Is t ook.. Ben zelf ook zeer maar dan ook zeer benieuwd naar dat rapport. Zal er maandag eens ff een telefoontje aan wagen!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, afwachten.
ik vind het nog steeds raar. al iets vernomen van dat technische rapport?
mijne is 8, koppeling gaat wat stroef maar daar wordt met de apk naar gekekenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mijn beestje is bijna 18 en loopt nog heel mooi
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:48 schreef Lau. het volgende:
Ik heb geen auto, maar vriendlief wel (kuch, koekblik) dus ik heb een taxichauffeur
dat kan ook. soms wel makkelijkerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:48 schreef Lau. het volgende:
Ik heb geen auto, maar vriendlief wel (kuch, koekblik) dus ik heb een taxichauffeur
gister was derde avond op rij zuipen.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:13 schreef Rumille het volgende:
Zondag he, bijkomen van de zaterdagavond
haha. hoezo zo vroeg?quote:Op zondag 29 juni 2008 20:12 schreef Lau. het volgende:
bluh, vannacht half 4 in bed, en om 7 uur ging de wekker voor automeeting
en nou ben ik ook nog eens verbrand!
ik ben der ook bang voor.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:38 schreef Roycoooooo het volgende:
Zo de finale maar eens gaan bekijken. Ben benieuwd wie dr wint, vrees toch de Duitsers
Zal me niks verbazenquote:Op zondag 29 juni 2008 20:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben der ook bang voor.
en dan natuurlijk weer op z'n duits.
Smiddags!quote:
hmm jammer.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Smiddags!
Net ff gebeld met leasemaatschappij of er al iets bekend is omtrent de auto. Nog niets dus
Het is letterlijk een feest op de deel van een boerderijquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon dat iedereen wat mee neemt en dat deelt met de rest? Dus drank en hapjes e.d.?
zo, david ingehaald.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:32 schreef rulerofdeath het volgende:
henig hier
ik moet david eigelijk nog even inhalen
wordt je emo?quote:Op maandag 30 juni 2008 13:16 schreef Samzz het volgende:
Boh... zaterdag echt even een emotional breakdown, godver ik leerde mezelf weer even kennen hoorGisteren verjaardagsfeestje en vanavond een housewarming
Hahaha, het is ook vakantie hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |