Nou je kunt tegenwoordig zowel eerste als tweedehands kopen, maar ik heb een nieuwe gekochtquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:43 schreef Northside het volgende:
Geen gebruikte versie besteld ofzo? Of werkt dat niet zo bij bol.com?
quote:
Mwoah, als ik via elcheapo een boek zoek, komt Bol.com er toch regelmatig als goedkoopste uit.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:51 schreef Lkw het volgende:
Mensen lopen te makkelijk en standaard naar bol.com. Er zijn genoeg alternatieven, regelmatig ook goedkoper.
Je bent gewoon gepwnd door bol.comquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:51 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben nu bang dat als ik het terugstuur dat het weer maanden gaat duren voordat het geregeld is enzo
Dat en het is een webshop waar ik erg goede ervaringen mee heb. CD-Wow is vaak wel goedkoper, maar daar kan ik weken wachten op mijn bestelling die bij Bol.com binnen 3 tot 5 werkdagen of soms zelfs al de volgende dag in huis is.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, als ik via elcheapo een boek zoek, komt Bol.com er toch regelmatig als goedkoopste uit.
Hehe, de zakken zijn ondertussen alweer op, het is ook al 5 jaar geleden ofzo, het was in de tijd dat ik net een dvd speler had een veel films kocht bij bol. Sindsdien eet ik ook bijna geen popcorn meer..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:59 schreef Copycat het volgende:
52 Zakken popcorn?
En jij sindsdien zeker elke dag op FOK! zoeken naar popcornwaardige topics?
Nederlandse boeken zijn afhankelijk van een vaste boekenprijs, en ako.nl rekent b.v. geen verzendkosten. Engelse boeken willen bij bookdepository.co.uk nog wel eens goedkoper zijn, waar ook geen verzendkosten (ook niet naar .nl) worden gerekend, play.com rekent ook geen verzendkosten, en zo zijn er nog wel meer sites (en vergelijkingssites, b.v. nl.bookbutler.com)quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, als ik via elcheapo een boek zoek, komt Bol.com er toch regelmatig als goedkoopste uit.
Jaja Terminatortje...quote:
Inderdaad. Qua verzendkosten is bol.com zeker niet de goedkoopste, helemaal niet als het gaat om meerdere boeken tegelijk. Verder bestel ik soms via selexyz, die wordt vaak niet meegenomen in Elcheapo-achtige dingen (dom van ze), maar is soms - ook voor buitenlandse boeken - goedkoper. Soms ook weer duurder trouwens, maar het is aardig even te vergelijken.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:10 schreef Iblis het volgende:
[..]
Nederlandse boeken zijn afhankelijk van een vaste boekenprijs, en ako.nl rekent b.v. geen verzendkosten. Engelse boeken willen bij bookdepository.co.uk nog wel eens goedkoper zijn, waar ook geen verzendkosten (ook niet naar .nl) worden gerekend, play.com rekent ook geen verzendkosten, en zo zijn er nog wel meer sites (en vergelijkingssites, b.v. nl.bookbutler.com)
Bij bol.com 1,95 per bestelling toch ?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:17 schreef Lkw het volgende:
[..]
Inderdaad. Verzendkosten is bol.com zeker niet de goedkoopste, helemaal niet als het gaat om meerdere boeken tegelijk. Verder bestel ik soms via selexyz, die wordt vaak niet meegenomen in Elcheapo-achtige dingen (dom van ze), maar is soms - ook voor buitenlandse boeken - ook goedkoper. soms ook weer duurder trouwens, maar het is aardig even te vergelijken.
Ja, sorry, het is andersom dan ik stelde.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:18 schreef BK_102 het volgende:
[..]
Bij bol.com 1,95 per bestelling toch ?
Of is dat bij boeken anders ?
Aha oke nu snap ik hemquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:22 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, sorry, het is andersom dan ik stelde.
Per bestelling is het bij bol.com ¤ 1,95 (ongeacht het aantal boeken)
Per boek is het bij selexyz ¤ 0,95, tot een maximum van ¤ 4,75
Een enkel boek is dus qua verzendkosten bij selexyz goedkoper, een heel pakket bij bol.com
Verkapt ik-eet-popcorn-kijk-mij-danquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:05 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Hehe, de zakken zijn ondertussen alweer op, het is ook al 5 jaar geleden ofzo, het was in de tijd dat ik net een dvd speler had een veel films kocht bij bol. Sindsdien eet ik ook bijna geen popcorn meer..
Heb net mijn eerste boek besteld bijquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:13 schreef Copycat het volgende:
Ik bestel bijna alleen Engelse boeken, maar bookdepository kende ik niet. Klinkt goed.
Zeer zeker. Wend je voor Engelse boeken tot de bookdepository. Komt nog bij dat nieuwe Engelse boeken niet minimaal 20 euro zijn zoals in Nederland.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:10 schreef Iblis het volgende:
Engelse boeken willen bij bookdepository.co.uk nog wel eens goedkoper zijn, waar ook geen verzendkosten (ook niet naar .nl) worden gerekend
Stuur het gewoon terug, er kan toch best een keer wat misgaan. Heb het zelf ook wel eens gehad en bij BOL zijn ze erg klantvriendelijk. Je krijgt gewoon een nieuw exemplaar, of je geld terug. Ik heb zelfs een keer met mijn domme kop twee keer hetzelfde bestelt, en zelfs dat kon ik gewoon terugsturen op hun kosten.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:35 schreef Florian_ het volgende:
Ja kut he![]()
Denk ik eindelijk eens hip te zijn, en bestel ik voor het eerst in mijn leven iets via internet, is het helemaal beschadigd(boek, american psycho, whoop whoop) Wat heb ik daar nou weer aan, kan ik het weer terug gaan sturen etc, wat uiteraard weer heel veel moeite kost. Is het nou zo moeilijk om een goed product in de doos te doen ipv een boek wat aan alle kanten afgeragt is, Ik had beter gewoon naar de winkel kunnen gaan
Bij BOL betaal je maar 1x verzendkosten hoor, zelfs als je bestelling over meerdere zendingen verspreid verzonden wordt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:17 schreef Lkw het volgende:
[..]
Inderdaad. Qua verzendkosten is bol.com zeker niet de goedkoopste, helemaal niet als het gaat om meerdere boeken tegelijk. Verder bestel ik soms via selexyz, die wordt vaak niet meegenomen in Elcheapo-achtige dingen (dom van ze), maar is soms - ook voor buitenlandse boeken - goedkoper. Soms ook weer duurder trouwens, maar het is aardig even te vergelijken.
Lees altijd eerst de hele thread voordat je reageertquote:Op maandag 30 juni 2008 18:02 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Bij BOL betaal je maar 1x verzendkosten hoor, zelfs als je bestelling over meerdere zendingen verspreid verzonden wordt.
Dat ik mezelf kort na de post die je aanhaalde al gecorrigeerd had. Scroll en gij zult zien.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:08 schreef Dunckie het volgende:
Wat bedoel je?
quote:Geachte %%individual_customer.full_name%%,
Hartelijk dank voor uw e-mail van %%interaction.date_created%%.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
%%agent_user.agent_name%%
bol.com Klantenservice
www.bol.com
Verrek, heb ik er dus gisteren voor de 2e keer overheen gelezen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 00:22 schreef Lkw het volgende:
[..]
Dat ik mezelf kort na de post die je aanhaalde al gecorrigeerd had. Scroll en gij zult zien.
Dat ligt aan TPG. Daar denken ze nog steeds dat er op werkdagen tussen 9 en 17 uur wel iemand thuis is.quote:Op donderdag 10 juli 2008 04:48 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Wat ik veel irritanter vind is dat ik niet kan aangeven dat ik mijn pakketjes wil ophalen bij de postkantoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |