Hoe bedoel je dat laatste, wie en hoe?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:46 schreef Burakius het volgende:
Ik zie ook geen potentie. zaten cok kirdin arkadaslarini .. bu kadar yeter..
snap je niet, heeft Triiger de islam de rug gekeerd ?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:58 schreef Amokzaaier het volgende:
Naar aanleiding van de eerdere topics
Islam, Bye.
Triggershot's grote makeover topic deel 2.
Triggershot, zo ongeveer de grootste Islam vertegenwoordiger van Fok! werd ongelovig, hoe staat het daarmee wat maandjes later vraag ik mij af? Reacties van je naasten? Hoe voel je nieuwe religieuze status? Gedachtes die veranderd zijn?
Je kon even niet op de Nederlandse vertaling komen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:46 schreef Burakius het volgende:
Ik zie ook geen potentie. zaten cok kirdin arkadaslarini .. bu kadar yeter..
Al je moslim vrienden hier op Fok.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat laatste, wie en hoe?
Nee, da's gewoon een verborgen boodschap. Moslims onder elkaar, je weet wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kon even niet op de Nederlandse vertaling komen?
Wij simpele zielen zijn bepaalde hoogwaardige communicatie niet waardig. Daar moet je voor bij de in-crowd zitten.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kon even niet op de Nederlandse vertaling komen?
Heeft je moeder je niet geleerd dat het onbeleefd is om in het bijzijn van anderen onderling in je eigen taal te spreken?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:30 schreef Schoothondje het volgende:
Nee, da's gewoon een verborgen boodschap. Moslims onder elkaar, je weet wel.
Ja maar mamma, dat zijn Nederlanders. Die pikken alles, en laten ons nog steeds toe in hun rijke land. Waarom kom je voor ze op, het zijn ongelovige honden.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:32 schreef Scaurus het volgende:
Heeft je moeder je niet geleerd dat het onbeleefd is om in het bijzijn van anderen onderling in je eigen taal te spreken?
Okè, m'n excuses. Niks tegen Turken imho, ben zelf hindoestaan, maar door zulke gecrypte posts van Burakius raak ik beetje wantrouwig.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:37 schreef Triggershot het volgende:
Kunnen we bagger achterwege laten aub, morgen kom ik wel met een uitgebreide post over hoe en wat, maar laten we aub niet door minuscule dingen het topic verbaggeren?
Man vindt een translation online als je het zo graag wilt weten. In het kort gezegd: Trigger heeft flink wat teweeggebracht onder de Fok moslim community met zijn afvalligheid. Men heeft veel dua voor hem gedaan (en doet het nog). Heel raar dat hij door zo een simpele domme redenering afvallig wordt. Zit vast meer achter. Maar dat doet er nu niet meer toe.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:45 schreef Schoothondje het volgende:
[..]
Okè, m'n excuses. Niks tegen Turken imho, ben zelf hindoestaan, maar door zulke gecrypte posts van Burakius raak ik beetje wantrouwig.
Ik ken Trigger wat langer dan vandaag en hij weet precies wel hoe ik er over denk. Daar hoef ik mij niet over uit te laten hier. Jij houdt daar wel van... las laatst iets over dat je wiet had geprobeerd appearently. Heel interessant....not.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:55 schreef SpecialK het volgende:
Burakius. Zou je over jezelf zeggen dat je respect aan het tonen bent voor triggershots persoonlijke beslissingen of vind je het onverkropbaar?
Look who's talking. Jij bent de meester der ad hominem's man.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:58 schreef SpecialK het volgende:
Ik stel een vrij normale ontopic vraag. Vanwaar zo offtopic gaan?
Als je er niks over kwijt wilt dan kan dat ook wel zonder op de man te spelen lijkt me.
Het zal mij persoonlijk een rotzorg zijn of mensen van hun geloof afvallen of een geloof vinden, maar ik vind het een beetje vreemd om zonder enige argumentatie iemand's redenering af te doen als dom.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
Man vindt een translation online als je het zo graag wilt weten. In het kort gezegd: Trigger heeft flink wat teweeggebracht onder de Fok moslim community met zijn afvalligheid. Men heeft veel dua voor hem gedaan (en doet het nog). Heel raar dat hij door zo een simpele domme redenering afvallig wordt. Zit vast meer achter. Maar dat doet er nu niet meer toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |