Mooiquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Alles kits hieroZag een vreemde TT na een paar dagen van huis
Komen ze vandaag weer "thuis"?
Die was dan wel al gesloten toen wij aankwamen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi![]()
Tsja, dat ligt aan de mods hè?
Volgens Tipsch was de kermis in Schagen erg gezellig.![]()
Zo, ik schuif ook aan. Lust wel een koppie theequote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:02 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jaja, ben er al.
IsMark
al in huis?
Heb zin in koffie
Ik zie helemaal niks staan in je ondertitel, alleen in je sig.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:48 schreef Dementor het volgende:
Ik wil meer tekens kwijt in mijn ondertitel
VanRinsum waar ben je?
Nee want ik wil pas iets in mijn ondertitel zetten als ik de hele quote erin kwijt kan!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie helemaal niks staan in je ondertitel, alleen in je sig.
Je pakt je eigen borrel maar, lui aristocratisch kreng.
Oeh, en toen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:50 schreef tipsch het volgende:
Die was dan wel al gesloten toen wij aankwamen.
Oh, sorry. Nee, eigenlijk niet. Die uitspraak is gedaan vóór het begin van de halve finale en de finale. Das toch vreemd?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:55 schreef rooie3 het volgende:
Beequeen ben je tevreden met het antwoord.
De buren die jij aantrekt willen spontaan vluchten of gaan spelen met messenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zoek ff een filmpje van uitzending gemist, waarin de zoon van mijn buurvrouw was, bij "Ik vertrek"
Die zich belachelijk maakte om naar Kreta te gaan. hahahaha
Die heeft ook zo'n contract gehad en ik heb zelf bij de opnames gezeten.
Ilona laat haar alleen maar bang maken. JdM en Stokvis producties vallen onder één noemer en haar zoon en schoondochter zeggen dat het contract geen fuck voorstelt.
Das mooi kut. Peter zonder straightjacket en wat gaat er gebeuren met de vogeltjes van @Kahaarin?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:54 schreef Disana het volgende:
PeterNB en kahaarin zijn er samen vandoor.
Volgens mij welquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:31 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Was dat de jongen met zijn vriendin die een eethuisje op Kreta begonnen,
niet veel kennis van de keuken hadden en eigen bedrijf hadden,
en uiteindelijk beiden nog elders een baan aannamen.
In het begin kwam ook een moeder , schoonmoeder aan het woord in het ouderlijk huis.
Het tv-programma gaf tijdens een terugblik door , dat er duizenden reacties op vooral
deze jongen en meisje kwamen, men niet begreep dat dit lieve stelletje zo onvoorbereid
om vakantie gingen, mensen hen tips willen geven voor een eigen bedrijf te hebben,
en vele mensen beloofden echt tijdens hun vakantie bij hen langs te gaan om te eten.
Ook een griekse eigenaar van een restaurant in Nederland wil hen helpen met bedrijfsadvies?
Die ook met zijn familie bij hen at op Kreta en echt 3 uren heeft gewacht op eten?
Is het de zoon van jouw buurvrouw?
De vogels zitten in vogelopvang Het Hemelrijk. Als ze ze niet binnen 14 dagen ophaalt, gaan ze naar een nieuwe eigenaar.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Das mooi kut. Peter zonder straightjacket en wat gaat er gebeuren met de vogeltjes van @Kahaarin?
Dat filmpje gaat het toch om.Die was toch op de avond van de finale en die was live en het gesprek met ome John ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, sorry. Nee, eigenlijk niet. Die uitspraak is gedaan vóór het begin van de halve finale en de finale. Das toch vreemd?
Ja, ik zie het op de site van Ik Vertrek. Het zijn ze.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:02 schreef Manu82 het volgende:
Volgens mij wel
Die malloten zouden eerst naar Spanje gaan en LS zou mee gaan als vertaler,
uiteindelijk gingen ze naar Kreta terwijl ze geen Engels kunnen laat staan Grieks
Ik heb straks nog ff gespeeld, gister wel 10x die waterrace gedaan, dat muziekje is zo leukquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:01 schreef CarOnline het volgende:
PietjePuk, waar gij ook hene zijt, welke galaxy het moge wezen, ik ga ook
Wel jammer dat ik weer bij de konijnen moet beginnen, maar ik kreeg ineens weer zin om ff te spelen
Even mn koffie opzuup'n
Ja maar, daar ben ik nog niehieeetquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb straks nog ff gespeeld, gister wel 10x die waterrace gedaan, dat muziekje is zo leuk.
Ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:16 schreef Manu82 het volgende:
even raar vraagje:
pakjes shag zat vroeger toch 50 gram in?
Nu 47.5g? Hoezo? Vroeger wanneer?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:16 schreef Manu82 het volgende:
even raar vraagje:
Weet je al hoeveel pt je hebt bij tennisquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:16 schreef CarOnline het volgende:
Ja maar, daar ben ik nog niehieeet![]()
Ik moet eerst knijnen vangen! Immers.
En dat vond ik al zo zinloos maar ja.
Dood is ook maar dood he.
Nou niet meer danquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:16 schreef Manu82 het volgende:
even raar vraagje:
Even kijken, 2005 denk ik, in Denemarken was het 40g en het is me nog nooit opgevallen laatste 2 jaar, maar kreeg vandaag een ander pakje en daar stond het wat groter opquote:
Nee, tennis heb ik al in geen jaren gedaanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Weet je al hoeveel pt je hebt bij tennis? Ik won net, en kreeg toch puntenaftrek
, schandalig
.
Ze wonen nu gewoon weer in Zutphen. Dat Kreta verhaal was een mislukking, maar dat stond al wel vast.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, ik zie het op de site van Ik Vertrek. Het zijn ze.
Graag zou ik willen weten of ze nog daar wonen. Ls , weet jij meer?
Was omdat ze dan geen verhoging hoefde te doen,maar helaas kwam die toch een paar maanden later.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Even kijken, 2005 denk ik, in Denemarken was het 40g en het is me nog nooit opgevallen laatste 2 jaar, maar kreeg vandaag een ander pakje en daar stond het wat groter op
Ja, ja, dat ben ik!quote:
Ehhh....Sly had een gang gegraven onder mijn cel door tot aan de poort met codeslot. En aangezienquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:12 schreef Disana het volgende:
Oh trouwens, kahaarin, PeterNB is vanmiddag ontsnapt. .
Sorry.
Toys 'R Us had nog wel stuurtjes liggen maar die heb ik niet meegenomenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee, ik wil ook Mario kart. Met stuur lijkt me zo gaaf
Zo'n gigantische rotsmoes heb ik nog nooit gehoord. Sly zit hier naast me en hij maakt al de hele dag radio als hij geen geld inzamelt voor een goed doel.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ehhh....Sly had een gang gegraven onder mijn cel door tot aan de poort met codeslot. En aangezien
Sly niet zo heel slim was moest ik mee om de code te breken. Als ik hem niet zou helpen met
ontsnappen zou er 'heel wat met me gebeuren'........................DUS IK MOEST WEL !!
Hopeloosquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Toys 'R Us had nog wel stuurtjes liggen maar die heb ik niet meegenomen![]()
Wedden dat ik daar straks, als ie weer verkrijgbaar is, enorme spijt van krijg? Want dan zijn die dingen natuurlijk op.
Er zit er eentje bij maar we hebben 2 van die dingen.
Ik wil ook een stuurtje en Mario Karten en dan wel tegen de heule wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |