abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 juli 2008 @ 07:59:43 #226
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_59811358
Hoe gaat het nu met Lis?

Lucie, wat een heerlijk ding ben je.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 1 juli 2008 @ 08:05:42 #227
640 snoopy
peanuts
pi_59811397
Lis slaapt nog. Maar gisteravond was haar koorts al lager en zag ik weer wat van de oude Lisje terug gelukkig. Ben benieuwd hoe ze is als ze wakker wordt.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 1 juli 2008 @ 08:35:02 #228
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59811592
Gelukkig Snoop
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 09:22:10 #229
640 snoopy
peanuts
pi_59812178
Ze is wakker. Temperatuur: 37.1 Humeur -10
pi_59812500
Pff.. wel heel fijn dat de koorts weg is in ieder geval
en qua humeur... dat herken ik hier ook
was om 8:15uur al aan de wandel, dat leidt haar tenminste af en kon ik haar daarna om 9uur weer in bed doen. Ze is gigantisch verkouden en heeft vannacht slecht geslapen. gaap. wij dus ook.

voordeel qua humeur: met dit mooie weer kan ze wel lekker buiten in badje spelen vanmiddag,
iets wat áltijd wel leuk is. Voor mama dus ook.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 09:43:00 #231
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59812560
humeur -10
Fijn dat ze geen koorts meer heeft!!!

Ik vind het trouwens ook interessant om over de voeding te lezen, dus wat mij betreft mag het regelmatig besproken worden....
Ik heb laatst speciaal peuterontbijt gekocht, ze eten graag cruesli, maar hiervan zeggen ze dat beter geschikt is voor een peuter (rekening gehouden met suikers en zouten enzo). Maar het zal wel een verkooppraatje zijn
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_59813038
Wat is Lucie toch een prachtpeuter! Gefeliciteerd
En Lis gelukkig ook weer aan de beterende hand. Fijn!

Dat peuterontbijt zal ook niet bar slecht zijn, denk ik, tenzij er toch een berg verstopte suiker in zit (moutstroop ofzo, dan hoeft het geen suiker op de ingrediëntenlijst te heten ). Wat mij vooral tegen zou houden om het te kopen is dat er vast een hoop toegevoegde vitamines in zit zoals bij alle producten speciaal voor kinderen.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 10:28:32 #233
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59813457
Wat is jouw bezwaar tegen toegevoegde vitamines dan?

Oh en Lucie, mooie rooie, van harte !
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 12:41:22 #234
108648 cattie
lieve moeder
pi_59816479
Dag Lucie, tot over een paar dagen! Leuke foto's!

Wat fijn dat het wat beter gaat met Lis. Nu het humeur nog.
Ive is ook niet de gezelligste de afgelopen dagen.
pi_59816726
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 10:28 schreef Vivi het volgende:
Wat is jouw bezwaar tegen toegevoegde vitamines dan?
Niet perse een bezwaar tegen een keer toegevoegde vitamines. Maar wel tegen óveral maar extra spul in terwijl bij een volwaardige voeding dat niet nodig zou hoeven zijn en je bij een niet-volwaardige voeding beter kan kijken wat er mist en dat dan vervolgens extra geven.
Er zijn een hoop vitamines/mineralen/etc. die je keurig weer uitplast maar er zijn er ook die wel op de lange of korte termijn voor problemen kunnen zorgen als je er te veel van eet en hoewel het heus wel los zal lopen vind ik het toch geen prettig idee en bovendien volkomen zinloos.

aanvulling: daarnaast kies ik liever voor zo veel mogelijk onbewerkte produkten. Niet tot in het extreme, maar als het niet nodig is dan heb ik liever zo veel mogelijk het "pure" produkt.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 13:12:16 #236
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59817154
die bovenste foto van Lucie!
Heeft ze overigens leuk gespeeld met haar pluchen kegelset

Wat fijn dat Lis weer koortsvrij is! Nu het humeur nog, maar dat komt vast wel goed!

Wij zijn vanmorgen even naar de zwemplas geweest, zo leuk om te zien dat Simon kan 'zwemmen' met die vleugeltjes. Hij laat zich lekker drijven en geniet er zo van!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  † In Memoriam † dinsdag 1 juli 2008 @ 21:14:42 #237
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_59827544
Dag Lucie, tot over een tijdje

We hebben hier te maken met een gillende dreumes. Milo denkt dat hij zichzelf duidelijker kan maken door er keihard bij te gaan gillen en wijzen. Soms werkt het op mijn lachspieren, maar vaker vind ik het knap irritant dat gegil. Wat moet je daar nu mee? Ik probeer hem elke keer vriendelijk te vragen wat hij nou bedoelt, maar ja dat kan hij natuurlijk nog niet zeggen

Verder nog een vraagje aan de andere moeders. Bij ons in het kinderdagverblijf geven ze de kindjes vaak rond half 6 een lange vinger. Ik ben niet zo blij met al die geraffineerde suikers en heb het liever niet. Dat hebben zowel ik als mijn man aangegeven bij de leidsters. Vanmiddag ging ik echter Milo ophalen en de leidster stond net weer lange vingers uit te delen. Milo stond zo'n beetje vooraan en ik kon hem ook moeilijk weggrissen terwijl alle andere kindjes wel een lange vinger krijgen. Wat doen jullie nou in dit soort situaties? Of maak ik me gewoon te druk over die "suikerstengels"
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 21:20:30 #238
6473 Koosje
Deelt uit!
pi_59827645
Gefeliciteerd Lucie!

Ik vind die Maggie blokjes toch nog het lekkerst..
  dinsdag 1 juli 2008 @ 21:26:22 #239
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59827759
Ik zou het vervelender vinden dat de leidster jullie verzoek negeert dan dat hij daadwerkelijk die lange vinger krijgt...
Buitenshuis doe ik niet zo moeilijk als thuis... Ik heb zelf nooit lange vingers gekocht (bijvoorbeeld), maar maak er geen probleem van dat ze het ergens anders wel krijgen. Af en toe. Op maandag gaan ze naar mijn vader en ik heb het idee dat ze daar heeeeel wat te snaaien krijgen, ik wil het liever allemaal niet weten, denk ik
pi_59827830
slaapmeisje heel eerlijk sta ik er ook niet opm te springen als ze dat mijn kinderen geven.
oplossing misschien andere koekjes meegeven zodat milo ook wat lekkers heeft.

macka gefeliciteerd met je peuter

snoopy gelukkig is lis aan de betere hand.

hier heeft er een verhoging net wanneer papa moet helpen bij opa en oma omdat ze aan het verhuizen zijn, dus donderdag kan manlief pas daarheen.
mama van 3 kids!
  † In Memoriam † dinsdag 1 juli 2008 @ 21:31:39 #241
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_59827865
Toen we het hadden aangegeven dat we liever niet willen dat Milo lange vingers krijgt, ging ze in de verdediging en zei dat ze normaal gesproken soepstengels uitdelen, maar dat die toevallig op waren. Dan zijn ze zeker vaak op

Misschien is het inderdaad beter om het niet te weten LadyS. Als ik zie hoe dik mijn moeder de boterham van Milo belegt, dan krijg ik daar ook al neigingen van, maar hij eet tenminste en dat is al heel wat
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 21:38:06 #242
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59827997
Alleen al in het half uurtje dat ik er ben om ze op te halen, krijgen ze meer dan hier in een paar dagen Ik roep dan wel eens dat ze ze moeten eten, dus dat ze niet mogen, maar vorige keer gaf ze toch nog wat Nou ja, 1x in de week en thuis krijgen ze een stuk minder. En ze vinden het geweldig daar, ze gaan altijd naar het strand als het maar een beetje weer is...
  dinsdag 1 juli 2008 @ 21:51:13 #243
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59828307
PM, dat ik ook een ideale combi: kindjes en water
Wij zijn vanmiddag naar het speelbadje in het bos geweest en Devin heeft zo genoten!
In zijn blote bips (zwembroekje vergeten ) door het ondiepe water kruipen en spartelen, druk water scheppend met zijn schepje en natuurlijk de hele boel onderspetteren
Hij had zo'n lol, wilde constant terug naar het zwembad. ik moest hem ook goed in de gaten houden toen we even op het kleed zaten om een broodje te eten, als ik 2 tellen niet oplette sprintte hij er vandoor! Kruipkruip over het beton naar het water toe
.... met gevoel voor drama....
  † In Memoriam † dinsdag 1 juli 2008 @ 21:59:32 #244
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_59828517
Wat lijkt me dat een heerlijk gezicht Kersjes Tot nu toe is het geen schitterend weer geweest op de dagen dat ik met Milo thuis ben, maar ik zie het er nog wel van komen dat we eens een keertje naar ons stadsstrandje gaan als ik jouw ervaring zo lees
  dinsdag 1 juli 2008 @ 22:09:51 #245
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59828752
Anna d'r knietjes zijn echt volledig versleten door het kruipen op de tuintegels. Maar daar heeft mevrouw wat op gevonden. Buiten gewoon op handen en voeten kruipen en dan binnen weer als een speer gewoon.

Fijn dat Lis weer aan de beterende hand is!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_59829561
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 22:09 schreef Memmel het volgende:
Anna d'r knietjes zijn echt volledig versleten door het kruipen op de tuintegels. Maar daar heeft mevrouw wat op gevonden. Buiten gewoon op handen en voeten kruipen en dan binnen weer als een speer gewoon.
Fijn dat Lis weer aan de beterende hand is!
leuk om te zien he memmel dat deed renske ook totdat ze nu dus haar 2de versnelling heeft gevonden met lopen
mama van 3 kids!
  dinsdag 1 juli 2008 @ 22:44:33 #247
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59829689
Is op handen en voeten kruipen een stap op weg naar lopen, vroeg ik me dus af?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 22:49:40 #248
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59829845
Nee, dat is gewoon omdat het zeer doet . Ik deed ze vaak buiten toch een lange dunne broek aan, helpt ook nog eens tegen de zon.

Slaapmeisje, waardeloos zeg, van die lange vingers. Dat vind ik echt zo idioot, dat ze dat op een KDV geven.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  dinsdag 1 juli 2008 @ 23:03:39 #249
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59830226

Morgen maar weer een legging uit de kast trekken dan.

Nog een uurtje en P_iglet hoort er ook bij hier!
  woensdag 2 juli 2008 @ 06:57:00 #250
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59833472
Welkom P_iglet en gefeliciteerd met Pepijn!
pi_59833685
Pepijn welkom

van harte gefeliciteerd met je verjaardag

Hoe gaat het met Lis vandaag?

Ik ga werken .......
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 2 juli 2008 @ 09:01:18 #252
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_59834312
En dan vraag je je nog af waarom mensen zo op je reageren.
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:50 schreef SHE het volgende:

[..]

Dat eerste is je reinste flauwekul. Ik heb er niet voor niets voor gestudeerd. Maar als jij de wetenschap al van huis uit hebt meegekregen, dan geloof ik je hoor.
Gelijk dat arrogante "Kijk mij eens de voedsel wetenschapper" toontje erbij. Dus JIJ hebt wel alle wijsheid mbt eten in pacht maar wij als ouders hebben blijkbaar GEEN kennis van kinderen in jouw optiek.....
quote:
Dat laatste is nog meer flauwekul. DAT is allemaal te doen.
Dat een gemiddelde moeder geen tijd heeft om haar koter in de wondere wereld van voeding los te laten begrijp ik, maar ik heb dat wel. Dat is mijn passie.
Dus klopt haar stelling volledig. Het is in een gemiddelde gezin NIET uitbvoerbaar om 1 moeilijke eter met eindeloos geduld van alles voor te gaan zetten tot er iets gevonden wordt wat die eet. 'Vreet maar wat de pot schaft' is geen gemakzucht, maar naast een opvoedkundige methode(!) vaak praktisch gezien ook de enige mogelijkheid.
quote:
Alle probleemkinderen die ik krijg, zijn de allerberoerdste eters op deze planeet en als ik klaar met ze ben dan eten ze allemaal. Dat is niet omdat ik 3 baarmoeders heb, of teveel vrije tijd, of bijzonder ben.
Dat heeft alles te maken met een mix van kennis en eindeloos geduld.
Ja, het is blijkbaar je werk. Ouders hebben NAAST die kinderen ook gewoon werk, en een huishouden... en wellicht nog meer kinderen, die ook aandacht en tijd nodig hebben. In veel gevallen is het onmogelijk om onverdeeld aandacht en eindeloos geduld aan 1 kind te besteden.
quote:
Ik duik wél in het eetgedrag van een dreumes. Net zo lang tot ik de oorzaak van het vervelende eetgedrag heb gevonden.
Wat ik kan, kan elk andere moeder. Uitvoerbaarheid is een keuze.
Eerst geef je aan dat je begrijpt dat niet elke moeder de tijd ervoor heeft en dat het jouw passie is, en nu roep je weer dat het een keuze is. Daarmee degeradeer je iedere ouder voor wie het praktisch niet uitvoerbaar is, om de redenen die ik hierboven noem, direct tot harteloze secreten die niet het beste met hun kind(eren) voor hebben. Nogmaals, vind je het gek dat er negatief op je gereageerd wordt?
quote:
Jij mag je er wel lekker tegen afzetten hoor; en heel hard roepen dat het allemaal onhaalbaar is, maar een kind eruit wurmen maakt je nog geen wereldwonder. Dus ook jij zult best nog wel iets te leren hebben.
Het enige verschil is tussen jou en vele anderen is, dat zij zich wel kunnen overgeven aan de kennis en kunde van een ander en jij liever halstarrig blijft volharden dat je zo perfect bent.
Net als jezelf bedoel je? Jij blijft toch even halstarrig bij JOUW punt? Evengoed als jij vanuit jouw ervaring denkt te weten dat het kan, ziet zij vanuit haar ervaring dat het niet kan. Jullie uitgangspunten en situaties zijn wezenlijk verschillend dus wie zegt dat jullie beide, in JULLIE specifieke situatie niet beide gelijk hebben?
quote:
In mijn optiek, de grootste denkfout die je in je leven kunt maken. Ik leer nog dagelijks van de kinderen én voilwassen die ik behandel.
Maar je lijkt maar niet te willen leren van de volwassenen hier. Als je een beetje tegengas krijgt op je ansich prima informatieve posts hier, ga je door het lint.

Plaats gewoon je voedingsadviezen, maar realiseer je dat een kind NAAST normale dagelijkse bezigheden anders is als een kind waar je vanuit een professionele positie mee bezig bent.

Waarschijnlijk zal je ook op deze post wel weer afwijzend reageren, maar ik bedoel hem in ieder geval opbouwend.
  woensdag 2 juli 2008 @ 09:44:28 #253
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59835039
Damn, nu heb ik het alsnog gelezen, swets!
Ik ben blij dat mijn kind alles eet wat ik wil dat hij naar binnen schuift. Stel je voor dat ik em bij een voedseldeskundige moest afleveren...
En men zei op het CB ooit dat ie voedsel zou gaan weigeren! Tot op heden kan ik het op 1 hand tellen hoe vaak het is voorgekomen en dan is dat niet omdat hij het niet lust maar omdat hij last heeft van zijn tandjes en/of gewoon een beetje ziekig is.

Pepijn! Grote kleine man, van harte met je verjaardag en een heel fijne dag! Piglet hetzelfde en welkom
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_59835357
Pepijn, welkom hier

Met Lis gaat het de goede kant op gelukkig. Gisteren geen koorts meer, ze is alleen nog snel aangebrand maar dat lijkt me logisch als je zo ziek (geweest) bent.
Vandaag is mijn moeder thuisgebleven om op haar te passen en morgen komt Lemijn Kan ze nog even bijkomen terwijl haar broertje naar de creche is
pi_59837155
Pepijn, welkom en gefeliciteerd!

Wat fijn dat Lis geen koorts meer heeft. Nog even lekker uitzieken, hopelijk trekt het humeur dan ook bij.
  woensdag 2 juli 2008 @ 13:19:52 #256
94046 PM-girl
pi_59840155
Gelukkig maar, dat Lis weer aan de beterende hand is!

En welkom Pepijn, leuk dat je hier ook bent! Proficiat met je verjaardag en alvast veel plezier met je wheely bug
*
  woensdag 2 juli 2008 @ 13:23:17 #257
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59840258
Piglet en Pepijn.
  woensdag 2 juli 2008 @ 13:23:34 #258
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59840265
Pepijn en P_iglet:
gefeliciteerd en welkom hier
pi_59841058
Pepijn is 1 jaar! Hoera!

Leuk he, kersjes, dat gepoedel in het water
Wij waren vanmo bij een zwemplas, Meike zit het liefst in het zwembandje, maar dan wel helemaal vooraan het water, lekker met modder klaaien!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_59842381
Hallo!!!

Wij komen ons hier melden.

Pepijn Lucas, om 3.02 vannacht precies 1 jaar oud. rasechte klauterkabouter, dol op boekjes lezen en ondeugende streken uithalen.

En bij een eerste verjaardag hoort natuurlijk TAART!!!!

pi_59842533
Oeh lekker taartje lijkt me dat!!
Pepijn geniet er ook wel van zo te zien!
  woensdag 2 juli 2008 @ 19:39:28 #262
108648 cattie
lieve moeder
pi_59848893
Hoi Pepijn!
Nog 3 dagen samen in 1 topic. Ive wordt al bijna 2. Mijn grote, stoere, schattige, ondeugende, vrolijke vent.
pi_59850717
Hieperdepiep hoera !!! Lang zal hij leven lang zal hij leven, hoera hoera hoera....

Van harte, P_iglet met grote kleine man !'

En wat vond hij van zijn wheelybug ??
pi_59850838
Nog even samen in een topic, gefeliciteerd Pepijn!
pi_59851217
HOERA !
Pepijn ook al weer één jaar !
P_iglet, van harte joh met je grote knul !!!
Gezellig, weer samen in een topic
  † In Memoriam † woensdag 2 juli 2008 @ 21:25:46 #266
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_59851271
Die foto's van Pepijn zijn om op te eten en die taart trouwens ook
pi_59851441
hihi..inderdaad zeer schattige foto's !

ik ga morgenochtend met ilse naar de huisarts trouwens
zaterdagavond begon de verhoging, zondag vooral al lamlendig en naar oortje grijpen. Maandag slechte dag op kdv, slecht slapen, 'savonds slecht eten. Dinsdag was het humeur -10verhaal met 'savonds verhoging
en vanmorgen wakker met 38,5 en veel huilen.
Vanmiddag 38.8 terwijl eigenlijk maar uurtje zonder paracetamol-effect denk ik... nu net naar bed met 39.2
Aangezien wij vanaf vrijdagochtend vertrekken voor weekendje weg, wil ik haar toch echt zo goed mogelijk blij mijn ouders achter laten !
Arm lief schaapje van me
  woensdag 2 juli 2008 @ 21:38:41 #268
94046 PM-girl
pi_59851682
Cattie, nee echt!? Jeetje, 2 is echt al groot!

Marit, wat sneu voor Ilse. Ik snap dat je haar even wilt laten zien. Beterschap!
*
  donderdag 3 juli 2008 @ 07:59:50 #269
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59857890
Ach, arme Ilse
Klinkt als oorontsteking, hopelijk valt het mee....

Pepijn met z'n taartje

Cattie, wat zijn de verjaardagsplannen?
pi_59858571
godzijdank..vanmorgen leek ze zowaar weer beetje zichzelf!
trommelvlies wel wat rood, maar geen acute middenoorontsteking (meer)
dus ook niets nodig qua AB. Paracetamol z.n. hou ik gewoon even vol, maar nu is ze happy genoeg om het zonder te doen! Wel wat verhoging nog, dus vandaag maar even afwachten.
pi_59859506
Hopelijk gaat het nu snel beter met Ilse!
pi_59859976
beetje gekke vraag misschien maar marit, jij bent toch zelf ook (CB) arts? had je zelf niet ook al gekeken met zo'n oor-kijk-ding? of laat je dat dan toch liever helemaal aan de huisarts over. beterschap voor Ilse!

Pepijn, wat een geweldige verjaardagsfoto's. gefeliciteerd nog! heeeerlijk taartje volgens mij!
pi_59861055
hihi..uiteraard heb ik even gekeken
maar door het oorsmeer kon ik niets zien.
Daarbij, weet ik ook dat ze niet 'meteen' wat doen, dus wilde ik ook niet 'meteen' naar de ha.
En zie daar, zonder ingrijpen met medicatie weer bijna voorbij.
Ze heeft net geslapen, geen paracetamol gehad vandaag en nu vrolijk wakker met normale temp. !
  donderdag 3 juli 2008 @ 11:27:44 #274
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59861261
Fijn dat Ilse weer d'r vrolijke zelfje is!

Devin is ook vrolijk, hij heeft binnenpretjes volgens mij, loopt constant te giechelen en gekke bekken naar me te trekken
  donderdag 3 juli 2008 @ 11:46:23 #275
190853 RockabeIIa
pi_59861828
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 11:27 schreef Kersjes het volgende:
Fijn dat Ilse weer d'r vrolijke zelfje is!

Devin is ook vrolijk, hij heeft binnenpretjes volgens mij, loopt constant te giechelen en gekke bekken naar me te trekken
Dat is wel zo grappig he? Soms zou ik best willen weten wat er in dat koppie omgaat. wat soms...

Marit, sterkte met je meiske.

En die foto's van pepijn en
  donderdag 3 juli 2008 @ 11:51:45 #276
190853 RockabeIIa
pi_59862020
En hoe is het met Lisje? En met Thies?
pi_59862743
Ik kreeg net een SMS: Lis eet, drinkt en moppert Herstellende dus

Hoe is het met Brent?
  donderdag 3 juli 2008 @ 12:24:52 #278
190853 RockabeIIa
pi_59863008
Brent slaapt heerlijk Die gaat zo naar het kdv lekker spelen. Gisterenavond ben ik met hem nog naar het park geweest. Daar is een fonteintje waar je zo in kunt lopen en hij deed dat dus al gillend: 'Water!'

Mooi dat ze lekker opknapt, snoops
pi_59863096
Oeh ja, kinderen en water
Mijn vriend dacht laatst in het Vondelpark dat hij de broekjes van Lis en Morris wel op kon rollen zodat ze leuk in het pierebadje konden rondlopen. Binnen 5 minuten lagen ze allebei languit
  donderdag 3 juli 2008 @ 12:34:23 #280
190853 RockabeIIa
pi_59863224
Zag ie niet aankomen he?
Veel kindjes vinden het fonteintje eng omdat het zo onveracht overal begint te spuiten. Vorig jaar was Brent er ook bang voor. Nu is de angst ver te zoeken. En dat koppie dan als ie opeens helemaal nat gespoten wordt: adem in houden, mij aankijken en stokstijf blijven staan, en dan gaan lachen
  donderdag 3 juli 2008 @ 12:48:45 #281
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59863524
Haha Rocka, ik zie dat bijdehante snoetje helemaal voor me

Ik had de deur van de wc niet goed dichtgedaan kwam ik net achter...
Devin greep zijn kans en gooide zo zijn fles in de pot Net als het mandje met tampons
  donderdag 3 juli 2008 @ 12:53:16 #282
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_59863606
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 12:28 schreef snoopy het volgende:
Oeh ja, kinderen en water
Mijn vriend dacht laatst in het Vondelpark dat hij de broekjes van Lis en Morris wel op kon rollen zodat ze leuk in het pierebadje konden rondlopen. Binnen 5 minuten lagen ze allebei languit
Dat gebeurde mij zelfs gister in het kinderbadje van een vriendin Ik dacht: overkomt mij niet, ik ga gewoon pootjebaden. Maar even later lag ik toch onderuit...

Ik hoop dat je het geen teleurstellend smsje vond, snoopy Maar ze was net héél boos geweest dat we niet bij de onderburen naar binnen gingen. Toen ze was bijgekomen heeft ze lachend een hele boterham gegeten en nu ligt ze gevloerd in bed. Ze slaapt zelfs door het boren van de buren heen.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_59863675
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 12:53 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Dat gebeurde mij zelfs gister in het kinderbadje van een vriendin Ik dacht: overkomt mij niet, ik ga gewoon pootjebaden. Maar even later lag ik toch onderuit...

Ik hoop dat je het geen teleurstellend smsje vond, snoopy Maar ze was net héél boos geweest dat we niet bij de onderburen naar binnen gingen. Toen ze was bijgekomen heeft ze lachend een hele boterham gegeten en nu ligt ze gevloerd in bed. Ze slaapt zelfs door het boren van de buren heen.
daar krijgt ze koekjes Lemijn Logisch dat ze teleurgesteld was
Ik maak me meer zorgen of jij het wel gezellig vindt
  donderdag 3 juli 2008 @ 13:06:15 #284
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_59863864
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 12:57 schreef snoopy het volgende:
daar krijgt ze koekjes Lemijn Logisch dat ze teleurgesteld was
Ik maak me meer zorgen of jij het wel gezellig vindt
ahaaa! Als ze dat nou even had gezegd, dan hadden we aangebeld
Het is gezellig hoor! Zelf heb ik vooral met haar te doen. Zo krakkemikkig nog en iemand bij je die 'deze! deze!!!' niet begrijpt.
En naast gezellig is het leerzaam: ik heb allemaal nieuwe paadjes in het vondelpark ontdekt en lis op haar niveua verteld over eendjes en mijn tekenkunsten opgehaald. En nu zit ik zelfs legaal in OUD
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_59863980
Vooral zo doorgaan Lemijn, vooral doorgaan
  donderdag 3 juli 2008 @ 13:32:12 #286
190853 RockabeIIa
pi_59864562
hond en poepluier
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:00:15 #287
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59865429
Pepijn erbij, leuk! Anna kreeg ook zo'n taart, maar dan de perzikvariant

Lucie weg, dat is dan weer jammer. Maar wij zitten binnenkort ook weer in het volgende topic. Echt een leuke foto van ze samen.

Gelukkig dat het al weer beter gaat met Ilse, zo vervelend als die kleintjes ziek zijn.

Die Devin. Uit voorzorg staan de tampons hier erg hoog.

Ieeieieieks! Zeg maar niks verder Rocka.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:03:11 #288
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59865527
He Ypsel, hoe is het met K3. Begin je er al in te komen????
pi_59865542
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:32 schreef RockabeIIa het volgende:
hond en poepluier
Geef die hond ook een luier!
  donderdag 3 juli 2008 @ 15:44:35 #290
94046 PM-girl
pi_59868149
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:32 schreef RockabeIIa het volgende:
hond en poepluier
Pics!!! Leuk he, teckels
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 10:29 schreef bixister het volgende:
beetje gekke vraag misschien maar marit, jij bent toch zelf ook (CB) arts? had je zelf niet ook al gekeken met zo'n oor-kijk-ding? of laat je dat dan toch liever helemaal aan de huisarts over. beterschap voor Ilse!
Ik vroeg het me ook al af!
*
pi_59869166
in dit geval is kijken dus niet persé weten
en weten is nog niet persé aktie..
  donderdag 3 juli 2008 @ 16:30:16 #292
94046 PM-girl
pi_59869311
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 16:24 schreef marit1978 het volgende:
in dit geval is kijken dus niet persé weten
en weten is nog niet persé aktie..
Daarbij lijkt me, ook voor jou, een second opinion altijd fijn wanneer het om je eigen kind gaat?
*
pi_59869876
jazéker!
het stomme is alleen dat het naar de huisarts gaan vaak langer duurt, omdat ik zelf vanalles ga relativeren.
Maargoed, gelukkig is er ook een niet-medisch-insider-papa die ook zorgen uit als het nodig is.
  donderdag 3 juli 2008 @ 16:57:53 #294
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59869971
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 16:52 schreef marit1978 het volgende:
jazéker!
het stomme is alleen dat het naar de huisarts gaan vaak langer duurt, omdat ik zelf vanalles ga relativeren.
Maargoed, gelukkig is er ook een niet-medisch-insider-papa die ook zorgen uit als het nodig is.
Dat herken ik. Moeder van een vriendin van Fleur is wijkverpleegkundige. En wij riepen al tijden zou je niet eens naar d'r oren laten kijken. Ze luistert zo slecht en is zo vaak verkouden. Nu (na aandringen van de juf op school) uiteindelijk naar de HA met d'r. En jawel hoor. buisjes waren niet overbodig. En nu luistert ze als een tierelier. Soms nog oost-indisch doof, maar dat is de leeftijd.

Maar, goed jij ziet het gelukkig en met hulp van papa ben je er dan toch nog op tijd bij....

Heb net zelf met de HA gebeld, omdat Maud een gemene blafhoest heeft. Ze heeft verhoging en slaapt slecht. Mag ze voor vannacht even promatizine geven en dan als er morgen geen verbetering is langs. In elk geval niet zo het weekend in.
pi_59870567
pepijn het smaakt je goed volgens mij

rocka vertel me maar niks hier al vaak zat meegemaakt zelfs in mijn kraamweek.

Devin oei oei de wc is iets anders dan de wasbak van de keuken
ik zou maar niet vertellen wat mijn dame doet als ze de kans krijgt.

ilse weer aan de betere hand, gelukkig.

maud hopelijk knap je snel op.

lis koekjes zou ik ook niet aan mijn neus voorbij laten gaan hoor

hier wilde er net een bij opa en oma naar de speeltuin in de regen. mijn ouders zijn aan het verhuizen/opknappen en hebben net 2 weken de sleutel en madam weet nu al de weg naar de speeltuin
mama van 3 kids!
pi_59875029
Jeetje Maud zeg, alweer ziek? Je hebt wel pech!

En Ilse gelukkig weer aan de beterende hand! Post je gauw es een fotootje Marit?

haha die Lis, zet lemijn maar aan het werk hoor

Devin die vanalles in de wc kiepert....heeft vast met Meike gepraat
Die gooide laatst haar lievelingsslaapknuffel erin!

Morgen ook even naar de huisarts met Meike. Ze heeft nu een week of 2 een raar plekje op haar tong. Lijkt wel wild vlees ofzo. Ze lijkt er geen last van te hebben, maar het hoort niet zo dus toch maar even laten zien. Kan nog leuk worden, Meike gaat vast niet meewerken.
Hoe krijg ik het zover dat ze haar mondje opendoet? aha happen naar peijnenburg natuurlijk
  donderdag 3 juli 2008 @ 21:30:09 #297
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59875289
Hier wordt ook van alles in de wc gegooid
En ook veel tussen de spijlen van de traphekjes door naar beneden.. Tijn heeft een zwaartekracht-fetisj
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 3 juli 2008 @ 21:49:22 #298
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59875730
Ja en dan verbaasd kijken dat het niet vanzelf terugvalt.... heerlijk. Vol overtuiging je speen uit bed gooien en verbaasd tot de conclusie komen dat ie niet vanzelf weer terug in bed valt....

maud hoest gewoon door in d'r slaap. Tot (tot nu toe) tegen de 'kotsgrens' aan....
  donderdag 3 juli 2008 @ 21:58:35 #299
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59875988
psies! Alles moet overal uitgegooid en vanaf gegooid worden.

Wat sneu voor Maud.. ik vind dat altijd zoo zielig
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 3 juli 2008 @ 22:24:04 #300
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59876502
Ja, ik lig ook echt te waakslapen

en de promatizine spoog ze uit. Geloof niet echt dat ze die lekker vond. toen ik het nog een keer probeerde schudde driftig met d'r koppie en werd de lepel weggeduwd. Maar een extra puf voor lucht gegeven en toen nog de neusspray, waar ze dus wel voor blijft zitten. ze kijkt dan wel even moeilijk als ik gespoten heb, maar ze wijst het niet af... gelukkig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')