Usenet WTF?quote:
Ik wil alle extra'squote:Op woensdag 25 juni 2008 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Usenet WTF?Winamp is gewoon gratis hoor
Zit daar nog wat nuttigs bij? Die extra's?quote:
CD's branden en zo dacht ik. Niet heel vreselijk boeiend.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit daar nog wat nuttigs bij? Die extra's?
Oh nou, daar heb ik bij Winamp nog nooit last van gehadquote:
En niet ingeschrevenquote:
Ach, liever dat ze eerlijk tegen me zijn dan dat ze me daar hele kantoren laten versjouwen waarbij ik mn rug een beetje vernaggelquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ballack schijt Duitsland de kwartfinale in
[ afbeelding ]
EIndelijk weer eens wat updates downloaden?quote:
Nee een vergeten email boxquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EIndelijk weer eens wat updates downloaden?
Gewoon doen man dan heb je tenminste iets om handen om te gaan doenquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:36 schreef qu63 het volgende:
Weer terug
Ik kan postophaler worden bij TNT
Nog ff laten bezinken en morgen ff terugbellen denk ik
Ich han dig ine mail gesjik.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Hai B
De tijd gaat hier ONT ZET TEND langzaam
Wat bezinken, doen man.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:36 schreef qu63 het volgende:
Weer terug
Ik kan postophaler worden bij TNT
Nog ff laten bezinken en morgen ff terugbellen denk ik
quote:
MARCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:49 schreef marcb1974 het volgende:
FLESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Das best wel dialect geloof ikquote:
bierquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:53 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.weekendvanhetbier.be/
Hier de volgende meet maar houden dan
Te laat, stelletje faal-apen daar. Ik zit dan in het Zillertalquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:53 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.weekendvanhetbier.be/
Hier de volgende meet maar houden dan
houden zo!quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb bovendien zojuist ontdekt dat er geen haan naar kraait als je gewoon even een kwartier gaat liggen slapen hier
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:38 schreef JortK het volgende:
Gewoon doen man dan heb je tenminste iets om handen om te gaan doen
Ja, wa hunnie zeggequote:Op woensdag 25 juni 2008 14:47 schreef Bengeltje het volgende:
Wat bezinken, doen man.![]()
Schijnt best leuk werk te zijn en weer iets voor op je cv.
Wat een werkgever.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb bovendien zojuist ontdekt dat er geen haan naar kraait als je gewoon even een kwartier gaat liggen slapen hier
Beetje maar, zal nooit goed zijn, aangezien ik het niet echt praat.quote:
Ik begreep em ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat een werkgever.![]()
[..]
Beetje maar, zal nooit goed zijn, aangezien ik het niet echt praat.
Maar hij begreep 'm.
Wat houdt je tegen?quote:
Niets op dit moment, zien we tegen die tijd wel weerquote:
Tot latersquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:07 schreef Bengeltje het volgende:
Zo even weer weg, convenant op de post doen.![]()
See you laters.
Doeiquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:07 schreef Bengeltje het volgende:
Zo even weer weg, convenant op de post doen.![]()
See you laters.
Lekker is dat hequote:Op woensdag 25 juni 2008 15:13 schreef qu63 het volgende:
Ze zijn hier in de buurt aan het heien, en nou trilt/wiebelt mn monitor de hele tijd heen en weer
Wel vervelend
Het stomme is juist dat ik er niks van voelquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker is dat he
Als er hier een zware vrachtwagen voorbijkomt is het net alsof ik op een trilplaat zit
Wat voor een ijsje??quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga eens een lekker ijsje uit de vriezer pakken als ik straks thuis ben
Sinassplit.quote:
Trustequote:Op woensdag 25 juni 2008 16:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sinassplit.lekker
Ik ben weer weg, dat zitten is niks met mijn rug, een kijken wat ik kan doen.
Reken maar. Ik pak er gewoon lekker nog eentjequote:
Mooi dat hij jou gelijk geeft. Dat geeft iig ook wel weer een beetje moed voor de toekomst cker?quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:58 schreef Ynske het volgende:
vandaag bij de dokter geweest en die is het met me eens dat de psych waar ik geweest ben van Altrecht lichtelijk niet in staat is om haar werk op een professioneel niveau uit te voeren. Althans zo omschreef hij het
enfin, nog een receptje mee gekregen voor de komende maand
zelf een andere psych gaan zoeken en over 2 weken terug komen
quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mooi dat hij jou gelijk geeft. Dat geeft iig ook wel weer een beetje moed voor de toekomst cker?
Oeh! Ik wil ook!quote:
Niet in de slagerij?quote:
Altrecht heb ik ook niet zulke goede verhalen gehoordquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:58 schreef Ynske het volgende:
vandaag bij de dokter geweest en die is het met me eens dat de psych waar ik geweest ben van Altrecht lichtelijk niet in staat is om haar werk op een professioneel niveau uit te voeren. Althans zo omschreef hij het
enfin, nog een receptje mee gekregen voor de komende maand
zelf een andere psych gaan zoeken en over 2 weken terug komen
ken ik niet, maar heb je daar meer info over?quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
Altrecht heb ik ook niet zulke goede verhalen gehoord
Misschien Symfora eens proberen?
Ik weet ook niet of ze wel in utrecht zitten eigenlijkquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
ken ik niet, maar heb je daar meer info over?
nope # Almerequote:Op woensdag 25 juni 2008 19:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ze wel in utrecht zitten eigenlijk
meer info: http://www.symfora.nl/
met het OV is Amersfoort iig te doen in 3 kwartierquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope # Almere
# Amersfoort
# Hilversum
# Laren
maar toch thnx voor het meedenken
hillywood is veul dichterbijquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
met het OV is Amersfoort iig te doen in 3 kwartier
Maar iets dichterbij is altijd makkelijker denk ik
Misschien een psych met eigen praktijk?
* Dr_Flash schuift een doos sinas splits naar binnen in de Loungequote:Op woensdag 25 juni 2008 18:11 schreef Kuukske het volgende:
Oeh! Ik wil ook!
Thanks mčhn.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
* Dr_Flash schuift een doos sinas splits naar binnen in de Lounge
Verzekering bellen, die hebben vaak een lijst met welke welquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
hillywood is veul dichterbij
maar wil graag hier in utrecht
moet idd maar eens naar een eigen praktijk kijken
en nagaan welke de verzekering vergoed
Nee. Die lust ik niet.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Lust je ook Magnums?
Hilversum is wel kut als je er met de auto heen zou gaanquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
hillywood is veul dichterbij
maar wil graag hier in utrecht
moet idd maar eens naar een eigen praktijk kijken
en nagaan welke de verzekering vergoed
Oh jammer, leek me wel een leuk gezicht, jou met chocoladevlekken van oor tot oorquote:
en er is altijd een minimum aantal consults wat vergoed wordt (tochquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verzekering bellen, die hebben vaak een lijst met welke wel
Kort rondje plannen dus, moet op tijd thuis zijnquote:
Je zal wel moetenquote:
Wil je de finale zo graag zien dan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kort rondje plannen dus, moet op tijd thuis zijn
Nee, ze zullen ook niet zomaar alle zelfstandige praktijken vergoeden.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
en er is altijd een minimum aantal consults wat vergoed wordt (toch)
Opnames worden wel vergoed iigquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ze zullen ook niet zomaar alle zelfstandige praktijken vergoeden.
ik zeg toch dat ik contact op moet nemen met de verzekeringquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, ze zullen ook niet zomaar alle zelfstandige praktijken vergoeden.
Dat kijk ik ook dagelijksquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
en straks lekker de Tour he, in JuliIedere dag wat te zien
Het was voor mij bedoeltquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zeg toch dat ik contact op moet nemen met de verzekering
Dat laat ik ook lekker aan me voorbij gaanquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
en straks lekker de Tour he, in JuliIedere dag wat te zien
Wat kijk je wel?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat laat ik ook lekker aan me voorbij gaan
quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:16 schreef marcb1974 het volgende:
Jort? Vraagje?
*2 minuten stil is*quote:
Neuh, ben toch alleenquote:
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:06 schreef qu63 het volgende:
Dieven stelen 40.000 kilo spoorrails
Pheno ging toch naar Duitsland toe om wat sppor te halen
dus zelfs als ik alleen ben winnen de Duitsers?quote:
Dan heleMAALquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
dus zelfs als ik alleen ben winnen de Duitsers?
Das waarquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik spoor vaker dan jij
En nu ga ik slapen
Sommige organismen hebben genoeg aan een witte buik, een zwarte rug en twee oranje poten, maar ik dus nietquote:
Jee, daar heb je echt van wakker gelegen he?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFW vandaar onder de spoiler![]()
Deze is beter dan:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is niet akkoord?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:32 schreef Bengeltje het volgende:
Mannen.Of binnenkort exen.
![]()
Nouja, had ook eigenlijk het wel kunnen weten.![]()
Mijn dag begint al weer goed.
Ojawel, meneer zegt altijd wel ja en amen overal op, alleen als er iets gedaan moet worden.quote:
Doe maar binnenkort exen dan, ik ben wel liefquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:32 schreef Bengeltje het volgende:
Mannen.Of binnenkort exen.
![]()
Nouja, had ook eigenlijk het wel kunnen weten.![]()
Mijn dag begint al weer goed.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
Doe maar binnenkort exen dan, ik ben wel lief
Ik kan pas vanaf 2 uur bellenquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zeker, zelfs hij is wel eens lief hoor, hij is makkelijk. Een beetje "te" soms denk ik.
Jij bent lief? Heb je die baan ook aangenomen?![]()
Deze gaat eigenlijjk vrij pijnloos moet ik zeggen, we zijn meer als "vrienden" uitelkaar, helpenquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:40 schreef JortK het volgende:
Ik heb ook net een scheiding van dichtbij meegemaakt... I feel your pain
Ik ook pijn!quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Germ, moet ik over je buikje wrijven?
Ik denk een stuk fietsen straksquote:
Jaquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Germ, moet ik over je buikje wrijven?
Wil je blijven staan of liever gaan liggen. Shirt wel wat omhoog doen.quote:
* JortK gaat liggenquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wil je blijven staan of liever gaan liggen. Shirt wel wat omhoog doen.
En ik heb iets koude handen, niet erg hopelijk.
* Bengeltje over buikje streelt.quote:
Hoi Ynske.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:06 schreef Ynske het volgende:
zometeen maar eens afkoelen onder de douchewas vergeten de gordijnen dicht te doen, werd wakker met de zon vol op mijn rug
ietwat rozig nu
dan vanmiddag naar de fysio
en vanaaf richting paps en mams
yepzquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:11 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi Ynske.
Wel lekker warm.![]()
Je komt dus deze kant op?
Geen idee, ik had het gisteravond ook alquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje over buikje streelt.
Hoe kom je eigenlijk aan je buikpijn, heb je wat verkeerds gegeten of?
Wat voor shoot wordt het?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
yepz
maandag morgen weer terug
maandagmiddag naar fysio
dinsdag een fotoshoot
Ai, heb vernomen dat de griep weer in aantocht is, dus wie weet.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Geen idee, ik had het gisteravond ook al
Blijven strelen danquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:34 schreef Bengeltje het volgende:
Ai, heb vernomen dat de griep weer in aantocht is, dus wie weet.
Hopelijk voel je je snel weer beter.![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zal ik doen, maar moet eerst even zelf kotsen geloof ik. Stresssss he.![]()
![]()
Vertel daar eens wat meer over?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:44 schreef Bengeltje het volgende:
moet eerst even zelf kotsen geloof ik.
Georgina zit gewoon in mijn hartquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:37 schreef marcb1974 het volgende:
En Jort, mijn vraag blijft staan, is eigenlijk alleen groter geworden,
want rokende vrouwen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat wil je weten of er stukjes inzaten of dat het helemaal als puree eruit kwam.quote:
Je zag alleen die NEP (volgens haar, een tijdelijke toeval van moedernatuur) tieten voor je ogen.quote:
Het blijft apart jaquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je zag alleen die NEP (volgens haar, een tijdelijke toeval van moedernatuur) tieten voor je ogen.
Oh okee, ik wacht welquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat wil je weten of er stukjes inzaten of dat het helemaal als puree eruit kwam.
Beide vragen moet ik je helaas onthouden, ik heb nog niet gekotst. Wel nog misselijk btw.
Werkt toch prettiger hequote:
Hier iets te veel wind daarvoorquote:
Geen idee hequote:
Ik hou het lekker bij bloed denk ikquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee he
Nog nooit een georgina in mijn hart gehad. Dus geen idee hoe dat werkt
Het is ook eigenlijk wel heel oud en fout jaquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:05 schreef JortK het volgende:
Weg met Henk.
Ome Henkquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
welke henk?
quote:De cd's zijn vooral in trek bij puberjongens en de liedjes hoort men frequent in aprčs-skihutten,
Ik ookquote:
Nee dank jequote:Op donderdag 26 juni 2008 13:25 schreef JortK het volgende:
Als je hem wil hebben wil ik hem nog wel ff uploaden hoor
Niet zo zeurenquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:30 schreef qu63 het volgende:
En dan nog het liefst allemaal een eigen post
Geef dan het goede voorbeeld en edit je eigen post ipv een nieuwe te maken.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:30 schreef qu63 het volgende:
En dan nog het liefst allemaal een eigen post
Ik heb er zojuist 17 binnengehaaldquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Pelikanenschurft? Ik ben meer van het tijdperk van de gifkikkereczeem eigenlijk. Misschien moeten we even CDtjes ruilen
Anders is mn punt toch niet duidelijk?quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geef dan het goede voorbeeld en edit je eigen post ipv een nieuwe te maken.![]()
Qutie.![]()
ik wist heul niet dat er zo veel warenquote:
Medisch Centrum West ja?quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Medisch Centrum West ja?![]()
Ik hoor nog steeds die intro-tune
Tuurlijk wel je punt is altijd duidelijk.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Anders is mn punt toch niet duidelijk?
Usenetquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik wist heul niet dat er zo veel warenIk heb er 1
![]()
Nog 1 minuutquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:59 schreef Ynske het volgende:
Q gaat eens bellen!!
.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel je punt is altijd duidelijk.
Childhood memoriesquote:
De UEFA doet een prorailtjequote:De Europese voetbalbond UEFA heeft excuses gemaakt voor de televisiestoring woensdagavond tijdens de halve finale Duitsland - Turkije op het EK. [..]
Op de plek waar de uitzendingen worden gemaakt [..] is een tweede generator geplaatst die bij stroomuitval voorkomt dat het systeem opnieuw moet worden opgestart.
Ze hebben iig al wel meerdere camera'squote:Op donderdag 26 juni 2008 14:20 schreef JortK het volgende:
goh wat een gepruts, ooit van redundant uitvoeren van spullen gehoord
Dat moet eerst een keer flink mis gaanquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:20 schreef JortK het volgende:
goh wat een gepruts, ooit van redundant uitvoeren van spullen gehoord
Vanavond eens mee klooien, mag niet op werk hequote:Op donderdag 26 juni 2008 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
Fles, heb je het nog geīnstalleerd, werkte het?
Ik mag nog niet veel weg, nu ik in de ziekte wet zit. Is dan pas mijn 2e dag, moet 3dgn op bepaalde tijden thuis zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:57 schreef Ynske het volgende:hoef niet meer naar de fysio voor behandelingen
wel voor begeleid sporten
Bengels zin om morgen naar Gaia te gaan?
Ken je die figuur goed? Heb je hem ooit weleens ontmoet zeg maar?quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:04 schreef Bengeltje het volgende:
Krijg net een mailtje van een kennis, waar ik hoofdzakelijk mee mail, nouja, verstuur grappige mailtjes/linkjes.
Staat er in dat het zijn laatste mail is, dat hij leverkanker heeft en nog maar kort te leven.
Zoiets kan geen grap zijn toch?Als dan een misselijkmakende, zo niet, vreselijk nieuws.
Ja, ik heb jaren terug ook een caravan van hem gehuurd. Is niet het type erna die zoiets als flauwequote:Op donderdag 26 juni 2008 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ken je die figuur goed? Heb je hem ooit weleens ontmoet zeg maar?
Maar eens telefonisch contact opnemen dan?quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:31 schreef Bengeltje het volgende:
Ja, ik heb jaren terug ook een caravan van hem gehuurd. Is niet het type erna die zoiets als flauwe
grap zou sturen, dus ik neem het erg serieus.
Proficiat ququote:Op donderdag 26 juni 2008 16:37 schreef qu63 het volgende:
Maandag eerste werkdag!
Nu even wachten bij het gemeentehuis en ik kan m'n nieuwe rijbewijs aanvragen!
Ik weet alleen nog ongeveer waar hij woont.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar eens telefonisch contact opnemen dan?
Dank U!quote:
zal die 50.000 euro inclusief die boete zijn?quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
73. 26 juni 2008 Geflitste Belg steelt flitspaal
Feliquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:37 schreef qu63 het volgende:
Maandag eerste werkdag!
Nu even wachten bij het gemeentehuis en ik kan m'n nieuwe rijbewijs aanvragen!
jij ook gefeliciteerd dan, semi-collegaquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Feli.
Oh ja, dat moet Pat maandag ff doen, die heeft gisteren zijn motorrijbewijs verdiend.
Ik heb er niks mee te makenquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:46 schreef qu63 het volgende:
[..]
jij ook gefeliciteerd dan, semi-collega![]()
Daar kon je je nog weleens in vergissenquote:
Dan nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee te maken. Ik heb geen enkel rijbewijs en niet de wens achterop een motor te kruipen
.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar kon je je nog weleens in vergissen
quote:
Ik heb net genoeg gegeten denk ik, maar dat zullen we wel zien tegen 10 uurquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:25 schreef es70 het volgende:
[..]Marc
.
Ik heb teveel gegeten. Voelt niet lekker
.
Volgende keer iets minder dan?quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:25 schreef es70 het volgende:
[..]Marc
.
Ik heb teveel gegeten. Voelt niet lekker
.
Wij wisselen even illegale software uitquote:
Welke?quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij wisselen even illegale software uit
Ok, het was dus niet genoegquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb net genoeg gegeten denk ik, maar dat zullen we wel zien tegen 10 uur
2 broodjesquote:
Geen treinenland dusquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
klote finlandrijden overal maar 3-4 treinen per dag of zo max
Is geen chocola van te maken joh
Hangt er vanaf of het een setup is, of een executable hequote:Op donderdag 26 juni 2008 21:18 schreef Ynske het volgende:
ff een rare vraag
als ik een .exe van een programma gekopieerd heb in de opstartenmap
dan zou deze het programma toch moeten activeren bij opstarten he?
heb t al geprobeerd vanuit admin account nu ook vanuit gebruikers account maar krijg m niet zover dat het programma mee opstart
een snelkoppeling in je start-up map stoppen is makkelijkerquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:18 schreef Ynske het volgende:
ff een rare vraag
als ik een .exe van een programma gekopieerd heb in de opstartenmap
dan zou deze het programma toch moeten activeren bij opstarten he?
heb t al geprobeerd vanuit admin account nu ook vanuit gebruikers account maar krijg m niet zover dat het programma mee opstart
Bengelsquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:22 schreef Bengeltje het volgende:
Avond.![]()
Welk progje ben je mee bezig Yns.
Hai.quote:
foto makequote:Op donderdag 26 juni 2008 21:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai.![]()
Ik vind het zo schattig he, Noukie ligt half op haar knuffel, ( een groot nijlpaard).
Lijkt net een klein kind die slaapt met haar lievelingsdier uh knuffel. .
Dat vraagt om een fotoquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hai.![]()
Ik vind het zo schattig he, Noukie ligt half op haar knuffel, ( een groot nijlpaard).
Lijkt net een klein kind die slaapt met haar lievelingsdier uh knuffel. .
dat heb ik dus gedaan en dat werkt nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
een snelkoppeling in je start-up map stoppen is makkelijker
das stomquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heb ik dus gedaan en dat werkt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |