abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 juni 2008 @ 23:14:10 #1
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59692516
Welkom singles van Fok!

Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij, maar krassen is verboden ook al word het wel eens aangeraden!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden

Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts. Maar het mag wel hoor. Als het gezellig is.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Niet zeuren om foto's of privé adresgegevens. Als mensen werkelijk in je geïnteresseerd zijn komt dat vanzelf. Ontstaat uit dit topic iets moois, dan mag je dat natuurlijk altijd wel laten weten door je af te melden

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Als je jezelf ontzettend zielig vindt, of je wil graag kwijt waarom je je ex ontzettend mist/heel erg boos op hem/haar bent, dan kan je altijd wel een topic openen of andere topics opzoeken. Bijvoorbeeld de "Kunst van het loslaten van je ex" topicreeks.
Natuurlijk is het niet erg als je even kort aangeeft waarom je je hier aanmeldt/post maar hou het daarbij. Alsjeblieft. Doe het voor ons.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je een kusje van Re of Emel!

Als je 't topic vol maakt, open dan ook gewoon een nieuwe en verwijs even naar de oude. Dat is wel zo makkelijk om sommige zaken even terug te lezen. Tevens is het wel zo prettig om in de laatste post een link te plaatsen naar het volgende topic.

Voor meelezende exen, nog het volgende:

Je bent een gepasseerd station. En je ex hier lastigvallen zal je niet echt helpen hem of haar terug te krijgen. Hij/zij heeft nu een nieuw leven en daar ben je niet meer het belangrijkste in. Wil je zelf hier ook meeposten, dan kan dat. Maar ga niet vuilspuiten, messen in de rug steken of anderen zwart maken. Dat levert je een enkeltje permban op.
Als je je nu aangesproken voelt: Dan is de boodschap dus overgekomen.

En nu: Lekker doorposten! Het is mooi weer en het leven is goed en niet alleen in het brabantse land!

en jullie krijgen mijn typefout er wederom gratis en voor niets bij, zonder zegeltjes en bonusmiles dat dan weer wel
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  woensdag 25 juni 2008 @ 23:14:31 #2
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59692524
en verder!.
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Dat wordt mij op fok verweten.. Kan niemand dan met concrete voorbeelden komen? Dit is bijna net zo een vage term als oppervlakkigheid en diepgang.
het is ook vaag, levenservaring kan zijn dat je goed hard op je bek bent gegaan door helemaal voor iemand te gaan en die persoon je bijvoorbeeld keihard dumpt of vreemd gaat bij het leven.

Levenservaring kan ook zijn, dat je zakelijk gewoon precies weet hoe je mensen bepaalde dingen kan laten doen voor je en ze zichzelf daar nog goed bij laten voelen ook.

Levenservaring, het woord zegt het al, is ervaring die je op doet door te leven
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_59692598
tvp
pi_59692600
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Dat wordt mij op fok verweten.. Kan niemand dan met concrete voorbeelden komen? Dit is bijna net zo een vage term als oppervlakkigheid en diepgang.
Het is ook een beetje een ongrijpbaar begrip natuurlijk.

Niet een voorbeeld wat ik direkt op jou wil betrekken, maar het puberale "help, mijn wereld stort ineen" gevolgd door vijf minuten later "zie je wel dat hij van me houdt" gaat er op den duur wel een beetje vanaf naarmate je hebt gezien dat de wereld steviger is dan je denkt .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_59692601
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:10 schreef mrbox het volgende:

[..]

Weet je dan referenties naar gebeurtenissen in het verleden niet ofzo ? of wordt het meer op de ervaringen / naief kant gespeeld ?
Algemene kennis heb ik genoeg, dus dat is het niet..
pi_59692623
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:16 schreef Logician het volgende:
tvp
Cue en DrMarten weer de deur uitgezet?
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_59692627
Ow sorry had ff niet door dat ik hem dichtgooide iig een link naar deze nu gefixt in de laatste post !
tvp
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  woensdag 25 juni 2008 @ 23:32:10 #8
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59693012
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:16 schreef Logician het volgende:
tvp
Hee lieverd
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_59693029
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:17 schreef Litpho het volgende:

[..]

Cue en DrMarten weer de deur uitgezet?
Nee, Cue ligt op de bank een film te kijken en marten staat aan de eettafel de puzzle van mijn zoontje af te maken
pi_59693036
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:32 schreef Elegy het volgende:

[..]

Hee lieverd
hoi
pi_59693053
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:32 schreef Logician het volgende:

[..]

Nee, Cue ligt op de bank een film te kijken en marten staat aan de eettafel de puzzle van mijn zoontje af te maken
Wat doe jij dan hier?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_59693091
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat doe jij dan hier?
addict zijn
pi_59693135
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:35 schreef Logician het volgende:

[..]

addict zijn
We zullen je verzorgen...
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_59693162
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

We zullen je verzorgen...
Heb na vandaaag wel een beetje verzorging nodig
pi_59693205
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:37 schreef Logician het volgende:

[..]

Heb na vandaaag wel een beetje verzorging nodig
Vertel...

Een massage, een full treatment of gewoon een kopje kamillethee?

pi_59693213
mwah is nogal een intiem verhaal
pi_59693229
Ik ga voor de lapo straks
  woensdag 25 juni 2008 @ 23:40:48 #18
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59693232
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:37 schreef Logician het volgende:

[..]

Heb na vandaag wel een beetje verzorging nodig
Kom maar bij mij
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_59693254
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:40 schreef Elegy het volgende:

[..]

Kom maar bij mij
kom maar bij mij
pi_59693265
Morgen afrijden
  woensdag 25 juni 2008 @ 23:42:28 #21
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59693276
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:41 schreef Logician het volgende:

[..]

kom maar bij mij
Waar moet ik heen? Moet ik eerst even tanken trouwens
pi_59693296
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Morgen afrijden
Op wie?

pi_59693312
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:40 schreef Logician het volgende:
mwah is nogal een intiem verhaal
Dan maar niet.

pi_59693326
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:42 schreef Elegy het volgende:

[..]

Waar moet ik heen? Moet ik eerst even tanken trouwens
Enschede
  woensdag 25 juni 2008 @ 23:50:22 #25
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59693466
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 23:45 schreef Logician het volgende:

[..]

Enschede
Da's maar twee uur van hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')