heb je hun eerste album, 604 al eens geluisterd? die ligt misschien meer in je straatje, mee electro en minder 'rock'.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:43 schreef e-wok het volgende:
Het schijnt in mijn 'genre' te passen, maar ik vind ladytron echt niks aan
Doe mij maar felix the housecat of 'chicks on speed'
Euh nee... Hip Hop, Dubstep, Techno etc. etc.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:38 schreef Chillah.Bee het volgende:
OMGIk ken serieus maar 2 of 3 CD's in dit topic. Allemaal alternatieve rock?
De rap muziek vind ik ook tegenvallen, misschien komt het omdat ik het nummer van mrOizo zo tof vindquote:Op maandag 18 augustus 2008 02:22 schreef Erotica_ het volgende:
Ik vond 'm best slecht![]()
En Justice kwam vorig jaar al uit
Je hebt gelijkquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:01 schreef Grobbel het volgende:
'Boy from School' staat toch echt op 'The Warning', wat de tweede plaat van Hot Chip is.
type eens een band in op youtube, missschien vind je het nog leuk ookquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:09 schreef Paaskonijn het volgende:
God ik ken hier echt geen een band ofzo van
never heard of zeg maar
Nou, daar dacht ik aan. Maar dan kies ik waarschijnlijk weer de bands uit waar ik een hekel aan heb. Rap, techno, hardcore muziekquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:22 schreef e-wok het volgende:
[..]
type eens een band in op youtube, missschien vind je het nog leuk ook
Ligt eraan van welke muziek je houdt. Ik luister eigenlijk vaker andere CD's maar die zijn dan al 30 jaar oud ofzoquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:49 schreef Z het volgende:
Het kan eigenlijk alleen maar beter dan die twee middelmatige plaatjes die jij noemt.
En wat voor muziek is dat dan?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ligt eraan van welke muziek je houdt. Ik luister eigenlijk vaker andere CD's maar die zijn dan al 30 jaar oud ofzo![]()
Oh dat geloof ik ook best hoor. Gewoon te lui om al die bands in te typen om te zoeken of ik het misschien leuk vind.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
En wat voor muziek is dat dan?
Er staan hier namelijk genoeg platen, die geen techno, rap of hardcore zijn.
Die gaan we, met dank aan de naam van de band, maar eens uitproberen.quote:Op donderdag 17 juli 208 20:48 schreef Moody het volgende:
Cloud Cult - Feel Good Ghosts
[ afbeelding ]
Het album klinkt zoals de cover eruit ziet, een beetje vreemd en samenhangend. Apart, soms catchy, maar erg constant.
Ik denk dat dat ook wel een beetje het probleem is van The Notwist nu. Het momentum wat ze toen hadden is na 6 jaar stilte helemaal verdwenen, en het lijkt wel alsof er niemand nog echt op zit te wachten. Heb 'm zelf al wel een paar keer gehoord, wel weer de oude Notwist, alhoewel inderdaad niet zo goed als Neon Golden. Al geef ik (nota bene met 4 albums van de band in de kast) ook wel eerlijk toe dat ik ook niet echt meer de magie van de vorige platen kan oproepen bij deze nieuwe.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:02 schreef thijsdetweede het volgende:
afbeelding ]
Niet zo fantastisch als Neon Golden, maar zo'n album wordt ook maar 1 keer per decennium gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |