Psies, dit is de allerleukste eigenlijkquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:26 schreef nokwanda het volgende:
Je had al niet zoveel niet taartige collega's
Hmmquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:30 schreef Frutsel het volgende:
senesta, ging jij een uur geleej niet naar bed?![]()
Ben al sinds januari verkouden...wordt steeds slimmer lijkt het wel
zwaar hoesten, ribben doen er zeer van... benauwd... warm... koorts
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm![]()
Ik kon niet slapen.
Mijn ogen branden van de vermoeidheid maar ik wil gewoon niet in slaap vallen, ik ga zo nog maar een boekje lezen in bed denk ik
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:30 schreef Frutsel het volgende:
senesta, ging jij een uur geleej niet naar bed?![]()
Ben al sinds januari verkouden...wordt steeds slimmer lijkt het wel
zwaar hoesten, ribben doen er zeer van... benauwd... warm... koorts
Was je daarbij ook?, wat zal die dokter een gezicht getrokken hebbenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:50 schreef nokwanda het volgende:
Mijn ex, Joel 's pa, is eens opgestapt bij de huisarts toen die aan hem vroeg: wat mankeert u.
Hij zei; daarvoor kom ik bij u. Als u het mij dan vraagt dan ben ik aan het verkeerde adres
Dat zeg ik ook niet.quote:
Okeeeee, dan is het goedquote:
Nokkiequote:Op woensdag 25 juni 2008 19:28 schreef nokwanda het volgende:
Hoe was het bij de huisarts vandaag, Fruts?
Nee, geen Fok!ker.. en dat wordt ze ook niet..quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:15 schreef Frutsel het volgende:
Ah.. dinnetje is zeker nieuw hier in F&F?
nog nie gezien
leuk zon meet!
Dalijk ben je nog allergisch voor kattenquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nokkie![]()
![]()
![]()
Mjah, wel goed... heb nieuwe medicatie gekregen voor hooikoorts en ook voor me verkoudheid een nieuwe neusspray. Longen en holtes waren wel goed.
Ook bloed laten prikken voor een allergie test. Ooit al eens gedaan, jaar of 10 terug, maar nu nog eens dus.
Vandaag ging het gelukkig wel weer wat beter
Zat je te plagenquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:45 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nee, geen Fok!ker.. en dat wordt ze ook niet..
Mij ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:46 schreef Morretje het volgende:
Fruts, klinkt goed, die plannen van je HA.. Ben benieuwd..
Als dat zo is... dan blijf ik voor de rest van me leven maar verkoudenquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dalijk ben je nog allergisch voor katten
Maar daar zijn tegenwoordig gelukkig goeie pufjes voor
Maar we hebben geen kattenluikje. Wel stond gistermiddag de keukendeur open, en gisteravond de tuindeur. 't was gewoon uber brutaal van die kat!quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:10 schreef oh-oh het volgende:In de douche bezig Mor?
Dat lijkt mij zo rot met kattenluikjes , vreemde beesten in huis...
Greyssie..quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:49 schreef Greys het volgende:
Ik voel me er echt klote door. Dat durf ik niet echt in het mereltopic te zetten, wel dat ik het jammer vind maar niet dat ik er haast een flink potje van ging janken![]()
Les voor me voor een volgende keer, niet te veel aan gaan hechten, ook al zijn het 'maar' merels
Misschien wel. Maar die kleine lag aardig in de kreukels van die smakkerd die hij naar beneden gemaakt heeft (ondanks het matje er onderquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:31 schreef oh-oh het volgende:
Heel jammer hoor, echt heel jammer dat nou net de jouwes het niet gewoon lekker redden.
Maar heel heel heel mss was de moeder gewoon wel nog in de buurt toch?
Klinkt heeeel erg cru, ik weet. Maar misschien was het beter geweest om de natuur zijn gang te laten gaan en het beestje op de grond te laten of om de natuur de andere kant op een handje te helpenquote:Op donderdag 26 juni 2008 13:59 schreef Greys het volgende:
Shit, merelbaby leeft nog steeds.
En geen moeder.
En morgen ga ik weg voor 4 dagen, dus ik kan ook niet surrogaatmoeder spelen![]()
Ziggy!Gekke muts
Trok ze er ook zo'n hoofd bij van 'Nouuuuuu moe???'
quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:41 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een bak frambozen geplukt, qltel daar jam van laten koken en nu zat ik voetbal te kijken
quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:23 schreef nokwanda het volgende:
Mensen die zeiken over 'nutteloze slaap'
Morretje en Ingetje topic
Dat weet ik nog nietquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:51 schreef Greys het volgende:
Ik had moeten weten dat jullie me geen mietje zouden vinden, jullie zijn zelf minstens zulke mietjes![]()
Oh dat zal best moeilijk zijn MB, voor het eerst zonder Ziggy op vakantie. Wie zorgt er dan voor haar?
En dan ga je elke dag bellen zeker?
MaZenzi Makeba is inmiddels 76. Pas geworden.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond Amy voor haar doen best goed hoor, ze kan toch echt wel wat en nee ik ben echt geen fan.
Vusi was erg goed, en het Soweto Gospel Choir![]()
En die Emanuel Jal vond ik ook top.
Ik vond t wel jammer dat Ladysmith Black Mambazo en Miriam Makebe dr niet waren ( of is die laatste zelf ook al 90 jaar inmiddels?).
Dat is een punt, he. Iemand op cd is effe anders dan live. Dan kun je kwalitatief nog zo'n goeie stem hebben, maar als je van jezelf een puinhoop maakt is het voorbij. Net zo als Whitney Houston. Ook zo'n rampenplan live. Echt een aanfluiting en een karikatuur van zichzelf door de drugs. Vreselijk tragisch om aan te zien.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:24 schreef oh-oh het volgende:Geweldig...
Mn tante ( 64 of zow) heeft de cd, en was daar heel trots op, tot ze dr een keer op tv zag, en ineens erachter kwam wat voor junk t is
Ik ben haast blij dat ik niet zingen kan, ben ook nogal verslavingsgevoeligquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat is een punt, he. Iemand op cd is effe anders dan live. Dan kun je kwalitatief nog zo'n goeie stem hebben, maar als je van jezelf een puinhoop maakt is het voorbij. Net zo als Whitney Houston. Ook zo'n rampenplan live. Echt een aanfluiting en een karikatuur van zichzelf door de drugs. Vreselijk tragisch om aan te zien.
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Haaaaai Greys!
Is Marijtje weer veilig terug in NL?
Of was ze niet mee?
De rest ook allemaal de groetjes vanuit een zonnig durpie in Friesland
Dan waren je ouders òf heel slank òf heel lenigquote:
Toen nog heel jong en lenig enmij pa was ook nog slank en klein.quote:Op maandag 30 juni 2008 18:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan waren je ouders òf heel slank òf heel lenig
Of je ligt gezellig te eh... komt Christan binnen, klimt op papa: "Christan ook paardje rijden!"quote:Op maandag 30 juni 2008 20:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Gedver Nok! Dat zijn dingen die je niet wil weten![]()
Ik schijn bij de verwekking van m'n zusje geweest te zijn... "waar is mama dan? "Mama is buiten, ga maar kijken...." terwijl mama onder papa lag![]()
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Of je ligt gezellig te eh... komt Christan binnen, klimt op papa: "Christan ook paardje rijden!"
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Of je ligt gezellig te eh... komt Christan binnen, klimt op papa: "Christan ook paardje rijden!"
2 denk ik, of nog iets jongerquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:05 schreef Ingetje79 het volgende:
Gedver Nok! Dat zijn dingen die je niet wil weten![]()
Ik schijn bij de verwekking van m'n zusje geweest te zijn... "waar is mama dan? "Mama is buiten, ga maar kijken...." terwijl mama onder papa lag![]()
Dan weet je gelijk waarom dat de slappe lach heetquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
2 denk ik, of nog iets jonger
En ja, we zijn er maar mee opgehouden, slappe lach is ook niet bevorderlijk voor een potje vrijen
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 09:19 schreef nokwanda het volgende:
Dan weet je gelijk waarom dat de slappe lach heet
Ah oke. Ze stond er dus geen Guus Meeuwis nummers doorheen te blèren?quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:29 schreef Ravage het volgende:
Het was toen al erg druk, anders was ik wel ff heengegaan om het zeker te weten
Ingetje (of een Ingetje look-a-like) gedroeg zich volgens mij wel goed hoor
Jaaaa! Oranje zonnebril, blauw hemdje met 2 witte butons. En een grijze broek!quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:21 schreef Ravage het volgende:
He Ingetje! Volgens mij heb ik jou gisteravond zien staan, maar ik weet het niet zeker
Stond je (vanuit de ingang gezien) links voor het podium, tegen de hekken voor de binnenring aan?
Denk niet dat je me gezien heb.. stond een meter of 10 - 15 schuin achter je, maar het was toen al vrij druk.. wit t-shirt met rode opdruk, met naast mij iemand met een gestreept shirt (wit, lichtblauw, bruin)quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jaaaa! Oranje zonnebril, blauw hemdje met 2 witte butons. En een grijze broek!
Edit: en het bewoog de hele tijd![]()
Wie was jij dan?
Nee, ik heb eerlijk gezegd niet achter me gekeken. Het was voor me veel te leukquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:30 schreef Ravage het volgende:
[..]
Denk niet dat je me gezien heb.. stond een meter of 10 - 15 schuin achter je, maar het was toen al vrij druk.. wit t-shirt met rode opdruk, met naast mij iemand met een gestreept shirt (wit, lichtblauw, bruin)
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:06 schreef MissBliss het volgende:
Handig he?
Ik was alleen bang dat ze te sloom zou zijn en de deur open zou schieten en dat ze dan in 2-en zou liggenDus de rest van de dag heb ik als deuropener gefungeerd
Ik ga er weer vandoor!
Het was nog wat weinig. Maar wel genoeg voor 2 smoothies met banaanen ananasquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:34 schreef Greys het volgende:
Doe even een foto hier, Ravage. Dan kan Ing het zien
Nok, wat heerlijk, bramen!![]()
Zieke geesten lopen er rond tegenwoordig...walgelijkquote:Amerikaanse snijdt baby uit zwangere vrouw
01 juli 2008, 19:57 (14 reacties)
WASHINGTON (ANP) - Een Amerikaanse vrouw (23) heeft een hoogzwangere vrouw doodgestoken, haar buik opengesneden en de baby verwijderd. De zwangere Araceli Gomez (27) is aan haar verwondingen overleden.
De zuigeling ligt op de intensive care in Spokane (Washington), berichtten Amerikaanse media dinsdag. Kort na de steekpartij belde de 23-jarige dader Phiengchai Sisouvanh Synhavong vanuit haar auto naar een noodnummer om te zeggen dat ze een kind had gebaard. Hulpverleners troffen Phiengchai aan op de bestuurdersstoel met een navelstreng in haar hand. De baby lag op de achterbank. De vrouw vroeg de hele tijd ,,Gaat het goed met mijn baby?''.
Na onderzoek in het ziekenhuis bleek dat Phiengchai het kind niet zelf ter wereld had gebracht. In haar handtas vonden agenten onder meer bebloede handschoenen, een Stanleymes en een stuk touw.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Daar was het haar om te doen hoor...gewoon een beetje onhandig en zielig overkomen.
Tis wel een slimme tante!![]()
Wat ziet ze er trouwens ongelooflijk goed uit voor haar bejaarde leeftijd![]()
Doeii
Staat wel in m'n fotoboekquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:34 schreef Greys het volgende:
Doe even een foto hier, Ravage. Dan kan Ing het zien
Heb ooit wel eens in je fotoboek gekeken.. en ik had van Morretje gehoord dat je ook heengingquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Waaraan herkende je me dan? En stond je richting het midden of naar de zijkant?
En kon je het daar wel goed zien? Wat weer een vragen he?
Jup! Dat was ikke...met m'n mede-Radiohead-ganger, tevens chauffeurquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:49 schreef Ravage het volgende:
Ehm.. ff denkenvolgens mij stond er een meneer naast je met een grijs shirt en zonnebril ...
Het is een slimme tante iddquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Daar was het haar om te doen hoor...gewoon een beetje onhandig en zielig overkomen.
Tis wel een slimme tante!![]()
Wat ziet ze er trouwens ongelooflijk goed uit voor haar bejaarde leeftijd![]()
Doeii
quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zieke geesten lopen er rond tegenwoordig...walgelijk
Waarom doe je het dan, mutsquote:Op woensdag 2 juli 2008 20:17 schreef Greys het volgende:
Hebbie een nieuwe zonnebril, Dizzy?
Lekker Nok! Schenk ons allemaal maar een glaasje in
Ik heb net boven lopen stofzuigen.
Had kunnen weten dat dat met deze temperaturen echt vreselijk is
Die geposte colada is van de oneindige soort. Dus slurp maar raakquote:
Wat een gelukquote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bellen kost heul wel geld Nok![]()
Maaruh ik hoef niks langs te brengen, kan gewoon medicijnen bij de apotheek ophalen
Brrr dat is ook helemaal niks MB. Ik mag de assistente van de HAP dankbaar zijn geloof ik.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat een geluk
Ik moest altijd langs om urine te brengen en dat was altijd een hele opgave als je elke 5 minuten moet plassen, terwijl de huisarts op 25 minuten afstand zit
Naar hè?quote:Op zondag 6 juli 2008 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
*binnen valt*
Brrr, zijn er hier mensen die naar die RSPCA programma's kijken op Animal Planet?
Hier staat het vaak aan als achtergrond behang, maar soms zit ik echt te gruwelen van de manier waarop sommige beesten verwaarloosd worden.![]()
Nu net weer een pup met een ketting in zijn nek ingegroeid met een gruwelijke open wond enzo. Ik ben er helemaal naar van.
Ik kijk het ook wel eens, of een vergelijkend programma, er zijn er zoveel. Pas nog iets over pupjes die gewoon uit een puppyfabriek komen, met duizenden tegelijk zitten ze daar in hokjes, en dat is niet eens verbodenquote:Op zondag 6 juli 2008 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
Brrr, zijn er hier mensen die naar die RSPCA programma's kijken op Animal Planet?
Hier staat het vaak aan als achtergrond behang, maar soms zit ik echt te gruwelen van de manier waarop sommige beesten verwaarloosd worden.![]()
Nu net weer een pup met een ketting in zijn nek ingegroeid met een gruwelijke open wond enzo. Ik ben er helemaal naar van.
Ik denk dat het in vergelijking niet veel minder is hier hoor. Ik denk ook dat er hier nog minder aan word gedaan, als ik soms zie wat mensen zelf moeten doen om een beest te helpen als je weet dat het mishandeld word, dan zijn ze daar toch doortastender denk ikquote:Op zondag 6 juli 2008 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit idd ook regelmatig met de tranen in mijn ogen over sommige beesten.![]()
Ik vind het vooral zo schokkend dat het blijkbaar zo vaak voor komt daar dat je er gewoon meerdere tv programma's mee kan vullen. Zou dat hier in NL ook zo zijn? Nee toch?
Mwa, ook in Nederland zal het wel niet allemaal goed zitten, maar op veel kleinere schaal dan in Amerika denk ik. Hoop ik danquote:Op zondag 6 juli 2008 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zit idd ook regelmatig met de tranen in mijn ogen over sommige beesten.![]()
Ik vind het vooral zo schokkend dat het blijkbaar zo vaak voor komt daar dat je er gewoon meerdere tv programma's mee kan vullen. Zou dat hier in NL ook zo zijn? Nee toch?
Die stomme aap rent altijd van me weg hahaha.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:15 schreef nokwanda het volgende:Je pakt je springinhetveld wel vaak precies van achteren
Het lijkt zo trouwens wel een haas ipv een hond, zo springt ie
Nee joh , das echt heul nie waar, alleen Frips is zo gay als de neten, de rest is zo straight als wat hoorquote:Op zondag 6 juli 2008 22:06 schreef nokwanda het volgende:
Ik vergat even dat al jouw boys gay zijn.
Hij is wel een tikkie van : I said what what in the but
Nee... dit is geen echt nieuws voor mequote:Op zondag 6 juli 2008 23:24 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Dat komt voor jou toch niet als nieuws ??
Yep.....quote:jij had toch die grote rottie vroeger ?
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:07 schreef Greys het volgende:
Dat doen we expres Dizzy, zodat jij het een beetje kunt bijhouden qua bijlezen (omdat je er anders altijd te lui voor bent![]()
).
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
In het begin las ik altijd terug maar nu heb ik het echt veels te druk.
enzo....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |