Ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:16 schreef Manu82 het volgende:
even raar vraagje:
pakjes shag zat vroeger toch 50 gram in?
Nu 47.5g? Hoezo? Vroeger wanneer?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:16 schreef Manu82 het volgende:
even raar vraagje:
Weet je al hoeveel pt je hebt bij tennisquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:16 schreef CarOnline het volgende:
Ja maar, daar ben ik nog niehieeet![]()
Ik moet eerst knijnen vangen! Immers.
En dat vond ik al zo zinloos maar ja.
Dood is ook maar dood he.
Nou niet meer danquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:16 schreef Manu82 het volgende:
even raar vraagje:
Even kijken, 2005 denk ik, in Denemarken was het 40g en het is me nog nooit opgevallen laatste 2 jaar, maar kreeg vandaag een ander pakje en daar stond het wat groter opquote:
Nee, tennis heb ik al in geen jaren gedaanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Weet je al hoeveel pt je hebt bij tennis? Ik won net, en kreeg toch puntenaftrek
, schandalig
.
Ze wonen nu gewoon weer in Zutphen. Dat Kreta verhaal was een mislukking, maar dat stond al wel vast.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, ik zie het op de site van Ik Vertrek. Het zijn ze.
Graag zou ik willen weten of ze nog daar wonen. Ls , weet jij meer?
Was omdat ze dan geen verhoging hoefde te doen,maar helaas kwam die toch een paar maanden later.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Even kijken, 2005 denk ik, in Denemarken was het 40g en het is me nog nooit opgevallen laatste 2 jaar, maar kreeg vandaag een ander pakje en daar stond het wat groter op
Ja, ja, dat ben ik!quote:
Ehhh....Sly had een gang gegraven onder mijn cel door tot aan de poort met codeslot. En aangezienquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:12 schreef Disana het volgende:
Oh trouwens, kahaarin, PeterNB is vanmiddag ontsnapt. .
Sorry.
Toys 'R Us had nog wel stuurtjes liggen maar die heb ik niet meegenomenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee, ik wil ook Mario kart. Met stuur lijkt me zo gaaf
Zo'n gigantische rotsmoes heb ik nog nooit gehoord. Sly zit hier naast me en hij maakt al de hele dag radio als hij geen geld inzamelt voor een goed doel.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ehhh....Sly had een gang gegraven onder mijn cel door tot aan de poort met codeslot. En aangezien
Sly niet zo heel slim was moest ik mee om de code te breken. Als ik hem niet zou helpen met
ontsnappen zou er 'heel wat met me gebeuren'........................DUS IK MOEST WEL !!
Hopeloosquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Toys 'R Us had nog wel stuurtjes liggen maar die heb ik niet meegenomen![]()
Wedden dat ik daar straks, als ie weer verkrijgbaar is, enorme spijt van krijg? Want dan zijn die dingen natuurlijk op.
Er zit er eentje bij maar we hebben 2 van die dingen.
Ik wil ook een stuurtje en Mario Karten en dan wel tegen de heule wereld
In zijn slaap lost hij toch de hongersnood in Afrika op?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo'n gigantische rotsmoes heb ik nog nooit gehoord. Sly zit hier naast me en hij maakt al de hele dag radio als hij geen geld inzamelt voor een goed doel.
Zie ik het nou goed dat Dynabite 'm wel heeft?quote:
quote:Beschikbaarheid: Niet op voorraad
Normaal gesproken wel ja. Maar momenteel zit hij op de Nederlandse ambassade in Zimbabwe.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
In zijn slaap lost hij toch de hongersnood in Afrika op?
Terwijl hij onder de douche de relatie tussen Israël en Iran verbeterd?
Nou.........hoe denk je dat Sly daar komt dan ?? Dankzij mijn Geniale Lockpicking Skills hoor !!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo'n gigantische rotsmoes heb ik nog nooit gehoord. Sly zit hier naast me en hij maakt al de hele dag radio als hij geen geld inzamelt voor een goed doel.
Je meent het, echt waar? Ik snap niet dat Slaaaaaj geen Brian fan is/was, ook zo'n mensenredder van oa alleenstaande moeders en het tij keren in Afrika.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:27 schreef Disana het volgende:
Ik ga t ook maar eens proberenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga nog een ster halen bij galaxy, tot zo
.
Bull. Je slaat gewoon een bord lammetjespap uit mijn handen en smeert hem. Laf hoor, zo'n grote vent tegen een kleine vrouw.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou.........hoe denk je dat Sly daar komt dan ?? Dankzij mijn Geniale Lockpicking Skills hoor !!
Bedankt voor het reageren. Wat een oproep bij de Tros kan motiveren tot een vertrekquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze wonen nu gewoon weer in Zutphen. Dat Kreta verhaal was een mislukking,
maar dat stond al wel vast. Hier hebben we er nog dikke lol om, en ik denk ook bij de TROS.
Zulke enorme sukkels vind je nergens meer.
Door onze cel-gesprekken weet ik dat Sly door Kenny bedreigd werd omdat Kennyquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je meent het, echt waar? Ik snap niet dat Slaaaaaj geen Brian fan is/was, ook zo'n mensenredder van oa alleenstaande moeders en het tij keren in Afrika.
Brian was fake. Sly is the real thing, believe me.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je meent het, echt waar? Ik snap niet dat Slaaaaaj geen Brian fan is/was, ook zo'n mensenredder van oa alleenstaande moeders en het tij keren in Afrika.
Dat was niet helemaal de bedoeling Saan. Ik had last van een spastisch trekje omdat ikquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Bull. Je slaat gewoon een bord lammetjespap uit mijn handen en smeert hem. Laf hoor, zo'n grote vent tegen een kleine vrouw.
Hij denkt ook dat Dubai in Afrika ligt, dus heeft zijn eerste ontwikkelingshulp al gedaanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Verschuil je je nu achter het Syndroom van Brian?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat was niet helemaal de bedoeling Saan. Ik had last van een spastisch trekje omdat ik
zo schrok dat jij daar ineens stond
Je kunt het ook anders zien, ze woonden naast LS, dus waarschijnlijk grepen ze elke mogelijkheid aan om te vertrekkenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:35 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Bedankt voor het reageren. Wat een oproep bij de Tros kan motiveren tot een vertrek
Tsja, daar ga je al hè? De Kubatz/Fintelmannen kunnen dreigen wat ze willen bij Slaaaaaaj, het blijven in zijn ogen toch suuuukuuuultjes. ECHT WAAR SWA.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:35 schreef PeterNB het volgende:
Door onze cel-gesprekken weet ik dat Sly door Kenny bedreigd werd omdat Kenny
Netty geen gratis vip-toegang tot NoLife kreeg !!
Je mag mijn dokter bellen als je het niet gelooft hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Verschuil je je nu achter het Syndroom van Brian?
Pas op he, straks heb je de hele avond bellers.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Je mag mijn dokter bellen als je het niet gelooft hoor.
Dokter Pillenpot - 010-214842
Peter is inmiddels terecht, met of zonder borsthaar. Maar waar is @Kahaarin?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:40 schreef Disana het volgende:
Pas op he, straks heb je de hele avond bellers.
Netjes geschoren tegenwoordig he !! Als ik een oerwoud wil zien ga ik wel naarquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Peter is inmiddels terecht, met of zonder borsthaar.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:39 schreef Manu82 het volgende:
Je kunt het ook anders zien, ze woonden naast LS, dus waarschijnlijk grepen ze elke mogelijkheid aan om te vertrekken
Dokter P. dan. Nou dat komt mooi uit want alle klanten lopen bij hem weg !quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Pas op he, straks heb je de hele avond bellers.
Sly zit nu een taakstraf uit, daarom heeft hij tijd om die radio te maken.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian was fake. Sly is the real thing, believe me.
Ik draai het echt hoor!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dokter P. dan. Nou dat komt mooi uit want alle klanten lopen bij hem weg !
Hij zal haar wel afgeschud hebben. Gewoon gedumpt in een sloot langs de snelweg.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Peter is inmiddels terecht, met of zonder borsthaar. Maar waar is @Kahaarin?
Mag je een taakstraf uitzitten dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sly zit nu een taakstraf uit, daarom heeft hij tijd om die radio te maken.
Mensen die nog met Sly in zee gaan zijn nog dommer dan dom.
Als hij ze niet meer nodig heeft, dan spuugt hij ze uit. Een vuile parasiet is het. En hij is nog een lafbek ook. Alleen maar telefoontjes doorlaten die positief over hem gaan. Zo kan ik ook manipuleren. Hij durfde mij niet eens in zijn programma te laten.
Taakstraf waarvoor?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ehm... we maken hier onschuldige grapjesquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als hij ze niet meer nodig heeft, dan spuugt hij ze uit. Een vuile parasiet is het. En hij is nog een lafbek ook. Alleen maar telefoontjes doorlaten die positief over hem gaan. Zo kan ik ook manipuleren. Hij durfde mij niet eens in zijn programma te laten.
Ik kijk met een half oog naar de tv en den Blijker. Is je baas al op tv of volgt dat later in het seizoen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:44 schreef PeterNB het volgende:
Dokter P. dan. Nou dat komt mooi uit want alle klanten lopen bij hem weg !
Het bijenrijk uitgespeeldquote:
Nee, dat programma heet "Herrie aan de horizon' is in het najaar.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kijk met een half oog naar de tv en den Blijker. Is je baas al op tv of volgt dat later in het seizoen?
Wat Disana zegt of hij moet met zo'n ding om zijn enkel lopen.quote:[b]Op dinsdag 24 juni 2008 21:47 schreef -Blurk- het volgende:[/]
Mag je een taakstraf uitzitten dan?![]()
Wat houdt het woordje "taak" dan in?
Goedenavond allemaal![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
'Het door u gekozen nummer is onjuist.'
* beequeen is trots op je.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het bijenrijk uitgespeeld, 3 sterren
.
Ik vind het behoorlijk laf om op dit forum mensen van een ander forum te dissenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vast wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:53 schreef Dementor het volgende:
Goed ik ben op zoek naar een device waarmee ik gemakkelijk PDF'jes kan lezen onderweg, in de vorm van een tablet (A4 formaat) en het liefst flinterdun en in kleur.
Zou zoiets al bestaan?
Getal 7 t/m 9 is 446quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja. Maar ik kán natuurlijk 0 t/m 9 uitproberen he....
Ik ga toch zeker niet echt allemaal lieve Rotterdammers lastig vallen!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:54 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Getal 7 t/m 9 is 446
Nu zou je er binnen 10 belletjes achter kunnen komen
Moet je zo'n e-book nemen, maar die zijn in zwart wit (zijn wel SUPERzuinig,quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:53 schreef Dementor het volgende:
Goed ik ben op zoek naar een device waarmee ik gemakkelijk PDF'jes kan lezen onderweg, in de vorm van een tablet (A4 formaat) en het liefst flinterdun en in kleur.
Zou zoiets al bestaan?
Ach, wie weet help je wel een paar eenzame bejaarden die NOOIT telefoon krijgenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga toch zeker niet echt allemaal lieve Rotterdammers lastig vallen!
Ik moet/wil het ding wel echt in kleur hebbenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Moet je zo'n e-book nemen, maar die zijn in zwart wit (zijn wel SUPERzuinig,
omdat je letters blijven staan op het scherm zonder dat er stroom op hoeft te staan)
en zijn ook redelijk dun
Win ik 10 juli 26 miljoen in de staatsloterij?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:55 schreef Dementor het volgende:
Ja lekker antwoord
Vind ik ooit de liefde van mijn leven?
Vast wel!
Ik heb even het boek met alle antwoorden voor je geraadpleegd.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja lekker antwoord
Vind ik ooit de liefde van mijn leven?
Vast wel!
Ik doe zo'n beetje ALLES met mijn Nokia N95, maar pdf-jes en boeken lezen is inderdaadquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik moet/wil het ding wel echt in kleur hebben
E-ink schijnt iets te zijn waar ik op moet zoeken, maar het staat nog behoorlijk in de kinderschoenen.
Ik ontvang namelijk amerikaanse magazines in PDF formaat maar om overal mijn macbook mee naar toe te slepen om wat te lezen vind ik ook een heel gedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |