Oh wat gaaf Nouk bij DWDD naast Mathijs! wij bij MWDL zaten wij in het publiek... vele mensen hadden ons zien zitten ! Dat was bij de kerstaflevering van MWDL.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:50 schreef Nouk het volgende:
Ik heb ook in het publiek gezeten bij DWDD, precies naast Matthijs. Tijdens de uitzending had ik al 19 smsjes van mensen die me hadden zien zitten.
Screeenshot!quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oh wat gaaf Nouk bij DWDD naast Mathijs! wij bij MWDL zaten wij in het publiek... vele mensen hadden ons zien zitten ! Dat was bij de kerstaflevering van MWDL.
Was de uitzending in Okt dan niet normaal?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:06 schreef Anna-Marie het volgende:
Mijn zoon heeft meegedaan aan het vorige seizoen van Puberruil, de XL aflevering is uitgezonden in Oktober, en dit voorjaar komt de normale uitzending, dus dan komen we nog een keer allemaal uitgebreid in beeld.
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op zondag 15 maart 2009 02:32 schreef 2cv het volgende:
Ik kom bijna elke dag op TV.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer je moerstaal!I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
quote:Op zondag 15 maart 2009 12:02 schreef -J-D- het volgende:
[..]De taal van mijn moerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer je moerstaal!
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Fisherman's friendquote:
doe es lief,quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:23 schreef static het volgende:
Zeg, flikker eens op naar jullie DGK hok.
Dat zei ik ook al op jouw leeftijd. Nu zeg ik alleen nog dat ik op mijn 40e dood benquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Neh, dat gebeurt pas over vijftien jaar.En het is nu zo óf ik ga vroeg dood óf ik word bekend.
Bij?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |