Bla, gefeliciteerd, wat een lief poppetje is Dana

! Fijn dat de keizersnee is meegevallen, hopelijk knap je inderdaad heel snel op.
Nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!
Ik sta nr 10 in het lijstje

! Het gaat echt zo snel!
Overmorgen mijn laatste dag op mijn werk, ben nu aan het overdragen aan mijn vervangster. Ik heb er lang tegenop gezien, vind mijn werk echt heel leuk en wilde eigenlijk dat niet zo lang missen en geen dingen uit handen geven maar ik merk dat ik er nu echt wel aan toe ben. Toevallig hebben we ook allemaal hele drukke weekenden gehad en dat in combinatie met 5 dagen werken zorgt ervoor dat ik inmiddels redelijk moe ben. Daarnaast een keuken- en badkamerverbouwing gehad, gelukkig is dat nu achter de rug, heb zojuist voor het eerst in bad gezeten

(maar heb het de laatste weken zo warm en heb hier ook een uur van na lopen zweten dus wellicht toch handiger om dat pas na de bevalling te doen

)
Daarnaast ook een onrustige periode voor mijn lief, hij is nierpatiėnt en doet al bijna 6 jaar thuisdialyse, dat ging niet meer en van de week moest hij voor het eerst een ander vorm van dialyse gaan doen in het ziekenhuis. Gedoe met grote enge naalden enzo, hij zag er vreselijk tegenop dus dat ging mij ook niet echt in de koude kleren zitten. Vanaf nu moet hij elke dinsdag-, donderdag- en zaterdagmorgen dialyseren dus dat is een behoorlijke aanpassing in vergelijking met de vorige dialyse die hij weliswaar elke nacht deed maar wel gewoon thuis. Er komt ook nog bij dat hij geopereerd moet worden, had met de thuisdialyse een slangetje uit zijn buik en die moet er nu uit. Normaal hebben ze daar niet zo'n spoed mee, plannen ze je er een keertje tussendoor maar wij hebben nu aangegeven de operatie zsm te willen, is natuurlijk niet de bedoeling dat ik straks ga bevallen en hij daar net in ligt of nog aan het herstellen is. Begreep de arts heel goed dus hopelijk kan hij binnen 2 weken terecht...
Vanaf maandag dus heerlijk op gemak laatste dingen afmaken, afspreken met vriendinnetjes wat er ook de laatste tijd ook niet echt van gekomen is, ik heb er helemaal zin in