hangt het douchebakje nog?quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:12 schreef PeRi het volgende:
Het is koud buiten en er is geen zon.
Wat DH al zeiquote:
[twents-mode]quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:13 schreef AKnynke het volgende:
Goeiesmorgens allemaal!
Wat gaan jullie onmeunig () hard zeg.
En wat is het shit weer hier, al vanaf zes uur wakker omdat het zo hard onweerde...
goh, ik kan het toch echt niet opschrijven, dat twents.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:06 schreef beunkster het volgende:
[..]
Wat DH al zei
[..]
[twents-mode]
Joa, viej goat alderbarstns rap.
Moar eawn wat aans, hej nog roepn op'n moos?
[/twents-mode]
Tsja, beter dan in de file staan en op ongeveer hetzelfde tijdstip thuiskomen...quote:
De krokettenquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:22 schreef beunkster het volgende:
[..]
Tsja, beter dan in de file staan en op ongeveer hetzelfde tijdstip thuiskomen...
Overigens wisselt de kwaliteit heel erg. De ene keer is het echt acceptabel en de andere keer is het niet te vreten.
De lunch is altijd wel goed. Maar ja, daar kunnen ze dan ook echt niets aan verkloten![]()
Op de VU ben ik verslaafd aan krokettenquote:
kgeloof het niet. was een rustig nachtje zo te lezen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:32 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Morguh.
Kusjekroel? What happened? Was er nog wat te doen vannacht?
Ik heb de morele steun van Lein nodig om me ervan af te houden, denk ik...quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Saaaaaai.
Nog spannende dingen op de planning?
* AKnynke mompelt iets over worsten..quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat, de kok? Kon ie zo goed koken? Of waren z'n kadetjes zo lekker?
buiten lunchen? schijnt het zonnetje? dat zie ik vanuit hier niet (oostplein)quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:26 schreef PeRi het volgende:
Pfff hopen dat jij degene bent die het wel gehaald heeft, maar dat zal heus wel denk ik!! Misschien zei ie maar wat trouwens, kan ie toch niet op zo'n matige manier vertellen dat iemand 'm niet gehaald heeft.
Straks lekker buiten lunchen.
Nee de zon schijnt niet! Het is wel benauwd. Maar buiten als in buiten de deur. Hoewel, als het toch lekker is en het niet waait, is het terras van Loos wel iets.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:29 schreef latislos het volgende:
[..]
buiten lunchen? schijnt het zonnetje? dat zie ik vanuit hier niet (oostplein)
bwhaha, nerdquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:26 schreef AKnynke het volgende:
[..]
* AKnynke mompelt iets over worsten..
[/flauwe modus]
@ MoBlo: bah, dat is spannend! k werd altijd heel erg zenuwachtig als de uitslagen van tentamens online stonden. Onnodig, want heb sinds de Havo nooit meer een onvoldoende gehaald, en in m'n laatste jaar alleen maar 8'en gehaald..
ik ontwikkel steeds meer nerderige trekjes.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bwhaha, nerd
maar ik ben nu zelfs een beetje misselijk
nee, dit is wel een machtswellustelingquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:26 schreef PeRi het volgende:
Pfff hopen dat jij degene bent die het wel gehaald heeft, maar dat zal heus wel denk ik!! Misschien zei ie maar wat trouwens, kan ie toch niet op zo'n matige manier vertellen dat iemand 'm niet gehaald heeft.
Straks lekker buiten lunchen.
Die houdt niet knuffelkroel? Dan is er toch iets mis met haar hoorquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waar is Lein trouwens?
Die had meteen een eind gemaakt aan de topictitel.
verdorie, wil je nooit meer rokjes aantrekken? Want als het daar bewolkt is is het hier ook bewolkt...quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:39 schreef ColdFeet het volgende:
Het is zulk raar weer in Belgie; als ik een rokje aantrek, blijft het bewolkt, trek ik een spijkerbroek aan, dan wordt het acuut smoorheet
*zit te bibberen met blote benen...
NERD!quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ontwikkel steeds meer nerderige trekjes.
Ik merkte net op tegen m'n collega dat ik 11.11 gemist had (ik kijk normaal altijd op m'n klok als het 11.11 is, en 21.21)Maar, zei ik er gelijk achter aan.." gelukkig is het nu 11.22, als je 22 door 2 deelt is het weer 11.11."
Ik ben cuter met rokjesquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:42 schreef AKnynke het volgende:
[..]
verdorie, wil je nooit meer rokjes aantrekken? Want als het daar bewolkt is is het hier ook bewolkt...
ik moet bij wijze van spreken al googelen wat binair tellen is..quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben cuter met rokjes
Sorry nynke, ik vind je een nerd van niets. Leer eerst maar eens binair tellen op je vingers
Doet het, in alle talenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:48 schreef AKnynke het volgende:
oh, en wil iemand even checken of de website van het europees parlement het bij jullie doet?
Ik kom namelijk niet verder met m'n werk op deze manier.
www.europarl.eu
Lein!!!!!quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:17 schreef octopussy het volgende:
[..]
Moblo!!!![]()
![]()
kusjekroel!!!
(Lein hier![]()
)
Kniel.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:34 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ontwikkel steeds meer nederige trekjes.
Zelfs als ze zou knielen staat ze nog op gelijke hoogte met jouquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben cuter met rokjes
Sorry nynke, ik vind je een nerd van niets. Leer eerst maar eens binair tellen op je vingers
quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:05 schreef FleshWound het volgende:
Zelfs als ze zou knielen staat ze nog op gelijke hoogte met jou
Eindelijk fatsoenlijk tongen met Nynke.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:05 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Zelfs als ze zou knielen staat ze nog op gelijke hoogte met jou
ging dat over Den_Haag???quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:14 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz is het ook NIET eens met golfers opmerking van vannacht.
* Bluezz vind met 160 rechts inhalen niet alleen asociaal, maar ook levensgevaarlijk en ik zou NOOIT meer bij zo iemand in de auto willen zitten.
Kan nu het kroelen beginnen? De poes is (nog) niet thuis en dat is niks voor haar
Wat en waarom? Krijg je veel gasten?quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Mensen ik ga zoi belachelijk hoerig veel en lekker koken!![]()
Goedenmiddag trouwens.
Nee, gewoon voor onszelf.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat en waarom? Krijg je veel gasten?
Nee feef, over levenservaringquote:
welke post van Golfer? Ben verder niet zo heel nieuwschierig hoor..quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:14 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz is het ook NIET eens met golfers opmerking van vannacht.
* Bluezz vind met 160 rechts inhalen niet alleen asociaal, maar ook levensgevaarlijk en ik zou NOOIT meer bij zo iemand in de auto willen zitten.
Kan nu het kroelen beginnen? De poes is (nog) niet thuis en dat is niks voor haar
quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:31 schreef motorbloempje het volgende:gehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaald
6.5!!!!!
werkstuk gaat ook lukken en dan heb ik 't gehaald als 't goed is
Dat je rond je 30 pas mag zeggen dat je levenservaring hebt of zoietsquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:31 schreef AKnynke het volgende:
welke post van Golfer? Ben verder niet zo heel nieuwschierig hoor..
en met 160 rechts in halen, daar zit ik ook niet echt relaxed..
K ga zo maar naar huis...
ik heb ook mn autorijbewijsquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee feef, over levenservaring
Wat ik me afvroeg he, heb jij ook je BE of alleen motorpapiertje?
YEAH feli
@ Dude, hoe laat begint het?
Ja, al 3quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:32 schreef Duderinnetje het volgende:
O Bluezz, ik lees nu pas over Xena!!
Al even een rondje gedaan?
Nee, schouder is niet veel beter...daarom ga ik ook maar naar huis. hoewel de muis al links staat doet ie gewoon nog steeds pijn.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat je rond je 30 pas mag zeggen dat je levenservaring hebt of zoiets
Lekker naar huis, ik zit al thuis![]()
Hoest met je schouder, al beter?
Fysio?quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:37 schreef AKnynke het volgende:
Nee, schouder is niet veel beter...daarom ga ik ook maar naar huis. hoewel de muis al links staat doet ie gewoon nog steeds pijn.
Poezen zijn heel stom, vooral als ze niet gewoon overdag thuis liggen te meurenquote:He bah, bloed en muizen. Daarom vind ik poezen stom...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |