet over te lullen en spoilers zijn er al helemaal niet tussen de verschillende series.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:40 schreef Niek. het volgende:
[..]
Waarom niet 1 centraal topic? Merendeel kijkt (download) volgends mij toch de us en uk versie en gaat de nederlandse ook wel volgen.
Was ik helemaal vergeten.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:01 schreef DaFrenk het volgende:
Vanavond eens die Superbowl versie terugkijken
ik kan m nog nergens vindenquote:Op maandag 2 februari 2009 08:01 schreef DaFrenk het volgende:
Vanavond eens die Superbowl versie terugkijken
Nee, inderdaad, wel op zitten verheugenquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:30 schreef Chrizs het volgende:
Wipeout Australie is inmiddels ook online.
Dat lijkt meer op de Amerikaanse versie, 2 presentatoren en tekeningen
Die AU versie is dicht bij de kwaliteit van USA gebruiken ook dezelfde muziek.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:49 schreef Darkzell het volgende:
Ook maar eens even de Australische checken dan. De UK versie viel me toch een beetje tegen, en heb dan ook maar snel nog een keer een US versie gekeken.
De Australische episodes staan er wel op.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:54 schreef Deceit het volgende:
waarom staat de bowl niet op youtube? en de australische episodes??
Ik ook niet iddquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:07 schreef Darkzell het volgende:
Kan de Wipeout Superbowl editie nergens vinden, maar heb wel ondertussen Wipeout Australia gezien en die is inderdaad van dezelfde kwaliteit als de US versie
Klopt is een beetje makkelijk dat laatste stukje, en dat begin is ook niet zo super.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:45 schreef MaatjeTho het volgende:
Nieuwe Wipeout Australia is net uit, geniaal wederom, met name de Sweeper! Alleen de Wipeout Zone kan me maar niet echt boeien
Top! Ik zat al een paar keer te zoeken, maar daar is hij eindelijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:45 schreef MaatjeTho het volgende:
Nieuwe Wipeout Australia is net uit, geniaal wederom, met name de Sweeper! Alleen de Wipeout Zone kan me maar niet echt boeien
omg ja.. ben hem nu aan het kijken, die qualifierquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:41 schreef Darkzell het volgende:
De 2e aflevering van Wipeout Australia is echt geniaal, één van de betere Wipeout afleveringen die ik tot nu toe gezien heb iig. Alleen tja die Wipeout Zone vind ik toch ook het minste onderdeel. Ik kijk het meestal ook alleen maar om te weten wie er nou uiteindelijk wint.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:03 schreef jimjim1983 het volgende:
die 2e aflevering van de australische wipeout verstopt zich erg goed
Hehe ja was weer leuk.quote:
Kijk eens 2 posts boven jequote:Op woensdag 25 februari 2009 19:47 schreef Tim86 het volgende:
Kan ep 2 en 3 niet vinden van die Australische..gebruik ook geen nieuwsgroepen..
die had ik ook al gevonden, maar je moet iedereen natuurlijk wel in redelijke kwaliteit zien vallenquote:
Ik vergat even dat youtube kwaliteit tegenwoordig best wel te pruimen isquote:
Die van ep 3 was dan weer saai, sowieso vond ik ep 3 erg aan de saaie kant.quote:Op donderdag 26 februari 2009 00:18 schreef Ace1 het volgende:
Die sweeper van wipeout aus ep 2 was briljant!
Idd ik kijk 4 wipeout shows nu, mja toch blijf ik erom lachen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 07:15 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Die van ep 3 was dan weer saai, sowieso vond ik ep 3 erg aan de saaie kant.Al zaten er enkele leuke typetjes in, oké. Maar de onderdelen waren een beetje gewoontjes
Maar ja, dat komt omdat je ze van andere series al kent natuurlijk.
Inderdaad, ik ga hem zo eens opzettenquote:Op woensdag 4 maart 2009 12:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
4? gelijk ff zoeken. vind de australische versie met afstand t leukst.
Samen met de US versie de leukste for sure.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:40 schreef Jerruh het volgende:
Ik vind de australische het beste! al die painttekeningetjes, het commentaar, de mensen die meedoen... en het valt me op dat ze hier gewoon iedereen een bijnaam geven en die de hele show zo noemen. zoals inderdaad gods gift en in de amerikaanse versie crunchtime, die wel erg ongelukkig in een spagaat tegen de big balls aanknalde!
private trackers/nieuwsgroepen vind je ze altijd wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:15 schreef jimjim1983 het volgende:
ik wil goeie kwaliteit, maar bedankt.
Kun je ook op HD clicken.. prima kwaliteit...quote:Op dinsdag 24 maart 2009 22:15 schreef jimjim1983 het volgende:
ik wil goeie kwaliteit, maar bedankt.
Nieuwsgroepenquote:Op donderdag 2 april 2009 16:30 schreef bjorentje het volgende:
Weet iemand waar ik de australische wipeout afl kan vinden? torrents of direckt download.
Liefst zo goed mogelijke kwaliteit (voor dvd)
En misschien ook de UK wipeout afl?
Zie PM.quote:Op donderdag 2 april 2009 18:17 schreef bjorentje het volgende:
Kun je link geven?
Is dat een site, of een sectie op deze site?
quote:
Heb van UK maar 1 gezien en vond die net zo bagger als die van NL. Dus nee AU en USA zijn toch wel 1 van de betere. Gewoon beide hebben leuk commentaarquote:Op vrijdag 3 april 2009 10:12 schreef Deceit het volgende:
yeahhhh en nieuwe wipeouts zie ik... gelukkig maar! heb het wel gezien na amerika, audtralie, engeland en nl!
quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:51 schreef Deceit het volgende:
sorry maar deze wil ik jullie niet onthouden... Je moet van minuut 6 afspelen en dan op de blonde met lange haren letten..
en wel afkijken t/m 6:30... de animatie van de duitsers zijn leuk!
Ah, ik wilde net komen melden dat de Duitse versie ook inmiddels te downloaden valt, straks kijkenquote:Op vrijdag 3 april 2009 12:51 schreef Deceit het volgende:
sorry maar deze wil ik jullie niet onthouden... Je moet van minuut 6 afspelen en dan op de blonde met lange haren letten..
en wel afkijken t/m 6:30... de animatie van de duitsers zijn leuk!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:36 schreef Tabloid het volgende:
Vanaf 27 mei komt de Amerikaanse serie weer op tv.
Mooizo.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:36 schreef Tabloid het volgende:
Vanaf 27 mei komt de Amerikaanse serie weer op tv.
aa-ight!quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:51 schreef DaFrenk het volgende:
Morgen weer een nieuwe aflevering Wipeout US!![]()
Nouja, dan eigenlijk vanavond? Maar morgen te bekijken dus![]()
Hopelijk is de scene er snel bijquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:51 schreef DaFrenk het volgende:
Morgen weer een nieuwe aflevering Wipeout US!![]()
Nouja, dan eigenlijk vanavond? Maar morgen te bekijken dus![]()
Er is nog niks te vindenquote:
Serieus? Gelukkig, dan kan ik bij thuiskomst gelijk downloaden en kijkenquote:
Heb em bijna binnen dus, en ja tis serieus..quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:00 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Serieus? Gelukkig, dan kan ik bij thuiskomst gelijk downloaden en kijken
Ja met zo'n groep naam twijfelde ik toch evenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:02 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Heb em bijna binnen dus, en ja tis serieus..
Is geen groepnaam, tis een priv tracker(waar je vaker eigen caps op krijgt van mensen) 100x chiller dan die noob public sitesquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:08 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja met zo'n groep naam twijfelde ik toch even
Achso.. ja, dan zal ik er weinig aan hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:11 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Is geen groepnaam, tis een priv tracker(waar je vaker eigen caps op krijgt van mensen) 100x chiller dan die noob public sites
Damn, hij is nog niet @ usenet te vindenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:19 schreef Jnk18 het volgende:
Klopt, zal heus nog wel een normale versie verschijnen.. maarja dat kan of vanavond zijn of morgen/overmorgen
Net gekeken.
Omg de nieuwe qualifier is echt leuk.
Suckerpunch en Big Balls zijn er nog + een paar leuke nieuwe zoals "A bridge too far" "The Hurdles" "Slippery Swingset"
De nieuwe Wipeout zone is ook leuk.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:25 schreef DaFrenk het volgende:
OMG wat een afleveringZe hebben echt alles uit de kast gehaald zeg..
Idd ik lag echt dubbel bij The Hurdlesquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:10 schreef Symer het volgende:
The Hurdles zijn tof!![]()
Zit net te kijken en meteen al een backbreaker
Of die Trashtalker dan, jezus mina.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:00 schreef Rainesz het volgende:
Geweldig,heb serieus dubbel gelegen!
Mr Cheap date werkte daar ook erg aan mee
Ik vond hem zo mooi op die schuine muur in de 3e ronde, rennen dat hij deedquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:00 schreef Rainesz het volgende:
Geweldig,heb serieus dubbel gelegen!
Mr Cheap date werkte daar ook erg aan mee
Ik vond de NL wipeout toch best grappig hoor.. natuurlijk zijn de US en Aussie versie beter maar dat komt vooral door het editen en commentaar.quote:Op zondag 31 mei 2009 10:31 schreef Adelante het volgende:
Dit blijft toch the real thing en laat meteen weer zien, waarom die Nederlandse versie suckt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zekers. Ook mooi dat ze de wipeout zone nu dus ook met de aflevering veranderen/switchen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:33 schreef MaatjeTho het volgende:
Zwaar parcours deze keer maar niet echt een leuke aflevering, al was de Wipeout zone wel vet.
Plank in the facequote:Op donderdag 4 juni 2009 18:48 schreef Jnk18 het volgende:
En die hit the plank ofzoiets, bwhahaha echt vet grappig
Update:quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:11 schreef Symer het volgende:
Ben erg benieuwd wat er met die brandweervrouw gebeurde. Ik vond het meteen al vreemd dat we haar landing niet te zien kregen, dat moet er nogal pijnlijk uitgezien hebben dan
Yeah, vervelend inderdaad. Hopelijk komen ze nog een beetje op tijd vanavond.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:22 schreef Jnk18 het volgende:
De 2 nieuwe afleveringen zijn nog nergens te vinden
Via welke weg heb je deze gevonden dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:03 schreef Jnk18 het volgende:
Heb de 3e inmiddels binnen, maar helaas lijkt het erop dat er maar 1 episode is geaired gisteren.
Want op tv.com episode guide staat dat episode 4 volgende week is.
Volgens Twitter waren er twee. Hopelijk komt die andere nog.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:03 schreef Jnk18 het volgende:
Heb de 3e inmiddels binnen, maar helaas lijkt het erop dat er maar 1 episode is geaired gisteren.
Want op tv.com episode guide staat dat episode 4 volgende week is.
Okee hoop het, en nee ik register niet @ dat kut twitterquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:14 schreef Symer het volgende:
[..]
Volgens Twitter waren er twee. Hopelijk komt die andere nog.
http://twitter.com/Wipeout/status/2107927665
Die oudste is duidelijk de lekkerstequote:Op donderdag 11 juni 2009 23:19 schreef Symer het volgende:
Lol @ die zusjes
Wel frappant dat het telkens zo spannend eindigt trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |