abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60011620
Ik heb de afgelopen jaren wel meer dan honderd oeken bij BOL.com besteld. Allemaal goed aangekomen... Je had pech, TS.
pi_60011622
Vandaag kwamen mijn pakketjes goed aan.

Wat ik veel irritanter vind is dat ik niet kan aangeven dat ik mijn pakketjes wil ophalen bij de postkantoor.
pi_60016733
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 00:22 schreef Lkw het volgende:

[..]

Dat ik mezelf kort na de post die je aanhaalde al gecorrigeerd had. Scroll en gij zult zien.
Verrek, heb ik er dus gisteren voor de 2e keer overheen gelezen.
Ik weet het ook niet
  donderdag 10 juli 2008 @ 12:52:00 #54
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_60017095
Ik heb ondertussen mijn geld terug gekregen. Ze zijn inderdaad erg klantvriendelijk, toen ik belde kreeg ik ook gelijk iemand aan de lijn etc, geen lange wachtlijnen. Tevens zijn de twee andere dingen die ik heb besteld wel goed aangekomen (boek & dvd). Toch vind ik de prijzen echter niet echt veel verschillen met dat in de winkel, dus ga ik het voortaan wel gewoon zelf halen..ook minder gezeur met al die pakketjes enzo.
Primum non nocere
  donderdag 10 juli 2008 @ 13:23:00 #55
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_60017897
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_60017971
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 04:48 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Wat ik veel irritanter vind is dat ik niet kan aangeven dat ik mijn pakketjes wil ophalen bij de postkantoor.
Dat ligt aan TPG. Daar denken ze nog steeds dat er op werkdagen tussen 9 en 17 uur wel iemand thuis is.

Je kunt wel voorkomen dat het bij de (buren van de) buren wordt afgeleverd. Laat er "alleen huisadres" op zetten, en dan mag de bezorger het pakje niet meer ergens anders afgeven. Helaas zitten er bezorgers tussen die dat "als service" dan toch doen, maar dat is dan weer op te lossen door een klacht in te dienen bij TPG.
Het nadeel is alleen dat ze het toch 2 dagen proberen, en je het dan pas de volgende werkdag na 13:00 uur (soms 10:00 uur) op kunt halen; je krijgt je zending dus 2 dagen later.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 19:17:56 #57
128950 sturky100
bijten bijten!
pi_60047188
Bestel geen electronica of pc's bij Bol en je verwacht dat er geleverd wordt conform hun wervende leuze: ''vóór 21.00 uur besteld, morgen in huis''. Vanmorgen na bestellen en betalen van een ASUS eee pc 900 een bevestigingsmail ontvangen met levertijd 5-7 dagen . Weer gekeken in de advertentie, staat er nog steeds: ''vóór 21.00 uur besteld, enz''. Email verzonden naar klantenservice hoe het zit:

Ik heb net een laptop besteld voor mijn vakantie. U geeft in de advertentie aan(nog steeds) ''voor 21 uur besteld, de volgende dag in huis''. echter in de bevestigingsmail geeft u aan ''5 tot 7 dagen''. Wat is het nu? bvd

Antwoord:

Het door u op 11 juli bestelde artikel heeft een verwachte levertijd van 5-7 werkdagen. Deze termijn is op dit moment nog niet verstreken. Wij verzoeken u daarom nog even om geduld. Wij verwachten uw bestelling rond 22 juli 2008 te kunnen leveren.

Order geannuleerd en nu 3 weken wachten tot mijn geld teruggestort is, behalve bol maken weinig andere (kleinere) webwinkels gebruik van die ''claim'' van de volgende dag bezorgen. Die hebben waarschijnlijk meer te verliezen als ze het niet kunnen waarmaken.

Die naiviteit van mij he....

[ Bericht 21% gewijzigd door sturky100 op 11-07-2008 21:26:53 ]
god bless america!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')