Dramaqueenquote:
Ga ik stage lopenquote:
quote:
En jij denkt dat we dan niet 101 topics verder zijnquote:
Zal mij dat verottenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
En jij denkt dat we dan niet 101 topics verder zijn
En vanwege de voorbereidingen kan je al vanaf #900 niet meer aanwezig zijn?!quote:
Daarna niet meer, maar jij bent nog niet wegquote:
Oh, die poedelprijs, even er voor gaan....quote:
Wel, dit wordt mijn laatste KSC topic.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarna niet meer, maar jij bent nog niet weg
Het is écht je dag niet vandaagquote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:48 schreef OA het volgende:
Ja, godver Frits, wat een kutfoto...![]()
Ik weet telkens niets leuks te verzinnen...
Waaromquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wel, dit wordt mijn laatste KSC topic.
Niet zo dramatisch doen MPGquote:
Ik ga hem helpen met voorbereiden dus zal ook vanaf #900 niet meer aanwezig zijn hier.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:46 schreef OA het volgende:
[..]
En vanwege de voorbereidingen kan je al vanaf #900 niet meer aanwezig zijn?!![]()
Wel tof Houniet!
Ik heb ook een poging gedaan, maar me Frits of Mart als jury is het bijna onmogelijk...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, die poedelprijs, even er voor gaan....
Jij komt hier niet meer vaak langs!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga hem helpen met voorbereiden dus zal ook vanaf #900 niet meer aanwezig zijn hier.
Kun je nog wel een #900-header maken eerst?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga hem helpen met voorbereiden dus zal ook vanaf #900 niet meer aanwezig zijn hier.
Voor de poedel bedoel je? Inderdaad erg lastigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb ook een poging gedaan, maar me Frits of Mart als jury is het bijna onmogelijk...
Dat moet opzich wel lukken,.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je nog wel een #900-header maken eerst?![]()
![]()
[..]
Voor de poedel bedoel je? Inderdaad erg lastig
Vindt je het gekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |