Get your facts straight!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:19 schreef Asanovic het volgende:
d.zire heeft helemaal gelijk, ik vind dat ook het mooiste uitshirt, hoewel we in dat shirt van het jaar daarvoor de champions league wonnen.. vond dat ook geen lelijk shirt!
Ik ging het nog opzoeken op wikipedia want ik dacht echt zo van: huhquote:
sjaak polakquote:
Mag het hopen, het is mij te rustig.quote:
Elke dag kijk ik hoopvol naar de posts van Urquhart of hij nog iets op TT 801 heeft gezien, maar helaasquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:13 schreef Urquhart het volgende:
Elke dag kijk ik hoopvol op tt 801, maar helaas
Ik op Voetbalzone. Het hoeft van mij niet eens betrouwbaar te zijn, als er maar geruchten komen...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:13 schreef Urquhart het volgende:
Elke dag kijk ik hoopvol op tt 801, maar helaas
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik op Voetbalzone. Het hoeft van mij niet eens betrouwbaar te zijn, als er maar geruchten komen...
Goal.com....quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik op Voetbalzone. Het hoeft van mij niet eens betrouwbaar te zijn, als er maar geruchten komen...
Ik hou al rekening met een seizoen zonder prijzenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:42 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik hou al rekening met een overgangsjaar iig.
Ik hou rekening met een verrassing dit jaarquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:47 schreef jna het volgende:
[..]
Ik hou al rekening met een seizoen zonder prijzen
quote:De zaakwaarnemer van de Braziliaanse verdediger Henrique heeft laten weten dat Ajax een bod van acht miljoen euro zou hebben uitgebracht op zijn pupil. Dat melden diverse Braziliaanse media vandaag. Afgelopen week sprak de speler nog met een delegatie van Barcelona, van die club wordt binnenkort een concreet bod verwacht. In Spaanse media werd de speler ook in verband gebracht met PSV. "De enige concrete aanbieding op dit moment voor Henrique is een bod van acht miljoen euro door Ajax. Dit bod moet nog besproken worden met het bestuur van Palmeiras" aldus de zaakwaarnemer. De club heeft echter slechts recht op een klein deel van de transfersom.
Ajax Netwerk
Heel veel haast lijken de Brazilianen niet te hebben met een transfer van de verdediger die onlangs zijn debuut maakte in het nationale elftal en mogelijk meegaat naar de Olympische Spelen. Ze willen zeker een bod van Barcelona afwachten.
Uiteindelijk komt er toch wel iemand dus we zien het wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |