Anders koop ik die champagne zelf wel, dat kan er wel weer vanaf.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:08 schreef kahaarin het volgende:
Mooi zo Dementor, hopelijk is het idd een 10.
Even melden in FB. Dat krijg je als je haantje de voorste wilt zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Shit een s te veel in de naam van Lobasca
Good for you Dementor, laat de kurken maar knallen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:09 schreef Dementor het volgende:
Anders koop ik die champagne zelf wel, dat kan er wel weer vanaf.
Aardig dat je er naar informeert trouwens.
Heb je die dwangbuis weer eens afgedaan bij hem?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:12 schreef Disana het volgende:
Oh trouwens, kahaarin, PeterNB is vanmiddag ontsnapt. Ik verwacht dat hij hier vanavond wel weer zal komen posten alsof er nooit iets aan de hand is geweest.
Het gebeurde tussen de middag toen ik hem zijn bord lammetjespap kwam brengen. Voor een gay is hij nog best wel sterk, want hij overmeesterde mij en ging er met de sleutel van de poort vandoor.
Sorry.
Dit is het origineel:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Good for you Dementor, laat de kurken maar knallen.![]()
Ik lach me kapot om BB UK. Ze hebben een nieuwe opdracht en moeten deze gasten nadoen. Het filmpje is al hilarisch, laat staan de uitvoering van de HM's.![]()
Ik wou alleen maar kijken of hij haar op zijn borst heeft...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb je die dwangbuis weer eens afgedaan bij hem?
Dat was bullshit, jij weet het, ik weet het.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hier zegt JdM gewoon keihard op TV dat de censuur is opgeheven.
Ik denk dat JdM geen poot heeft om op te staan als Ilona haar boek wel gaat uitgeven. Het is vastgelegd op de nationale TV.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat was bullshit, jij weet het, ik weet het.
Hij stond keihard te liegen gezien zijn lichaamstaal en eerder gedane uitspraken van ex-deelnemers.
Diegene die het programma niet gevolgd hebben en net even dit op Nova zagen kunnen weer rustig slapen.
Denk je?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk dat JdM geen poot heeft om op te staan als Ilona haar boek wel gaat uitgeven. Het is vastgelegd op de nationale TV.
Misschien kan mr. Smash-it hier iets mee.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:35 schreef Dementor het volgende:
Denk je?
Ik denk van wel, JdM kan het zo verdraaien/aanvechten dat de clausule nog steeds van kracht blijft.
tuurlijk mag alles van de gouden kooi naar buiten, als het maar JdM zijn waarheid is.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:22 schreef Prosac het volgende:
John de Mol houdt boek Gouden Kooi tegen
http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=27941
Ik dacht dat JdM zei dat men alles naar buiten mocht brengen zonder zorgen.
Ik denk dat JdM hierin niet letterlijk liegt, het verbod zal wel iets te maken hebben met winst maken en niet zo zeer de inhoud van het boek. Makkelijk voor Talpa om te oordelen dat een boek niet binnen hun merchandising systeem valt. Dom is JdM niet helemaal.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk dat JdM geen poot heeft om op te staan als Ilona haar boek wel gaat uitgeven. Het is vastgelegd op de nationale TV.
Ik weet niet hoor. Maar nationale tv is toch niet perse bindend als waarheid? Hij stond niet onder ede bij Nova ofzo, dus als hij liegt (en hoe bewijs je dat btw) kan je er weinig mee. Het enige waar Ilona aan gebonden is, is haar contract. En wat daar precies in staat weet ik niet, maar blijkbaar genoeg om ervoor te zorgen dat ze haar boekje niet kan uitgeven.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaja, ben er al.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:59 schreef Dementor het volgende:
Kom op mensen een beetje meer energie in dit topic kan geen kwaad
Hihi, mr. Smash-it is afgestudeerd op het familierecht. Alimentatiekwestie? Kom maar op!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:40 schreef beequeen het volgende:
Misschien kan mr. Smash-it hier iets mee.![]()
Toevallig zijn de zoon en schoondochter er op bezoek (bij mijn buurvrouw)quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:01 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor. Maar nationale tv is toch niet perse bindend als waarheid? Hij stond niet onder ede bij Nova ofzo, dus als hij liegt (en hoe bewijs je dat btw) kan je er weinig mee. Het enige waar Ilona aan gebonden is, is haar contract. En wat daar precies instaat weet ik niet, maar blijkbaar genoeg om ervoor te zorgen dat ze haar boekje niet kan uitgeven.
Niet helemaal. Dat is notarieel recht, namelijk. Maar ik heb wel erfrecht gehad natuurlijk (zoals ik ook strafrecht en ieder ander recht wat er bestaat heb gehad), dus de kennis is er wel..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:04 schreef Dementor het volgende:
Familierecht?
Tof.
Dan ben je toch ook helemaal into successierecht?
No thanks, dat ligt héél ver achter me.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:03 schreef Smash-it het volgende:
Hihi, mr. Smash-it is afgestudeerd op het familierecht. Alimentatiekwestie? Kom maar op!
Ik ben benieuwd, kom maar op met die boekenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Toevallig zijn de zoon en schoondochter er op bezoek (bij mijn buurvrouw)
En die hebben mij ff haarfijn uitgelegd hoe het contract werkt.
TIJDENS het programma mag je niets naar buiten brengen.
Dat is omdat programma vaak achter loopt. En je mag niets naar buiten brengen wat er gaat gebeuren.
1. Het programma is al afgelopen.
2. Zij is er al tijden uit
Dus niets staat in haar weg om haar boek uit te brengen.
Top.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:07 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Niet helemaal. Dat is notarieel recht, namelijk. Maar ik heb wel erfrecht gehad natuurlijk (zoals ik ook strafrecht en ieder ander recht wat er bestaat heb gehad), dus de kennis is er wel..
Dit is trouwens de zoon van mijn buurvrouw die er nu ook zit. Hahahahaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, kom maar op met die boeken
En dat is zeker waar. Zeker bij fiscaal recht!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:10 schreef Dementor het volgende:
Zodra je de spelregels kent kun je het spel nog beter spelen heb ik altijd het idee
LS, zie je Jaap nog wel eens en hoe gaat het met hem?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dit is trouwens de zoon van mijn buurvrouw die er nu ook zit. Hahahaha
Kocht ook ooit een boot, liet die te water en zonk meteen, hahahahahahahahaha
Die is nog gekker dan iemand ook.
http://vakantie.paginablo(...)trek_naar_kreta.html
Wat weten jouw buren nu over het Talpa contract? Luister naar Ilona, ze spreekt over een levenslange zwijgplicht.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dat is omdat programma vaak achter loopt. En je mag niets naar buiten brengen wat er gaat gebeuren.
Je hebt ook nog geen profielfoto = ook weer eentje!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:13 schreef Dementor het volgende:
Ik wil meer dan 10 foto's in mijn fotoboek hebben
Nu kan ik niets leuks meer toevoegen
Oh wacht misschien in het veld daar onder!
Ik weet het, morgen dan maar eens een camera kopen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:18 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Je hebt ook nog geen profielfoto = ook weer eentje!
Jawel, want ze heeft ervoor getekend om nooit iets over de spelregels naar buiten te brengen, en daar heeft ze het in haar boek ook over.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Op dat moment was Huub er al uit.Dus Huub werd het niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien kan mr. Smash-it hier iets mee.![]()
Lees ik het nu goed, D. Flens is Algemeen Directeur?
[ afbeelding ]
BTW: In het filmpje zegt Ome Sjon wederom dat hij wél weet wie de winnaar niet is, niet wie de winnaar wél is. Ik blijf dat een hele vreemde uitspraak vinden.![]()
Hé Ruudemans, how is life?quote:
Was dat de jongen met zijn vriendin die een eethuisje op Kreta begonnen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zoek ff een filmpje van uitzending gemist,
waarin de zoon van mijn buurvrouw was, bij "Ik vertrek"
Die zich belachelijk maakte om naar Kreta te gaan. hahahaha
Alles kits hieroquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |