Had je nog niet in de gaten dat ik eigenwijs ben?quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:49 schreef Feitosa het volgende:
TIP VAN DE DAG : ipv TVP te plaatsen gebruik eens de magische toetsencombinatie ALT + B.
Maar, bookmarks zijn irritant. Ik kom alleen in mijn actieve topics.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:49 schreef Feitosa het volgende:
TIP VAN DE DAG : ipv TVP te plaatsen gebruik eens de magische toetsencombinatie ALT + B.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:51 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Had je nog niet in de gaten dat ik eigenwijs ben?
Ik ga die pony gewoon laten knippen
Wel een redelijk dikke pony dan...
Is ook alweer jaren geleden
Dit is vrouwenlogica?quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar, bookmarks zijn irritant. Ik kom alleen in mijn actieve topics.
Zelfdequote:Op woensdag 25 juni 2008 10:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar, bookmarks zijn irritant. Ik kom alleen in mijn actieve topics.
Gewoon praktischquote:
Jaquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:59 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Wat is jammer, dat ik geen bob doe?
Ik zag het meer als : tvp plaatsen en dan is het een actief topic van me....................quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit is geen vrouwenlogica, maar gewoon een feit!
Ik ben al supervrouwelijk en ongelooflijk sexy, daar heb ik geen bob voor nodigquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:04 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja
Boblijn = supervrouwelijk en ongelofelijk secksayh
Het kan alleen maar nog beter worden bij jouquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:05 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben al supervrouwelijk en ongelooflijk sexy, daar heb ik geen bob voor nodig
Het is natuurlijk logisch dat we beter ipv tvp een serieuze, doordachte en belangrijke post kunnen plaatsen als:quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:03 schreef STING het volgende:
[..]
Gewoon praktischLiever 1 lijst bekijken dan 2 lijsten.
Durf te wedden dat "Mijn active topics" heul veel meer hits krijgt dan de bookmarks.
zodat het topic niet vol staat met onzinnige dingenquote:
das gevaarlijk, want dan ga je me willen slaan enzoquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:06 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het kan alleen maar nog beter worden bij jou
Dus hup, aan de boblijn!
Ik kan hierover beginnen , maar laat het maar.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:07 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Het is natuurlijk logisch dat we beter ipv tvp een serieuze, doordachte en belangrijke post kunnen plaatsen als:
[..]
zodat het topic niet vol staat met onzinnige dingen
Heb ik op je teentjes getrapt ?, het was een tip for god,s sake.......is het weer die tijd van de maand ofzo, jezus.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:10 schreef Tegan het volgende:
Idd, die goedemorgen-posts zijn ook gewoon verkapte tvp's dus jij mag niets zeggen Feitosa! Ik kom er tenminste eerlijk voor uit dat het een tvp is, en je leest veel makkelijker over tvp's heen.
Ik vond het best gevat van mezelfquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:11 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik kan hierover beginnen , maar laat het maar.
Wat hij zegtquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:14 schreef Q. het volgende:
En nu is het topic alweer voor 10% vol met onzin. Goed bezig.
Volgens mij bestaat het hele fok forum voor 90% uit onzin...quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:40 schreef Q. het volgende:
Helemaal niets meer posten is ook al zo wat..
Hey ook uit Brasil? Zijn er nog meer hier op Fok!?quote:
Jezus zeg. Jullie mannen zijn zo simpel. Als een meisje iets zegt wat misschien wat bot was, dan kan dat niet liggen aan wat de man zelf zei, maar nee, ze zal wel weer ongesteld zijnquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:12 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Heb ik op je teentjes getrapt ?, het was een tip for god,s sake.......is het weer die tijd van de maand ofzo, jezus.
Volgens mij kan dit iets accruater.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:46 schreef Elegy het volgende:
Ohja, de Logician lokroep:
Ga in een door kaarsen verlichte kamer zitten en doe het geluid van een open haard, een comfortabele bank, een goed glas wijn en een zacht vloerkleed na.
Is dat niet zo dan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:58 schreef Tegan het volgende:
Als een meisje iets zegt wat misschien wat bot was, dan kan dat niet liggen aan wat de man zelf zei, maar nee, ze zal wel weer ongesteld zijn[ afbeelding ].
Sinds wanneer maken blokhutten geluid?quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:58 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens mij kan dit iets accruater.
Vervang vloerkleed door berenvel en voeg het geluid van een besneeuwde blokhut in de bergen toe.
Gekraak van hout natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sinds wanneer maken blokhutten geluid?
Nu ben ik wel benieuwd naar de lokroep voor de andere vrouwen hierquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:46 schreef Elegy het volgende:
Ga in een door kaarsen verlichte kamer zitten en doe het geluid van een open haard, een comfortabele bank, een goed glas wijn en een zacht vloerkleed na.
Ik dacht, ik hou het nog even klimaatneutraal met een zacht tapijtje, maar als ze dat wil, ga ik wel even een pandabeer voor haar neerknuppelenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:58 schreef STING het volgende:
[..]
Volgens mij kan dit iets accruater.
Vervang vloerkleed door berenvel en voeg het geluid van een besneeuwde blokhut in de bergen toe.
Teganquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:58 schreef Tegan het volgende:
Jezus zeg. Jullie mannen zijn zo simpel. Als een meisje iets zegt wat misschien wat bot was, dan kan dat niet liggen aan wat de man zelf zei, maar nee, ze zal wel weer ongesteld zijn[ afbeelding ].
Daar moet ik nog over nadenken, kom ik nog op terugquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:13 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar de lokroep voor de andere vrouwen hier
90?quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat het hele fok forum voor 90% uit onzin...
Wie wil er chocola?quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:13 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar de lokroep voor de andere vrouwen hier
Ik heb de kleur van chocolaquote:
De OP is veranderdquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:28 schreef heksehiel het volgende:
Ben gewoon steeds zo druk dat ik al veel te veel topics heb gemist. Kan iemand kleine update van de ontwikkelingen mbt de andere singles geven of is er weinig te updaten?
Dat is helemaal niet nodigquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:40 schreef Den_Haag het volgende:
Dames, welke lokroep zouden jullie gebruiken?
Het geluid van een goed geaccentueerd decolleté, wiegende de heupen in een zomerjurkje en geen slipje aan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:40 schreef Den_Haag het volgende:
Dames, welke lokroep zouden jullie gebruiken?
Das niet eens nodig zei ik al.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Het geluid van een goed geaccentueerd decolleté, wiegende de heupen in een zomerjurkje en geen slipje aan?
Klinkt leuk toch!quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:56 schreef MLI het volgende:
Ik heb de nacht doorgebracht met een collega. Maar er is buiten zoenen niks gebeurd. Godzijdank. Morgen weer terug naar dat callcenter
.
Maar OK, zo ongemakkelijk zal het wel niet zijn want het was eigenlijk supergezellig. En ik wil een motor, nu ik bij hem achterop heb gezeten. We hebben bijna 200 gehaald op de snelweg, de kleine duivel in mij vond het erg aangenaam!
Oh, en het afspraakje met hem was echt wel voor herhaling vatbaar. Hij is alleen 4 jaar jonger dan ik.
Gekreun en andere geluiden van pijnquote:En de lokroep voor Elegy is natuurlijk het geluid van kettingen, zwepen, geselingen, martelingen etc. etc. Alles wat je je maar binnen het BDSM-pakket voor kunt stellen.
Ach, als hij toch leuk is... wat maakt het dan uit?quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:56 schreef MLI het volgende:
Ik heb de nacht doorgebracht met een collega. Maar er is buiten zoenen niks gebeurd. Godzijdank. Morgen weer terug naar dat callcenter
.
Maar OK, zo ongemakkelijk zal het wel niet zijn want het was eigenlijk supergezellig. En ik wil een motor, nu ik bij hem achterop heb gezeten. We hebben bijna 200 gehaald op de snelweg, de kleine duivel in mij vond het erg aangenaam!
Oh, en het afspraakje met hem was echt wel voor herhaling vatbaar. Hij is alleen 4 jaar jonger dan ik.
En de lokroep voor Elegy is natuurlijk het geluid van kettingen, zwepen, geselingen, martelingen etc. etc. Alles wat je je maar binnen het BDSM-pakket voor kunt stellen.
Want?? Dat zijn natuurlijk interessante roddelsquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:35 schreef kwaakvaak het volgende:
Er is niet zo gek veel veranderd hoor, behalve dat liqudootje hier eigenlijk niet meer mag komen
Zeer herkenbaarquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:28 schreef heksehiel het volgende:
Ben gewoon steeds zo druk dat ik al veel te veel topics heb gemist. Kan iemand kleine update van de ontwikkelingen mbt de andere singles geven of is er weinig te updaten?
Ok, revelation.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:03 schreef JanesBrownie het volgende:
Zit me af te vragen of gewoon AU! ook zou werken, maar das misschien te simpel...
Normaal heb ik niet veel met jongere mannen eigenlijk, jongere vrouwen juist weer wel. Komt omdat jongere mannen vaak nog niet zo openminded zijn, over het algemeen. Meestal schrikken ze van mijn levensstijl, en als ze dan niet afgeschrikt zijn, proberen ze me te veranderen. Maar mijn collega is heeeeeel wat ruimdenkender dan ik 'm credits voor gaf. En ook behoorlijk volwassen voor zijn leeftijd.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, als hij toch leuk is... wat maakt het dan uit?
Tot maandag toe WAS het ook altijd JamesBrowniequote:Op woensdag 25 juni 2008 13:15 schreef STING het volgende:
[..]
Ok, revelation.
Tot nu las ik altijd JamesBrownie
Dat is dan mijn lokroepquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:12 schreef Den_Haag het volgende:
Ah, voor MLI werkt het dus gewoon als ik mijn motor start
Gelukkig. Ik dacht al dat ik inmiddels was ingehaald door m'n leeftijdquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:18 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Tot maandag toe WAS het ook altijd JamesBrownie
Heh, misschien heb je ook wel gelijk. Ik kon het als jongetje vroeger gewoon niet verkroppen dat vrouwen altijd naar oudere jongens keken...quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:17 schreef MLI het volgende:
[..]
Normaal heb ik niet veel met jongere mannen eigenlijk, jongere vrouwen juist weer wel. Komt omdat jongere mannen vaak nog niet zo openminded zijn, over het algemeen. Meestal schrikken ze van mijn levensstijl, en als ze dan niet afgeschrikt zijn, proberen ze me te veranderen. Maar mijn collega is heeeeeel wat ruimdenkender dan ik 'm credits voor gaf. En ook behoorlijk volwassen voor zijn leeftijd.
En nee, het was niet G. uit Z.![]()
Heeft een vriendinquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:14 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Want?? Dat zijn natuurlijk interessante roddels
Spannend! Heb er zelf ook weleens over zitten na te denken.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:44 schreef katerwater het volgende:
tvpee
Kheb een groepsreis geplanned. Nieuwe mensen leren kennen
Roze motorpakken zijn er wel. En roze bestikkerde motoren ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:42 schreef JanesBrownie het volgende:
Als ik een motorrijbewijs zou halen, zou ik een roze motor + motorpak willen
Dat weet ik.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Roze motorpakken zijn er wel. En roze bestikkerde motoren ook
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:13 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik.
En dan zou ik wel een bob doen, een zwarte en knalrode lippenstift op en heel hoge hakken aan
Zwart pak en zwarte motor met ofwel gele, roze of rode accenten. En motorlaarzen met hakken inderdaadquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:42 schreef JanesBrownie het volgende:
Tof! Ik wil dit jaar alleen backpacken in Frankrijk.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:44 schreef katerwater het volgende:
tvpee
Kheb een groepsreis geplanned. Nieuwe mensen leren kennen
gaan we samen op les?quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:20 schreef MLI het volgende:
[..]
Zwart pak en zwarte motor met ofwel gele, roze of rode accenten. En motorlaarzen met hakken inderdaad. Ooit!
Samen op les: goed plan! Ik zie ons al rondjakkeren, beetje verkeersopstoppingen veroorzaken enzo. Met zo'n kickass move van je motor af stappen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:21 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
gaan we samen op les?![]()
Hoe oud ben je eigenlijk, want dat moet ik wel weten aangezien je van jongere vrouwen houdt.
Helm af en haren achterover gooienquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:26 schreef MLI het volgende:
[..]
Samen op les: goed plan! Ik zie ons al rondjakkeren, beetje verkeersopstoppingen veroorzaken enzo. Met zo'n kickass move van je motor af stappen.
O, o!quote:25. JB, dat wordt nog een beetje lastig dan. Maar goed, je ziet het, voor een leuke man maak ik dus wel eens een uitzondering.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:28 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Helm af en haren achterover gooien![]()
[..]
O, o!
Ik ben een leuke vrouw, dus wie weet!
![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:41 schreef MLI het volgende:
[..]
![]()
Eerst maar eens samen op stap gaan. Ehv of BXL?
Zou wel cool zijn. Ik ben nog steeds wel voorstander van een meet. Maar dat komt nooit van de grond.quote:
Hoe jong ben jij eigenlijk dan, JB? Oh wacht, dat mag je natuurlijk niet vragen aan een vrouw. Maar daar trek ik me niets van aan.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:26 schreef MLI het volgende:
[..]
25. JB, dat wordt nog een beetje lastig dan.
Zondag parkpop Den Haag.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:44 schreef MLI het volgende:
[..]
Zou wel cool zijn. Ik ben nog steeds wel voorstander van een meet. Maar dat komt nooit van de grond.
Ik ben 28.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoe jong ben jij eigenlijk dan, JB? Oh wacht, dat mag je natuurlijk niet vragen aan een vrouw. Maar daar trek ik me niets van aan.
Het is een begin in elk gevalquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:03 schreef JanesBrownie het volgende:
Zit me af te vragen of gewoon AU! ook zou werken, maar das misschien te simpel...
Hoe weet jij dat nou?quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:04 schreef JanesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
alleen dat zadel is kut gewoon!
Ik bedoelde lelijkquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:05 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou?
En wat rijdt er nou lekkerder dan een kutzadel...
+1 voorspelbare grap
Totdat je gaat zitten en gas geeft, dan merk je dat niet meerquote:
mooiquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:05 schreef Elegy het volgende:
Maar grote goden, een roze Busa... Heiligschennis!
neh, ik zou toch echt Uma-Thurman-in-Kill-Bill-style gaan dan.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:42 schreef JanesBrownie het volgende:
Als je dat mooi vindt verdien je gewoon klappen hèquote:
R6, SP-1 of BKing is ook okeequote:
Ik moet eigenlijk wel een Yamaha, want één vriend van me heeft een Kawa (zo'n gifgroene Ninjaquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:31 schreef Den_Haag het volgende:
@MLI, ER-5 of ER-6?
@Elegy, een YZF is altijd eigenlijk goed. Alleen iedereen heeft het meteen over de R6 of R1. De andere YZF's zijn ook zeer leuk. En lopen hard zat
Poserquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:34 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik heb echt gewoon geen verstand van motoren, als ze er maar mooi uitzien vind ik het goed.
En roze is okee.
Zwart ook, maar ik houd wel van opvallen![]()
Had ik al gezegd geloof ik...
Nou en?quote:
Normaal, gelukkig. Ik hou niet van fake datingquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:47 schreef STING het volgende:
[..]
Spannend! Heb er zelf ook weleens over zitten na te denken.
Een singles of een "normale" groepsreis?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Het geluid van een goed geaccentueerd decolleté, wiegende de heupen in een zomerjurkje en geen slipje aan?
Nee, mooi hè? Iedereen wil wel maar kan nooit.Allemaal te druk met caviakantklossen, kickdammen, dwergsjoelen en aanverwante activiteiten.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:44 schreef MLI het volgende:
[..]
Zou wel cool zijn. Ik ben nog steeds wel voorstander van een meet. Maar dat komt nooit van de grond.
en hakken natuurlijk, want dan komen je benen mooier uit...quote:
Welk van de drie is jouw hobby?quote:Nee, mooi hè? Iedereen wil wel maar kan nooit.Allemaal te druk met caviakantklossen, kickdammen, dwergsjoelen en aanverwante activiteiten.
Mijn neefje heeft een Kawasaki ZZR. En inderdaad, 200 lijkt helemaal niet snel totdat je je beseft dat die stilstaande auto's die je inhaalt 120 kmp/u rijdenquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:24 schreef MLI het volgende:
Mijn collega heeft een Kawasaki ER nog wat. Pittige tante, ze haalt de 200 met gemak. Overigens, dat lijkt helemaal niet zo snel als je erop zit, alleen die wind en dat lawaai
Pics or it didn't.....quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:04 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
en hakken natuurlijk, want dan komen je benen mooier uit...
Geen, maar ik was dan ook niet degene die niet kon.quote:[..]
Welk van de drie is jouw hobby?
nou, vooruit dan...quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:47 schreef RealZeus het volgende:
Geen, maar ik was dan ook niet degene die niet kon.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:04 schreef JanesBrownie het volgende:
en hakken natuurlijk, want dan komen je benen mooier uit...
quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vind je? HAKKEEUUH!!!
200 valt wel mee hoor.. Rond de 280 is het leuker, dan is namelijk net of alle auto's in slow motion rijdenquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mijn neefje heeft een Kawasaki ZZR. En inderdaad, 200 lijkt helemaal niet snel totdat je je beseft dat die stilstaande auto's die je inhaalt 120 kmp/u rijden
Iedere idioot kan hard rijden op het rechte eind, echte rijders kunnen ook hard door de bocht.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
200 valt wel mee hoor.. Rond de 280 is het leuker, dan is namelijk net of alle auto's in slow motion rijden
quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:14 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
200 valt wel mee hoor.. Rond de 280 is het leuker, dan is namelijk net of alle auto's in slow motion rijden
Maar ik geil wel op motorenquote:
De B van briljant, maar dat werkt niet in Firefox.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:49 schreef Feitosa het volgende:
Ik vind juist vrouwen die in het wit zijn helemaalquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:39 schreef oddman het volgende:
* In het zwart gekleed gaan is meestal een pré
Wat voor kenmerken kennen jullie allemaal nog meer?
Het eindigen van een relatie is niet erg, dat is vervelend maar het is niet erg.quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:19 schreef Q. het volgende:
Zo, ik heb <haar> van mn Hyves afgegooid, eens kijken of het me nu wel lukt wat minder aan haar te denken..
Pfff, waarom moet ik nu zo lastig in elkaar zitten?
Dat is wel erg diepzinnig voor zo vroeg op de avond!quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Het eindigen van een relatie is niet erg, dat is vervelend maar het is niet erg.
Het begrijpen waarom niet is hetgeen wat het lastig maakt.
Het rondlopen met een groot gat waar eerst een hart zat vind ik zelf wat lastig.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Het eindigen van een relatie is niet erg, dat is vervelend maar het is niet erg.
Het begrijpen waarom niet is hetgeen wat het lastig maakt.
Daar gáát het niet over. Het gaat om het herkennen van BDSM-neigingen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind juist vrouwen die in het wit zijn helemaal
Dat is mijn lokroepquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:39 schreef oddman het volgende:
Hee, luyden, donder eens op naar het motor-forum. We hebben het hier over het singlebestaan, ja!
Ik meende te ontwaren dat MLI d'r lokroep iets was met pijn en kettingen... goed punt, hoe lees je aan iemand of of ze into de, eh, niet zo vanille seks zijn?
Mijn eigen observaties:
* Van Depeche Mode houden ook
* Chokers zijn volgens mij ook een hint
Leer zegt volgens mij niets. Ja, 'ik hou van leer' - maar verder niet.
Ik hou ook van Depeche Mode, maar de rest is dan niet echt mijn dingquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:39 schreef oddman het volgende:
Hee, luyden, donder eens op naar het motor-forum. We hebben het hier over het singlebestaan, ja!
Ik meende te ontwaren dat MLI d'r lokroep iets was met pijn en kettingen... goed punt, hoe lees je aan iemand of of ze into de, eh, niet zo vanille seks zijn?
Mijn eigen observaties:
* Van Depeche Mode houden ook
* Chokers zijn volgens mij ook een hint
Leer zegt volgens mij niets. Ja, 'ik hou van leer' - maar verder niet.
6.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:31 schreef Den_Haag het volgende:
@MLI, ER-5 of ER-6?
@Elegy, een YZF is altijd eigenlijk goed. Alleen iedereen heeft het meteen over de R6 of R1. De andere YZF's zijn ook zeer leuk. En lopen hard zat
* Ludootje wacht gespannen afquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:03 schreef MLI het volgende:
Sorry JB, ik was erover begonnen.
Laat ik dan ook een ander onderwerp in de groep gooien. Ik weet alleen niet wat.
Singles en vakantieliefde misschien?quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:03 schreef MLI het volgende:
Sorry JB, ik was erover begonnen.
Laat ik dan ook een ander onderwerp in de groep gooien. Ik weet alleen niet wat.
Idd, hier nog een.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik hou ook van Depeche Mode, maar de rest is dan niet echt mijn ding
Ik ga elk jaar een maand naar Schotland en ik moet zeggen dat dingen daar toch heel anders gaan dan hier (in mijn beleving dan).quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
Singles en vakantieliefde misschien?
Hoe zit dat hier, vakantiegaande singles? Is het lekker scoren in den vreemde, met exotische mannen en vrouwen? Of blijft bij wat geflirt met de badmeester/ijscomeisje op het strand van Almere-Haven?
Vertel het mij, ik weet van niks namelijk want ik ga al jaren niet meer op vakantie, en zeker niet naar warme/hippe/trendy gebieden waar je massa's mooie sexbeluste en gewillige singels tegenkomt.
Vast wel, maar niet voor mijquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
Is het lekker scoren in den vreemde, met exotische mannen en vrouwen?
Wat hebben we daar nou aan?quote:
Ik kan wel wat dingen uit context halen zodat het succesverhalen lijken?quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:22 schreef Elegy het volgende:
[..]
Wat hebben we daar nou aan?
Succesverhalen moeten we horen!
*wacht op Kasta en MLI*
Als het zo makkelijk is is er toch niets aan? Ik vind die jacht juist zo leuk...quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ga elk jaar een maand naar Schotland en ik moet zeggen dat dingen daar toch heel anders gaan dan hier (in mijn beleving dan).
In NL ben ik nou niet echt het type dat in een disco een meisje zou scoren. Vrouwen die zogenaamde 'hints' geven die ik dan niet door heb etc. En als je al sjans hebt loop je de hele tijd in iemands oor te schreeuwen omdat de muziek veel te hard staat en imho is het slagingspercentage toch bijna 0![]()
In Schotland zijn vrouwen veel directer (en dronken) en komt er veel minder geouwehoer bij kijken. Die stappen op je af, vragen hoe het gaat en of je een vriendin hebt. Zo nee, loop je even naar een rustig hoekje (je wordt bijna meegesleept), pakt haar op de bek en gaat met haar mee naar huis
Maar ik vind sowieso dat Nederlandse vrouwen moeilijk te 'veroveren' zijn
Mja, dat is dan ook niet echt om relaties te starten, maar meer om vleselijke behoeften te vervullenquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk is is er toch niets aan? Ik vind die jacht juist zo leuk...
Daar zijn de meningen over verdeeld. En wij hebben gelijkquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:57 schreef JanesBrownie het volgende:
(Tweelingen zijn lastige mensen trouwens)
Iets meer jacht dan blijkbaar in Schotland mag wel, ja. Dat is meer kleiduivenschietenquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk is is er toch niets aan? Ik vind die jacht juist zo leuk...
quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iets meer jacht dan blijkbaar in Schotland mag wel, ja. Dat is meer kleiduivenschieten.
Jaagquote:
De leeuw mag dan groter zijn, maar een tweeling kan zich opsplitsen en dan krijg je dit...quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:07 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
wat een onopvallende nick-change
quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:46 schreef Elegy het volgende:
Wat zijn leeuwen toch mooi(e beesten), hè!quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
De leeuw mag dan groter zijn, maar een tweeling kan zich opsplitsen en dan krijg je dit...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:48 schreef Tegan het volgende:
Doe eens een avater PF, dit ziet er zo eng uit.
Ik signaleer hier een nieuwe "trend"quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:49 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
[..]
Ik ben eventjes onopvallend
Eeeeeeeeeeh, wat?!quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:49 schreef Nexie het volgende:
Inderdaad, een schande is het.
Edit: wat betreft PF's avatar, niet dat leeuwen hot zijn (so untrue).
Geen avatar, het is een schande!quote:
Je zou zo de hele avond door hun haar kroelenquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat zijn leeuwen toch mooi(e beesten), hè!
Mijn imago, wat doe jequote:Op woensdag 25 juni 2008 19:48 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
[..]Hahahahaha
Stiekem ben je wel grappig!
Wat is er mis met A-Hquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hoe zit dat hier, vakantiegaande singles? Is het lekker scoren in den vreemde, met exotische mannen en vrouwen? Of blijft bij wat geflirt met de badmeester/ijscomeisje op het strand van Almere-Haven?
Vertel het mij, ik weet van niks namelijk want ik ga al jaren niet meer op vakantie, en zeker niet naar warme/hippe/trendy gebieden waar je massa's mooie sexbeluste en gewillige singels tegenkomt.
Die waren er alquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:52 schreef Nexie het volgende:
Er zit ook zo een nieuwe typstijl bij, met hoofdletters en punten en zo.
Ik beloof dat ik niet zal bijtenquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zou zo de hele avond door hun haar kroelen. Tot ze je arm eraf bijten
.
Die hele provincie had nooit mogen bestaanquote:
Daar had ik nu helemaal overheen gelezenquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:48 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
[..]Hahahahaha
Stiekem ben je wel grappig!
Ierland. *kuch*.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:54 schreef Elegy het volgende:
[..]
Mijn imago, wat doe je
Hmm, zo te lezen moet ik ook mara naar Schotland dan. Daar zijn toch ook veel roodharige vrouwen met groene ogen? Of was dat nou Ierland?
Het kroelen had je geen bezwaar tegen wilde je zeggen?quote:
*noteert op het dingen-te-doen-voordat-ik-doodga-lijstje Ierland, met stip*quote:
kroelen is stom, rugkriebelenquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het kroelen had je geen bezwaar tegen wilde je zeggen?.
Je hebt het mooie in elk geval overgenomenquote:
Kroebelen, krielen, wat maakt het uit...quote:
quote:
mij wel, kroelen is stomquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kroebelen, krielen, wat maakt het uit....
vrijdag was het toch?quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:59 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je hebt het mooie in elk geval overgenomen
quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het kroelen had je geen bezwaar tegen wilde je zeggen?.
Van vrijdag tot zondag lieverdquote:
Da's al wel erg snelquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:07 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik kan alleen vrijdag, mits je de hele familie wilt ontmoeten![]()
![]()
![]()
mits op kleiduiven, erg leukquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:08 schreef Ludootje het volgende:
Maar kan iemand mij nou uitleggen wat de lol van de 'jacht' is? Ik heb me er nooit echt in verdiept en vond het altijd maar omslachtig gedoe. Ik heb het wel eens geprobeerd, maar halverwege kap ik ermee omdat ik echt geen idee heb hoe ik ermee verder moet.
Ach, waarom niet, kunnen ze meteen zien wat een mooi stel wij saampjes zijnquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:07 schreef Logician het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:09 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ach, waarom niet, kunnen ze meteen zien wat een mooi stel wij saampjes zijn
Het is toch wel leuk om een beetje te flirten?quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:08 schreef Ludootje het volgende:
Maar kan iemand mij nou uitleggen wat de lol van de 'jacht' is? Ik heb me er nooit echt in verdiept en vond het altijd maar omslachtig gedoe. Ik heb het wel eens geprobeerd, maar halverwege kap ik ermee omdat ik echt geen idee heb hoe ik ermee verder moet.
Gelukkig nietquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]. Ik dacht stiekem dat het weer aan was, omdat Msn kutte met oude namen[ afbeelding ].
Ja. Tot het hard-to-get van de een meer is dan het geduld van de anderquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het is toch wel leuk om een beetje te flirten?
Uiteraard, maar als het wederzijds is, komt het nooit zover hoorquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja. Tot het hard-to-get van de een meer is dan het geduld van de ander.
Oh, flirten is het probleem niet, dat vind ik hartstikke leuk hoor. Maar dat is schijnbaar maar een klein stukje van het geheel.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het is toch wel leuk om een beetje te flirten?
Oh, werkt dat niet?quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:18 schreef Tegan het volgende:
Van die kerels die zich voor je gooien en je niet met rust laten zijn ECHT NIET aantrekkelijk!
Hoe vaak moet ik het nou nog zeggen, ik struikeldequote:Op woensdag 25 juni 2008 20:18 schreef Tegan het volgende:
Van die kerels die zich voor je gooien en je niet met rust laten zijn ECHT NIET aantrekkelijk!
Dat zou je verbazenquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Uiteraard, maar als het wederzijds is, komt het nooit zover hoor.
Verdomme, kreeg ik dat maar van de mooie dames die ik 2 jaar geleden zoende.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:20 schreef Tegan het volgende:
Neuh. Kreeg vandaag een smsje van zo'n kerel die ik twee jaar geleden heb gezoend (en verder nooit meer iets gebeurd), wanneer we nou weer eens gaan zoenen. Ik sms zo lief mogelijk nee terug, smst hij of ik dan zin had in een avondje vrijblijvende sex.
Ik had laatst: Ja zullen we zoenen?quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:20 schreef Tegan het volgende:
Neuh. Kreeg vandaag een smsje van zo'n kerel die ik twee jaar geleden heb gezoend (en verder nooit meer iets gebeurd), wanneer we nou weer eens gaan zoenen. Ik sms zo lief mogelijk nee terug, smst hij of ik dan zin had in een avondje vrijblijvende sex.
Playing hard-to-get kan ook een subtiele afwijzing betekenen. Ik heb trouwens vaak geen zin om eerst door een hele muur heen te moeten.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja. Tot het hard-to-get van de een meer is dan het geduld van de ander.
Tot vrijdag lieverdquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:11 schreef Logician het volgende:
[..]
vrijdag dus
en nu gaan DrMarten, Cuegirllie en ik Voetbal kijken
Geloof me, dit is een gave die je niet wilt hebbenquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:21 schreef Messenga het volgende:
[..]
Verdomme, kreeg ik dat maar van de mooie dames die ik 2 jaar geleden zoende.
Ach, altijd beter dan hard to wantquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:25 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
Elegy speelt altijd zo easy to get..
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:20 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nou nog zeggen, ik struikelde.
Ik denk dat Messenga dat pas met je eens is als hij per ongeluk dergelijke SMSjes krijgt van degene die jij twee jaar terug hebt gezoendquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geloof me, dit is een gave die je niet wilt hebben[ afbeelding ].
En , nog gelukt om iets te regelen voor vrijdag?quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:07 schreef Logician het volgende:
[..]
![]()
![]()
Amenquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:27 schreef ShadyLane het volgende:
Ik hou daar eigenlijk wel van, als iemand in plaats van het standaard doorzichtige spelletje waarin voor beide partijen allang duidelijk is waar het toe gaat leiden, gewoon recht voor z'n raap to the point komt. Dat maakt hem misschien niet 'hard to get', maar iemand die alleen maar doet of ie hard to get is is het ook niet
Please, geef mij ditquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:27 schreef ShadyLane het volgende:
Ik hou daar eigenlijk wel van, als iemand in plaats van het standaard doorzichtige spelletje waarin voor beide partijen allang duidelijk is waar het toe gaat leiden, gewoon recht voor z'n raap to the point komt. Dat maakt hem misschien niet 'hard to get', maar iemand die alleen maar doet of ie hard to get is is het ook niet
Nee hoor, ik wind er gewoon geen doekjes om wat ik wilquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:25 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
Elegy speelt altijd zo easy to get..
Vrijdag gaan Logi en ik flauwe grappen en lompe opmerkingen tegen elkaar maken op een bankje aan zee terwijl de zon onder gaatquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:28 schreef Feitosa het volgende:
[..]
En , nog gelukt om iets te regelen voor vrijdag?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:27 schreef ShadyLane het volgende:
Het scheelt dat de meeste mensen het verschil tussen zelfvertrouwen en bot vrij lastig kunnen waarnemenquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb 't idee dat hoe brutaler je bent, des te meer impact je charme offensief heeft.
Nee hoor.. Ligt helemaal aan de persoon die je probeert te versieren..quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik heb 't idee dat hoe brutaler je bent, des te meer impact je charme offensief heeft.
Mwa, je kan ook brutaal zijn zonder bot te worden, al lukt mij dat ook niet altijd.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het scheelt dat de meeste mensen het verschil tussen zelfvertrouwen en bot vrij lastig kunnen waarnemen.
Dank uquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:27 schreef ShadyLane het volgende:
Literatuur is bad.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dank u
En het hoeft echt niet bot of heel direct te zijn, hoor. Maar gewoon duidelijk![]()
Ik ga toch eens op zoek naar wat literatuur over die 'jacht', kijken of het wat voor mij is
Beschouw he als iets waar ik nooit echt aandacht/energie aan besteed heb en waar ik nu nieuwsgierig naar benquote:
Literatuurquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:44 schreef Ludootje het volgende:
Ik ga toch eens op zoek naar wat literatuur over die 'jacht', kijken of het wat voor mij is
brutaal mens heeft de halve wereld tochquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:20 schreef Tegan het volgende:
Ja, dat doe ik ook altijd. Ook bij oudere vrouwen hoor.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:43 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
Ik ben vaak onbewust flirterig,
dan lijkt alles meteen wat minder bot.
Dat heb ik ook. Niet eens om er een doel mee te bereiken of zo, maar gewoon omdat ik het leuk vindquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:43 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
Ik ben vaak onbewust flirterig,
dan lijkt alles meteen wat minder bot.
Omg... Dat gaat wel heel verquote:
Of ze willen alleen sex en laten je zo weten dat ze een partner hebben en als jij er dan toch op of mee doorgaat je niet achteraf kan zeggen JA HALLO VAN DIE VENT DA WISK NIE!quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook altijd. Ook bij oudere vrouwen hoor.Gewoon een beetje voor de lol. Leuk is dat sommige types dan binnen 10 seconden hun partner ter sprake brengen.
Ik probeer voor het werk een trip te regelen naar Chili en Argentinie en daar dan nog 3 weken blijven hangenquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
Voor dat soort avontuurtjes pas ik trouwens, niet mijn dingquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Of ze willen alleen sex en laten je zo weten dat ze een partner hebben en als jij er dan toch op of mee doorgaat je niet achteraf kan zeggen JA HALLO VAN DIE VENT DA WISK NIE!
Sorry ik wist niet dat het vervelend wasquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Voor dat soort avontuurtjes pas ik trouwens, niet mijn ding![]()
En PF kap eens effe met dat gekut!
Ik bedoel met die kloon van je hoor, als PF ben je btw veel leuker dan Filia.Lepidoptera. En het houdt de reeks wat overzichtelijker.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:31 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
[..]
Sorry ik wist niet dat het vervelend was
Ik doe m'n andere PF dan wel (deze)quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik bedoel met die kloon van je hoor, als PF ben je btw veel leuker dan Filia.Lepidoptera. En het houdt de reeks wat overzichtelijker.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:41 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik doe m'n andere PF dan wel (deze)
Ik post niet heel anders, in ieder geval niet bewust..
Wie ben je en wat heb je met PF gedaan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
plus dat ik nu sowieso volwassen ga reageren/gedragen/leven.
Waarom dat nu ineens ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
plus dat ik nu sowieso volwassen ga reageren/gedragen/leven.
Want dat ben/was ik niet!
Aww, of leeftijd de beperkende factor is voor levenservaringquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Omdat ik kinderlijk ben en zonder levenservaring!
Haha. Ik vraag mij af wat het is en waarom er zoveel waarde aan wordt gehecht!quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Aww, of leeftijd de beperkende factor is voor levenservaring
Leeftijd of levenservaring?quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:23 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Haha. Ik vraag mij af wat het is en waarom er zoveel waarde aan wordt gehecht!
Het was een zware bevalling vandaag op mijn werk. Dus ik al in de nadenkmodusquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:27 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dat is wel erg diepzinnig voor zo vroeg op de avond!
Té druk, maar wel goed. Alleen overdag geen tijd meer om hier langs te komen, het is een grof schandaalquote:
Ik ben zo blij dat je dit niet in de SEX SC postquote:Ow, is het 2-1 voor de Turken? (hoor opeens gekreun)
Herkenbaar. Ik zou nu al op bed moeten liggen om aan mijn slaap te komen, maar ben net thuis.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:32 schreef Litpho het volgende:
[..]
Té druk, maar wel goed. Alleen overdag geen tijd meer om hier langs te komen, het is een grof schandaal.
[..]
Kom net van de naailes af. Heb echt een te vet ontwerp in de maakquote:Ik ben zo blij dat je dit niet in de SEX SC post.
lijden is met pijnquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:01 schreef kwaakvaak het volgende:
spelling is mijn achilleshiel, d's, t's ie,ij,ei's het is vreselijk, bij les hier in gehad tot mijn 25'ste en nog blijft het niet plakken bij me
Ja klopt, het komt dom over. (Ik oordeel nu niet)quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:05 schreef kwaakvaak het volgende:
hehe... zie editIk weet het, het komt nogal hrmm dom over als je spelfouten maakt in hele elementaire dingen. Gelukkig heb ik openoffice met spellings controle voor officieel schrijfwerk
(en kan ik andere dingen dan een stuk beter, asbakken kleien bijvoorbeeld :p)
Levens ervaring is vaak ook heel erg afhankelijk in wat voor kringen je begeeft wat daar onderverstaan wordt. Maar de vraag is eerder waarom heb jij het idee dat je levenservaring mist ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Maar dat doe ik, barst ik nu van de levenservaring
Dat wordt mij op fok verweten.. Kan niemand dan met concrete voorbeelden komen? Dit is bijna net zo een vage term als oppervlakkigheid en diepgang.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Levens ervaring is vaak ook heel erg afhankelijk in wat voor kringen je begeeft wat daar onderverstaan wordt. Maar de vraag is eerder waarom heb jij het idee dat je levenservaring mist ?
Weet je dan referenties naar gebeurtenissen in het verleden niet ofzo ? of wordt het meer op de ervaringen / naief kant gespeeld ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat wordt mij op fok verweten.. Kan niemand dan met concrete voorbeelden komen? Dit is bijna net zo een vage term als oppervlakkigheid en diepgang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |