Er ziiten wel een paar aardige nummers tussen (psychameleon bijvoorbeeld), maar voor de rest deed het me als album vrij weinig. Ik moet trouwens ook erg aan de zang wennen. Maar misschien heeft'ie nog wat tijd nodig en eigenlijk geldt dat voor alle albums (behalve die van Miss Kittin en The Kills) die in het rijtje van ''teleurstellingen" staan. Het jaar is immers nog niet om!quote:Op donderdag 24 juli 2008 02:29 schreef steeg het volgende:
Ik vond the sun and the neon light van Booka Shade eigenlijk een fantastisch album, waarom viel het je zo tegen? Ik relax er helemaal op.
De eerste paar nummers ja, daarna wordt het wel erg saai.quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:14 schreef placebeau het volgende:
modern guilt van beck is ook leuk, [..]
Op een aantal nummers na vind ik dat ook wel een aardig album ja!quote:Op donderdag 24 juli 2008 02:25 schreef Sno0ze het volgende:
Mijn lijst, so far:
Favo's:
Daedelus - Love to make music to
De nummers met Cat Power zijn wel tof. Port O'Brien idd ook leuk.quote:Op donderdag 24 juli 2008 08:14 schreef placebeau het volgende:
modern guilt van beck is ook leuk, en port o'brien was ik ook nog vergeten te noemen.
Nooit geweten dat jij nog ooit zou gaan voor zo'n typisch Brits hypebandje als the Courteeners.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:31 schreef methodmich het volgende:
En The Courteeners, ook zeker een aanrader.
Is dat een hype dan? Geen idee, had een verzamelaartje van OOR laatst met Britse bands voor London Calling, waarop drie aardige songs stonden. Heb daarop de plaat beluisterd, deed me wel wat denken aan Suede en ook een beetje The Smiths. Dus vandaar.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:44 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nooit geweten dat jij nog ooit zou gaan voor zo'n typisch Brits hypebandje als the Courteeners.
Nieuw spul uit de Sähkö stal?? Thanx voor de tip!quote:
Ongelooflijk dat er dan toch iemand is in dit topic die Sähkö kent! Maar inderdaad, ziehier: Ø - Olevaquote:Op maandag 4 augustus 2008 21:59 schreef Ian_Curtis het volgende:
[..]
Nieuw spul uit de Sähkö stal?? Thanx voor de tip!
Haha, ik ben een oude bekende van je... check m'n last.fm link. Oleva is al voor 94% binnen dus ga 'm zo heerlijk beluisteren.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:37 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ongelooflijk dat er dan toch iemand is in dit topic die Sähkö kent! Maar inderdaad, ziehier: Ø - Oleva
Idd. Ellen Alliens vorige albums waren toch meer techno/elektro-ish. Dit is te minimaalquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:39 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Oe, dat is toch wel een fijne plaat. Iets te kale plaat voor je, neem ik aan?
Die ben ik nu aan het luisteren en tot nu toe bevalt ie erg goedquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:10 schreef Smart_ass het volgende:
Fleet Foxes - Fleet Foxes
Kan niet zo goed kiezen.
ja erg tof album!quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:18 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
Die ben ik nu aan het luisteren en tot nu toe bevalt ie erg goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |