abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juni 2008 @ 12:33:32 #1
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59648894
Welkom singles van Fok!

Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij, maar krassen is verboden ook al word het wel eens aangeraden!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden

Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts. Maar het mag wel hoor. Als het gezellig is.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Niet zeuren om foto's of privé adresgegevens. Als mensen werkelijk in je geïnteresseerd zijn komt dat vanzelf. Ontstaat uit dit topic iets moois, dan mag je dat natuurlijk altijd wel laten weten door je af te melden

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Als je jezelf ontzettend zielig vindt, of je wil graag kwijt waarom je je ex ontzettend mist/heel erg boos op hem/haar bent, dan kan je altijd wel een topic openen of andere topics opzoeken. Bijvoorbeeld de "Kunst van het loslaten van je ex" topicreeks.
Natuurlijk is het niet erg als je even kort aangeeft waarom je je hier aanmeldt/post maar hou het daarbij. Alsjeblieft. Doe het voor ons.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je een kusje van Re of Emel!

Als je 't topic vol maakt, open dan ook gewoon een nieuwe en verwijs even naar de oude. Dat is wel zo makkelijk om sommige zaken even terug te lezen. Tevens is het wel zo prettig om in de laatste post een link te plaatsen naar het volgende topic.

Voor meelezende exen, nog het volgende:

Je bent een gepasseerd station. En je ex hier lastigvallen zal je niet echt helpen hem of haar terug te krijgen. Hij/zij heeft nu een nieuw leven en daar ben je niet meer het belangrijkste in. Wil je zelf hier ook meeposten, dan kan dat. Maar ga niet vuilspuiten, messen in de rug steken of anderen zwart maken. Dat levert je een enkeltje permban op.

En ga dit boek maar lezen:

Als je je nu aangesproken voelt: Dan is de boodschap dus overgekomen.

Vorig topic: [Singles #96] Met vele fantasieën

En nu: Lekker doorposten! Het is mooi weer en het leven is goed!
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 24 juni 2008 @ 12:33:51 #2
141482 Q.
JurassiQ
pi_59648902
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:29 schreef kwaakvaak het volgende:
inderdaad, ik weet ook wachtwoorden van ex, maar heb nog geen seconde de behoefte gehad om haar mail etc te openen, wat heb ik er te zoeken behalve niks?
Idd, het is je ex for godsake! Het laatste wat je bij een ex moet doen is continue lezen wat hij/zij doet, dan kom je nooit los van hem/haar. Gewoon de eerste tijd zoveel mogelijk negeren, werkt het beste.
For great justice!
  dinsdag 24 juni 2008 @ 12:35:03 #3
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_59648936
MLI, ik ben nog steeds benieuwd waar in Zutphen jij hebt gewoond dan
pi_59649151
Snap sowieso niet waarom mensen hun vriend of vriendin het wachtwoord geven van hun eigen e-mail account, dat is toch je eigen zaak?
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
  dinsdag 24 juni 2008 @ 12:46:55 #5
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59649189
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:07 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

dat hebben we laatst nog meegemaakt, was nog best gezellig toch?
Nou ja, tis maar wat je gezellig noemt...

Heb je mn nummer nog?

Maar hij is nu wel vriendelijk, dus dit is niet leuk
dode kippen zijn erg komisch
  dinsdag 24 juni 2008 @ 12:51:14 #6
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_59649269
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:46 schreef JanesBrownie het volgende:

Heb je mn nummer nog?
Als ik je nummer nog had gehad, dan had je er nòg een stalker bij gehad dat wel geweten.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 12:52:36 #7
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59649297
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:51 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Als ik je nummer nog had gehad, dan had je er nòg een stalker bij gehad dat wel geweten.
Had je me gebeld?

pi_59649348
tvp
  dinsdag 24 juni 2008 @ 12:57:15 #9
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59649402
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:54 schreef Logician het volgende:
tvp
De mooie mevrouw met het mooie haar en de mooie ogen
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  dinsdag 24 juni 2008 @ 13:00:58 #10
94676 Garisson72
pi_59649496
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:52 schreef JanesBrownie het volgende:

Had je me gebeld?

dat zullen we nooit weten... had je dat gewaardeerd?
  dinsdag 24 juni 2008 @ 13:01:33 #11
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59649508
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:00 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

dat zullen we nooit weten... had je dat gewaardeerd?
Oprechte interesse is altijd goed
  dinsdag 24 juni 2008 @ 13:02:16 #12
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59649522
pi_59649548
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:57 schreef Elegy het volgende:

[..]

De mooie mevrouw met het mooie haar en de mooie ogen
dag meneer gemaskerde man
pi_59649574
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:45 schreef Feitosa het volgende:
Snap sowieso niet waarom mensen hun vriend of vriendin het wachtwoord geven van hun eigen e-mail account, dat is toch je eigen zaak?
Heb ik ook niet, maar hij is IT-er en gebruikte zijn kennis dan ook om daarachter te komen. Heb nog een tijdje zijn laptop geleend, kwam ik daar allemaal logs van msngesprekken tegen van mij. Had ie die opgeslagen.

Had hem net aan de tel. Heb gister verteld dat het me beter lijkt elkaar even niet te zien. Hij dacht gelijk dat ik hem nooit meer wilde zien, en wilde dat niet. Hij wilde vrijdag met me stappen, dus ik; Ik kijk wel of ik tijd heb. Belt hij me op, hij had krabbels van mij aan vriendinnen op hyves gezien over aanstaand weekend. En nam aan dat ik het hele weekend al volgepland had. Dus ik; de ene vriendin heb ik 2 weken geleden vh laaatst gezien, de ander 3 weken geleden, jou gister. Dus tja, ik maak plannen met hun en kijk dan of ik tijd heb.

Hij helemaal pissed of, dus ik ook weer uit mijn plaat. Flikkert hij de hoorn erop.Halve minuut later spreekt ie me alweer aan op msn: Koel ff af, ik bel je over 10 minuten.

Maar goed, dit was een singles-topic, geen exen-topic. Moest alleen ff mn frustratie kwijt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 13:05:33 #15
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59649585
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:45 schreef Feitosa het volgende:
Die van mij was niet zo handig met computers, en ik heb haar geholpen wat accounts her en der aan te maken en er voor gekozen om daar 1 wachtwoord voor te kiezen. Wel zo handig toch
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 13:07:21 #16
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59649635
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:03 schreef Logician het volgende:

[..]

dag meneer gemaskerde man
En wat doet de mooie mevrouw vandaag voor leuks op deze zonnige dag?
  dinsdag 24 juni 2008 @ 13:07:21 #17
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59649637
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:05 schreef Kluts het volgende:

[..]

Heb ik ook niet, maar hij is IT-er en gebruikte zijn kennis dan ook om daarachter te komen. Heb nog een tijdje zijn laptop geleend, kwam ik daar allemaal logs van msngesprekken tegen van mij. Had ie die opgeslagen.

Had hem net aan de tel. Heb gister verteld dat het me beter lijkt elkaar even niet te zien. Hij dacht gelijk dat ik hem nooit meer wilde zien, en wilde dat niet. Hij wilde vrijdag met me stappen, dus ik; Ik kijk wel of ik tijd heb. Belt hij me op, hij had krabbels van mij aan vriendinnen op hyves gezien over aanstaand weekend. En nam aan dat ik het hele weekend al volgepland had. Dus ik; de ene vriendin heb ik 2 weken geleden vh laaatst gezien, de ander 3 weken geleden, jou gister. Dus tja, ik maak plannen met hun en kijk dan of ik tijd heb.

Hij helemaal pissed of, dus ik ook weer uit mijn plaat. Flikkert hij de hoorn erop.Halve minuut later spreekt ie me alweer aan op msn: Koel ff af, ik bel je over 10 minuten.

Maar goed, dit was een singles-topic, geen exen-topic. Moest alleen ff mn frustratie kwijt.
Wat enorme kansarme lul van een loser ben je dan zeg
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_59649675
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:07 schreef kwaakvaak het volgende:

[..]

Wat enorme kansarme lul van een loser ben je dan zeg
Dat ligt dus niet aan mij dat ik t zo zie.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 13:09:15 #19
94676 Garisson72
pi_59649689
Kluts, laatst zeiden we het geloof ik ook al: ik snap niet dat je het contact met hem niet compleet afbreekt. Dit gaat toch nooit meer ergens toe leiden?
pi_59649756
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:07 schreef Elegy het volgende:

[..]

En wat doet de mooie mevrouw vandaag voor leuks op deze zonnige dag?
Over 10min naar de orthopedagoog en daarna een beetje door de stad zwerven of met mijn boek in het park liggen et tu?
pi_59649770
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:08 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat ligt dus niet aan mij dat ik t zo zie.
Hij wil gewoon niet beseffen dat het over is en dat het beste voor jouw en vooral voor hemzelf is dat je elkaar met rust laat en je eigen leven op de rit probeert te krijgen.

Misschien is dat wel de leeftijd en ervaring.... dunno
pi_59649807
Maar goed, als je dan ruzie daarom gaat maken ben je wel een sukkel.
pi_59649901
tvp
  dinsdag 24 juni 2008 @ 13:18:54 #24
219389 JanesBrownie
Nothin's sweet about me
pi_59649918
Ik moet echt eens wat minder gaan bellen midden in de nacht
  dinsdag 24 juni 2008 @ 13:19:05 #25
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59649922
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 13:11 schreef Logician het volgende:

[..]

Over 10min naar de orthopedagoog en daarna een beetje door de stad zwerven of met mijn boek in het park liggen et tu?
Moi, je fais rien aujourd'hui. Beetje wat dingen voor werk doen maar dat doe ik thuis. Voor de rest film kijken, gamen, internetten en vanmiddag ook maar even schootbapjes doen.

Life's good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')