Bestel geen electronica of pc's bij Bol en je verwacht dat er geleverd wordt conform hun wervende leuze: ''vóór 21.00 uur besteld, morgen in huis''. Vanmorgen na bestellen en betalen van een ASUS eee pc 900 een bevestigingsmail ontvangen met levertijd 5-7 dagen

. Weer gekeken in de advertentie, staat er nog steeds: ''vóór 21.00 uur besteld, enz''. Email verzonden naar klantenservice hoe het zit:
Ik heb net een laptop besteld voor mijn vakantie. U geeft in de advertentie aan(nog steeds) ''voor 21 uur besteld, de volgende dag in huis''. echter in de bevestigingsmail geeft u aan ''5 tot 7 dagen''. Wat is het nu? bvd
Antwoord:
Het door u op 11 juli bestelde artikel heeft een verwachte levertijd van 5-7 werkdagen. Deze termijn is op dit moment nog niet verstreken. Wij verzoeken u daarom nog even om geduld. Wij verwachten uw bestelling rond 22 juli 2008 te kunnen leveren.
Order geannuleerd en nu 3 weken wachten tot mijn geld teruggestort is, behalve bol maken weinig andere (kleinere) webwinkels gebruik van die ''claim'' van de volgende dag bezorgen. Die hebben waarschijnlijk meer te verliezen als ze het niet kunnen waarmaken.
Die naiviteit van mij he....
[ Bericht 21% gewijzigd door sturky100 op 11-07-2008 21:26:53 ]