quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:15 schreef qonmann het volgende:
je bent de kwis aan het verkloten Chancard met deze "algemene " vraag
Lees de OP eens
Maar de hoofdstad van Nicaragua is wel "algemene kennis"?quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:29 schreef Amokzaaier het volgende:
wij gaan ook niet de kerk van apeldoorn vragen hoor. 1 keer de St Jan van Den Bosch maar die ken jij ook wel denk ik... heb nog nooit van Hoogstraten gehoord btw.. niet in de buurt van h'Beek denk ik?
Hoe kan je in godsnaam nou Hoogstraten weten ..???????quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:31 schreef Chancard het volgende:
[..]
Maar de hoofdstad van Nicaragua is wel "algemene kennis"?
Enfin stel maar een volgende vraag, geen zin in discussie.
OK, ik ben een Belg en probeer de Nederlanders hier wat uit te dagen met Belgische vragen. Blijkbaar vind jij dat zo vervelend dat ik niet meer mee mag doen. Toedeloe dan, dit is een van de meest bekende kerken in Vlaanderen mocht je het niet weten ( google ook eens op Zoutleeuw).quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:34 schreef qonmann het volgende:
[..]
Hoe kan je in godsnaam nou Hoogstraten weten ..???????![]()
Doe svp niet meer mee aan deze quiz ...
Je had een antwoord goed en denkt dan meteen dat iedereen alles weet ..
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:39 schreef Chancard het volgende:
[..]
OK, ik ben een Belg en probeer de Nederlanders hier wat uit te dagen met Belgische vragen. Blijkbaar vind jij dat zo vervelend dat ik niet meer mee mag doen. Toedeloe dan, dit is een van de meest bekende kerken in Vlaanderen mocht je het niet weten ( google ook eens op Zoutleeuw).
Lekkere reactie qonmann...quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:34 schreef qonmann het volgende:
Hoe kan je in godsnaam nou Hoogstraten weten ..???????![]()
Doe svp niet meer mee aan deze quiz ...
Je had een antwoord goed en denkt dan meteen dat iedereen alles weet ..
ik vond anita.nl beterquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:57 schreef Burnett het volgende:
uitvoerend artiest van de geniale hit "Wat ben je lelijk van dichtbij", voornaam Huub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |