Cue staat tegenwoordig ook bijna elke dag bovenaanquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:11 schreef Piles het volgende:
Top 100 van dinsdag 24 juni 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 258 Cuegirllie
02. 245 Californium
03. 199 Mr.Cooper
04. 193 Piles
11. 117 eer-ik
12. 116 ReMcOrE
15. 108 Houniet
19. 089 Bravebart
20. 085 PieterBas
42. 058 Milou__
64. 049 Yesse
En weer excuses voor de mensen die ik vergeten ben
Hey Milou
2equote:Op woensdag 25 juni 2008 08:11 schreef Piles het volgende:
01. 258 Cuegirllie
02. 245 Californium
03. 199 Mr.Cooper
04. 193 Piles
11. 117 eer-ik
12. 116 ReMcOrE
15. 108 Houniet
19. 089 Bravebart
20. 085 PieterBas
42. 058 Milou__
64. 049 Yesse
En weer excuses voor de mensen die ik vergeten ben
Hey Milou
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj....Whoehoequote:
Gezelligquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:24 schreef Milou__ het volgende:
Ja bij ons in het dorp is er een braderie![]()
Dus lekker op terassjes zitten
quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:26 schreef Milou__ het volgende:
Jij nog andere plannen dan je stage verslage
een eervolle 12e plekquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:11 schreef Piles het volgende:
12. 116 ReMcOrE
Mogguhquote:
Ieder zn problemenquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:42 schreef Californium het volgende:
Grrrrr....klerenme mooie blousje die aftekend heeft va die opstaande mouwtjes...En nu twijfel ik
Slijmbalquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:44 schreef Piles het volgende:
Oh nee, ik bedoel natuurlijk: alles staat jou leuk schat
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:44 schreef Piles het volgende:
Oh nee, ik bedoel natuurlijk: alles staat jou leuk schat
quote:
Ik word bijna nieuwsgierigquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:46 schreef Californium het volgende:
Jamaar, jamaar...Hij is zo mooi en tekend mooi af als een corset
Helloquote:
Wij hebben precies een tegenovergesteld doelquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik ga vandaag eens mijn best doen hier wat meer te zijn.. eens kijken wat er daarvan terecht komt
DOH! kheb echt geen zinquote:
Hoelang moet je nog stage lopen dan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:56 schreef tripack het volgende:
[..]
DOH! kheb echt geen zin
morgen komen mijn stagebegeleiders van school ff een kijkje nemen
Nou gezellig danquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Wij hebben precies een tegenovergesteld doel
quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Wij hebben precies een tegenovergesteld doel
Hai haiquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:58 schreef Yesse het volgende:
Guten Morgen
Nog 2 dagenquote:
En je moet nog beginnen aan je verslagquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Hai hai
[..]
Nog 2 dagen
Ja, je vroeg het niet aan mij. Maar nog 2 dagen
ik moet nog 14 wekenquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hoelang moet je nog stage lopen dan?
Nou niet gaan overdrijven hèquote:
Jaahaaquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:00 schreef Californium het volgende:
En je moet nog beginnen aan je verslag![]()
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:03 schreef Yesse het volgende:
Deutschland, Deutschland über alles
über alles in der Welt,
wenn es stets zu Schutz und Trutze
brüderlich zusammenhält.
Von der Maas bis an die Memel,
von der Etsch bis an den Belt,
|: Deutschland, Deutschland über alles,
über alles in der Welt! :|
Deutsche Frauen, deutsche Treue,
deutscher Wein und deutscher Sang
sollen in der Welt behalten
ihren alten schönen Klang,
uns zu edler Tat begeistern
unser ganzes Leben lang. -
|: Deutsche Frauen, deutsche Treue,
deutscher Wein und deutscher Sang! :|
Einigkeit und Recht und Freiheit
für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle streben
brüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit
sind des Glückes Unterpfand;
blüh' im Glanze dieses Glückes,
blühe, deutsches Vaterland.
jah alleen al omdat turkije zo'n gehavend team heeft... ze hebben nog 13 spelers ofzo waarvan 2 keepersquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:06 schreef tripack het volgende:
[..]
jah alleen al omdat turkije zo'n gehavend team heeft... ze hebben nog 13 spelers ofzo waarvan 2 keepers
quote:
Ik snap nog steeds niet wat iedereen eigenlijk tégen Duitsland heeft, want volgens mij valt er bij elk team wel een handje vol sneaky irritante spelers te vinden. Alleen lijkt het wel alsof we nog in de tijd van de 2e wereldoorlog leven en 'die slechte Duitse nazi's' voor ons zienquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja en Duitsland heeft die vieze Sweinstijger en Ballack
Nee dan moet ik heel hard huilenquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar dat vind Loes niet gezellig![]()
Maar heb al wat getypt
Ach Schweinhundquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:07 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja en Duitsland heeft die vieze Sweinstijger en Ballack
Gzelliequote:Op woensdag 25 juni 2008 09:09 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moet mijn postaantal in SES een beetje opkrikken...
Ik zie Duitsland liever winnen, dan heb ik tenminste niet vanavond Turken die straks weer luidtoeterend door de wijk heen crossen..quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat iedereen eigenlijk tégen Duitsland heeft, want volgens mij valt er bij elk team wel een handje vol sneaky irritante spelers te vinden. Alleen lijkt het wel alsof we nog in de tijd van de 2e wereldoorlog leven en 'die slechte Duitse nazi's' voor ons zien![]()
Duitsland vind ik op dit toernooi een van de beter spelende teams die gewoon net zo sympathiek zijn als de rest van de teams.
Ja Duitsland zat ook niet echt in de moeilijkste poulequote:Op woensdag 25 juni 2008 09:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat iedereen eigenlijk tégen Duitsland heeft, want volgens mij valt er bij elk team wel een handje vol sneaky irritante spelers te vinden. Alleen lijkt het wel alsof we nog in de tijd van de 2e wereldoorlog leven en 'die slechte Duitse nazi's' voor ons zien![]()
Duitsland vind ik op dit toernooi een van de beter spelende teams die gewoon net zo sympathiek zijn als de rest van de teams.
Idd... Ik zie ook liever Spanje dan Rusland winnen, want dan zijn mijn buren ook stil...quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zie Duitsland liever winnen, dan heb ik tenminste niet vanavond Turken die straks weer luidtoeterend door de wijk heen crossen..
Je hebt echt iets tegen Duitsland he?quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja Duitsland zat ook niet echt in de moeilijkste poule
Vind ik ook hoorquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:24 schreef Californium het volgende:
Ik ben klaar om naar stage te gaan....en ik zie er Oke uit, vind ik zelf![]()
En dan nog verliezen van Kroatie en heel slecht spelen tegen Oostenrijk..quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:19 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja Duitsland zat ook niet echt in de moeilijkste poule
Niet zo negatief!quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik al
Van blijdschap zeker
pics or it didn't hapenquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:24 schreef Californium het volgende:
Ik ben klaar om naar stage te gaan....en ik zie er Oke uit, vind ik zelf![]()
Ja maar jij bent van Turkse afkomst. Dan begrijp ik het nog wel. Maar alle Nederlanders zijn fél tegen Duitsland. Dat snap ik niet.quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:21 schreef G.Fawkes het volgende:
Duitsland heeft pas 1 wedstrijd goed gespeeld. Zo'n makkelijke poule en dan nog zoveel moeite. Ik hoop dat Turkije gaat winnen vanavond
goed plan! WERKEN KRENGquote:
Nederland speelt 2 goede wedstrijden, in de moeilijkste poule (op papier dan), maar ging ook gewoon te onder. Dit bevestigd maar weer.. voetbal is een raar spelletje.quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:21 schreef G.Fawkes het volgende:
Duitsland heeft pas 1 wedstrijd goed gespeeld. Zo'n makkelijke poule en dan nog zoveel moeite. Ik hoop dat Turkije gaat winnen vanavond
Ze heeft gewoon gelijk hoor. Ik heb duitsland nog maar 1 wedstrijd goed zien spelen. Ik kan me niet voorstellen dat jij andere wedstrijden hebt gezien van duitsland die ook goed gespeeld waren. Daarnaast had Duitsland ook nog eens een vrij makkelijke poule...quote:
Turkije heeft idd best geluk gehad. Aan de andere kant: It aint over till the fat lady sings dus tot dan heb je tijd om te scoren. Thats football isnt itquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nederland speelt 2 goede wedstrijden, in de moeilijkste poule (op papier dan), maar ging ook gewoon te onder. Dit bevestigd maar weer.. voetbal is een raar spelletje.
Turkije heeft 2 keer heel veel geluk gehad, dat moet je ook weer toegeven.
Preciesquote:
daarom die ik het maar evenquote:
dan is iedereen weer blijquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Heel goed
Niet dat het gaat helpen, maar toch
Je mot kijken wat je quotequote:Op woensdag 25 juni 2008 09:33 schreef tripack het volgende:
eej niet stiekem editen als ik aan het reageren ben
Vroeg ik me ook al afquote:
Spanje heeft al een keer met 4-1 gewonnen maar dat zal nu niet gebeuren denk ik. De russen en Hiddink hebben het spel goed geanalyseerd en geleerd van hun fouten. Waar ze eerst veel gaten lieten vallen in de verdediging stond er tegen Nederland gewoon echt een muur in het veld.quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Precies
Eerst kijken of Spanje - Rusland nu wel verslaat.
Drink je genoeg? Anders even wat meer water drinken. En slaap je goed?quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:36 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik word trouwens al sinds maandag wakker met hoofdpijn. Dan door de dag heen gaat het over en in de avond begint het weer
oke evertquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Spanje heeft al een keer met 4-1 gewonnen maar dat zal nu niet gebeuren denk ik. De russen en Hiddink hebben het spel goed geanalyseerd en geleerd van hun fouten. Waar ze eerst veel gaten lieten vallen in de verdediging stond er tegen Nederland gewoon echt een muur in het veld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |