Ben benieuwd. Ik vond The Wallflowers (waar hij de leadsinger van was) altijd een leuke band (One Headlight, 6th Avenue Heartache)quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:35 schreef RedGuy het volgende:
Seeing Things van Jakob Dylan heeft me tot nu toe geen moment verveeld.
Inderdaad, erg goed album.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:35 schreef RedGuy het volgende:
Seeing Things van Jakob Dylan heeft me tot nu toe geen moment verveeld.
Heb jij het album al beluisterd, en zo ja; wat is jouw mening erover dan methodmich?quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 19:46 schreef methodmich het volgende:
Dat verrast me wel, dat Jakob Dylan zo goed gewaardeerd wordt. Zijn werk met The Wallflowers vond ik vrij dertien-in-dozijn, hoewel zeker goed luisterbaar.
Hoe durf je Editors eentonig te noemenquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:01 schreef Moody het volgende:
Nog een leuke van dit jaar:
At the Spine - Vita
[ afbeelding ]
De 'eentonige' ritmes van de Editors gecombineerd met de melodieën van Coldplay.
Staat op repeat op mijn mp3-speler. Aan het eind van de week weet ik meer
Nou, zelfs als Editors fan moet je toegeven dat de basis van elk nummer vrijwel hetzelfde is. Dat kan een sterk punt zijn, maar een cd als An End Has A Start is niet eens van de meest gevarieerde cd'squote:Op maandag 11 augustus 2008 18:56 schreef Seam het volgende:
[..]
Hoe durf je Editors eentonig te noemen
Oke, je hebt ook wel een beetje gelijk.quote:Op maandag 11 augustus 2008 21:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Nou, zelfs als Editors fan moet je toegeven dat de basis van elk nummer vrijwel hetzelfde is. Dat kan een sterk punt zijn, maar een cd als An End Has A Start is niet eens van de meest gevarieerde cd's
Trouwens, 'eentonig' staat tussen haakjes, het is niet negatief bedoeld.
Ik quote mezelf om deze cd nog eens flink aan te prijzen. Na nog enkele keren geluisterd te hebben, kom ik tot de conclusie dat dit een top-cd is!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:49 schreef Moody het volgende:
Met stip in de top-10
The Features - Some Kind of Salvation
[ afbeelding ]
Kruising tussen The Zutons en The Killers (het kan echt). Trompetten, vrij bombastisch met een rauw kantje en een stem die veel weg heeft van Brandon Flowers van The Killers. Een cd die van begin tot eind boeit. Toppertje!
Die viel me juist 200% tegen. Urban Hymn was een top-cd en vanaf toen werd het allemaal minder met deze laatste cd als dieptepunt. Hij kabbelt maar voort zonder ergens spannend te worden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:31 schreef trebremmit het volgende:
Fleet Foxes ook eens geluisterd en ik vind er niks aan.
Maar wat ik wel goed vind is het nieuwe album van The Verve dat Forth heet.
[ afbeelding ]
Het schijnt in mijn 'genre' te passen, maar ik vind ladytron echt niks aanquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:57 schreef ranja het volgende:
Ladytron - Velocifero (2008)[/b]
Eensquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hot Chip - Made In The Dark
Crystal Castles - Crystal Castles
Die onthoud ik even, txquote:
Idd erg trippy..quote:Op donderdag 24 juli 2008 02:29 schreef steeg het volgende:
the sun and the neon light van Booka Shade
'Boy from School' staat toch echt op 'The Warning', wat de tweede plaat van Hot Chip is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:43 schreef e-wok het volgende:
Het eerste album van Hot Chip blijf ik hun beste album vinden, draai em vaak(het album met 'boy from school' er op)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |