verkocht voor de kitten?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:03 schreef moussy het volgende:ik wil wel dutten, ga al 2 dagen rond half 3 naar bed, omdat de hond misselijk wordt van de antibiotica 's avonds, dat gaan we maar eens anders doen.
Ow enneh, vanaf vrijdag komt er een halflangharige witte kater met blauwe ogen bij![]()
Leuk verhaal achter je nick Bix
die kende ik nog nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:02 schreef miss_sly het volgende:
De DS ligt bij ons even aan de kant, die gaat weer mee op vakantie, maar we hebben voor de XBox Indiana Jones lego gekocht en dat is leuk
Adventuregame waarbij je alledrie de eerste films doorloopt en schatten zoekt enzo
dan zal t wel aan mij liggen dat ik t niet snapquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:07 schreef Ardenlyn het volgende:
Ben nu bezig met Legend of Zelda op de DS![]()
Ik ben juist gek op Zelda spellen. Ok de 1 is beter dan de ander want Ocarina of time en A Link to the Past blijven favoriet.
Yepzquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:33 schreef DaviniaHR het volgende:
Harry Potter spel?
Heb je die ook voor de Wii?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:52 schreef Kersjes het volgende:
Hihihi, ik heb iets gepost in het 2e streepjes-topic![]()
Ik heb het er gelijk helemaal warm van gekregen...
Jammer genoeg duurt het nog uuuuuren voordat manlief thuiskomt
Wat leuk!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:52 schreef Kersjes het volgende:
Hihihi, ik heb iets gepost in het 2e streepjes-topic![]()
Ik heb het er gelijk helemaal warm van gekregen...
Jammer genoeg duurt het nog uuuuuren voordat manlief thuiskomt
Ja ik weet het, pluk ook best veel dingen van marktplaats af, maar ben zo bang dat er iets mis mee is, iets wat mijn "lekenoog" niet kan zien en dan staat ie daar, zonder centjes en met een kapot ding!! En hij heeft er toch echt wel lang voor gespaard!! (ze krijgen 2 euro 50 per week, daarvan moet 2 euro in de grote spaarpot, die beneden staat. Daar gaat het geld in wat ze willen sparen en waar ze kadootjes voor schoolkids van moeten kopen. Daar moet van mij ookminimaal 20 euro in zitten)quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:34 schreef Ticootje het volgende:
Kerstjes??? Een brusje voor Devin? Wauw!
Vamp, de kan een DS ook via marktplaats kopen (kom ik weer met mn marktplaats). De DS die wij Priscil voor haar verjaardag hebben gegeven heb ik overgenomen van mijn neefje (die er 3x op had gespeeld en daarna een playstation kocht want die was leuker, en toen ik erom vroeg moest hij eerst een week zoeken voordat hij de DS weer had gevonden). De spelletjes heb ik van marktplaats. Het is denk ik toch leuker om 5 spellen te kunnen geven in plaats van 1.
een wii lijkt me ook wel tofquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:47 schreef KD-fotografie het volgende:
Wat leuk kersjes, gefeliciteerd!!
Wij heben geen DS, wel een Wii, ben verslaafd aan Mario kart...
Ik zal "meneer" vragen wat ie wil... Want hij heeft nog eisen ook natuurlijk!! Het liefst moet het die en die kleur zijn en dan zus en zo en nou ja...Je kent het vast wel!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:45 schreef Ticootje het volgende:
Vamp, dat is ook zo! Ik nam de DS over van mn neefje, dat is toch iets anders. Maar ik heb nog een neefje, zelfde verhaal (tweelingbroer). Moet ik eens vragen of hij de DS ook wilt verkopen?
Marit is helemaal een supervlugge, jaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:41 schreef Kersjes het volgende:
Jelly, dat heb ik bij Marit. Ilse is een paar dagen jonger dan Devin, maar zij is gewoon al over de helft van d'r 2e zwangerschap!
Ook Pearl Jam-fan trouwens?
Ik ben eigenlijk helemaal geen computerspelletjesmens, maar vind de Wii echt geweldig, vooral sports enzo alleen dat lukt nu niet zo goed dus nu race ik graag.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:49 schreef Ynske het volgende:
e
[..]
een wii lijkt me ook wel tof
maar de xbox staat hier meer te verstoffen dan dat ik er spellen op speel
gebruik m eerder voor streams of films te kijken en foto's op op te slaan
de ds gebruik ik ook in de trein enzo
en mariokart is gewoon tof!
Kan je vertellen dat je er best moe van kan worden dat Wii Fitquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:01 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk helemaal geen computerspelletjesmens, maar vind de Wii echt geweldig, vooral sports enzo alleen dat lukt nu niet zo goed dus nu race ik graag.
Vind het ook leuk dat je tegen anderen over de hele wereld kan spelen. ( Amerikanen zijn gemeen, duwen je constant van de weg.)
Wil dadelijk ook wel graag Wii Fit met zo'n balanceboard, doe zelf aan pilates en dit lijkt me een leuke afwisseling!
check, plus dan de eerste gameboy (ja dat grote grijze ding) gameboy advance, psp, x box en x box 360. Ik ben al bijna een 2 jaar aan het zeuren voor de ps3.. Maar zelf vind ik m nog wat duur en manlief eigenlijk ook. Maar nu de blue ray steeds meer in de videotheek komt is het misschien toch de moeite waard om het weer eens ter sprake te brengen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:18 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik hang meestal op de bank of in bed te DSen als Maarten naar bed is 's avonds. Heerlijk
Ben erg blij met de DS![]()
Op de Wii speel ik niet veel omdat er niet zulke leuke spellen voor zijn of ik heb ze nog niet gevonden.
PS2 hebben we ook maar die ligt boven en hebben ook nog oudere consoles (NES, SNES, N64, GameCube, Gameboy Color...dat was het denk ik)
Je kan meerder consoles aansluiten als er meerdere scart aansluitingen zijn op je tv.
Bo heeft een wedstrijd in den Haag, streetdance. K wist niet of het alleen om streetdance ging, of dat het een heel "dansding" wasquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:54 schreef Ticootje het volgende:
Nee Ze heeft net haar uitvoering gehad op 15 juni. Ze heeft ook meteen haar cijferlijst meegekregen van de academi... Ik moet niet zeggen dat ik erg onder de indruk was. Wel voor bijna alles een voldoende, maar ze moet toch nog flink haar best doen om te mogen blijven.
daarom heb ik ook een nieuwe DS met René gekocht. Ze had gespaard, ik had nog bonnen van de free record shop liggen, die van het nipoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja ik weet het, pluk ook best veel dingen van marktplaats af, maar ben zo bang dat er iets mis mee is, iets wat mijn "lekenoog" niet kan zien en dan staat ie daar, zonder centjes en met een kapot ding!! En hij heeft er toch echt wel lang voor gespaard!! (ze krijgen 2 euro 50 per week, daarvan moet 2 euro in de grote spaarpot, die beneden staat. Daar gaat het geld in wat ze willen sparen en waar ze kadootjes voor schoolkids van moeten kopen. Daar moet van mij ookminimaal 20 euro in zitten)
En er moet ook een "setje" bijgekocht worden zodat ie niet steeds nieuwe spellen hoeft te kopen
Vast niet! Ik speel er nog steeds op. Mario Kart is m'n favoriete spel.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:37 schreef moussy het volgende:
De wii wil ik ook wel, ik ben alleen zo bang dat ik er snel op uitgekeken ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |