Denk het wel, al hoop ik dat ze de big balls houden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:27 schreef Sandrb het volgende:
OMG ik zat net afl 7 te kijken.. lang geleden dat ik zo hard heb gelachen!!
Misschien een domme vraag, maar komt er ieder seizoen een ander parcour?
Dat ook, maar morgen gaat seizoen 1 gewoon verder met aflevering 8quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:30 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Komt er weer een nieuw seizoen dus?
Ooh ok, wel raar omdat ze in ep 7 die Wipeys ofzoiets al hadden uitgereikt, meestal doe je zoiets aan het eind van het seizoen. Hoop wel dat ze die finale-course onder handen nemen want die wordt steeds saaier ondanks de schuim etc.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:31 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat ook, maar morgen gaat seizoen 1 gewoon verder met aflevering 8
Ja, dat was vreemd ja. Normaal zou hij ook later zijn uitgezonden, maar op de een of andere reden hebben ze het omgegooid ja.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:23 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Ooh ok, wel raar omdat ze in ep 7 die Wipeys ofzoiets al hadden uitgereikt, meestal doe je zoiets aan het eind van het seizoen.
quote:"Week 7"
08/27/08
Butt Kicker, Big Balls, Topple Towers, Donut Stack Swing, Teeter Totter and Floating Block Maze are among the over-the-top obstacles in this week's episode.
Die is heul nog niet uitgezonden (Tijdverschil Amerika)quote:Op woensdag 27 augustus 2008 21:15 schreef MaatjeTho het volgende:
Kan de aflevering nog nergens vinden behalve op de ABC site maar daar issie alleen zichtbaar voor Amerikanen
[..]
![]()
quote:Wipeout is een spelshow barstensvol actie en spektakel waarin kandidaten van ALLE leeftijden, van 18 tot 80 jaar, strijden op een duizelingwekkende hindernisbaan. Iedereen kan meedoen: jong of oud, groot of klein, dik of dun, knap of lelijk.... Meld je aan, want wie meedoet staat een groot avontuur te wachten!
Wat kun je winnen? Een leuk geldbedrag, maar vooral: de eer! In Wipeout gaat het om lef, humor, handigheid, actie, uitdagende hindernissen en spectaculaire uitglijders. Geweldig om naar te kijken. Maar meedoen is natuurlijk nóg leuker…
Want Wipeout is apekooien to the extreme!
Geef je nu op! Stuur een korte mail naar wipeout@rtl.nl en je ontvangt automatisch een inschrijvingsformulier!
Motor Mouthquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:52 schreef Jnk18 het volgende:
Episode 8 was weer genieten![]()
Dat wijf Shane "The human sirene" haha echt maf![]()
Die tonnen...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:55 schreef DaFrenk het volgende:
Ook eindelijk gezienWas idd weer genieten! Geweldig al die typetjes
![]()
Toch jammer van die Wipeout zone, hoop dat hij in het volgende seizoen toch wat dynamischer wordt. Vraag me trouwens af hoe lang het duurt om die te resetten. Al die tonnen uit het water vissen en terug leggen.
Goodnight and big balls!quote:
Seizoen is afgelopen, maar je kunt er vanuit gaan dat er een nieuw seizoen aankomt, al zal dat nog wel even duren. Nu dus eerst afwachten op de Nederlandse versie, of op zoek naar een andere buitenlandse versie.quote:Op woensdag 10 september 2008 23:55 schreef Tim86 het volgende:
is toch niks meer?
Inderdaad, ook omdat ze allemaal van hetzelfde parcour gebruik maken, enige verschil zal dus zitten in hoe het wordt gepresenteerd.quote:Op donderdag 11 september 2008 00:17 schreef Tim86 het volgende:
Dat is het mooie aan dit concept, elk land kan een versie uitbrengen en ze zullen allemaal vermakelijk zijn
Nieuw dieptepunt in tv-geschiedenis denk ik zo. Nog nooit zo'n overdreven over-the-top zwakzinnige productie gezien.quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:59 schreef Adelante het volgende:
Nieuwe serie Hole in the Wall is ook best grappig om eens te zien:
[ afbeelding ]
Inderdaad, hoewel het spelletje best geinig is op zich. Maar de manier waaropquote:Op zondag 14 september 2008 21:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Nieuw dieptepunt in tv-geschiedenis denk ik zo. Nog nooit zo'n overdreven over-the-top zwakzinnige productie gezien.
Het schijnt uit Japan te komen.quote:Op zondag 14 september 2008 21:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Nieuw dieptepunt in tv-geschiedenis denk ik zo. Nog nooit zo'n overdreven over-the-top zwakzinnige productie gezien.
quote:Season 1 ends with a look at the most memorable moments from the show, compete with unaired footage and interviews with the most popular contestants.
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:11 schreef Niek. het volgende:
Aflevering 11 is er, laatste van dit seizoen.
[..]
Bron: Mediacourantquote:Wytske Kenemans, bekend van een aantal belspelprogramma's op televisie, wordt de presentatrice van het kostbare programma Wipeout op RTL 5. Ze vertrok gisteren naar Argentinië voor de opnamen. Dat werd bekend gemaakt op Radio 538. Volgens Wytske kan ze meer dan het presenteren van belspellen. "Ik heb meer dan dat gedaan. Snow Magazine en Nederland in Ontwikkeling. Nu dan Wipeout: apekooien to the extreme, met spectaculaire uitglijders."
Sneak peeks:quote:13 lively cheerleaders try to blitz 13 couch potato guys in a special football-inspired edition of the hit summer series.
Waarom niet 1 centraal topic? Merendeel kijkt (download) volgends mij toch de us en uk versie en gaat de nederlandse ook wel volgen.quote:Op zondag 1 februari 2009 22:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor je complete plezier:
Engelse versie: [BBC] Total Wipeout
Nederlandse versie: [NL] Wipeout (apenkooi)
Dit is de USA versie.
Op zich geen slecht plan nee, zoveel valt er uiteindelijk ook weer niet over te lullen en spoilers zijn er al helemaal niet tussen de verschillende series.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:40 schreef Niek. het volgende:
[..]
Waarom niet 1 centraal topic? Merendeel kijkt (download) volgends mij toch de us en uk versie en gaat de nederlandse ook wel volgen.
Was ik helemaal vergeten.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:01 schreef DaFrenk het volgende:
Vanavond eens die Superbowl versie terugkijken
ik kan m nog nergens vindenquote:Op maandag 2 februari 2009 08:01 schreef DaFrenk het volgende:
Vanavond eens die Superbowl versie terugkijken
Nee, inderdaad, wel op zitten verheugenquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:30 schreef Chrizs het volgende:
Wipeout Australie is inmiddels ook online.
Dat lijkt meer op de Amerikaanse versie, 2 presentatoren en tekeningen
Die AU versie is dicht bij de kwaliteit van USA gebruiken ook dezelfde muziek.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:49 schreef Darkzell het volgende:
Ook maar eens even de Australische checken dan. De UK versie viel me toch een beetje tegen, en heb dan ook maar snel nog een keer een US versie gekeken.
De Australische episodes staan er wel op.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:54 schreef Deceit het volgende:
waarom staat de bowl niet op youtube? en de australische episodes??
Ik ook niet iddquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:07 schreef Darkzell het volgende:
Kan de Wipeout Superbowl editie nergens vinden, maar heb wel ondertussen Wipeout Australia gezien en die is inderdaad van dezelfde kwaliteit als de US versie
Klopt is een beetje makkelijk dat laatste stukje, en dat begin is ook niet zo super.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:45 schreef MaatjeTho het volgende:
Nieuwe Wipeout Australia is net uit, geniaal wederom, met name de Sweeper! Alleen de Wipeout Zone kan me maar niet echt boeien
Top! Ik zat al een paar keer te zoeken, maar daar is hij eindelijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:45 schreef MaatjeTho het volgende:
Nieuwe Wipeout Australia is net uit, geniaal wederom, met name de Sweeper! Alleen de Wipeout Zone kan me maar niet echt boeien
omg ja.. ben hem nu aan het kijken, die qualifierquote:Op woensdag 18 februari 2009 17:41 schreef Darkzell het volgende:
De 2e aflevering van Wipeout Australia is echt geniaal, één van de betere Wipeout afleveringen die ik tot nu toe gezien heb iig. Alleen tja die Wipeout Zone vind ik toch ook het minste onderdeel. Ik kijk het meestal ook alleen maar om te weten wie er nou uiteindelijk wint.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 12:03 schreef jimjim1983 het volgende:
die 2e aflevering van de australische wipeout verstopt zich erg goed
Hehe ja was weer leuk.quote:
Kijk eens 2 posts boven jequote:Op woensdag 25 februari 2009 19:47 schreef Tim86 het volgende:
Kan ep 2 en 3 niet vinden van die Australische..gebruik ook geen nieuwsgroepen..
die had ik ook al gevonden, maar je moet iedereen natuurlijk wel in redelijke kwaliteit zien vallenquote:
Ik vergat even dat youtube kwaliteit tegenwoordig best wel te pruimen isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |