abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65848710
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:52 schreef M0NTANA het volgende:
Uiteindelijk mogen we Marco van Basten afrekenen op dit seizoen. Miljoenen uitgeven en misschien niet eens de derde plaats halen is gewoon simpelweg een wanprestatie. De selectie is beter dan de seizoenen hiervoor, maar toch doen we het slechter. Ik ben echt heel benieuwd waar dit eindigt.
Maar is dat niet waar wij ons op verkijken. De basiself is beter dan voorgaande jaren. Maar alles daarachter is van een heel slecht niveau. Ik hoop iig dat hij wél blijft. Want een vertrek lost niets op.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  zondag 8 februari 2009 @ 14:57:52 #277
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_65848817
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:44 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

En dan weer een nieuwe trainer met een andere visie, weer een jaar verspild omdat hij andere ideeën heeft en dus mogelijk weer nieuwe spelers in moet passen etc. etc. Nee dank je
Geef van Basten gewoon de tijd ipv altijd te zeiken, kijk bijv. naar van Gaal vorig seizoen bij AZ.. als hij vorig seizoen was ontslagen waren ze dit seizoen met een andere trainer waarschijnlijk nog slechter dan Feyenoord

Of verwacht jij soms dat een trainer in een half jaar een team heeft opgebouwd die volgend seizoen meteen voor de CL gaat? Het is geen FM ofzo
Bouwen?

Kom op, zeg. Afgelopen zomer raakten we alleen Johnny Heitinga kwijt en investeerde Ajax bijna dertig miljoen euro. Dan mag je gewoon verwachten dat je kampioen wordt, zoals Marco van Basten zelf al aangaf voorafgaand aan dit seizoen. Maar wat gebeurt er? We doen het nóg slechter dan voorgaande jaren.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  zondag 8 februari 2009 @ 14:59:10 #278
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_65848871
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:55 schreef Breach het volgende:

[..]

Maar is dat niet waar wij ons op verkijken. De basiself is beter dan voorgaande jaren. Maar alles daarachter is van een heel slecht niveau. Ik hoop iig dat hij wél blijft. Want een vertrek lost niets op.
Onzin, ook in de breedte hebben we een kampioenswaardige selectie.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_65848921
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Bouwen?

Kom op, zeg. Afgelopen zomer raakten we alleen Johnny Heitinga kwijt en investeerde Ajax bijna dertig miljoen euro. Dan mag je gewoon verwachten dat je kampioen wordt, zoals Marco van Basten zelf al aangaf voorafgaand aan dit seizoen. Maar wat gebeurt er? We doen het nóg slechter dan voorgaande jaren.
We spelen zelden met de basiself en moeten slechte bankspelers inzetten. Cvitanich was een prima backup voor KJH, nu is hij de vaste spits en heb je alleen een Sno als backup. Enoh en Aisatti geblesseerd en je moet het doen met Sarpong en Anita. Vertonghen en/of Vermaelen kan niet meedoen en je moet Schilder gebruiken.

Stuk voor stuk spelers die het niveau niet aankunnen.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_65848964
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:59 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Onzin, ook in de breedte hebben we een kampioenswaardige selectie.
Kom op Montana. Wat zit er nou op de bank die in de basis zou staan bij PSV of AZ?
  zondag 8 februari 2009 @ 15:02:48 #281
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_65849030
quote:
Op zondag 8 februari 2009 14:55 schreef Breach het volgende:

[..]

De bank van dit jaar stond vorig jaar voornamelijk in de basis, he. En de rest waren Colins en Luque's..
pi_65849125
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

De bank van dit jaar stond vorig jaar voornamelijk in de basis, he. En de rest waren Colins en Luque's..
Ja en? Hoor je mij zeggen dat het vorig jaar zo geweldig was?
  zondag 8 februari 2009 @ 15:06:24 #283
123545 DatMeenJeNiet
pi_65849202
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:01 schreef Breach het volgende:

[..]

Kom op Montana. Wat zit er nou op de bank die in de basis zou staan bij PSV of AZ?
Wat heeft dat er nou mee te maken? Dit is de eredivisie, daar kan je geen 15 volwaardige Ajax-spelers hebben.. kijk naar de bank van AZ. Die is veel minder dan die van Ajax. Zie ook de middenvelder Luyckx dit nu als middenvelder centraal in de verdediging staat omdat na 2 blessures, er al geen backup meer is achterin. Hoe kan je zeuren over breedte als je de breedste selectie van de Eredivisie hebt.

Elke ploeg in de Eredivisie wordt minder als ze een blessure of 3 hebben. Twente heeft dan gelijk 3 middenmoot (of lager) spelers in de basis.
  zondag 8 februari 2009 @ 15:07:32 #284
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_65849252
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:01 schreef Breach het volgende:

[..]

Andersom is dat toch ook niet zo? Kom op, we hebben meer mogelijheden dan de voorgaande jaren en toch presteren we slechter. Dat is toch belachelijk? Als je 25 miljoen euro investeert in een team dat twee keer achter elkaar net naast de titel grijpt, moet je kampioen worden. Anders is het verkeerd besteed.
pi_65849483
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:07 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Andersom is dat toch ook niet zo? Kom op, we hebben meer mogelijheden dan de voorgaande jaren en toch presteren we slechter. Dat is toch belachelijk? Als je 25 miljoen euro investeert in een team dat twee keer achter elkaar net naast de titel grijpt, moet je kampioen worden. Anders is het verkeerd besteed.
Andersom is dat ook niet nee, maar daarom staat PSV ook gewoon 5e. Door die slechte bankspelers zijn we niet beter dan de subtop, hetgeen zich vertaalt in de afwisselende resultaten.
pi_65849684
Kwaliteit van de selectie is gewoon ondermaats.

Wanneer werd Ajax voor het laatst kampioen? Pak het lijstje met de basiself van dat seizoen er nog maar 's bij. Namen als Anita, Sarpong, Emanuelson, Wielaert, Vertonghen etc.. etc.. verbleken daarbij.

En 16 miljoen neerleggen voor Sulejmani mag je gerust wanbeleid noemen. Ik had er toen al behoorlijke twijfels bij, maar nu is wel duidelijk dat het veel teveel geld voor zo'n talentje is.
pi_65849944
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:17 schreef 16meter het volgende:

Wanneer werd Ajax voor het laatst kampioen? Pak het lijstje met de basiself van dat seizoen er nog maar 's bij. Namen als Anita, Sarpong, Emanuelson, Wielaert, Vertonghen etc.. etc.. verbleken daarbij.

En 16 miljoen neerleggen voor Sulejmani mag je gerust wanbeleid noemen. Ik had er toen al behoorlijke twijfels bij, maar nu is wel duidelijk dat het veel teveel geld voor zo'n talentje is.
Urby en Vertonghen zijn gewoon prima Ajax-spelers. En samen met Suarez de uitblinkers voor de winterstop.
pi_65853931
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:17 schreef 16meter het volgende:

2004 met Ronald Koeman!!

En dit was toen de selectie, met achter de naam het aantal gespeelde duels en gemaakte goals:
quote:
1. Lobont (ROE) 24 / 0
2. Trabelsi (TUN) 8 / 1
3. Pasanen (FIN) 7 / 0
4. Escudé (FRA) 31 / 1
5. O’Brien (VS) 4 / 0
6. Galásek (TSJ) 29 / 4
8. Pienaar (ZAF) 16 / 3
9. Ibrahimovic (ZWE) * 22 / 13
10. van der Vaart 26 / 7
11. Sikora 27 / 5
12. Heitinga 26 / 3
14. Van Damme (BEL) 6 / 0
15. Maxwell (BRA) 31 / 2
16. de Jong 32 / 1
17. Wamberto (BRA) 4 / 0
18. Sneijder 30 / 9
19. Sonck (BEL) 25 / 9
20. Litmanen (FIN) 6 / 0
21. Stekelenburg 10 / 0
22. Yakubu (GHA) 11 / 0
23. Grygera (TSJ) 20 / 0
26. Obodai (GHA) 8 / 2
27. van der Gun 0 / 0
28. Boukhari (MAR) 0 / 0
31. Boschker 0 / 0
29. Mitea (ROE) 23 / 7
7. Soetaers (BEL) 17 / 4
30. Culina (AUS) 2 / 0
27. de Ridder 15 / 1
37. De Mul (BEL) 2 / 0
33. Vermaelen (BEL) 1 / 0
39. Babel 1 / 0
17. Anastasiou (GRI) 12 / 3
Pasanen, Wamberto, Van der Gun en Boukhari vertrokken tussentijds.

De sleutel was natuurlijk Anastasiou.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_65854040
quote:
Op zondag 8 februari 2009 15:23 schreef Breach het volgende:
Urby en Vertonghen zijn gewoon prima Ajax-spelers. En samen met Suarez de uitblinkers voor de winterstop.
Het is gewoon de beste selectie van Nederland, ook al waren niet alle aankopen even denderend. Met de slechtste trainer van Nederland krijg je dan dit.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_65854186
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:06 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het is gewoon de beste selectie van Nederland, ook al waren niet alle aankopen even denderend. Met de slechtste trainer van Nederland krijg je dan dit.
Ik blijf het niet zeggen. De beste basiself. De rest is helemaal niet het beste van Nederland. En zolang je geen fatsoenlijke argumentatie gebruikt reageer ik ook niet eens meer.
pi_65854307
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:11 schreef Breach het volgende:
Ik blijf het niet zeggen. De beste basiself.
Welke basiself? Dik een half seizoen bezig en er is nog niets wat op een basiself lijkt.
pi_65854382
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:15 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Welke basiself? Dik een half seizoen bezig en er is nog niets wat op een basiself lijkt.
Juist ja, omdat er continu blessures en schorsingen zijn. Waardoor we genoodzaakt zijn spelers op te stellen die niet het niveau aan kunnen om er bovenuit te steken in de Eredivisie. En daar gaat het in de hoofdzaak mis.
pi_65854443
Marco is een pannenkoek
  zondag 8 februari 2009 @ 17:23:03 #294
123545 DatMeenJeNiet
pi_65854553
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:11 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik blijf het niet zeggen. De beste basiself. De rest is helemaal niet het beste van Nederland. En zolang je geen fatsoenlijke argumentatie gebruikt reageer ik ook niet eens meer.
De bank van FC Twente: Mihajlov, Heubach, Wellenberg, Rajkovic, Hersi, Vidarsson, Denneboom.
De bank van AZ: Didulica, Jaliens, Klavan, Luyckxx, Van der Velden, Poulsen, Pelle, Dembele/Ari.

En dan de bank van Ajax: Vermeer, Silva, Oleguer, De Jong, Gabri/Enoh, Sarpong, Leonardo. (met hierachter nog een legio aan Sno's en jeugdspelers, terwijl AZ en Twente hierachter niets hebben.) Een groot deel van deze bank zou in de basis kunnen staan bij AZ bijvoorbeeld.

Duidelijke argumentatie. Alleen mist Ajax zoals eerder gezegd een nummer 9 op de bank.
pi_65854622
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

De bank van FC Twente: Mihajlov, Heubach, Wellenberg, Rajkovic, Hersi, Vidarsson, Denneboom.
De bank van AZ: Didulica, Jaliens, Klavan, Luyckxx, Van der Velden, Poulsen, Pelle, Dembele/Ari.

En dan de bank van Ajax: Vermeer, Silva, Oleguer, De Jong, Gabri/Enoh, Sarpong, Leonardo. (met hierachter nog een legio aan Sno's en jeugdspelers, terwijl AZ en Twente hierachter niets hebben.) Een groot deel van deze bank zou in de basis kunnen staan bij AZ bijvoorbeeld.

Duidelijke argumentatie. Alleen mist Ajax zoals eerder gezegd een nummer 9 op de bank.
Gabri/Enoh? Er speelt er altijd één. Silva zit regelmatig niet bij de selectie, evenals De Jong. Het gaat om mannen als Anita (die je dan weer even niet noemt), Alderweireld, Daley Blind. Dat zijn allemaal gasten waar het nog niet mee lukt.
  zondag 8 februari 2009 @ 17:29:41 #296
123545 DatMeenJeNiet
pi_65854778
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:25 schreef Breach het volgende:

[..]

Gabri/Enoh? Er speelt er altijd één. Silva zit regelmatig niet bij de selectie, evenals De Jong. Het gaat om mannen als Anita (die je dan weer even niet noemt), Alderweireld, Daley Blind. Dat zijn allemaal gasten waar het nog niet mee lukt.
Anita zou er wss niet bij zitten als Enoh en Lindgren fit waren. Dan zou het middenveld Lindgren - Sulejmani - Enoh zijn of Lindgren - Sulejmani - Gabri. Ik weet niet precies voor wie Marco de keuze zou maken. Maar een Enoh of Gabri op de bank is toch een aardige luxe. Alderwereild en Blind zijn alleen maar, door een aantal (niet te overdrijven) blessures, bankvulling. En die laatste maakte toch zo'n geweldige indruk?

En dat Silva en De Jong er vaak niet bijzitten, tja... Marco heeft vreemde keuzes. Dan moet je niet de breedte van de selectie betwijfelen.
pi_65854785
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:17 schreef Breach het volgende:
Juist ja, omdat er continu blessures en schorsingen zijn. Waardoor we genoodzaakt zijn spelers op te stellen die niet het niveau aan kunnen om er bovenuit te steken in de Eredivisie. En daar gaat het in de hoofdzaak mis.
Oh, dus al die wissels voor rust waren ook omdat de gewisselde spelers stiekem geblesseerd waren?
pi_65854802
Van Basten heeft het tactische inzicht van een pannenkoek, zo blijkt maar weer.
pi_65854844
quote:
Op zondag 8 februari 2009 17:29 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Anita zou er wss niet bij zitten als Enoh en Lindgren fit waren. Dan zou het middenveld Lindgren - Sulejmani - Enoh zijn of Lindgren - Sulejmani - Gabri. Ik weet niet precies voor wie Marco de keuze zou maken. Maar een Enoh of Gabri op de bank is toch een aardige luxe. Alderwereild en Blind zijn alleen maar, door een aantal (niet te overdrijven) blessures, bankvulling. En die laatste maakte toch zo'n geweldige indruk?

En dat Silva en De Jong er vaak niet bijzitten, tja... Marco heeft vreemde keuzes. Dan moet je niet de breedte van de selectie betwijfelen.
Je geeft zelf het antwoord man. De slechte prestaties zijn te wijten aan het feit dat er altijd blessures zijn waardoor je deze gasten moet inpassen.
  zondag 8 februari 2009 @ 17:32:51 #300
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_65854881
Het grote verschil tussen AZ en Ajax is, dat er bij AZ gewoon een vast elftal staat die op elkaar ingespeeld is em samen een TEAM vormt. Bij Ajax staan er elke wedstrijd we andere spelers in, spelers op posities waarvoor ze niet gehaald zijn, en is het gewoon geen team.

Sulejmani is een groot talent, maar moet wel op zijn positie staan, en goeie spelers omzich heen hebben.

Sulejmani - Bodul - Suarez is wel een goeie voorhoede. Alleen het probleem ligt op het middenveld, daar worden de duels verloren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')