hangt het douchebakje nog?quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:12 schreef PeRi het volgende:
Het is koud buiten en er is geen zon.
Wat DH al zeiquote:
[twents-mode]quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:13 schreef AKnynke het volgende:
Goeiesmorgens allemaal!
Wat gaan jullie onmeunig () hard zeg.
En wat is het shit weer hier, al vanaf zes uur wakker omdat het zo hard onweerde...
goh, ik kan het toch echt niet opschrijven, dat twents.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:06 schreef beunkster het volgende:
[..]
Wat DH al zei
[..]
[twents-mode]
Joa, viej goat alderbarstns rap.
Moar eawn wat aans, hej nog roepn op'n moos?
[/twents-mode]
Tsja, beter dan in de file staan en op ongeveer hetzelfde tijdstip thuiskomen...quote:
De krokettenquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:22 schreef beunkster het volgende:
[..]
Tsja, beter dan in de file staan en op ongeveer hetzelfde tijdstip thuiskomen...
Overigens wisselt de kwaliteit heel erg. De ene keer is het echt acceptabel en de andere keer is het niet te vreten.
De lunch is altijd wel goed. Maar ja, daar kunnen ze dan ook echt niets aan verkloten![]()
Op de VU ben ik verslaafd aan krokettenquote:
kgeloof het niet. was een rustig nachtje zo te lezen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Morguh.
Kusjekroel? What happened? Was er nog wat te doen vannacht?
Ik heb de morele steun van Lein nodig om me ervan af te houden, denk ik...quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Saaaaaai.
Nog spannende dingen op de planning?
* AKnynke mompelt iets over worsten..quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat, de kok? Kon ie zo goed koken? Of waren z'n kadetjes zo lekker?
buiten lunchen? schijnt het zonnetje? dat zie ik vanuit hier niet (oostplein)quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:26 schreef PeRi het volgende:
Pfff hopen dat jij degene bent die het wel gehaald heeft, maar dat zal heus wel denk ik!! Misschien zei ie maar wat trouwens, kan ie toch niet op zo'n matige manier vertellen dat iemand 'm niet gehaald heeft.
Straks lekker buiten lunchen.
Nee de zon schijnt niet! Het is wel benauwd. Maar buiten als in buiten de deur. Hoewel, als het toch lekker is en het niet waait, is het terras van Loos wel iets.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:29 schreef latislos het volgende:
[..]
buiten lunchen? schijnt het zonnetje? dat zie ik vanuit hier niet (oostplein)
bwhaha, nerdquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
* AKnynke mompelt iets over worsten..
[/flauwe modus]
@ MoBlo: bah, dat is spannend! k werd altijd heel erg zenuwachtig als de uitslagen van tentamens online stonden. Onnodig, want heb sinds de Havo nooit meer een onvoldoende gehaald, en in m'n laatste jaar alleen maar 8'en gehaald..
ik ontwikkel steeds meer nerderige trekjes.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bwhaha, nerd
maar ik ben nu zelfs een beetje misselijk
nee, dit is wel een machtswellustelingquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:26 schreef PeRi het volgende:
Pfff hopen dat jij degene bent die het wel gehaald heeft, maar dat zal heus wel denk ik!! Misschien zei ie maar wat trouwens, kan ie toch niet op zo'n matige manier vertellen dat iemand 'm niet gehaald heeft.
Die houdt niet knuffelkroel? Dan is er toch iets mis met haar hoorquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waar is Lein trouwens?
Die had meteen een eind gemaakt aan de topictitel.
verdorie, wil je nooit meer rokjes aantrekken? Want als het daar bewolkt is is het hier ook bewolkt...quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:39 schreef ColdFeet het volgende:
Het is zulk raar weer in Belgie; als ik een rokje aantrek, blijft het bewolkt, trek ik een spijkerbroek aan, dan wordt het acuut smoorheet
*zit te bibberen met blote benen...
NERD!quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ontwikkel steeds meer nerderige trekjes.
Ik merkte net op tegen m'n collega dat ik 11.11 gemist had (ik kijk normaal altijd op m'n klok als het 11.11 is, en 21.21)Maar, zei ik er gelijk achter aan.." gelukkig is het nu 11.22, als je 22 door 2 deelt is het weer 11.11."
Ik ben cuter met rokjesquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
verdorie, wil je nooit meer rokjes aantrekken? Want als het daar bewolkt is is het hier ook bewolkt...
ik moet bij wijze van spreken al googelen wat binair tellen is..quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben cuter met rokjes
Sorry nynke, ik vind je een nerd van niets. Leer eerst maar eens binair tellen op je vingers
Doet het, in alle talenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:48 schreef AKnynke het volgende:
oh, en wil iemand even checken of de website van het europees parlement het bij jullie doet?
Ik kom namelijk niet verder met m'n werk op deze manier.
www.europarl.eu
Lein!!!!!quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:17 schreef octopussy het volgende:
[..]
Moblo!!!![]()
![]()
kusjekroel!!!
(Lein hier![]()
)
Kniel.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ontwikkel steeds meer nederige trekjes.
Zelfs als ze zou knielen staat ze nog op gelijke hoogte met jouquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben cuter met rokjes
Sorry nynke, ik vind je een nerd van niets. Leer eerst maar eens binair tellen op je vingers
quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:05 schreef FleshWound het volgende:
Zelfs als ze zou knielen staat ze nog op gelijke hoogte met jou
Eindelijk fatsoenlijk tongen met Nynke.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:05 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Zelfs als ze zou knielen staat ze nog op gelijke hoogte met jou
ging dat over Den_Haag???quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:14 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz is het ook NIET eens met golfers opmerking van vannacht.
* Bluezz vind met 160 rechts inhalen niet alleen asociaal, maar ook levensgevaarlijk en ik zou NOOIT meer bij zo iemand in de auto willen zitten.
Kan nu het kroelen beginnen? De poes is (nog) niet thuis en dat is niks voor haar
Wat en waarom? Krijg je veel gasten?quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Mensen ik ga zoi belachelijk hoerig veel en lekker koken!![]()
Goedenmiddag trouwens.
Nee, gewoon voor onszelf.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat en waarom? Krijg je veel gasten?
Nee feef, over levenservaringquote:
welke post van Golfer? Ben verder niet zo heel nieuwschierig hoor..quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:14 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz is het ook NIET eens met golfers opmerking van vannacht.
* Bluezz vind met 160 rechts inhalen niet alleen asociaal, maar ook levensgevaarlijk en ik zou NOOIT meer bij zo iemand in de auto willen zitten.
Kan nu het kroelen beginnen? De poes is (nog) niet thuis en dat is niks voor haar
quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:31 schreef motorbloempje het volgende:gehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaald
6.5!!!!!
werkstuk gaat ook lukken en dan heb ik 't gehaald als 't goed is
Dat je rond je 30 pas mag zeggen dat je levenservaring hebt of zoietsquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:31 schreef AKnynke het volgende:
welke post van Golfer? Ben verder niet zo heel nieuwschierig hoor..
en met 160 rechts in halen, daar zit ik ook niet echt relaxed..
K ga zo maar naar huis...
ik heb ook mn autorijbewijsquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee feef, over levenservaring
Wat ik me afvroeg he, heb jij ook je BE of alleen motorpapiertje?
YEAH feli
@ Dude, hoe laat begint het?
Ja, al 3quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:32 schreef Duderinnetje het volgende:
O Bluezz, ik lees nu pas over Xena!!
Al even een rondje gedaan?
Nee, schouder is niet veel beter...daarom ga ik ook maar naar huis. hoewel de muis al links staat doet ie gewoon nog steeds pijn.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat je rond je 30 pas mag zeggen dat je levenservaring hebt of zoiets
Lekker naar huis, ik zit al thuis![]()
Hoest met je schouder, al beter?
Fysio?quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:37 schreef AKnynke het volgende:
Nee, schouder is niet veel beter...daarom ga ik ook maar naar huis. hoewel de muis al links staat doet ie gewoon nog steeds pijn.
Poezen zijn heel stom, vooral als ze niet gewoon overdag thuis liggen te meurenquote:He bah, bloed en muizen. Daarom vind ik poezen stom...
Yep, fysio mag ik morgenochtend weer heen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Fysio?
[..]
Poezen zijn heel stom, vooral als ze niet gewoon overdag thuis liggen te meuren
Moggehquote:
Dacht ik laatst ook al ja...quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:01 schreef latislos het volgende:
btw, doen we niet meer aan SC nummering ofzo?
Je wordt op je wenken bediendquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:16 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Moggeh![]()
Jij gaat toch ook naar Lowlands?
Niks. alleen is mijn typen klote omdat ik twee besprekingen zit uit te werken, aan de telefoon hang en een project in Chili aan het regelen ben. en ik hoop vooral dat dat laatste lukt. Gratis vakantiequote:
Ik heb Lein best gemist hoor. Had d'r graag willen zien tijdens het gekat van de vorige topicsquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:35 schreef octopussy het volgende:
Leuk dat iedereen Lein heeft gemist. Voor Lein
Isa
ps: moblo gefeli!!
Ik vrees dat Lein jou niet heeft gemist.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:40 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Ik heb Lein best gemist hoor. Had d'r graag willen zien tijdens het gekat van de vorige topics
Onbeantwoorde liefdequote:Op woensdag 25 juni 2008 13:43 schreef octopussy het volgende:
[..]
Ik vrees dat Lein jou niet heeft gemist.
ik wilde jou nog eenquote:
Ik zit op mijn pc, maar zijn pc staat een oogbeweging naar linksquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:43 schreef motorbloempje het volgende:
het is toch golfers pc?
sjoe! naar je eigen pjoeter bloes!
No doubt about it: eerst de delicious!quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:56 schreef DarkElf het volgende:
Jippie de nieuwe Delicious zat in de bus...
Mmmm, thee zetten en Delicious doorspitten óf zoals ik bedacht had nuttig bezig zijn...
Moeilijk moeilijk
René gaat zo bij een huis kijken in Wychenquote:
Ja je hebt gelijkquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
No doubt about it: eerst de delicious!
Ken je die niet? Staan de meest heerlijke dingen in....quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:01 schreef motorbloempje het volgende:wat is een Delicious?
een cul-magazine?? (zo klinkt het iig)
Nederlands abonnement in Belgie? Ik heb m hier nog niet zien liggen, maar wil ook wel erg graag.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ken je die niet? Staan de meest heerlijke dingen in....
Hup ff die vent van je langs de bruna sturen op de terugweg
Yup, staat achterin... Heb ik voor mijn verjaardag gehad toen...quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:14 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nederlands abonnement in Belgie? Ik heb m hier nog niet zien liggen, maar wil ook wel erg graag.
maandbladquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:17 schreef motorbloempje het volgende:
ik zal zelf eens kijken morgen DE![]()
wil eigenlijk nog wel een leuk blad erbij.. is het een weekblad? Of twee keer in de maand?
Van die wattes?quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Was MiMu nou van die mega keet was?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:26 schreef octopussy het volgende:
*octo account weer terug heeft*
Isa en Lein zijn naar huis vertrokken (![]()
)
ik heb weer eens veel meer gekocht bij de Ikea dan ik van plan wasMaar het was wel gezellig! En ik ga vanavond mijn magneetbord ophangen in de keuken en de kruidenblikjes erop plakken.
![]()
oh en ik heb een kookboekje gekocht: man aan de kook. Staan leuke dingetjes in
Kortom Bloes heeft een brulshirt gekocht in de uitverkoopquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben ook wezen shoppen bij Blokker
Een kadootje voor een neefje, waterroulette en een nekkussentje voor onze vlucht
MeMo!!!quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
MeMo!!!Ik dacht nog aan je vandaag, samen met Octo en Isa. We waren in de Ikea
in Delft aan de DAIM-taart en toen hadden we t ineens over je
Nee.... We hadden het over werken bij de Ikea en toen ineens zei een van ons 'Ohja MeMo werkt bij Ikea. In Kanaleneiland Utrecht ofzo!!'quote:
Oh als dat alles isquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:20 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee.... We hadden het over werken bij de Ikea en toen ineens zei een van ons 'Ohja MeMo werkt bij Ikea. In Kanaleneiland Utrecht ofzo!!'
Ja dat denk ik dus ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:26 schreef PeRi het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:31 schreef motorbloempje het volgende:gehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaald
6.5!!!!!
werkstuk gaat ook lukken en dan heb ik 't gehaald als 't goed is
Ik las steeds delletje als in sletjequote:Op woensdag 25 juni 2008 14:41 schreef Bluezz het volgende:
Haai isa en leinmaar ik mag niet van Steer tegen mensen praten die er niet zijn
![]()
Nieuwe delletje van golfer is binnen mét vistatis net een teletubbiepc, maar wel leuk om een nieuwe pc te hebben en mee te spelen
Dat is echt een leuk bladquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:56 schreef DarkElf het volgende:
Jippie de nieuwe Delicious zat in de bus...
Mmmm, thee zetten en Delicious doorspitten óf zoals ik bedacht had nuttig bezig zijn...
Moeilijk moeilijk
Nee, bloes heeft waterroulette gekocht bij Blokker voor het neefje.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:59 schreef borisz het volgende:
Kortom Bloes heeft een brulshirt gekocht in de uitverkoop
golfer zou vast geen bezwaar maken tegen een ander delletje voor erbijquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:42 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
Ik las steeds delletje als in sletje
Ja golfers nieuwe delletje komt zo etc.
Ik snapte er al niets van!!
Jij kleedt je man dus aan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:09 schreef Tezz het volgende:
Zo! Ik heb ook lekker gewinkeld vandaag! De buit:
Nieuwe kleren voor husband (ja ik weet het, die knurft gaat zelf nooooit mee)
Een cadeaubon voor een dagje sauna voor twee (voor broer en schoonzus)
Een stapel kruidvat-prulletjes
Een nieuwe stoere pet voor mijn dochter
Shoppen is leuk! Het was wel warm en benauwd vandaag zeg, poehee!
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:08 schreef Isabeau het volgende:
Oi, thuis. Ein-de-lijk
Kutreis.
Kut humeur
Maar jullie zijn er vast welHelaas doet MSN het niet op deze pc en ik weet even niet waar de ander is
Gewone leven kan weer beginnenNou ja, 1 dagje dan, want dan komt Liejannuh
Liejannuh, wil je een stukje met me autorijden?
Ja, door het reizenquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:19 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
Isa, chago door de trein of.. ?
Yep, als ie het zelf doet loopt ie echt voor lul.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij kleedt je man dus aan?![]()
En wat voor kruidvatprulletjes?en het was zeker warm, stomme trein
Ja ik ben een beetje stiekem aan het mee postenquote:
da's latislos zijn recept, van Ainsley Harriotquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:24 schreef Tezz het volgende:
Ziet er lekker uit MoBlo! Wat heb je er allemaal bij gedaan? paprika, kip, rode ui zo t ezien! En dan Rucola en creme fraiche of zo? En wat voor kruiden?
Yeah! Ik ga dat stuk vrijdag treinen!quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:08 schreef Isabeau het volgende:
Oi, thuis. Ein-de-lijk
Kutreis.
Kut humeur
Ik kom vrijdag pas laat hoor!quote:Maar jullie zijn er vast welHelaas doet MSN het niet op deze pc en ik weet even niet waar de ander is
Gewone leven kan weer beginnenNou ja, 1 dagje dan, want dan komt Liejannuh
Liejannuh, wil je een stukje met me autorijden?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:46 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo heb me lekker op de bank geinstalleerd met toastjes met palingsalade, garnalensalade en dadels gevuld met roomkaas, daarbij een groot glas spa-appel, lekker serietjes kijken
Ik vind de meeste mensen die op wereldreis gaan en hun droom volgen altijd erg tof.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:45 schreef Filia.Lepidoptera het volgende:
Op wereldreis is toch niet zo(voor jou)
OEW ik ga m ook opzettenquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik kijk de Amateur TransplantsEn het is zo leuk om die ene te zien omdat Lein en ik daar na het optreden een biertje mee zijn gaan drinken
Perfect! Een logeeradres in Dublinquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:00 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik vind de meeste mensen die op wereldreis gaan en hun droom volgen altijd erg tof.
En hij woont sowieso in Dublin en dat is nou ook niet echt aan te fietsen ofzo.
ja, weest maar trots op je virtuele levenquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Bijna 10.000 posts!
Woei vet veel eigenlijk!
Ja hoi, doe eens of je op MSN bent schaapje. Ik heb je éven nodigquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, weest maar trots op je virtuele leven
Eerder geen levenquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, weest maar trots op je virtuele leven
*zucht* CF lieve schat, doe toch alsjeblieft voorzichtig met je knie! Heeft je kine je niet op je donder gegeven?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:07 schreef ColdFeet het volgende:Isa en Lein!!
Ik ben net weer naar de kine geweest, er zit nu heel raar tape op mijn knie.
Zo even mijn nageltjes zwart lakken; nu eerst een grote bak sla, met feta, rode ui, verse doperwten, munt en nectarineEn een flinke rose ernaast!
Gothicquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:07 schreef ColdFeet het volgende:Isa en Lein!!
Ik ben net weer naar de kine geweest, er zit nu heel raar tape op mijn knie.
Zo even mijn nageltjes zwart lakken; nu eerst een grote bak sla, met feta, rode ui, verse doperwten, munt en nectarineEn een flinke rose ernaast!
ik ben erquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja hoi, doe eens of je op MSN bent schaapje. Ik heb je éven nodig
als nerd in spé ben ik verplicht te zeggen dat een virtueel leven ook een leven isquote:
Ik heb juist een heel bloeiend sociaal leven,quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als nerd in spé ben ik verplicht te zeggen dat een virtueel leven ook een leven isanders doe ik mezelf tekort
Nee, ik combineer het dan met een lief bloesje en nog schattiger gympiesquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Gothic
Doet het nog veel pijn?
een typfout voor knie gok ikquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wat is een kine?
Ikquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:13 schreef ColdFeet het volgende:
Lein, ja, ik weet dat ik op moet passen... Ik baal echt als de ziekte nu; mocht al bijna weer gaan zwemmen, nu dit
O geen typfout dusquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Een Kine is een belgische fysiotherapeut
Jaja maar ik vond zo'n shirt wel bij jou passenquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, bloes heeft waterroulette gekocht bij Blokker voor het neefje.
Le-zen, Bo-rus-zie
Een bakje is een badkuip vol? Of is het iets viezigs?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:18 schreef ColdFeet het volgende:
kine = fysio.
Vlaams, jeweets
Ik had vanmorgen weer een goeie misser; ik zei tegen mijn kamergenoot, die dol is op creme brulee, dat ik de volgende keer als ik t maak een bakje voor hem zou bewaren. Waarop hij in een lachstuip schoot; een 'bakje' is blijkbaar iets groter hier
quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik heb juist een heel bloeiend sociaal leven,
ik heb zelfs al iemand van het internet ontmoet vorige week!
Ik heb een redelijk diep (niet bijzonder groot) abces van een diep ingegroeide haar. Op een akelige plekquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:19 schreef ColdFeet het volgende:
Dikke kus voor Lein, wat voor ontsteking heb je?
Jelly belly's verkopen ze ook bij de britse winkel in de haagse bluf, trouwens.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:23 schreef ColdFeet het volgende:
Lein, nee, het is dus gewoon een enorme trog. ik bedoelde gewoon zo'n gezellig klein ramequinnetje
Auw, dat lijkt me vrij pijnlijk.... Wat doe je daaraan?
Voor het abces van Lein??? Raaaaaaar meisjequote:
Pijn en ongemak zijn natuurlijk relatiefquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:33 schreef DarkElf het volgende:
he getsie lein wat vervelend en pijnlijk zal wel?
Klinkt leuk CF!quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ik had verteld dat ik naar Edinburgh ga voor m'n werk, right? Ik plak er een lekker lang weekend achteraan, en wrs komt een vriendinnetje van me, met wie ik al vaker toffe stedentripjes heb ondernomen, dan ook die kant uit
is het ook!quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:42 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij is Edinburgh ontzettend tof!
Relatief maar idd vervelend, en sommige plekken zijn vervelenderquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:34 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Pijn en ongemak zijn natuurlijk relatief![]()
Maar het is wel vervelend
Oh leuk, hoe ga je en wanneer enzo?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
Ik had verteld dat ik naar Edinburgh ga voor m'n werk, right? Ik plak er een lekker lang weekend achteraan, en wrs komt een vriendinnetje van me, met wie ik al vaker toffe stedentripjes heb ondernomen, dan ook die kant uit
Oeh leuk en gezellig! Edinburgh staat ook hier nog op t lijstjequote:Op woensdag 25 juni 2008 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
Zat het maar ergens andersquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:47 schreef Bluezz het volgende:
CF, je weet het Schland is
![]()
Lein, klote joh
Of zit het ergens anders
Hoeheethetookalweer, Sabayonne!!quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Lieve schatten, desserts met veel ei-dooiers? Geen gewone tiramisu?
god van zo'n opmerking gaat mijn fantasie echt op de loopquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gewoon niet meer scheren daar, let it all hang out girl
Ik lees er liever snel over heen zonder het tot me door te laten dringenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:00 schreef DarkElf het volgende:
god van zo'n opmerking gaat mijn fantasie echt op de loop
ja dat snap ik maar op een vreemde manier lukt me dat nooit en zelfs al scroll ik snel weg (of zet een filmpje snep uit of whatever) dan nog gaat er iets op de loopquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik lees er liever snel over heen zonder het tot me door te laten dringen
quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gewoon niet meer scheren daar, let it all hang out girl
....kijk, die wil ik best wel weer tot me door laten dringenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:07 schreef DarkElf het volgende:
een b&b gerund door een echtpaar en op een avond , als jij net weer binnen bent en , voor t bulderende vuur, aan een kop thee met drank erbij zit, wordt er op de deur geklopt.. Daar staat HIJ, hun zoon: een Grote, sterke, Rood harige, woest aantrekkelijke met brede schouders en enorme onderarmen... Hun zoon...![]()
......
Schots accentquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:09 schreef DarkElf het volgende:
Schotten
Ieren
en idd Isa, sommige dingen kun je prima tot je door laten dringen
Als ik hem ooit vind: Neequote:Op woensdag 25 juni 2008 22:09 schreef Liejannuh het volgende:
Heb je voor mij ook het ares van die B&B DE?
Zeg jij bent toch al járen getrouwd?quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Als ik hem ooit vind: Nee
Maar als ik erop uitgekeken ben, als ik hem ooit gevonden heb: Ja
ja, en ik ben zo trouw als een hondquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zeg jij bent toch al járen getrouwd?
....prima hoor, als ik daarna zijn warme huid mag afsponzen met een heerlijk ruikend schuimende spons, cirkeltjes makend op zijn rug en dan teder met mijn handen voelen of al het vuil weg is. En daarna nog even proeven of het echt echt weg is.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:13 schreef DarkElf het volgende:
ja, en ik ben zo trouw als een hondmaar hij mag toch wel hout voor mij hakken? Liefst in een herfstbos met ontbloot bovenlijf waarin zweetdruppeltjes glinsteren in zijn kastanje borsthaar?
Shit.quote:
Yeah!quote:Maar als ik erop uitgekeken ben, als ik hem ooit gevonden heb: Ja
Oh jij moet echt die boeken lezenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....prima hoor, als ik daarna zijn warme huid mag afsponzen met een heerlijk ruikend schuimende spons, cirkeltjes makend op zijn rug en dan teder met mijn handen voelen of al het vuil weg is. En daarna nog even proeven of het echt echt weg is.
Maar vast wel een even lekkere neef ofzoquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:20 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Shit.
[..]
Yeah!
Alhoewel, heeft hij geen tweelingbroer. Dan hoeven Isa en ik m niet te delen.
Doet me denken aan cnk die in de herfst en winter steeds heel stoer hout ging sprokkelen in de tuin voor de open haard, dacht dat ik mijn eigenste houthakker had, zo romantiesjquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja, en ik ben zo trouw als een hondmaar hij mag toch wel hout voor mij hakken? Liefst in een herfstbos met ontbloot bovenlijf waarin zweetdruppeltjes glinsteren in zijn kastanje borsthaar?
Een heel heel klein dun creme bruleetjequote:
ik heb nog nooit creme brulee gegetenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:06 schreef Leintjeuh het volgende:
CF, zou je je geniale Creme Brulee recept willen posten of PM'en?
Ja, 't is lekker. Romige pudding/vla, met een krokant laagje karamelquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb nog nooit creme brulee gegeten![]()
Bingo!quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Doet me denken aan cnk die in de herfst en winter steeds heel stoer hout ging sprokkelen in de tuin voor de open haard, dacht dat ik mijn eigenste houthakker had, zo romantiesj![]()
Tot ik er een aantal weken geleden achterkwam dat hij het hout gewoon opgeslagen had liggen in het tuinhuisje
Zit je te hinten naar een uitnodiging?quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
je kan 't kant en klaar kopen bij de AH geloof ikmaar dat hoeft niet voor mij
als ik 't een keer eet, dan versch gaarne
quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bingo!![]()
Ik win altijd als ik CNK-bingo met SOL ga spelen.
Daar mag/moet ik dit weekend een mooie lading van makenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, 't is lekker. Romige pudding/vla, met een krokant laagje karamelWhat else can I say? Vooral zo leuk om die caramel te maken
nee hoorquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zit je te hinten naar een uitnodiging?
Maar de Turken hebben goed weerstand geboden!quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:49 schreef golfer het volgende:
Zo, die Moffen dus toch weer in de finale.
/carequote:Op woensdag 25 juni 2008 22:49 schreef golfer het volgende:
Zo, die Moffen dus toch weer in de finale.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:51 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Maar de Turken hebben goed weerstand geboden!
Leuke wedstrijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |