DX7450.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:06 schreef fotostarter het volgende:
Toevallig de dx8450?
Valt mee, printer kost overal zo'n 70 a 80 euro en dan zijn de cartridges voor 10% a 15% gevuld.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:09 schreef wolferl het volgende:
die cartridges zijn even duur als de printer zelf
voor hoeveel geld spendeer je aan gewone inkt voor 2000 pagina's ? (zonder inktkoppen reinigen even voor het gemak)quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:21 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Laser heb ik ook gehad, print goedkoop en werkt aardig vlot en netjes. Totdat:
Na een stuk of 2000 afdrukken de toner op is, ben je opeens 70 euro kwijt aan een nieuwe tonercartridge.
Of als je gezeik met de drum krijgt, vuil, lading niet goed oppakt of lading blijft bewaren waardoor je tekst van het vorige velletje op het opeenvolgende velletje te zien krijgt... Ben je ook een hoop geld kwijt, 100 euro voor een drum of een hele nieuwe cartrdige als de drum daarin zit geintegreerd.
Idd, Klepson heeft misschien 1 of 2 goede modellen, de rest is bagger. Ga dan gewoon voor een HP of Canon.quote:
Met een gemiddelde toner haal je veel meer dan 2000 afdrukken. Wanneer je gaat berekenen wat je voor inkt gebruikt voor dezelfde hoeveelheid prints, zou je nog wel eens kunnen schrikken.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:21 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Laser heb ik ook gehad, print goedkoop en werkt aardig vlot en netjes. Totdat:
Na een stuk of 2000 afdrukken de toner op is, ben je opeens 70 euro kwijt aan een nieuwe tonercartridge.
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Idd, Klepson heeft misschien 1 of 2 goede modellen, de rest is bagger. Ga dan gewoon voor een HP of Canon.
Heb een zeer slechte ervaring met die dingen. Op de TD waar ik gewerkt heb kwamen die dingen vaak terug voor reparatie omdat de koppen kapot waren door opgedroogde inkt
nooit gehoord van cartridges vervangen??quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:49 schreef Djeez het volgende:
Ik heb ook zo'n Epson grafprinter. DX4450 geloof ik, 50 euro bij de MM. Nu is de inkt bij mij ook op, ga ik wel op mijn werk printen...
Die dingen komen allemaal uit dezelfde fabriek.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Idd, Klepson heeft misschien 1 of 2 goede modellen, de rest is bagger. Ga dan gewoon voor een HP of Canon.
Heb een zeer slechte ervaring met die dingen. Op de TD waar ik gewerkt heb kwamen die dingen vaak terug voor reparatie omdat de koppen kapot waren door opgedroogde inkt
Da`s sowieso niet zo`n toppertje .. is 50 euro bij het bedrijf waar ik werk ...quote:
Hier ook. Op het inkt verbruik na niets anders dan lof.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:17 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik heb ook een Epson, tot nu toe geen problemen... hopelijk blijft dat zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |