Kunnen ze mooi eens een jaar met z'n allen ingespeeld raken! Is misschien wel net zo veel waard. Of had Twente vorig seizoen allemaal internationale toppers toen ze de CL-voorronde haalden...quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Sterker nog dat IS het ook, want buiten de Steek, KJH, Suarez en Gabri hebben we geen spelers die het op een hoger niveau aan zouden kunnen.
Vertonghen kan denk ik wel een hoger niveau aan, zeker als hij zich blijft ontwikkelen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:39 schreef Breach het volgende:
[..]
Sterker nog dat IS het ook, want buiten de Steek, KJH, Suarez en Gabri hebben we geen spelers die het op een hoger niveau aan zouden kunnen.
Mja, mits hij zich blijft ontwikkelen ja. Op dit moment maakt ie gewoon teveel fouten voor dit niveau. Maar hij is nog jong. Maar of hij dan ooit de echte top kan bereiken betwijfel ik echter ook hoor.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Vertonghen kan denk ik wel een hoger niveau aan, zeker als hij zich blijft ontwikkelen.
Puur alleen voor de presentatie van nieuwe aankopen? Lijkt me wat ver gezocht.quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:46 schreef PiraatPiet het volgende:
Kan het niet zo zijn dat Ajax wacht met de aankopen totdat de nieuwe sponsor op het shirt staat?
OLE OLEquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:56 schreef Jasza het volgende:
KAMPIOENEEEEE.
Als z'n vriendin haar best doetquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:09 schreef denthemen het volgende:
Wanneer komt Arshavin nou?
Hij komt in een duo-verpakking met Milevsky jeweets.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:09 schreef denthemen het volgende:
Wanneer komt Arshavin nou?
quote:'Real Madrid verplaatst aandacht van Huntelaar naar veel goedkopere Pavlyuchenko'
26-06-08
Klaas Jan Huntelaar raakt uit beeld bij Real Madrid. De Madrilenen hebben een bod neergelegd bij Spartak Moskou voor Roman Pavlyuchenko, zo meldt Ajaxshowtime.com. Bern Schuster wil graag nog een jongeling achter het oude spitsenduo Van Nistelrooy (32) en Raul (31). Vandaar dat Ajax en Real Madrid de constructie zochten om Huntelaar nog een jaar bij Ajax te stallen. De Koninklijke moet echter 35 miljoen euro betalen voor Huntelaar, terwijl Pavlyuchenko 10 miljoen euro kost.
AjaxF-side.NL
quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:40 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat jullie dit seizoen de titel gaan pakken.
Goedkoper?quote:
Het zal verdomme eens tijd worden.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:40 schreef cultheld het volgende:
No shit sherlock...quote:
Kijk is naar de topic titel...quote:
Zonder verdedigers? Of wordt dit het jaar van Colin denk je?quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:40 schreef cultheld het volgende:
Wij zijn ook niet bijzonder sterk komend seizoen als het zo blijft.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:40 schreef cultheld het volgende:
Krijgen we weer een tropische verrassing als Colin? Smullen!quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat voelt dit wachten op namen akelig veel als vorig jaar
dat is al meer tekst dan we gewend zijn van markvanrinsumquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:57 schreef markvanrinsum het volgende:
gomes naar spurs
quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:46 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
dat is al meer tekst dan we gewend zijn van markvanrinsum
Ho, ho, wel een beetje realistisch blijven.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wij zijn ook niet bijzonder sterk komend seizoen als het zo blijft.
Het wordt de kans voor Heerenveen, Twente en AZ dit jaar vrees ik.
bedoel je die Deense speler Lumb ofzoiets?quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:50 schreef Radegast het volgende:
Hoe heette die linksback nou ook alweer waar Ajax in geinteresseerd was?
Zoveel minder waren Heerenveen en Twente vorig jaar niet dan ons en PSV. Hetzelfde geldt voor AZ een jaar eerder.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:49 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ho, ho, wel een beetje realistisch blijven.
Michael Lumb.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:50 schreef Radegast het volgende:
Hoe heette die linksback nou ook alweer waar Ajax in geinteresseerd was?
Waar leveren wij momenteel kwaliteit in dan? Ja Heitinga maar that's it.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zoveel minder waren Heerenveen en Twente vorig jaar niet dan ons en PSV. Hetzelfde geldt voor AZ een jaar eerder.
PSV en Ajax lijken voorlopig kwaliteit in te leveren.
Heerenveen lijkt alleen maar sterker te worden. AZ en Twente is lastig te voorspellen.
Eerlijk is eerlijk, een titel voor een andere club dan Ajax en PSV zit er best in als het zo doorgaat.
McClarenquote:
plus Davids. en mogelijk Huntelaar.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Waar leveren wij momenteel kwaliteit in dan? Ja Heitinga maar that's it.
Maidana en Henrique zijn uitstekende verdedigers.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zonder verdedigers? Of wordt dit het jaar van Colin denk je?
Ah poep, dacht dat het net andersom was.quote:
Denk je dat nu echt?quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wij zijn ook niet bijzonder sterk komend seizoen als het zo blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |