Heb party in Vriezenveen. Denk dat ik met de auto ga met dit grafweerquote:
die was toch stukquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heb party in Vriezenveen. Denk dat ik met de auto ga met dit grafweer
op zich wel lachen ding. ik heb daar alleen geen tijd voor. ben al verslaafd aan andere dingenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:27 schreef Rumille het volgende:
Ik heb m'n rode Nintendo DS, 2 stylussen, oplader, auto oplader, nog een oplader, extra batterij en opbergtas..
Heb party in Wierden. Denk dat ik met de fiets ga zodat ik kan zuipenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heb party in Vriezenveen. Denk dat ik met de auto ga met dit grafweer
mag je een best stuk fietsenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Heb party in Wierden. Denk dat ik met de fiets ga zodat ik kan zuipen
blijf bij m'n vriendin in Vriezenveen slapen, dus dan is het een half uurtje fietsen naar Wierdenquote:
dat valt dan weer mee.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
blijf bij m'n vriendin in Vriezenveen slapen, dus dan is het een half uurtje fietsen naar Wierden
gister met bedrijvenavond ook kruipend naar huis gegaan. vanmorgen om 9 uur weer op het werk. de baas kon m ook nog wel voelenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:49 schreef Silaz het volgende:
Vanavond weer de tent hier in in goor. Dus kan kruipend naar huis haha
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
gister met bedrijvenavond ook kruipend naar huis gegaan. vanmorgen om 9 uur weer op het werk. de baas kon m ook nog wel voelen
Heb wel leen auto meegekregen zolang deze weer gemaakt is (of ik een nieuwe uit mag kiezen)!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die was toch stuk
een goedemiddag iedereen
nieuwe uitkiezen?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heb wel leen auto meegekregen zolang deze weer gemaakt is (of ik een nieuwe uit mag kiezen)!
En idd een optie van huizen te ruilen
Weet niet wat hiermee gebeurd; of total loss of hij wordt gerepareerd.. Geen idee nogquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nieuwe uitkiezen?
toch niet weer peugeot
total loss = nieuwe = VWquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Weet niet wat hiermee gebeurd; of total loss of hij wordt gerepareerd.. Geen idee nog
tjah, afwachten.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Weet niet wat hiermee gebeurd; of total loss of hij wordt gerepareerd.. Geen idee nog
een polo schijnt heel goed te zijnquote:
dat klopt, heb ik ook gehoord!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
een polo schijnt heel goed te zijn
mijn beestje is bijna 18 en loopt nog heel mooiquote:
Is t ook.. Ben zelf ook zeer maar dan ook zeer benieuwd naar dat rapport. Zal er maandag eens ff een telefoontje aan wagen!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, afwachten.
ik vind het nog steeds raar. al iets vernomen van dat technische rapport?
mijne is 8, koppeling gaat wat stroef maar daar wordt met de apk naar gekekenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mijn beestje is bijna 18 en loopt nog heel mooi
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:48 schreef Lau. het volgende:
Ik heb geen auto, maar vriendlief wel (kuch, koekblik) dus ik heb een taxichauffeur
dat kan ook. soms wel makkelijkerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 18:48 schreef Lau. het volgende:
Ik heb geen auto, maar vriendlief wel (kuch, koekblik) dus ik heb een taxichauffeur
gister was derde avond op rij zuipen.quote:Op zondag 29 juni 2008 16:13 schreef Rumille het volgende:
Zondag he, bijkomen van de zaterdagavond
haha. hoezo zo vroeg?quote:Op zondag 29 juni 2008 20:12 schreef Lau. het volgende:
bluh, vannacht half 4 in bed, en om 7 uur ging de wekker voor automeeting
en nou ben ik ook nog eens verbrand!
ik ben der ook bang voor.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:38 schreef Roycoooooo het volgende:
Zo de finale maar eens gaan bekijken. Ben benieuwd wie dr wint, vrees toch de Duitsers
Zal me niks verbazenquote:Op zondag 29 juni 2008 20:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik ben der ook bang voor.
en dan natuurlijk weer op z'n duits.
Smiddags!quote:
hmm jammer.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Smiddags!
Net ff gebeld met leasemaatschappij of er al iets bekend is omtrent de auto. Nog niets dus
Het is letterlijk een feest op de deel van een boerderijquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon dat iedereen wat mee neemt en dat deelt met de rest? Dus drank en hapjes e.d.?
zo, david ingehaald.quote:Op zondag 29 juni 2008 19:32 schreef rulerofdeath het volgende:
henig hier
ik moet david eigelijk nog even inhalen
wordt je emo?quote:Op maandag 30 juni 2008 13:16 schreef Samzz het volgende:
Boh... zaterdag echt even een emotional breakdown, godver ik leerde mezelf weer even kennen hoorGisteren verjaardagsfeestje en vanavond een housewarming
Hahaha, het is ook vakantie hoor
Ik had even een emotionele breakdown, ben je dan meteen een emo? Dat zou wel erg zijn...quote:
zolang je niet gaat krassenquote:Op maandag 30 juni 2008 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had even een emotionele breakdown, ben je dan meteen een emo? Dat zou wel erg zijn...
Beroerde dag/week. Weer een verkeersboete, zouden haast denken dat ik een notoire hardrijder aan t worden benquote:Op maandag 30 juni 2008 12:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm jammer.
best kloten is dat. hoe is het nu met je rug?
wat een bult kachel'n.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Beroerde dag/week. Weer een verkeersboete, zouden haast denken dat ik een notoire hardrijder aan t worden ben![]()
Rug gaat redelijk, kan nog niet al te veel hebben maar werken wil op zich wel![]()
Vavnond weer terug naar Wierden, morgenvroeg naar Raalte, morgenavond weer naar Rotterdam, woensdagavond weer terug naar Wierden, donderdagmorgen weer naar Raalte en s avonds weer naar Rotterdam. Vrijdagavond weer terug naar Wierden.
Wat een verneukte week wil je hebben zeg
en elke keer een snelheidsovertreding??quote:Op maandag 30 juni 2008 18:02 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Beroerde dag/week. Weer een verkeersboete, zouden haast denken dat ik een notoire hardrijder aan t worden ben![]()
Rug gaat redelijk, kan nog niet al te veel hebben maar werken wil op zich wel![]()
avond remcoquote:Op maandag 30 juni 2008 18:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en elke keer een snelheidsovertreding??
goed om te horen dat je rug wat beter gaat
avond allen
wat hej daar gedaan dan?quote:Op maandag 30 juni 2008 18:46 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteren dagje Scheveningen met trein/tram, goed te doen
gezicht en nek aardig rood, ondanks het waterige zonnetje, maar wel fijne/henige dag gehad
op strand zitten, langs de boulevard lopen, hapje eten in restaurant, zitten bij strandtentquote:Op maandag 30 juni 2008 19:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat hej daar gedaan dan?
hele dag beetje rondlopen ofzo?
ok.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op strand zitten, langs de boulevard lopen, hapje eten in restaurant, zitten bij strandtent
best wel winderig, tegen de avond nog harder dan 's middags, dus het voelde niet heel warm aan. maar het zonnetje brandde er dus wel lekker op los, getuige mijn kleurquote:
te stinken de hele middag, en 's avonds er nog een schepje bij bovenop doen hequote:Op maandag 30 juni 2008 19:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
best wel winderig, tegen de avond nog harder dan 's middags, dus het voelde niet heel warm aan. maar het zonnetje brandde er dus wel lekker op los, getuige mijn kleur
nu ik hem teruglees snap ik hem pasquote:Op maandag 30 juni 2008 19:32 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
te stinken de hele middag, en 's avonds er nog een schepje bij bovenop doen he![]()
quote:
Vieze inhalertquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:59 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgen luitjes
heb nu 7400 posts
en in het dagcijfertopic sta ik op nr 2. met 216 posts
quote:Op maandag 30 juni 2008 13:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zo, david ingehaald.
na de vakantie zal het wel weer andersom zijn. maargoed, dat zien we dan wel
quote:
dan gaat het met jou denk ik wel een stuk harderquote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wacht maar tot ik internet in Glanerbrug heb
Pics?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:58 schreef Rumille het volgende:
Nieuwe Ajax-shirt gepresenteerd. Best mooi.
Hm, net even opgezocht. Ik vind ze niet mooiquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Pics?
Nieuwe PSV-shirt is lelijk
luie donderquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:52 schreef Rumille het volgende:
Geen zin om te plaatsen.
dan ben je vrijdag vrijquote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:11 schreef ReMcOrE het volgende:
13.178e post van mij op FOK!
en goedenmiddag allemaalik ben op 37,5% van m'n werkweek
schoolquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vrijdag geen werkdag, vrijdag naar school
cursus om te zorgen dat de aansluiting tussen Bedrijfseconomie en post-HBO Accountant-Administraticonsulent goed is. heb 2 vakken niet gehad die ze bij Accountancy wel hadden; die volg ik nuquote:
ok, op die fiets.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
cursus om te zorgen dat de aansluiting tussen Bedrijfseconomie en post-HBO Accountant-Administraticonsulent goed is. heb 2 vakken niet gehad die ze bij Accountancy wel hadden; die volg ik nuheb ik dat gehad voordat ik in september met AA begin
maar ga dat maar eens elke keer uittypenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ok, op die fiets.
zeg voortaan geen AA meer. anders denk ik dat je ergens anders heengaat
maak er dan maar gewoon school of opleiding vanquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar ga dat maar eens elke keer uittypen![]()
nee man!! gewoon werken vandaag en morgenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:36 schreef Oldenzaal het volgende:
Damn! Wat is het lekker weer!! HULSBEEEEEK!!!![]()
Het leven is hard!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee man!! gewoon werken vandaag en morgen![]()
![]()
op zich wel goed idee om naar hulsbeek/rutbeek heen te gaan. maar morgen heb ik om 1415 uur een tentamenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 16:59 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Het leven is hard!!![]()
Morgen weer Hulsbeek (mits lekker weer)
Watquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 17:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat
klap veurt gat, hej de hele wekke watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maarrre ik weet wel dat...Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |