Idd, het is je ex for godsake! Het laatste wat je bij een ex moet doen is continue lezen wat hij/zij doet, dan kom je nooit los van hem/haar. Gewoon de eerste tijd zoveel mogelijk negeren, werkt het beste.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:29 schreef kwaakvaak het volgende:
inderdaad, ik weet ook wachtwoorden van ex, maar heb nog geen seconde de behoefte gehad om haar mail etc te openen, wat heb ik er te zoeken behalve niks?
Nou ja, tis maar wat je gezellig noemt...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dat hebben we laatst nog meegemaakt, was nog best gezellig toch?
Als ik je nummer nog had gehad, dan had je er nòg een stalker bij gehad dat wel geweten.quote:
Had je me gebeld?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als ik je nummer nog had gehad, dan had je er nòg een stalker bij gehad dat wel geweten.
De mooie mevrouw met het mooie haar en de mooie ogenquote:
dat zullen we nooit weten...quote:
Oprechte interesse is altijd goedquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dat zullen we nooit weten...had je dat gewaardeerd?
![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
De mooie mevrouw met het mooie haar en de mooie ogen
Heb ik ook niet, maar hij is IT-er en gebruikte zijn kennis dan ook om daarachter te komen. Heb nog een tijdje zijn laptop geleend, kwam ik daar allemaal logs van msngesprekken tegen van mij. Had ie die opgeslagen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:45 schreef Feitosa het volgende:
Snap sowieso niet waarom mensen hun vriend of vriendin het wachtwoord geven van hun eigen e-mail account, dat is toch je eigen zaak?
Die van mij was niet zo handig met computers, en ik heb haar geholpen wat accounts her en der aan te maken en er voor gekozen om daar 1 wachtwoord voor te kiezen. Wel zo handig tochquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:45 schreef Feitosa het volgende:
Snap sowieso niet waarom mensen hun vriend of vriendin het wachtwoord geven van hun eigen e-mail account, dat is toch je eigen zaak?
En wat doet de mooie mevrouw vandaag voor leuks op deze zonnige dag?quote:
Wat enorme kansarme lul van een loser ben je dan zegquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, maar hij is IT-er en gebruikte zijn kennis dan ook om daarachter te komen. Heb nog een tijdje zijn laptop geleend, kwam ik daar allemaal logs van msngesprekken tegen van mij. Had ie die opgeslagen.![]()
Had hem net aan de tel. Heb gister verteld dat het me beter lijkt elkaar even niet te zien. Hij dacht gelijk dat ik hem nooit meer wilde zien, en wilde dat niet. Hij wilde vrijdag met me stappen, dus ik; Ik kijk wel of ik tijd heb. Belt hij me op, hij had krabbels van mij aan vriendinnen op hyves gezien over aanstaand weekend. En nam aan dat ik het hele weekend al volgepland had. Dus ik; de ene vriendin heb ik 2 weken geleden vh laaatst gezien, de ander 3 weken geleden, jou gister. Dus tja, ik maak plannen met hun en kijk dan of ik tijd heb.
Hij helemaal pissed of, dus ik ook weer uit mijn plaat. Flikkert hij de hoorn erop.Halve minuut later spreekt ie me alweer aan op msn: Koel ff af, ik bel je over 10 minuten.![]()
Maar goed, dit was een singles-topic, geen exen-topic. Moest alleen ff mn frustratie kwijt.
Dat ligt dus niet aan mij dat ik t zo zie.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:07 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wat enorme kansarme lul van een loser ben je dan zeg
Over 10min naar de orthopedagoogquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:07 schreef Elegy het volgende:
[..]
En wat doet de mooie mevrouw vandaag voor leuks op deze zonnige dag?
Hij wil gewoon niet beseffen dat het over is en dat het beste voor jouw en vooral voor hemzelf is dat je elkaar met rust laat en je eigen leven op de rit probeert te krijgen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ligt dus niet aan mij dat ik t zo zie.
Moi, je fais rien aujourd'hui. Beetje wat dingen voor werk doen maar dat doe ik thuis. Voor de rest film kijken, gamen, internetten en vanmiddag ook maar even schootbapjes doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:11 schreef Logician het volgende:
[..]
Over 10min naar de orthopedagoogen daarna een beetje door de stad zwerven of met mijn boek in het park liggen
et tu?
Je verdient dat nijntje douchegordijnquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Moi, je fais rien aujourd'hui. Beetje wat dingen voor werk doen maar dat doe ik thuis. Voor de rest film kijken, gamen, internetten en vanmiddag ook maar even schootbapjes doen.
Life's good
kijk, en hierom ben ik dus blij dat ik je nummer niet heb.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:18 schreef JanesBrownie het volgende:
Ik moet echt eens wat minder gaan bellen midden in de nacht
Hou je mond takkewijfquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:19 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Je verdient dat nijntje douchegordijn
peel vlezier!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Moi, je fais rien aujourd'hui. Beetje wat dingen voor werk doen maar dat doe ik thuis. Voor de rest film kijken, gamen, internetten en vanmiddag ook maar even schootbapjes doen.
Life's good
Niet liefquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Hou je mond takkewijf
En is er nou niemand die ziet wat voor flitsend verfrissende nieuwe OP ik heb gemaakt?
jawel, want dat boek, daar ben ik wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:21 schreef Elegy het volgende:
En is er nou niemand die ziet wat voor flitsend verfrissende nieuwe OP ik heb gemaakt?
Nou ja zeg!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
kijk, en hierom ben ik dus blij dat ik je nummer niet heb.
quote:
Nooit meer zien is ook niet nodig, maar het lijkt me verstandig dat jullie elkaar voorlopig vermijden aangezien hij zo te lezen niet over je heen kan komen en niet volwassen met de situatie om kan gaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:22 schreef Kluts het volgende:
Nou ja, het is niet handig om elkaar nooit meer te zien,gemeenschappelijke vrienden..
Heb m vrijdag uit mijn huis geschopt, verteld dat ik m nooit meer wilde zien. 5 minuten later hangt hij dan aan de tel, en krijg ik vervolgens achter me aangesmeten dat ik een bitch ben en het bij niemand zo 'fijn" kan hebben als bij hem.
Als ik het zo fijn had gevonden, waren we nog bij elkaar.
Behalve een heleboel irritantie dan natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:09 schreef Garisson72 het volgende:
Kluts, laatst zeiden we het geloof ik ook al: ik snap niet dat je het contact met hem niet compleet afbreekt. Dit gaat toch nooit meer ergens toe leiden?
Hoe moeten wij dat nou weten?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:23 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben een leuke gesprekspartner
Omdat ik hier ook zo geweldig spontaan en aardig overkom, lijkt het me duidelijk.quote:
idd, want op deze manier blijft hij maar gelegenheid hebben om de aandacht op te eisen en nooit een stap verder te komen. Vergeet niet dat emotionele chantage alleen kan bestaan als er een voedingsbodem voor is.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:41 schreef Feitosa het volgende:
Nooit meer zien is ook niet nodig, maar het lijkt me verstandig dat jullie elkaar voorlopig vermijden aangezien hij zo te lezen niet over je heen kan komen en niet volwassen met de situatie om kan gaan.
Jij hoeft er niet onder te lijden als hij er niet mee om kan gaan.
Je gesprekspartners posten hier ook?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:47 schreef JanesBrownie het volgende:
[..]
Omdat ik hier ook zo geweldig spontaan en aardig overkom, lijkt het me duidelijk.
Vraag maar aan mijn gesprekspartners anders
Zo min mogelijk. In ieder geval de eerste maanden helemaal niet, daarna kan je het weer proberen. Tenminste, zo gaat het bij mij.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:48 schreef Northside het volgende:
Sowieso... als singles met ervaring; wat is jullie mening daarover, contact met exen? Wel? Niet? Eerst niet maar na een paar maanden weer wel?
Ligt toch echt een beetje op de manier hoe het uitgaat... Als je goed uit elkaar gaat hoeft het helemaal geen probleem te zijn. En anders... Tja, niemand heeft zin in gezeikquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo min mogelijk. In ieder geval de eerste maanden helemaal niet, daarna kan je het weer proberen. Tenminste, zo gaat het bij mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |