Si. Francisco Franco, belachelijk 'monument' voor hem door duizenden gevangenen uitgehakt...quote:
Dat is het exacte antwoordquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:54 schreef tomtomaat het volgende:
Door zijn dood en Juan Carlos?
Dan had ik je vraag niet goed begrepen, ik dacht dat je bedoelde waarom het leiderschap van zijn opvolger werd beëindigd.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is het exacte antwoord.
Wat PhysicsRules zegt is niet helemaal waar, want hij had al een tijdje het algemene bestuur (ofzo) overgedragen aan idd die kerel die werd opgeblazen, maar Juan Carlos I zou hem gaan opvolgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:00 schreef DuTank het volgende:
noooooooobbaal je nog van de australie-vraagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tsja, ik had het kunnen weten dat jij hem zou weten....quote:
ik ken mijn klassiekersquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:05 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Tsja, ik had het kunnen weten dat jij hem zou weten....
PR +1
Stand deel 1276:
tomtomaat 5
starla 4
DuTank 4
Amokzaaier 1
Burnett 2
iggy_in_the_house 3
slaveloos 3
lisa003 1
tong80 2
barney74 1
qonmann 1
ChopperMick 1
Ezechielk 1
PhysicsRules 3
DeeBee 3
disrespectquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:04 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
baal je nog van de australie-vraag
Je stinkt er niet inquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:14 schreef tomtomaat het volgende:
Windows Milenium editie
Yes, 51,7 miljoen euro werd er voor betaald.quote:
En tikkie terugquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:34 schreef tomtomaat het volgende:
Esdoorn?
PhysicsRules +1quote:
bedanktquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:59 schreef Burnett het volgende:
namens tomtomaat
[..]
PhysicsRules +1
Stand deel 1276:
tomtomaat 7
starla 4
DuTank 4
Amokzaaier 1
Burnett 2
iggy_in_the_house 3
slaveloos 3
lisa003 1
tong80 2
barney74 1
qonmann 1
ChopperMick 1
Ezechielk 1
PhysicsRules 5![]()
DeeBee 3
Pete Sampras (286 weken, niet meer actief),quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:38 schreef qonmann het volgende:
doe ik nog sampras hoewel ik hoop dat het borg is
Ouwe spelling zie ikquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:08 schreef tomtomaat het volgende:
Hindisch
Tong +1quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:15 schreef qonmann het volgende:
je bent de kwis aan het verkloten Chancard met deze "algemene " vraag
Lees de OP eens
Maar de hoofdstad van Nicaragua is wel "algemene kennis"?quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:29 schreef Amokzaaier het volgende:
wij gaan ook niet de kerk van apeldoorn vragen hoor. 1 keer de St Jan van Den Bosch maar die ken jij ook wel denk ik... heb nog nooit van Hoogstraten gehoord btw.. niet in de buurt van h'Beek denk ik?
Hoe kan je in godsnaam nou Hoogstraten weten ..???????quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:31 schreef Chancard het volgende:
[..]
Maar de hoofdstad van Nicaragua is wel "algemene kennis"?
Enfin stel maar een volgende vraag, geen zin in discussie.
OK, ik ben een Belg en probeer de Nederlanders hier wat uit te dagen met Belgische vragen. Blijkbaar vind jij dat zo vervelend dat ik niet meer mee mag doen. Toedeloe dan, dit is een van de meest bekende kerken in Vlaanderen mocht je het niet weten ( google ook eens op Zoutleeuw).quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:34 schreef qonmann het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam nou Hoogstraten weten ..???????![]()
Doe svp niet meer mee aan deze quiz ...
Je had een antwoord goed en denkt dan meteen dat iedereen alles weet ..
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:39 schreef Chancard het volgende:
[..]
OK, ik ben een Belg en probeer de Nederlanders hier wat uit te dagen met Belgische vragen. Blijkbaar vind jij dat zo vervelend dat ik niet meer mee mag doen. Toedeloe dan, dit is een van de meest bekende kerken in Vlaanderen mocht je het niet weten ( google ook eens op Zoutleeuw).
Lekkere reactie qonmann...quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:34 schreef qonmann het volgende:
Hoe kan je in godsnaam nou Hoogstraten weten ..???????![]()
Doe svp niet meer mee aan deze quiz ...
Je had een antwoord goed en denkt dan meteen dat iedereen alles weet ..
ik vond anita.nl beterquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:57 schreef Burnett het volgende:
uitvoerend artiest van de geniale hit "Wat ben je lelijk van dichtbij", voornaam Huub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |