17 juli. (bron)quote:Op maandag 30 juni 2008 15:08 schreef Wessiej het volgende:
Wanneer komt Elefunk nou, hij zou eerst vorige week komen maar zoals standaard stellen ze al die psn games uit, iemand een idee?
Standaard tochquote:Op maandag 30 juni 2008 16:00 schreef SocialDisorder het volgende:
En we worden weer eens genaaid met de PS3: [Update]Harmonix kondigt Rock Band 2 aan
Wat een innovatie toch weer deze generatiequote:PS2 titels deze zomer in de PlayStation Store?
Een poster op de N4G forums beweert van iemand binnen Sony London onderstaande afbeelding te hebben ontvangen. Later deze zomer zou het mogelijk moeten zijn om PlayStation 2 games vanuit de PlayStation Store te downloaden. Op de afbeelding zien we duidelijk Metal Gear Solid 2 voor een prijs van £12.99 wordt aangeboden.
Als we het gerucht mogen geloven volgt een officiële aankondiging op de E3 in midden-juli. Pikant detail is dat de service als eerste in Europa zou worden gelanceerd.
? Is toch juist goed, dat PS2 titels opnieuw uitgebracht worden voor de PS3quote:Op maandag 30 juni 2008 18:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat een innovatie toch weer deze generatie
quote:Pikant detail is dat de service als eerste in Europa zou worden gelanceerd.
Heb jij een Japanse PS3 dan? (bluray is wel regiogebonden)quote:Op zondag 29 juni 2008 22:58 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik ga de blu-ray uit Japan importeren, daar zit ook de engelse taaloptie bij
Het is een game hequote:Op maandag 30 juni 2008 18:45 schreef Govinda het volgende:
[..]
Heb jij een Japanse PS3 dan? (bluray is wel regiogebonden)
quote:Op maandag 30 juni 2008 18:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Wel goffteredomme , wat gaan we nou krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://nl.playstation.com(...)e-Final-Fantasy-VII/
quote:Op maandag 30 juni 2008 18:56 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Wel goffteredomme , wat gaan we nou krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://nl.playstation.com(...)e-Final-Fantasy-VII/
1,5 jaar had men dus nodig om dit te implementeren. Epic failquote:Op maandag 30 juni 2008 08:57 schreef Vince22 het volgende:
Hoppa: http://blog.us.playstation.com/ Video Walkthrough Part 1 Ingame XMB
Ik denk dat het te maken heeft gehad met het ram geheugen. Voor de launch waren er verschillende developers die zeiden dat de xmb zoveel ram geheugen innam. Als er een game wordt opgestart nu wordt de xmb afgesloten en wordt de 512 mb ram vrijgegeven voor de game. Met ingame xmb moet er dus meer ram beschikbaar zijn.quote:Op maandag 30 juni 2008 19:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
1,5 jaar had men dus nodig om dit te implementeren. Epic fail
iig geen 512 mb ramquote:Op maandag 30 juni 2008 19:42 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Ik denk dat het te maken heeft gehad met het ram geheugen. Voor de launch waren er verschillende developers die zeiden dat de xmb zoveel ram geheugen innam. Als er een game wordt opgestart nu wordt de xmb afgesloten en wordt de 512 mb ram vrijgegeven voor de game. Met ingame xmb moet er dus meer ram beschikbaar zijn.
Ik heb geen idee of het klopt want ik ben zo a-technisch als wat.
Gewoon mijn 2 cents enzo...
Die reactie heb je van die sitequote:Op maandag 30 juni 2008 22:42 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Eindelijk , ingame XMB , Trophies![]()
Ik ga stoppen met mijn werk , word een full time trophy hoer
jahquote:
Dat zou echt nergens over gaan!quote:Op maandag 30 juni 2008 20:51 schreef Govinda het volgende:
Balen, het schijnt dat de huidige savegames voor de games die trophies krijgen niet gebruikt kunnen worden.
Je moet alles opnieuw gaan halen omdat ze niet willen dat mensen zomaar savegames van het net plukken en zo de trophies unlocken.
Is niet van een officiele bron maar ik kan me goed voorstellen dat het waar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |