verkocht voor de kitten?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:03 schreef moussy het volgende:ik wil wel dutten, ga al 2 dagen rond half 3 naar bed, omdat de hond misselijk wordt van de antibiotica 's avonds, dat gaan we maar eens anders doen.
Ow enneh, vanaf vrijdag komt er een halflangharige witte kater met blauwe ogen bij![]()
Leuk verhaal achter je nick Bix
die kende ik nog nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:02 schreef miss_sly het volgende:
De DS ligt bij ons even aan de kant, die gaat weer mee op vakantie, maar we hebben voor de XBox Indiana Jones lego gekocht en dat is leuk
Adventuregame waarbij je alledrie de eerste films doorloopt en schatten zoekt enzo
dan zal t wel aan mij liggen dat ik t niet snapquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:07 schreef Ardenlyn het volgende:
Ben nu bezig met Legend of Zelda op de DS![]()
Ik ben juist gek op Zelda spellen. Ok de 1 is beter dan de ander want Ocarina of time en A Link to the Past blijven favoriet.
Yepzquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:33 schreef DaviniaHR het volgende:
Harry Potter spel?
Heb je die ook voor de Wii?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:52 schreef Kersjes het volgende:
Hihihi, ik heb iets gepost in het 2e streepjes-topic![]()
Ik heb het er gelijk helemaal warm van gekregen...
Jammer genoeg duurt het nog uuuuuren voordat manlief thuiskomt
Wat leuk!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:52 schreef Kersjes het volgende:
Hihihi, ik heb iets gepost in het 2e streepjes-topic![]()
Ik heb het er gelijk helemaal warm van gekregen...
Jammer genoeg duurt het nog uuuuuren voordat manlief thuiskomt
Ja ik weet het, pluk ook best veel dingen van marktplaats af, maar ben zo bang dat er iets mis mee is, iets wat mijn "lekenoog" niet kan zien en dan staat ie daar, zonder centjes en met een kapot ding!! En hij heeft er toch echt wel lang voor gespaard!! (ze krijgen 2 euro 50 per week, daarvan moet 2 euro in de grote spaarpot, die beneden staat. Daar gaat het geld in wat ze willen sparen en waar ze kadootjes voor schoolkids van moeten kopen. Daar moet van mij ookminimaal 20 euro in zitten)quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:34 schreef Ticootje het volgende:
Kerstjes??? Een brusje voor Devin? Wauw!
Vamp, de kan een DS ook via marktplaats kopen (kom ik weer met mn marktplaats). De DS die wij Priscil voor haar verjaardag hebben gegeven heb ik overgenomen van mijn neefje (die er 3x op had gespeeld en daarna een playstation kocht want die was leuker, en toen ik erom vroeg moest hij eerst een week zoeken voordat hij de DS weer had gevonden). De spelletjes heb ik van marktplaats. Het is denk ik toch leuker om 5 spellen te kunnen geven in plaats van 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |