Get your facts straight!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:19 schreef Asanovic het volgende:
d.zire heeft helemaal gelijk, ik vind dat ook het mooiste uitshirt, hoewel we in dat shirt van het jaar daarvoor de champions league wonnen.. vond dat ook geen lelijk shirt!
Ik ging het nog opzoeken op wikipedia want ik dacht echt zo van: huhquote:
sjaak polakquote:
Mag het hopen, het is mij te rustig.quote:
Elke dag kijk ik hoopvol naar de posts van Urquhart of hij nog iets op TT 801 heeft gezien, maar helaasquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:13 schreef Urquhart het volgende:
Elke dag kijk ik hoopvol op tt 801, maar helaas
Ik op Voetbalzone. Het hoeft van mij niet eens betrouwbaar te zijn, als er maar geruchten komen...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:13 schreef Urquhart het volgende:
Elke dag kijk ik hoopvol op tt 801, maar helaas
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik op Voetbalzone. Het hoeft van mij niet eens betrouwbaar te zijn, als er maar geruchten komen...
Goal.com....quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik op Voetbalzone. Het hoeft van mij niet eens betrouwbaar te zijn, als er maar geruchten komen...
Ik hou al rekening met een seizoen zonder prijzenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik hou al rekening met een overgangsjaar iig.
Ik hou rekening met een verrassing dit jaarquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:47 schreef jna het volgende:
[..]
Ik hou al rekening met een seizoen zonder prijzen
quote:De zaakwaarnemer van de Braziliaanse verdediger Henrique heeft laten weten dat Ajax een bod van acht miljoen euro zou hebben uitgebracht op zijn pupil. Dat melden diverse Braziliaanse media vandaag. Afgelopen week sprak de speler nog met een delegatie van Barcelona, van die club wordt binnenkort een concreet bod verwacht. In Spaanse media werd de speler ook in verband gebracht met PSV. "De enige concrete aanbieding op dit moment voor Henrique is een bod van acht miljoen euro door Ajax. Dit bod moet nog besproken worden met het bestuur van Palmeiras" aldus de zaakwaarnemer. De club heeft echter slechts recht op een klein deel van de transfersom.
Ajax Netwerk
Heel veel haast lijken de Brazilianen niet te hebben met een transfer van de verdediger die onlangs zijn debuut maakte in het nationale elftal en mogelijk meegaat naar de Olympische Spelen. Ze willen zeker een bod van Barcelona afwachten.
Uiteindelijk komt er toch wel iemand dus we zien het wel.quote:
Is het geen droom om met Leo te spelen dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Als Barcelona hem wilt, komt ie nooit van z'n leven hierheen.
Hij gaf in een eerder interview aan dat hij altijd posters op zn kamer had van Jurgen Colin en Laurent Delorge.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:54 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is het geen droom om met Leo te spelen dan?
Cruzeiroquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:05 schreef kevin6188 het volgende:
Er wordt hier wel eens over een vermeend samenwerkingsverband met een Braziliaanse club gesproken, dat was toch Palmeiras? Of toch niet....
Oh ja. Die was het. Ben niet zo thuis in het Braziliaanse clubvoetbal...quote:
quote:Klaas-Jan Huntelaar speelt komend seizoen hoogstwaarschijnlijk niet in de Italiaanse Serie A. De spits van Ajax liet eerder al weten geen oren te hebben naar een transfer naar AC Milan en Internazionale. Dinsdag werd bekend gemaakt door een Italiaanse zaakwaarnemer dat ook AS Roma afvalt in de strijd om Huntelaar.
Paul Alberto Faccini, de zaakwaarnemer in deze kwestie, zegt dat AS Roma de international van Nederland niet zou kunnen betalen. ''Ik heb gesproken met de zaakwaarnemer van Huntelaar en die heeft bevestigd dat hij open zou staan voor een komst naar Rome'', spreekt de Italiaan tegenover Il Romanista.
AS Roma wil niet voldoen aan de transfersom die Ajax eist voor haar veelscorende spits. ''Het probleem is echter dat Ajax minimaal twintig miljoen euro wil ontvangen. Dat is voor Roma niet te betalen'', aldus Faccini over de topscorer van de Nederlandse Eredivisie. Onder andere Arsenal, Manchester United, Real Madrid en Barcelona FC maken dus nog kans op de spits.
Het gaat mij erom WAT voor 1 er komtquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:22 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Uiteindelijk komt er toch wel iemand dus we zien het wel.
Edit: Spuit 11 was al gemeldquote:'Ajax doet officieel bod op Braziliaan van Palmeiras'
Ajax heeft zich als eerste officieel gemeld voor Henrique Adriano Buss. De Amsterdammers hebben een concreet bod gedaan op de 21-jarige verdediger van Palmeiras, vertelde André Curry namens Traffic, het bureau dat tachtig procent van de transferrechten van de speler bezit.
'Ajax is bij ons gekomen en heeft acht miljoen euro geboden', aldus Curry in de Braziliaanse krant Gazeta Esportiva. 'Dat is de enige concrete stap om Henrique in te lijven tot nog toe die we hebben ontvangen. We gaan nu met Palmeiras aan tafel.'
Palmeiras heeft recht op twintig procent van de transfersom. De club nam de beloftevolle verdediger in januari voor een miljoen euro over Coritiba. In korte tijd speelde Henrique zich in de kijker. Zozeer zelfs dat ook Barcelona naar hem hengelt. De Catalanen zouden tien miljoen euro willen betalen.
'Zij lieten zien erg geïnteresseerd te zijn', vertelde Marcos Malaquias, de zaakwaarnemer van Henrique, na een etentje met Barcelona's technisch directeur Txiki Begiristain. 'Het is nog in de verkennende fase en we moeten wachten op het officiële bod dat ze hebben beloofd te doen.'
Henrique speelde 58 wedstrijden voor Coritiba in de Serie B, het tweede niveau in Brazilië en heeft er vijf duels op zitten voor Palmeiras op het hoogste niveau. Hij miste nog geen minuut in al die 63 duels, op één rode kaart in de negentigste minuut na.
International is Henrique nog niet. Hij zat onlangs wel in de selectie voor het duel met Venezuela, maar bondscoach Dunga zette hem niet in.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:59 schreef Houniet het volgende:
Weer een buitenlander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |