verkocht voor de kitten?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:03 schreef moussy het volgende:ik wil wel dutten, ga al 2 dagen rond half 3 naar bed, omdat de hond misselijk wordt van de antibiotica 's avonds, dat gaan we maar eens anders doen.
Ow enneh, vanaf vrijdag komt er een halflangharige witte kater met blauwe ogen bij![]()
Leuk verhaal achter je nick Bix
die kende ik nog nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:02 schreef miss_sly het volgende:
De DS ligt bij ons even aan de kant, die gaat weer mee op vakantie, maar we hebben voor de XBox Indiana Jones lego gekocht en dat is leuk
Adventuregame waarbij je alledrie de eerste films doorloopt en schatten zoekt enzo
dan zal t wel aan mij liggen dat ik t niet snapquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:07 schreef Ardenlyn het volgende:
Ben nu bezig met Legend of Zelda op de DS![]()
Ik ben juist gek op Zelda spellen. Ok de 1 is beter dan de ander want Ocarina of time en A Link to the Past blijven favoriet.
Yepzquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:33 schreef DaviniaHR het volgende:
Harry Potter spel?
Heb je die ook voor de Wii?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:52 schreef Kersjes het volgende:
Hihihi, ik heb iets gepost in het 2e streepjes-topic![]()
Ik heb het er gelijk helemaal warm van gekregen...
Jammer genoeg duurt het nog uuuuuren voordat manlief thuiskomt
Wat leuk!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:52 schreef Kersjes het volgende:
Hihihi, ik heb iets gepost in het 2e streepjes-topic![]()
Ik heb het er gelijk helemaal warm van gekregen...
Jammer genoeg duurt het nog uuuuuren voordat manlief thuiskomt
Ja ik weet het, pluk ook best veel dingen van marktplaats af, maar ben zo bang dat er iets mis mee is, iets wat mijn "lekenoog" niet kan zien en dan staat ie daar, zonder centjes en met een kapot ding!! En hij heeft er toch echt wel lang voor gespaard!! (ze krijgen 2 euro 50 per week, daarvan moet 2 euro in de grote spaarpot, die beneden staat. Daar gaat het geld in wat ze willen sparen en waar ze kadootjes voor schoolkids van moeten kopen. Daar moet van mij ookminimaal 20 euro in zitten)quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:34 schreef Ticootje het volgende:
Kerstjes??? Een brusje voor Devin? Wauw!
Vamp, de kan een DS ook via marktplaats kopen (kom ik weer met mn marktplaats). De DS die wij Priscil voor haar verjaardag hebben gegeven heb ik overgenomen van mijn neefje (die er 3x op had gespeeld en daarna een playstation kocht want die was leuker, en toen ik erom vroeg moest hij eerst een week zoeken voordat hij de DS weer had gevonden). De spelletjes heb ik van marktplaats. Het is denk ik toch leuker om 5 spellen te kunnen geven in plaats van 1.
een wii lijkt me ook wel tofquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:47 schreef KD-fotografie het volgende:
Wat leuk kersjes, gefeliciteerd!!
Wij heben geen DS, wel een Wii, ben verslaafd aan Mario kart...
Ik zal "meneer" vragen wat ie wil... Want hij heeft nog eisen ook natuurlijk!! Het liefst moet het die en die kleur zijn en dan zus en zo en nou ja...Je kent het vast wel!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:45 schreef Ticootje het volgende:
Vamp, dat is ook zo! Ik nam de DS over van mn neefje, dat is toch iets anders. Maar ik heb nog een neefje, zelfde verhaal (tweelingbroer). Moet ik eens vragen of hij de DS ook wilt verkopen?
Marit is helemaal een supervlugge, jaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:41 schreef Kersjes het volgende:
Jelly, dat heb ik bij Marit. Ilse is een paar dagen jonger dan Devin, maar zij is gewoon al over de helft van d'r 2e zwangerschap!
Ook Pearl Jam-fan trouwens?
Ik ben eigenlijk helemaal geen computerspelletjesmens, maar vind de Wii echt geweldig, vooral sports enzo alleen dat lukt nu niet zo goed dus nu race ik graag.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:49 schreef Ynske het volgende:
e
[..]
een wii lijkt me ook wel tof
maar de xbox staat hier meer te verstoffen dan dat ik er spellen op speel
gebruik m eerder voor streams of films te kijken en foto's op op te slaan
de ds gebruik ik ook in de trein enzo
en mariokart is gewoon tof!
Kan je vertellen dat je er best moe van kan worden dat Wii Fitquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:01 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk helemaal geen computerspelletjesmens, maar vind de Wii echt geweldig, vooral sports enzo alleen dat lukt nu niet zo goed dus nu race ik graag.
Vind het ook leuk dat je tegen anderen over de hele wereld kan spelen. ( Amerikanen zijn gemeen, duwen je constant van de weg.)
Wil dadelijk ook wel graag Wii Fit met zo'n balanceboard, doe zelf aan pilates en dit lijkt me een leuke afwisseling!
check, plus dan de eerste gameboy (ja dat grote grijze ding) gameboy advance, psp, x box en x box 360. Ik ben al bijna een 2 jaar aan het zeuren voor de ps3.. Maar zelf vind ik m nog wat duur en manlief eigenlijk ook. Maar nu de blue ray steeds meer in de videotheek komt is het misschien toch de moeite waard om het weer eens ter sprake te brengen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:18 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik hang meestal op de bank of in bed te DSen als Maarten naar bed is 's avonds. Heerlijk
Ben erg blij met de DS![]()
Op de Wii speel ik niet veel omdat er niet zulke leuke spellen voor zijn of ik heb ze nog niet gevonden.
PS2 hebben we ook maar die ligt boven en hebben ook nog oudere consoles (NES, SNES, N64, GameCube, Gameboy Color...dat was het denk ik)
Je kan meerder consoles aansluiten als er meerdere scart aansluitingen zijn op je tv.
Bo heeft een wedstrijd in den Haag, streetdance. K wist niet of het alleen om streetdance ging, of dat het een heel "dansding" wasquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:54 schreef Ticootje het volgende:
Nee Ze heeft net haar uitvoering gehad op 15 juni. Ze heeft ook meteen haar cijferlijst meegekregen van de academi... Ik moet niet zeggen dat ik erg onder de indruk was. Wel voor bijna alles een voldoende, maar ze moet toch nog flink haar best doen om te mogen blijven.
daarom heb ik ook een nieuwe DS met René gekocht. Ze had gespaard, ik had nog bonnen van de free record shop liggen, die van het nipoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja ik weet het, pluk ook best veel dingen van marktplaats af, maar ben zo bang dat er iets mis mee is, iets wat mijn "lekenoog" niet kan zien en dan staat ie daar, zonder centjes en met een kapot ding!! En hij heeft er toch echt wel lang voor gespaard!! (ze krijgen 2 euro 50 per week, daarvan moet 2 euro in de grote spaarpot, die beneden staat. Daar gaat het geld in wat ze willen sparen en waar ze kadootjes voor schoolkids van moeten kopen. Daar moet van mij ookminimaal 20 euro in zitten)
En er moet ook een "setje" bijgekocht worden zodat ie niet steeds nieuwe spellen hoeft te kopen
Vast niet! Ik speel er nog steeds op. Mario Kart is m'n favoriete spel.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:37 schreef moussy het volgende:
De wii wil ik ook wel, ik ben alleen zo bang dat ik er snel op uitgekeken ben.
Foute covers van leuke muziekjes.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:24 schreef texelonia het volgende:
En zitten daar dan ook leuke muziekjes enzow bij? Want anders vind ik het vast niet leuk
Zo een trainig is pittig maar ook zeer interesantquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:38 schreef m@x het volgende:
Ik ben nog steeds zo blij met mijn DS. Speel er elke dag wel op.
Update op sollicitatiegebied: kreeg net een telefoontje dat ik door ben naar de volgende ronde (als enige). Nu maar wachten op de uitnodiging voor het assessment. Kan daar weer om gezenuwd worden
welk spel is dat Lishe?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:40 schreef Lishe het volgende:
Goedzo M@x!!!
DS is hier ingepikt door dochterlief. Die loopt hele dagen met "haar draakje" (Yoshi).
Ha!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:38 schreef m@x het volgende:
Ik ben nog steeds zo blij met mijn DS. Speel er elke dag wel op.
Update op sollicitatiegebied: kreeg net een telefoontje dat ik door ben naar de volgende ronde (als enige). Nu maar wachten op de uitnodiging voor het assessment. Kan daar weer om gezenuwd worden
Waardeloos idd..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:34 schreef Webkim het volgende:
m@x!Goedzo!
Nou,is de hele week 's avonds aan het werken en ik heb er zo de schurft aan voor mezelf alleen te koken. Dus vanavond de tweede dag van 3 dagen eten van een enorme schaal lasagne, daarna dan maar twee dagen rijst met een prutje en een keer een pizza ofzo. Haske leuk, zorgen, koken, leuk doen, maar niet voor mij allenig.
[insert hoopgeefsmilie]En hoe oud is je oudste? [/insert hoopgeefsmilie]quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Het goede nieuws is dan weer dat dit overgaat!![]()
En dat je kinderen 's middags al vragen wat ze 's avonds gaan eten. En dan bij alles wat je zegt :Lekker!
Roepen.
Bij mijn oudste is dit nu een half jaar aan de gang geloof ik, en ik ben er nog niet aan gewend. Maar fijn dat het is. Koken is weer leuk. En hem zo te zien genieten van warm eten ontroerd me gewoon.![]()
Dus moed houden!
dat dacht ik ook, en aangezien normaal de 80/85 D niet de goedkoopste zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:26 schreef Webkim het volgende:
Oh, uitverkoop? Dan moet ik daar nodig ook even heen. In het kader van Laat ze niet hangen voor een tientje.
wel joh, zelfs Zeeman heeft die tegenwoordigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, en aangezien normaal de 80/85 D niet de goedkoopste zijn
moet ik daar binnenkort ook maar eens binnen hupsenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:40 schreef moussy het volgende:
[..]
wel joh, zelfs Zeeman heeft die tegenwoordig
Easy, hier pas sinds een half jaar... René is nu 9 ...
M@x, spannend!!
Lijkt me leukquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:40 schreef bixister het volgende:
fijn snoop!hopelijk wordt ie ook functioneel,
wellicht moet een groepje OUD-afgevaardigden eens je nieuwe keuken-kookkunsten komen testen als ie af is.
![]()
Graag kan ze wel gebruiken nuquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:52 schreef Yoni het volgende:
[ afbeelding ]
*versgebakken brownies op het bankje neerzet voor de liefhebbers*
de alcohol laat ik, maar een peuk doe ik met je meequote:Op woensdag 25 juni 2008 01:09 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ gaat een glas wijn drinken en een peukje roken, doet er nog iemand gezellig mee>?
Thanks!quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:05 schreef nebelung het volgende:
Ik vind het niet zo gek hoor! Ik snap dat wel
Ik wou nog zeggen dat ik de foto's van je zoon met Bruce érg mooi vind!
quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:00 schreef Anitra het volgende:
Ik heb nu 2,5 jaar een ds en soms ligt ie maanden in dekast en dan is hij weer maanden druk bezet. Ik heb de eerste blauwe nog, wil nu een nieuwe, maar moet even wachten want vrijdag gaa we ondertrouw en we hebben vandaag besloten om dat met dekinderen te gaan vieren, in Parijs, bij een concert van BruceIk ga morgen langs de zeeman simpee shirts halen en dan met tranferpapier shirts maken. ik ben echt gek he?
Bijna 9....quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:23 schreef easy-going het volgende:
[..]
[insert hoopgeefsmilie]En hoe oud is je oudste? [/insert hoopgeefsmilie]
thanks!quote:Op woensdag 25 juni 2008 06:51 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
![]()
Je bent een kanjer meid en ik ben zo trots op je!!
Heerlijk dat soort spontane dingen. geniet ervan!!
quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
de alcohol laat ik, maar een peuk doe ik met je mee
wat sneu en verdrietig... sterktequote:Op woensdag 25 juni 2008 10:36 schreef Reinhilde het volgende:
'Dag Fien, dag meisje, ik kom morgen weer'.![]()
doe je dit soort fratsen er nou om, wil je zo graag uitgekotst worden of zo?quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
de alcohol laat ik, maar een peuk doe ik met je mee
Ach wat triestig Reinhilde...doet me denken aan de crematie van mijn eigen oma een paar jaar geleden..mijn opa kon er niet bij zijn omdat zijn gezondheid te slecht was, dus in het verzorgingstehuis hadden ze tegelijkertijd een dienstje voor hem georganiseerd (met een lieve mevrouw erbij om hem te steunen)..hij zat toen ook steeds over een fotootje van mijn oma te wrijven waarop ze nog een jong meisje was, "meisje toch, meisje toch.."mompelendquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:36 schreef Reinhilde het volgende:
Vanmiddag weer op weg naar Limburg, vanavond hebben familie/vrienden/kennissen van mijn oma de laatste mogelijkheid om haar te zien, en als iedereen weg is, gaan we met de kinderen en kleinkinderen echt afscheid nemen en de kist sluiten. Zoveel mensen zijn zo verbaasd dat oma dood is, omdat ze nog kwiek en gezond was. En schrikken, omdat het zo'n tragisch ongeluk was. Het moeilijkste vind ik nog wel mijn opa die zo intens verdrietig is, en mijn vader. Twee van die sterke mannen zien huilen, breekt mijn hart keer op keer. Vooral toen mijn opa fluisterde, met tranen over zijn wangen: 'Dag Fien, dag meisje, ik kom morgen weer'.![]()
Morgen is de crematie, en ik ga de lezing doen in de kerk, tenminste, als het mag van de pastoor, dat weten we nog steeds niet. Het is nog steeds zo onwerkelijk, ik heb echt heel veel moeite het te bevatten.
Bedankt voor het luchten van mijn hart, dat was fijn.
Nee, om te bewijzen dat ze zo'n sterke vrouw is, ze is tenslotte uit zichzelf met de heroine gestopt, heeft zichzelf omgetoverd tot sociale drinker ipv alcoholverslaafde door niet voor 8 uur 's avonds te gaan zuipen, rijdt alleen nog maar zwart als het echt niet anders kan, en heeft regelmatig contact met haar dochter die uit huis geplaatst is (wrs vanwege uitmuntend ouderschap). Dusseh, die ene peuk kan bijna geen afbruik doen aan al dat positiefs wat ertegen over staat!quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:43 schreef moussy het volgende:
[..]
doe je dit soort fratsen er nou om, wil je zo graag uitgekotst worden of zo?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, om te bewijzen dat ze zo'n sterke vrouw is, ze is tenslotte uit zichzelf met de heroine gestopt, heeft zichzelf omgetoverd tot sociale drinker ipv alcoholverslaafde door niet voor 8 uur 's avonds te gaan zuipen, rijdt alleen nog maar zwart als het echt niet anders kan, en heeft regelmatig contact met haar dochter die uit huis geplaatst is (wrs vanwege uitmuntend ouderschap). Dusseh, die ene peuk kan bijna geen afbruik doen aan al dat positiefs wat ertegen over staat!
Ja maar aan de andere kant, ze hebben die tijd wel gehad! Duizenden mensen kunnen dát niet eens zeggen (ik haal het iig niet meer hoor, 60 jaarquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:48 schreef moussy het volgende:
Ah wat sneu viv. Ik vind het altijd zo verdrietig, ben je zo lang samen geweest...
ik ookquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:53 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja maar aan de andere kant, ze hebben die tijd wel gehad! Duizenden mensen kunnen dát niet eens zeggen (ik haal het iig niet meer hoor, 60 jaar). En ik vind het ergens ook wel mooi, dat ze dan zo vlak na elkaar gaan
.
Viv, ik kan je humor net altijd waarderen, maar dit is wel echt grappigquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, om te bewijzen dat ze zo'n sterke vrouw is, ze is tenslotte uit zichzelf met de heroine gestopt, heeft zichzelf omgetoverd tot sociale drinker ipv alcoholverslaafde door niet voor 8 uur 's avonds te gaan zuipen, rijdt alleen nog maar zwart als het echt niet anders kan, en heeft regelmatig contact met haar dochter die uit huis geplaatst is (wrs vanwege uitmuntend ouderschap). Dusseh, die ene peuk kan bijna geen afbruik doen aan al dat positiefs wat ertegen over staat!
Aww!quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:54 schreef moussy het volgende:
[..]
ik ookzo willen mijn ouders als ze overlijden graag gecremeerd worden en als de laatste overleden is moet de as bij elkaar en moet ik ze door elkaar heen husselen
Dit was nu juist niet grappig bedoeldquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:01 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Viv, ik kan je humor net altijd waarderen, maar dit is wel echt grappig
Zondag zijn we met de familie bij elkaar gekomen, om de rouwkaart te schrijven, en op te maken, alle kaarten te vouwen, etc. Daarna hebben we mijn opa gehaald en zijn we naar het rouwcentrum geweest, naar oma.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:01 schreef DaviniaHR het volgende:
Reinhilde, ik heb niet meer meegekregen wat je afgelopen zondag hebt gedaan. Ben je naar je opa geweest?
Dank je welquote:Iig heel veel sterkte met alles en ik hoop dat je verder een voorspoedige zwangerschap hebt!
Okequote:Op woensdag 25 juni 2008 11:07 schreef DaviniaHR het volgende:
Is het ook, maar de toonzetting is grappig. De inhoud niet. Dat bedoel ik. Je vertelt het mooi.
Er zijn ook mensen die je voor gek verklaren...quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:15 schreef Vivi het volgende:
Daar hoef je niet gelovig voor te zien hoor Tico
Nou ik trek in ieder geval niet mn broek naar beneden wanneer ik opdringerige personen wil weren....quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:04 schreef DJMO het volgende:
goeieavond ieder.. ik heb me de halve dag kapot lopen ergeren aan familie van vriendlief die denkt dat dit zijn tweede thuis is, prima niks mee, maar ik ben niet van plan om elke keer eten voor hem te maken. hij blijft elke keer bedelen.. vorige keer zelfs alleen om een kontje van een halfje brood met wat curry, toen was ik het zo ontzettend zat dat ik mijn broek omlaag trok en mijn kont liet zien en vroeg moet je een kontje? hier heb je er eenwas blijkbaar niet afdoende genoeg want vandaag bedelde hij wéér om eten
heeft iemand tips die wél afdoende zijn om opdringerige personen (al dan niet familie) te weren als je er geen zin in hebt?
hier staat een uitgebreide salade op het menuquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:46 schreef _Bar_ het volgende:
DJMO het duidelijk aangeven dat daar in elk geval niet van gecharmeerd bent ofzoiets dergelijks
ik ben aan het denken wat ik eens moet eten straks...
die gozer heeft niet een, maar tien betonnen platen voor zijn kopquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:46 schreef _Bar_ het volgende:
DJMO het duidelijk aangeven dat daar in elk geval niet van gecharmeerd bent ofzoiets dergelijks
ik ben aan het denken wat ik eens moet eten straks...
Hoeveel lentes jong ben je nu?quote:
Ik wil hier toch even reageren.quote:
Hihi, je hebt wel gevoel voor drama zegquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:42 schreef Koosje het volgende:
Ik kan anders (bijna) alle dingen die Vivi schrijft over DJMO, gewoon terug vinden in OUD.. Door haarzelf geschreven.
DJMO bezorgt vele OUDers óók stress door zo slecht met zichzelf om te gaan en vooral met het ongeboren kind in haar buik. OUDers die wél goed voor hun (soms langverwachte) (ongeboren) kind willen zorgen, waaronder ikzelf, krijgen gewoon de kriebels van dingen die DJMO schrijft. Misschien moet ze eens bij zichzelf te raden gaan en zulke dingen gewoon voor zichzelf houden, of ermee stoppen. Nu denk ik dat het eerste makkelijker is dan het tweede..
heel simpel ga naar een dierenspeciaalzaakquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:30 schreef texelonia het volgende:
Even iets anders, weet iemand waar je leuke halsbandjes voor een kat(er) kunt kopen, iets wat lijkt op dit bijv?
[ afbeelding ]
Kom wel allemaal leuke dingen tegen met diamantjes voor poesjes enzow maar ik zoek dus iets stoerders voor een katertje
Briljant, nietwaarquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:24 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Hihi, je hebt wel gevoel voor drama zeg
Het laatste jaar als 20-iger.. 30tiger klinkt wel een stuk ouder.quote:
Vast wel! Meestal ziet een groot probleem er na een nachtje slapen ook weer anders uit. Pieker nou niet teveel, maak jezelf niet gek. Echt komt tijd, komt raad(of Grolschquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:33 schreef _Bar_ het volgende:
fijne dag nog allemaal
Ik ga eens douchen en dan eens richting het werk, hopelijk gaat het mij makkelijker af dan gisteren
Hee, zit je tegenwoordig op EUR?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:40 schreef bixister het volgende:ET, ik heb misschien niet alles teruggelezen maar zei jij gisteren niet ook iets over al die politie-actie vlakbij je huis? helicopters e.d.? ik vroeg me af of je inmiddels nog meer te weten was gekomen over de oorzaak daarvan. op m'n werk (niet ver van jullie af geloof ik) viel 't me namelijk ook op en we zaten ook al te speculeren over ontsnapte gevangenen e.d. maar nu wil ik eigenlijk ook wel graag weten wat er nou echt aan de hand was.
Ik zal vanavond even de weekbladen doorspitten die vandaag in de bus vallen. wie weet word ik daar nog wijzer vanquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:16 schreef bixister het volgende:
yep, al bijna een jaar hoor.maar helaas, jij dus ook nog niks wijzer. naja, dan zal 't misschien ook slechts een oefening geweest zijn?
DJMO, als diegene zoveel platen voor z'n kop heeft is direct zijn denk ik de enige optie. kortom: gewoon zeggen.
waarom wordt een groot deel van dat verleden dan wel aangehaald, terwijl ik zelf zwijg over bepaalde dingen??? ik kan het niet helpen dat sommmige hier menen mijn naam te moeten googlen, en vervolgens allees hier neer te zetten....quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:31 schreef miss_sly het volgende:
Echt grappig om te zien hoe er ineens mensen die nooit in OUD komen, nu ineens op de bres denken te moetn springen
Roken tijdens de zwangerschap is dom, klaar. Als iemand daarvoor kiest, prima. Als diegene daar geen reacties op wil krijgen, moet diegene daar niet mee te kopen lopen. Dat is toch niet zo moeilijk?
Het gaat niet om het verleden, het gaat om nu en de dingen die ze zelf post. Ik reageer er maar wijselijk niet op, maar zit ook regelmatig op mijn handen.
Als je je even in zou lezen zou je weten dat ze zelf vrolijk de URL van haar blog heeft gepost in Z&G, eergisteren nog. Dus wie wil er nu aandacht vraag ik me dan af. Verder ga ik er later wel op in, ben nu aan het coke kokenquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:34 schreef Jareth het volgende:
[..]
Ik wil hier toch even reageren.
Dat iemand hier volledig afgemaakt wordt om haar verleden en dit alleen omdat ze volgens en paar users een paar sigaretten rookt, wat ook inderdaad niet goed is, maar dweilen en te zwaar tillen en teveel werken ook niet... vind ik persoonlijk zwaar triest te noemen. Wie is de volgende in de rij? Het lijkt hier soms wel die film..'stephords wifes'
Mag je zelf invullen wat ik ermee bedoel. Als een stel (..) op één persoon ..die niet het beschermde liefdevolle leventje heeft gehad die blijkbaar de meesten hier hebben gehad. Knap hoor....ze voldoet niet volgens jullie normen en waarden...rookt zes sigaretten terwijl ze zwanger is ... en omdat ze die zes sigaretten rookt....ook maar even zelf invullen dat ze nog drinkt (wat ze dus aan heeft gegeven niet te doen) en haar hele verleden (waarvan nergens hier op FOK! ook maar iets weer kan vinden) in een topic gooien.....och,. ze is toch al niet populair bij de rest, dus ik krijg de aandacht..en dat is belangrijk.
ik was gewaarschuwd, maar dat sommige mensen, zulke lage streken kunnen uithalen door dingen uit het VERLEDEN van iemand aan kunnen halen had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als je je even in zou lezen zou je weten dat ze zelf vrolijk de URL van haar blog heeft gepost in Z&G, eergisteren nog. Dus wie wil er nu aandacht vraag ik me dan af. Verder ga ik er later wel op in, ben nu aan het coke koken.
Nee hoor, dat is lang niet waar, maar feit blijft dat ik dat hele blog niet eens had aangeklikt als mijn aandacht er niet op gevestigd was door dat gekokketeer van jou over zwartrijden, roken en des al niet meer zij, (wat dus nog in het heden speelt, of raakt je tijdslijn een beetje in de war.) Iemand hier maakte laatst een hele goede opmerkingen mbt het krijgen van kinderen (ik weet even niet meer wie, maar hij is wel blijven hangen) "Jij moet hun niet alleen willen, maar zij jou ook".quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik was gewaarschuwd, maar dat sommige mensen, zulke lage streken kunnen uithalen door dingen uit het VERLEDEN van iemand aan kunnen halen had ik niet verwacht.
en die minne steken onder water kun je ook wel achter wege laten.. als je me niet mag, reageer dan gewoon niet op me, of over me.. alsof jij je hele leven een engel bent geweest en niets fout gedaan hebt..
ik hang lang niet alles aan mijn verleden op, ik heb een deel aan mijn eigen stomme gedrag te danken. en je hoeft het niet erg te vinden voor me dat ik zoveel narigheid heb meegemaakt.. ik haat mensen die medelijden hebben omdat je (in dit geval ik) zoveel heb meegemaakt. die hoef ik niet weet je, die mogen van mij andere zielige slachtoffers gaan zoeken.. ik red het ook wel ook zonder jou!quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is lang niet waar, maar feit blijft dat ik dat hele blog niet eens had aangeklikt als mijn aandacht er niet op gevestigd was door dat gekokketeer van jou over zwartrijden, roken en des al niet meer zij, (wat dus nog in het heden speelt, of raakt je tijdslijn een beetje in de war.) Iemand hier maakte laatst een hele goede opmerkingen mbt het krijgen van kinderen (ik weet even niet meer wie, maar hij is wel blijven hangen) "Jij moet hun niet alleen willen, maar zij jou ook".
Ik weet als geen ander dat mensen kunnen veranderen, maar bij jou heb ik idd nogal mijn twijfels, of je nu wel zo verantwoordelijk bent. (Ik vind het btw heel erg voor je dat je zo veel narigheid hebt meegemaakt, maar ik heb een broertje dood aan mensen die hun hele leven alles aan hun verleden blijven ophangen en niet de hand in eigen boezem steken...daar ontbreekt het (in) jouw (posts) nog al eens aan.
dat wil ik ook, maar het zal niet wegzakken, omdat sommige mensen me er altijd mee zullen bljiven confronterenquote:Op woensdag 25 juni 2008 18:16 schreef Ynske het volgende:
DJMO, misschien, heel kleine misschien maar als je nu gewoon niet meer hapt, dan zakt t allemaal weg, kun jij lekker genieten van je zwangerschap en je kleine straks, en hoef je je nu niet zo op te winden.
Ik heb een vraag (mee gelezen) aan DJMO. Is het waar wat Vivi zegt? (het dikgedrukte) dat jij nog alcohol drinkt na 20:00? Ik heb nl wel gelezen dat je het niet meer deed.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:50 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, om te bewijzen dat ze zo'n sterke vrouw is, ze is tenslotte uit zichzelf met de heroine gestopt, heeft zichzelf omgetoverd tot sociale drinker ipv alcoholverslaafde door niet voor 8 uur 's avonds te gaan zuipen, rijdt alleen nog maar zwart als het echt niet anders kan-edit- Nutteloos kwetsend.. Dusseh, die ene peuk kan bijna geen afbruik doen aan al dat positiefs wat ertegen over staat!
Vraag je daar niet een beetje om als je alles maar op internet zet?quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat wil ik ook, maar het zal niet wegzakken, omdat sommige mensen me er altijd mee zullen bljiven confronteren
sinds de dag dat ik wist dat ik zwanger ben, drink ik niet meer, met uizondering van de laatste wedstrijd van oranje (tegen roemenie) daarna geen druppel meer aangeraakt... wat ze zegt moet dus van mijn oude blog afkomstig zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:30 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb een vraag (mee gelezen) aan DJMO. Is het waar wat Vivi zegt? (het dikgedrukte) dat jij nog alcohol drinkt na 20:00? Ik heb nl wel gelezen dat je het niet meer deed.
Oh ja, en ik lurkte al tijden in OUD.
Ik denk dat dat best mee zal vallen, maar als je telkens weer bijvoorbeeld terugkomt met "ik steek er eentje op", dan blijf je het zelf voeden en krijg je ook reacties.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat wil ik ook, maar het zal niet wegzakken, omdat sommige mensen me er altijd mee zullen bljiven confronteren
moest ineens denken aan de tijd toen ik als klein meisje bij mijn tante op bezoek was, de mama van Chacama, en ze mijn haren als de beste invlocht, zoals Nelleke ook altijd hadquote:
Weet je wat ik triest vind? Jatten van de vervoersmaatschappij en niet omdat je niet anders kan (je kan tenslotte ook een paar dagen niet die 6 peuken per dag roken, bespaart je na vier dagen al een euro of vier), maar omdat je jezelf en anderen wijsmaakt dat je niet anders kan. Geen verleden, maar heden, deze week zelfs. En ja, dat roept reacties op, so be it.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:34 schreef Jareth het volgende:
Dat iemand hier volledig afgemaakt wordt om haar verleden en dit alleen omdat ze volgens en paar users een paar sigaretten rookt, wat ook inderdaad niet goed is, maar dweilen en te zwaar tillen en teveel werken ook niet... vind ik persoonlijk zwaar triest te noemen.
ik zeg niet dat ze zielig is, ik zeg ook niet dat ze hier niet meer moet komenquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:16 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Dus het is nu ineens zielig voor haar dat er reacties komen op de dingen die ze zelf maar al te graag plaatst? (ik ben er van overtuigd dat ze om die aandacht verlegen zit ja)
Moet ze hier niet meer komen als het zoveel stress zou opleveren. DJMO, gefeliciteerd je hebt er nog 1 bij, ook IK zit met kromme tenen je posts te lezen![]()
Ik vind het heel erg dat er mensen zijn die zwaar moeilijk of zelf helemaal geen kinderen kunnen krijgen en dit soort mensen ze wel krijgen![]()
Ja nu heb ik het waarschijnlijk gedaan maar dat kan me niet schelen, zo denk ik erover.
Ik ook!quote:
yeps, t ongeluk heeft zegmaar dingen die ik al jaren meesleep losgemaakt, waardoor ik in diepe dip gekomen ben.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:52 schreef DaviniaHR het volgende:
Ysnk, als ik vragen mag, waaro mloop je bij een psych? Als gevolg van het ongeluk? Ben je daar trouwens inmiddels lichamelijk van genezen?
wat een schatjesquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:38 schreef moussy het volgende:
Ow en, vergeten en eerst overheen gelezen, idd Ynske, ik ben om gegaan, er komt een kitten bij en 2 voor mn moeder, die krijgt ze van mij (na overleg uiteraard)
Maxima
[ afbeelding ]
Minima
[ afbeelding ]
Voor mn moeder
En de nog-naamloze-pluis komt hier.
[ afbeelding ]
Ik zeg alleen maar dat ik het naar vindt dat je blijkbaar zoveel ellende op je pad hebt gehad, dat is iets anders dan medelijden. Ik heb geen medelijden met jou. Wel met je kind(eren).quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik hang lang niet alles aan mijn verleden op, ik heb een deel aan mijn eigen stomme gedrag te danken. en je hoeft het niet erg te vinden voor me dat ik zoveel narigheid heb meegemaakt.. ik haat mensen die medelijden hebben omdat je (in dit geval ik) zoveel heb meegemaakt. die hoef ik niet weet je, die mogen van mij andere zielige slachtoffers gaan zoeken.. ik red het ook wel ook zonder jou!
Maxima en Minimaquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:38 schreef moussy het volgende:
Ow en, vergeten en eerst overheen gelezen, idd Ynske, ik ben om gegaan, er komt een kitten bij en 2 voor mn moeder, die krijgt ze van mij (na overleg uiteraard)
Maxima
[ afbeelding ]
Minima
[ afbeelding ]
Voor mn moeder
En de nog-naamloze-pluis komt hier.
[ afbeelding ]
En zo is er altijd wel een excuus voor een uitzondering......quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
sinds de dag dat ik wist dat ik zwanger ben, drink ik niet meer, met uizondering van de laatste wedstrijd van oranje (tegen roemenie) daarna geen druppel meer aangeraakt...
buiten kakkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:23 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maxima en Minima
Lief Moussy, hoewel ik zelf nooit meer een kat wil... ik vind ze altijd stinken..hoe vaak je ze ook verschoont.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:22 schreef poemojn het volgende:
Tijdje geleden had ik toch verteld dat de kinderen hier klusjes deden voor een groot zwembad? Een manier om geld in te zamelen was andere kinderen vragen of ze een konijntje wilden aaien voor 50 cent. Ze hadden hun eigen konijnen en die van de buren daarvoor bij elkaar in een hok gezet. Eindresultaat is dat ze niet genoeg geld hebben voor een zwembad, maar wel méér konijntjes.![]()
Jouw mop doet mij weer denken aan 1 die ik laatst hoorde:quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:57 schreef p_iglet het volgende:
whahahahaa de namen van die katjes
Doet me denken aan mijn neefje die toen hij een jaar of 5 eens een gehoord raadsel na vertelde..
Wat is het verschil tussen wim kok en prins willem-alexander...?
niemand wist het...
neefje antwoord: "nou willem-alexander naait maxima, en wim kok de minima"
nichtje(6jaar) vroeg aan neefje "maar wie is minima dan"
neefje antwoord "de vrouw van wim kok natuurlijk!!!"
we kwamen echt niet meer bij van het lachen toen en hebben het maar niet geprobeerd uit te leggen
quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:45 schreef Lishe het volgende:
Misschien kunnen ze de konijntjes verkopen? Als aanvulling van de pot.
Of zitten er toevallig mannetjes en vrouwtjes konijntjes bij elkaar? Dan hebben ze misschien binnenkort NOG meer konijntjes. Misschien ipv een zwembad een kinderboerderij?quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:45 schreef Lishe het volgende:
Misschien kunnen ze de konijntjes verkopen? Als aanvulling van de pot.
Thanks! Hij staat er wel tussen, maar niet wat de reden was...quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:34 schreef snoopy het volgende:
Kijken jullie hier wel eens op: http://www.p2000-online.net/
Even op je regio of woonplaats klikken en meestal kan je er wel achter komen wat er aan de hand is.
Daar heb ik de brand bij de TU gevolgd... Leuk wel.quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:34 schreef snoopy het volgende:
Kijken jullie hier wel eens op: http://www.p2000-online.net/
Even op je regio of woonplaats klikken en meestal kan je er wel achter komen wat er aan de hand is.
Assistentie Centrale Post Ambulance, ben ik inmiddels achter.quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:40 schreef texelonia het volgende:
[..]
Thanks! Hij staat er wel tussen, maar niet wat de reden was...
Of weet iemand wat ASS-CPA is?
Dat heb ik gister nog gedaan, na dagen tegen de was (wel schoon) aan te hikken, heb ik gister avond een half uur was zitten opvouwen... Bah huishouden is zo vervelend als je andere dingen te doen hebt. En wat wordt een huis snel een rommel als je even niets doet.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:11 schreef texelonia het volgende:
Ik ga mezelf zo eens een schop onder mn kont geven. Ik wilde een heleboel nuttige dingen doen vandaag, maar vooralsnog komt er weinig van terecht....
hehehe normaal gezien zou ik nu nog lekker liggen te slapen....quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:11 schreef texelonia het volgende:
Ik ga mezelf zo eens een schop onder mn kont geven. Ik wilde een heleboel nuttige dingen doen vandaag, maar vooralsnog komt er weinig van terecht....
Ach het weekend is er alweer bijna, kan je in het weekend toch nuttige dingen doen?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:21 schreef texelonia het volgende:
En ik heb nog steeds niks nuttigs gedaan
In plaats daarvan heb ik uitgezocht of het mogelijk was om een dagje op en neer naar Londen te gaan om te shoppenConclusie is dat het of te duur of te lange reis is, dus dat was totaal nutteloos
juist niet, het was heel nuttig, weer een droom armer, anders blijf je maar twijfelenquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:21 schreef texelonia het volgende:
En ik heb nog steeds niks nuttigs gedaan
In plaats daarvan heb ik uitgezocht of het mogelijk was om een dagje op en neer naar Londen te gaan om te shoppenConclusie is dat het of te duur of te lange reis is, dus dat was totaal nutteloos
Ja dat is ook wel weer zoquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:23 schreef moussy het volgende:
[..]
juist niet, het was heel nuttig, weer een droom armer, anders blijf je maar twijfelenEasy jet was ook niet goedkoop?
Ik heb ook nog niks bijzonders gedaan, ja traktaties klaar gemaakt en ga vanmiddag een middagje met Cas mee naar school, dus ik heb nog tijd zat om nuttig te zijn
Lievequote:Op donderdag 26 juni 2008 13:31 schreef Sugar het volgende:
Even tussendoor vragen: weet iemand zo een paar typische Vlaamse namen (m/v) te noemen? Dus als je het ziet staan, dat je meteen aan een Belg denkt? Dankjewel.
Nou zie je well, dat valt best mee...quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:21 schreef texelonia het volgende:
Ik ging toch maar even kijken natuurlijk
Maar bij Easyjet kun je al voor 166 euro voor 2 personen!Dat is dan we in Oktober/November
Eerder heb je ook wel goedkopere vluchten, maar dan op ongunstige tijden enzow. Ik ga er toch even over denken nog... En Micha zien over te halen, dat is nog het lastigste wrs.
En tussendoor heb ik al hele nuttige dingen gedaan, zoals de was aangezet, gestofzuigd, en de meubels van plek verwisseld
Maar Starbucks en GAP heb je ook in Parijs en dat is maar 4,5 uur rijden (afhankelijk van waar je woont dan). Dat is wel ok te doen in een dagje hoor - doe ik ook wel eens!quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:36 schreef texelonia het volgende:
Dat ligt er denk ik maar net aan wat je onder 'niet zo duur' verstaat
Veel goedkoper dan ¤100,- zal het wrs niet worden, en op zich is dat denk ik niet duur, maar je betaalt dan wel 100 euro om nog meer geld uit te mogen gevenIk vind het dan zeg maar zonde dat ik die 100 euro niet (nog een keer) kan uitgeven
Maar ja het is maar net of je dat ervoor over hebt natuurlijk. Wel Starbucks EN Gapdat is ook wel heel wat waard natuurlijk
Ik zat al te denken dat het ook best als verjaardagscadeautje kon (hij is 27 nov. jarig)quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:46 schreef Igraine het volgende:
[..]
Nou zie je well, dat valt best mee...
En Micha overhalen? Je boekt het gewoon als een verassing, speciaal voor hem![]()
Ja dat is waar, maar ik heb zo'n zin in Londen... Ik ben er pas 1 keer geweest en dat is gewoon veel te weinig! En Micha is er nog nooit geweest en dat is gewoon een schandequote:Op donderdag 26 juni 2008 13:55 schreef Memmel het volgende:
[..]
Maar Starbucks en GAP heb je ook in Parijs en dat is maar 4,5 uur rijden (afhankelijk van waar je woont dan). Dat is wel ok te doen in een dagje hoor - doe ik ook wel eens!
Eens. Vind Parijs geweldig, maar Londen leuker!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:58 schreef Igraine het volgende:
Maar ja, Parijs is geen Londen hè.
Ik heb zelf helemaal niks met Parijs, of Frankrijk, ga echt 10 x liever naar Engeland. Maar dat is persoonlijk
Jaaaquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:29 schreef owlet het volgende:
En in je eentje, Tex? Dat zou voor mij nou echt het toppunt van genieten zijn. Een hele dag Londen in mijn eentje![]()
Peer, Sjef, Katrijn..quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:31 schreef Sugar het volgende:
Even tussendoor vragen: weet iemand zo een paar typische Vlaamse namen (m/v) te noemen? Dus als je het ziet staan, dat je meteen aan een Belg denkt? Dankjewel.
Ja ik, allebei graagquote:Op woensdag 25 juni 2008 01:09 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ gaat een glas wijn drinken en een peukje roken, doet er nog iemand gezellig mee>?
klopt maar myalbum maakt er echt een lelijke zooi van. Dus nu maar even zoquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:05 schreef Sugar het volgende:
Snoopy, klopt het dat je in het geboortekaartjeswedstrijdtopic weer van de andere uploadsite hebt gelinkt? Ik kan er weer niks zien.
Hee en ik dan! Ik heb morele ondersteuning gegevenquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:05 schreef m@x het volgende:
En bij deze wil ik Sugar en Maggie nog even bedanken voor hun hulp bij het schrijven van de sollicitatiebrief
quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:19 schreef snoopy het volgende:
klopt maar myalbum maakt er echt een lelijke zooi van. Dus nu maar even zo
En ik wil natuurlijk Snoopy ook even noemen voor de morele ondersteuningquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:20 schreef snoopy het volgende:
[..]
Hee en ik dan! Ik heb morele ondersteuning gegeven
ik bedacht me net dat ik die komend weekeind maar weer eens moest gaan bakken PVquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:07 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Bedankt x heleboel!
M@x, jij ook gefeliciteerd.
'k brak gewoon in hier op dit bankje en heb het niet echt gevolgd allemaal.
Taart? Nee, dat niet. Wel pannenkoeken gebakken![]()
Zijn die ook goed, E.T.?
je 'klinkt' net als Lot, bij 'de vraag van vandaag' op de sesamstraat site.quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:01 schreef bixister het volgende:
[..]
je 'klinkt' net als Lot, bij 'de vraag van vandaag' op de sesamstraat site.(dat kan Piet tegenwoordig perfect imiteren, dus bij alles wat Anna verkeerd doet zegt hij 'probeer 't nog eens!'
![]()
![]()
).
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:22 schreef vamperotica het volgende:
AAAAAAAAAAAARGH!!!Heeft dochterlief EI_NDE_LIJK een jurk gevonden voor de bruiloft van mn zusje,
had ze er zelfs de droomschoenen bij gevonden
(heerlijk afgeprijsd, dus moeder ook weer blij) passen ze niet.
![]()
![]()
![]()
Ja.. die waren er genoeg! Maar daar sloft ze uit...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:40 schreef moussy het volgende:
[..]das knap ehm kut! Terug voor een maatje groter, of waren die er niet meer?
mmmm... Da's misschien ook een idee... (Of de tenen vol watten stoppen....)quote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:45 schreef moussy het volgende:
En een hieltje er in plakken, of een zooltje? Dat werd mij aangeraden met René, die heeft maat 35,5 en dat is echt rot schoenen kopen op het moment, vooral als ze een eigens maak hebben en niet zo maar alles aan willen
Oe..Bubbels...Da kan ik ook wel even gebruiken (Kleding kopen voor 5 kids is best een aanslag op je portomonee, Lang leve de uitverkoop!)quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:09 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb net bij gebrek aan cola/iets anders met bubbels en een smaakje maar Jip&Janneke champagne open gemaakt.Zomaar. Of misschien toch omdat ik dan iets minder verdrietig ben?
Anyway, iemand anders ook een glaasje?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:33 schreef Memmel het volgende:
Jaaaaa, hij is prachtig. Glimmend! Niet te groot, niet te klein, en hij past op het slot van ons nieuwe huis...DE sleutel!! Hij is er!!!![]()
![]()
![]()
Vanavond vroeg naar bed, het wordt een zwaar weekend....
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:33 schreef Memmel het volgende:
Jaaaaa, hij is prachtig. Glimmend! Niet te groot, niet te klein, en hij past op het slot van ons nieuwe huis...DE sleutel!! Hij is er!!!![]()
![]()
![]()
Memmel wat fijn!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:33 schreef Memmel het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |