Dit lees je waarschijnlijk niet meerquote:Op woensdag 25 juni 2008 04:23 schreef tha_dark het volgende:
Goedeavond! Vanuit Buenos Aires. Mijn laatste dagje, ik vertrek morgenavond naar Nederland. Gisteravond afscheid van familie en vrienden genomen en toen met de bus naar Bs As gereden...
Dat is snel gefixed dan! In een half uurtje heen en terugquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:00 schreef Ole het volgende:alles gefixt
![]()
alleen nog ff raar gevoel in bovenlip, maar dat gaat wel weer over
Heb stiekum toch geluisterdquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kom zo weer eens op de radio. (help!) Wil je het horen dan moet je om 12.30 uur inschakelen op Radio 2. Het gaat om de platenpoule en het tennis van Krajicek gisteren. Ik had de 2-0 goed voorspeld.
Echte radio 2 plaat ja. Als ik in zou zetten met een woensdag UJDT plaat zal ik nooit in de show komenquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Dacht ik wel, leuk.
Ja, ik vind het een wereldplaat. Echt typisch radio 2 ook.
Wie maakt jou zwart dan??quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik word genegerd.
Vanduz, door het niet aan me te vertellen. Snapjejeweettoch...quote:
Je durft toch niet langs te komenquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:07 schreef RayMania het volgende:
Oeh, lekker weertje hoor. Heerlijk geld uitgegeven
.
Morgen Almere - Utrecht op het programma, met de fiets. Koffie groene thee klaar, SCH?
Bij dikke homo's met bril wel hoor.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:04 schreef SCH het volgende:
Jemig, wat krijg ik vaak aids toegewenst op FOK de laatste tijd, er zijn toch wel andere ziektes?
Ach word verkouden manquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:04 schreef SCH het volgende:
Jemig, wat krijg ik vaak aids toegewenst op FOK de laatste tijd, er zijn toch wel andere ziektes?
Ben je wel gelijk een maand van ze afquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:04 schreef SCH het volgende:
Jemig, wat krijg ik vaak aids toegewenst op FOK de laatste tijd
Ik ben alleen niet voor Duitsland wanneer ze tegen Oranje (als het om het echt gaat dan) of Kroatie spelen....quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:07 schreef tong80 het volgende:
Voor wie zijn jullie vanavond.,
Ik kan niet kiezen. En vindt dat de beste maar moet winnen.
Daar doen we het maar mee voorlopigquote:
o erg is eht toch nog niet. Nederlanders hebben zelfs hun klasse op Le Mans gewonnen, dat is echt een bijzondere prestatiequote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:53 schreef RayMania het volgende:
Gaat lekker met alle Nederlands de laatste tijd in de sport.
Zou mooi zijn, maar ik juich niet te vroeg.quote:
Klopt er zijn nog een hoop punten te verdelen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, maar ik juich niet te vroeg.
En dan nog het gat is slechts 2 punten met Hetwasiets dus...quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Klopt er zijn nog een hoop punten te verdelen.
HF2 : max. 16 punten
Bonus finale: 8 punten
Finale: max. 16 punten
Bonus winnaar: 20 punten
Word ik weer wakker door de dildo van Bluezzquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:05 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Laatste college + practicum van het jaar. dag op mn afstudeerstage
e kroeg is om de hoek, maar mijn tandarts ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is snel gefixed dan! In een half uurtje heen en terug
heb jij nu kiespijn?quote:
Jaquote:
Veel rum drinkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:16 schreef SCH het volgende:
[..]
JaGisteren bij tandarts geweest maar diagnose onduidelijk. Maandag een proefboring
![]()
Maandag, dat is nog heel veel uren weg
Twee stripjes ibuproven en je hebt nergens meer last van.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:16 schreef SCH het volgende:
[..]
JaGisteren bij tandarts geweest maar diagnose onduidelijk. Maandag een proefboring
![]()
Maandag, dat is nog heel veel uren weg
Sinds wanneer wandelen er roze olifantjes door het centrum van Utrechtquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Twee stripjes ibuproven en je hebt nergens meer last van.
Hebben ze Beschouw weer losgelaten?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Sinds wanneer wandelen er roze olifantjes door het centrum van Utrecht
Zijn slurf is gegroeid manquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hebben ze Beschouw weer losgelaten?
Ik had gister een valium genomen voorn de tandarts met die enge boor begon.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Zijn slurf is gegroeid man![]()
Ik neem nog een stripje
kan het leven dan mooi zijn he !quote:
Hoeveel kost zoiets?quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
In de trein hoef ik me ook niet meer te vervelen... Eindelijk is mijn internet abo via t-mobile ingegaan.
2 weken geleden ook eindeloos internet afgesloten bij mn nieuwe hi abbo, ideaal straksquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:25 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, tong! Erm, ik betaal nu 10e per maand voor onbeperkt gebruik. Wel goed te doen dus. Zeker in de trein, nu met Wimbledon enzo.
Ik ga nu heen naar de VU met de sportwereld pro en terug met de gratis krantjesquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hoeveel kost zoiets?
Ik verveel me ook altijd dood. 's Ochtends lees ik de krantjes, maar terug heb ik niets. En een boek lezen in de trein kan ik niet met die hitte, benauwdheid, zwetende, irritante en breedzittende mensen.
De VI, Sportweek en Quest koop ik vaak, maar die lees ik thuis dan weer uitquote:Op donderdag 26 juni 2008 18:39 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ga nu heen naar de VU met de sportwereld pro en terug met de gratis krantjes
Zal volgend jaar wel weer anders zijn. Op de VU pak ik meestal weer leesvoer voor terug
De VI en de Quest vallen hier op de deurmat.quote:Op donderdag 26 juni 2008 18:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
De VI, Sportweek en Quest koop ik vaak, maar die lees ik thuis dan weer uit.
Amerika zeker?quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:05 schreef SCH het volgende:
Het is toch nog wel triest gesteld met de wereld als dit reclamespotje van de buis wordt gehaald.
Toen ik nog geen internet had las ik de VN en HP-De Tijd via de bibliotheekquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:05 schreef SCH het volgende:
Ik heb de Vrij Nederland, maar ben dan ook intellectueel
is dat het clubblad van Trots op Nederland ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:05 schreef SCH het volgende:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is dat het clubblad van Trots op Nederland ?
doe mij ook zo'n dingquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:12 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
Met iedere week een andere pinup van Rita
Als jij intellectueel bent, is mn moeder een biseksuele moslima.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:05 schreef SCH het volgende:
Is ze al uit de kast?quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:18 schreef Grulez het volgende:
[..]
Als jij intellectueel bent, is mn moeder een biseksuele moslima.
Guus woont toch in Amsterdam ?quote:
Toch zullen de marketingmensen van dat bedrijf hier blij mee zijnquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:05 schreef SCH het volgende:
Het is toch nog wel triest gesteld met de wereld als dit reclamespotje van de buis wordt gehaald.
quote:
Ja, gevoel heb ik ook een beetje. Weinig van hun klasse gezien helaas.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:41 schreef SCH het volgende:
Hadden die Russen tegen ons weer een topdag
Is ook de klasse van de Spanjaarden, die stonden veel beter, tactisch veel beter.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:45 schreef RayMania het volgende:
Maakt de uitschakeling van Nederland nog zuurder.
Anders Hiddink wel.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Is ook de klasse van de Spanjaarden, die stonden veel beter, tactisch veel beter.
Van Basten moet ontslagen worden
Ze deden me aan jou denken iddquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:48 schreef Grulez het volgende:
Ook niet echt werklust.
Precies mijn gedachtequote:Op donderdag 26 juni 2008 22:45 schreef RayMania het volgende:
laat maar weer eens zien hoe beroerd de tactiek van Oranje wasquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:45 schreef RayMania het volgende:
ik sta nog bovenaan op het werk, had duitsland-rusland in de finale (rusland winnaar), dus kan geen volle punten voor de winnaar scoren. Hopen dat de open vragen ook nog wat scoren.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:02 schreef rubbereend het volgende:
nou daar ging mn poulede Russen zouden er voor gezorgd hebben dat ik in het geld geeindigd zou zijn
waarom wij bakten er toch niks van?quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:45 schreef RayMania het volgende:
Ik zag het, ach natuurlijk wil je winnen als je zolang bovenin meedraait, maar goed het is maar een spelletje.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:56 schreef borisz het volgende:
Bos je bent je koppositie kwijt
Duitsland moet winnen wil je kunnen winnen
Ben je weer helemaal begonnen met roken?quote:
1 juli is het weer klaar hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:02 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ben je weer helemaal begonnen met roken?
Geen idee,quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat is dit precies voor docu over Hiddink op Ned 2?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:14 schreef SCH het volgende:
Doe eens niet zo nichterig met die handjes, stelletje homo's
Wat betaal je nou voor zijn treinabo, als ik dat mag vragen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:43 schreef RayMania het volgende:
Nou, ik ben er klaar voor. Treinabbonement binnen (lekker prijzig), fiets staat in bewaakte fietsenstalling, contract teruggestuurd.
Zo'n ¤175,= per maand (Almere Parkwijk - Utrecht Centraal), minus de maximale reiskostenvergoeding. Daarom ga ik ook met de fiets, want anders zou ik nog eens ¤50,= per maand moeten betalen voor twee zones bus. Ik kan die ¤175,= nog wel lager krijgen met gebruik van vrije dagen, maar weet niet of ik dat ga doen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:44 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat betaal je nou voor zijn treinabo, als ik dat mag vragen?
Universiteit Utrecht, waar ik twee jaar geleden stage heb gelopen. Zit eraan te denken om één jaartje te reizen en dan ergens in de omgeving Utrecht te gaan wonen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:46 schreef Bos81 het volgende:
Waar ging je ook al weer werken Ray?
Ik denk dat ik nu goedkoper uit ben. Ik schat zo'n acht liter benzine per dag, dat maakt ¤12,40.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:53 schreef Breach het volgende:
Hmm, dat lijkt heel veel. Maar als je met de auto zou gaan kun je natuurlijk ook heel wat keertjes je lege tank vullen met het vloeibare goud. Hoop voor je dat het niet al te vaak regent
En succes natuurlijk met je nieuwe job !
Niet gestotterd of teksten vergeten?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:59 schreef borisz het volgende:
Hoi
Presentatie ging goed, al horen we komende week pas de uitslag.
Jawel wel stukjes tekst vergeten maar dat was niet storend voor het verhaal verderquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet gestotterd of teksten vergeten?.
Lekker!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Jawel wel stukjes tekst vergeten maar dat was niet storend voor het verhaal verder.
VOor nu VAKANTIE
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:07 schreef Ole het volgende:
[..]
Lekker!
Ik mag nog 2 weken. En het wordt tropisch volgende week
Ik dacht dat je in Nijmegen ging werken?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Universiteit Utrecht, waar ik twee jaar geleden stage heb gelopen. Zit eraan te denken om één jaartje te reizen en dan ergens in de omgeving Utrecht te gaan wonen.
Ja, dat liep tegelijkertijd met UU, maar toen UU kwam, was de keuze snel gemaakt. Minder reisafstand, bekende mensen, Utrecht, leuk projectquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in Nijmegen ging werken?
UU is ook leuk, maar natuurlijk niet zo leuk als mijn WUR
Stel je niet aan. Ik heb drie dagen wandeltochten gemaakt en plantjes bekekenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, dat liep tegelijkertijd met UU, maar toen UU kwam, was de keuze snel gemaakt. Minder reisafstand, bekende mensen, Utrecht, leuk project.
Oh, en ik fiets nooit meer zo'n afstand van Almere naar Utrecht. Mijn god, m'n benen voelen als lood en ik lijk wel een kreeft.
Ik had volle wind tegen op de Stichtse Brugquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Ik heb drie dagen wandeltochten gemaakt en plantjes bekeken
Hoor je nog van, wil nog niet dat het algemeen bekend is wat we gaan doen ivm andere kapers op de kust...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat heb je opgericht? Of iets overgenomen?
kies dan een zinnige opleidingquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Ik heb drie dagen wandeltochten gemaakt en plantjes bekeken
Een dag in Z-Holland/Zeeland, een dag in Limburg en een dag bij de Loosdrechtse plassen. Qua afstand valt het allemaal wel mee (hoogstens 10 km per dag), maar wandelen met botanici gaat zoooo langzaam... En ook nog de hele dag in de zon...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik had volle wind tegen op de Stichtse Brug. Halverwege wilde ik omkeren.
Waar heb je die wandeltochten gedaan en hoelang waren die? Lange afstanden lopen lijken mij helemaal een hel. Zo'n vierdaagse van Nijmegen van 40 kilometer per dag zou ik vreselijk vinden.
Ik héb een zinnige opleidingquote:
Alleen met genetica toen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:05 schreef Bos81 het volgende:
Je hebt mijn broer zeker niet gespot, Cat?
Kom je langs als je naar de Noorder-, Lepelaars- en Oostvaardersplassen gaat?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een dag in Z-Holland/Zeeland, een dag in Limburg en een dag bij de Loosdrechtse plassen. Qua afstand valt het allemaal wel mee (hoogstens 10 km per dag), maar wandelen met botanici gaat zoooo langzaam... En ook nog de hele dag in de zon...
[..]
Ik héb een zinnige opleiding
quote:
Staat (voorlopig) niet in de planning. Dat is nog een gebied in ontwikkeling (naar de flora kijkend), dus ik denk dat dat niet snel gebeurd. Tegen die tijd woon jij vast in Utrecht bij die andere homoquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kom je langs als je naar de Noorder-, Lepelaars- en Oostvaardersplassen gaat?.
Ok, daar kom ik eigenlijk nooit.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja okee. Maar hij moet/moest wel eens in de botanische tuin zijn, vandaar mijn vraag.
Als VoreG dan niet al is verhuisd...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tegen die tijd woon jij vast in Utrecht bij die andere homo
Ik durfde die wijk niet in. Veel te gevaarlijk daarquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:44 schreef SCH het volgende:
Waarom ben je niet op de groene thee geweest Ray? Zat ik hier met een dozijn koekjes en naakte vrouwen op je te wachtebn............
Het dwergwerpen is gestaakt hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik durfde die wijk niet in. Veel te gevaarlijk daar.
Hij is zoekende.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:42 schreef Bos81 het volgende:
Voreg is toch al lang verhuisd naar Tilburg?
Als sjimz maar veilig is thuisgekomenquote:
Perschef van Ajax wordt ie.quote:
De hockeyfinale?quote:
Beetje naar beneden scrollen, dan weet je het.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:26 schreef RayMania het volgende:
Wat doet die kerel linksonder op de foto?
quote:
Leuk hoor! Is dat enkel voor de trainingen of ook tijdens de wedstrijden?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Beetje naar beneden scrollen, dan weet je het.
De selectiefoto laadt bij mij niet, maar op die andere foto sta je trots als een pauwquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:21 schreef methodmich het volgende:
http://www.aswh.nl/joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=7&Itemid=10 Trouwens, check de selectiefoto.
Ik zie wel waar ie móet staan, maar hij laadt niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:39 schreef methodmich het volgende:
Gek dat die niet laadt, staat boven de pasfoto's als het goed is....
Je ziet gewoon de goede alleen de opmaak klopt niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik zie wel waar ie móet staan, maar hij laadt niet.
Hier staat ie ook: Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2007/08 deel 4quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik zie wel waar ie móet staan, maar hij laadt niet.
Ik zie een leeg omkaderd vakje met een icoontje en de tekst 'eerste elftal'.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:48 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je ziet gewoon de goede alleen de opmaak klopt niet.
Daar doet ie het welquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hier staat ie ook: Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2007/08 deel 4
@Bos: Inderdaad, Petrov is wel een echte held natuurlijk.
Cool. Ze verwijten me soms dat ik teveel topics open.quote:
Niemand, want ik kon zelf al geen topic vinden erover.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool. Ze verwijten me soms dat ik teveel topics open.
Maar als ik het niet doe, wie doet dan het vuile werk ?
Kan ie het nog een beetjequote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hier staat ie ook: Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2007/08 deel 4
@Bos: Inderdaad, Petrov is wel een echte held natuurlijk.
Ik gok dat je Brecht van Hulten bedoeltquote:
Dat hoop ik vanaf 29 juli, eerste oefenpot tegen Dordt, te gaan zien.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan ie het nog een beetje
Wel de opvallendste naam in de selectie, zeker voor de buitenstaanders.
Dat denk ik nietquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:18 schreef RayMania het volgende:
Zijn hier trouwens meerdere mensen die een jaarabbonement van de NS hebben?
Ik heb er één tot 31-12-2008 aangevraagd, maar op de pas staat dat-ie tot 31-12-2009 geldig is. Hoort dat?.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vraag me stiekem af of het allemaal nog wel echt is...
Nee hij bedoelt oprecht. Al die mensen die graag gezien willen worden bij zo'n concert.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:46 schreef _Mike_ het volgende:
Ah, ondertiteling enzo? Dit is meestal semi-live dat het hier 3 minuten achter loopt om ondertiteling te doen
Ook. Maar Mandela is/lijkt lichamelijk zo zwak dat je je afvraagt of er nog heel veel zinnigs uitkomt. Dat heb ik tenminste. Het blijft wel een held, daar niet van.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:56 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nee hij bedoelt oprecht. Al die mensen die graag gezien willen worden bij zo'n concert.
Afgelopen week toen Mandela over zimbabwe sprak kwam het er een stuk duidelijker uit, hij is dit soort dingen gewoon niet gewendquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ook. Maar Mandela is/lijkt lichamelijk zo zwak dat je je afvraagt of er nog heel veel zinnigs uitkomt. Dat heb ik tenminste. Het blijft wel een held, daar niet van.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:25 schreef Grulez het volgende:
Genieten Bos?
Rock and rollatorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 23:34 schreef RayMania het volgende:
Queen is geweldig, maar moet je niet te vaak horen. Dan wordt het saai.
ja, was erg goed!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |