abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 juni 2008 @ 08:32:33 #251
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_59723575
dank je wel, strippen heeft helaas geen succes gehad, over een uurtje gaan we naar het ziekenhuis voor de CTG.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_59723589
succes Snakelady !
  † In Memoriam † vrijdag 27 juni 2008 @ 08:39:45 #253
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_59723644
Snakelady en mrien, veel succes vandaag!
Llewella, fijn dat je kon rusten tussen het gerommel door.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 27 juni 2008 @ 08:44:30 #254
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_59723682
Succes dames, laten we hopen dat dit dan een start van een superfijn weekend wordt voor jullie
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_59723724
Wat een gerommel bij een aantal dames, maar niets wat nog doorzet. Hoop dat het sneldoorzet en jullie je prachtkind in handen kunnen houden.

Hier is het nog allemaal heel pril. Ik heb werkelijk waar nergens last van. Heel vreemd. Bijna niet te geloven dat je dan zwanger bent. Amper gevoelige borsten, niet moe, niet misselijk.
Enige wat het zegt was de dikke + en het het streepje op de testen die ik heb gedaan. En af en toe een lichte vlaag van misselijk zijn. Dan eet ik wat en is het over. En dan de steken... zo eens in de paar dagen voel ik een klein steekje in mijn liezen. Maar op het moment dat ik het voel of dat het opvalt, is het al weer weg.

Best lekker om zo zwanger te zijn.
pi_59723735
Snakelady, succes met de ctg. Ik hoop dat het snel doorzet bij je
pi_59723786
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 08:49 schreef ano.niempje het volgende:
Wat een gerommel bij een aantal dames, maar niets wat nog doorzet. Hoop dat het sneldoorzet en jullie je prachtkind in handen kunnen houden.

Hier is het nog allemaal heel pril. Ik heb werkelijk waar nergens last van. Heel vreemd. Bijna niet te geloven dat je dan zwanger bent. Amper gevoelige borsten, niet moe, niet misselijk.
Enige wat het zegt was de dikke + en het het streepje op de testen die ik heb gedaan. En af en toe een lichte vlaag van misselijk zijn. Dan eet ik wat en is het over. En dan de steken... zo eens in de paar dagen voel ik een klein steekje in mijn liezen. Maar op het moment dat ik het voel of dat het opvalt, is het al weer weg.

Best lekker om zo zwanger te zijn.
Ik heb precies hetzelfde. Moeilijk geloven dat je dan ook echt zwanger bent.
Het enige wat ik heb is wat steekjes en af en toe licht in mijn hoofd.

Hopelijk wordt dit een weekend waarin veel van jullie eens gaan bevallen!
pi_59723840
Ow ja, licht in het hoofd bij het opstaan heb ik ook. Merk dan dat ik het even in etappes moet doen.
En ja, je zou dan bijna iedere dag wel een test willen doen om te kijken of er nog een streep staat, hihi. Maar ja dat is een dure business en zolang er geen bloed is moeten we er maar vanuit gaan dat het goed gaat... toch?

Kan over 1,5 week al bij de vk terecht.
pi_59724280
Ook hier niets aan de hand..vanmiddag naar de gyn en dan zien we wel weer verder
pi_59724285
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 20:54 schreef freecell het volgende:
Nog een vaag iets trouwens:
Sinds een paar weken is het niet meer 'op de wc zitten -> plassen' maar moet ik echt een beetje persen, ook bij plassen. Dat heb ik echt nog nooit eerder in mijn leven gehad.
Iemand die dit herkent of ben ik de enige?
Ja, herkenbaar. En ook het achteroverleunen, wat Cattie schrijft. Dat soort dingen ben ik allemaal vergeten, geloof ik. Wie weet van hoe veel dingen ik straks ineens denk "oooooh ja. Dát was het. Als ik me dat nog had kunnen herinneren.... "

Succes, LLM's!
  vrijdag 27 juni 2008 @ 09:31:08 #261
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_59724383
Zow weer terug en op mn werk.... het waren maar 4 buisjes maar heb wel een blauwe plek en zere arm nu. Ze kon niet zo goed een ader vinden en heeft een ader geprikt die dichtbij mn elleboog zit.. als ik mn arm beweeg, doet dat zeer. Nou ja, gaat wel weer over.

LovelyLady ik hoef gelukkig nooit in het weekend te werken, dus heb na vandaag lekker weekend. Volgende week nog 3 dagen werken en dan lekker vrij tot en met 7 juli vrij (Rock Werchter!!). Ik moet daarna wel 2 weken fulltime werken, want Twan is dan bij zn vader ivm vakantie.. daarna lekker 3,5 week vakantie
Make love, not war ☮
pi_59725662
goedemorgen iederen. ik was weer zo takkevroeg wakker, dus ik was om 7 uur maar weer terug gegaan! wie herkent dat? slecht slapen, en dan als je overdag even gaat dutten dan ook strak een hele slaapcycle slapen? (anderhalf a 2 uur)

ah well: in overleg met sangdrax doen we hier onze eigen versie van zwangerschapsverlof: simmu hoeft na het weekend enkel nog te koken en op te ruimen: sangdrax doet de rest eigenlijk alleen maar omdat ik steeds zo slecht slaap en zo moe ben, zoveel werk is het huishouden niet, maar we hebben allebei zoiets van "lekker van genieten die laatste 6 weekjes, tis allemaal al zwaar genoeg"

verder zijn we alvast alle babywasjes aan het doen (moesten die hydrofiele dingen nu wel of niet ook gestreken te worden?) en ik hoop dat de organisatie van parkpop wat van zich laat horen; ze zouden kijken of er iets geregeld kon worden dat ik op het gehandicaptenplatform mocht zitten, ik hou het nu niet vol om urenlang op de grond te zitten, maar we willen wel graag ernaartoe!

sterkte voor de LLM's!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_59726904
Ha, dames.

Koningin en ano.niempje, ondanks dat ik nu 18 wk 2 dg zwanger ben, en juist wel erg last heb van allerlei kwaaltjes, moet ik regelmatig ook weer even stilstaan; jeetje, ik ben zwanger! En gisteravond zei ik nog tegen mn lief dat ik niet kon wachten op de echo over bijna 2 weken, om zeker te weten dat baby nog leeft, terwijl ik baby al regelmatig voel schoppen.

Verder voel ik me geestelijk helemaal uitgeput, gisteren de dienst in de kerk en de crematie waren heel erg zwaar voor me, ook lichamelijk zit ik er doorheen. Vandaag dus zoveel mogelijk rusten.

LLM, sterkte en een
pi_59727524
Wat grappig van de net-zwangeren. Volgens mij heeft iedereen dat de eerste weken, dat je wel elke dag een test zou willen doen. En zelfs mijn misselijkheid kon mij niet altijd overtuigen hoor!

Net héérlijk uitgeslapen. Kon ik ook wel even gebruiken. Voor vandaag allemaal kleine nuttige dingen op de planning, maar niet zo heel veel bijzonders.
Ik had vandaag officieel nog moeten werken en dan vrij, dus laatste 'ik ben in de ziektewet' dag.
pi_59728278
Ik ben vrij vandaag ipv mijn vaste vrije dag maandag. Maar heb met mn stomme kop weer wat beloofd te doen voor mn werk, natuurlijk weer verschrikkelijk onderschat waardoor ik de halve dag weer op pad ben voor mn werk. En ik had al zoveel te doen vandaag, ben helemaal gestresst nou. het idee dat ik zoveel moet doen zorgt er al voor dat ik in paniek raak. Moet ook steeds huilen om niks, echt verschrikkelijk, terwijl als ik gewoon aan de slag ga het vast wel mee valt maar ja... zucht wil eigenlijk alleen in mn bed liggen en slapen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_59728383
Oi, Estrys, en dit is juist de tijd dat je zo verschrikkelijk moe kunt zijn...
Weten ze op je werk al dat je zwanger bent?
pi_59728486
De collega waar ik dit mee af heb gesproken wel, maar die werd van de week heel boos omdat ik haar een chaoot noemde (wat ze ook is) Ze vond me chagerijnig, terwijl ik die dag juist erg vrolijk was. Alleen de poes en mijn moeder lijken mij te begrijpen vandaag. Ik ga gewoon even snel aan de slag, des te eerder is het gedaan.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:13:57 #268
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_59728501
Welkom Koningin en ano.niempje

Hier gaat alles wel goed. Ik ben woensdag weer bij de verloskundige geweest en alles was goed. Mijn bloeddruk zat wel iets hoog (onderdruk 85) maar ze vond het nog acceptabel.
Verder ben ik vergeten om een zwangerschapsverklaring te vragen, vandaag ben ik vrij dus straks maar even bellen of ze het alsnog kan regelen.
Ook ik voel de baby (denk ik) bewegen. Het is zo apart, ik vind het nog zo onzeker. Zijn het niet toevallig mijn darmen die ik voel? Maar ik voel me steeds zekerder dat het de baby is.
16 Juli hebben we een afspraak voor de 20 weken echo en binnenkort ga ik ook bellen voor de 3D echo. Vind het een heel leuk idee om ons kindje vast te kunnen laten zien op dvd!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_59729024
Marie, jij bent 2 dagen verder dan ik, maar ik voel de baby wel al, grote kans dat jij jouw baby ook al voelt!
(De eerste bewuste keer was bij de VK, ze zocht met de doptone naar het hartje en we hoorden een plop, zei ze: aah, een schopje! en ik dacht: oooh! voelt dat zo! )
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:45:18 #270
105850 Fuente
mamamuts
pi_59729334
Koningin en ano.niempje, gefeliciteerd! Echt super om je hier te zien Koningin

Hier voel ik de baby regelmatig schoppen en draaien, echt leuk. Maandag weer naar de VK en dan maar eens zien hoe alles gaat.

Snakelady, succes vandaag! Hopelijk beval je nu snel
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:50:55 #271
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_59729468
quote:
Simmu schreef : 8< knipje >8 verder zijn we alvast alle babywasjes aan het doen (moesten die hydrofiele dingen nu wel of niet ook gestreken te worden?)
Als je thuisbevalt is het antwoord ja strijken en dan in een pedaalemmerzak doen en deze dicht knopen (ongv 10 a 15) dit is omdat ze dan "steriel" zijn, maar eerlijk toegegeven na de eerste week ze braaf gestreken te hebben verwijnen ze hier nu ongestreken in de kast. anders ben je meer met strijken bezig dan van je kleintje genieten. maar iig voor de thuis bevalling 10 a 15 gestreken en verpakt weg leggen.
Gewoon n stuiterballetje
pi_59729571
Ik voel de baby ook regelmatig schoppen en draaien en dat kost me nog een keer mijn ribben
Gisteren de hele dag last gehad van een rib waar ik eergisteren een paar flinke trappen tegen aan kreeg.
Wanneer daalt zo'n uk ook alweer in bij de eerste?
  vrijdag 27 juni 2008 @ 13:00:04 #273
105850 Fuente
mamamuts
pi_59729707
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 12:50 schreef maffemuts het volgende:

[..]

Als je thuisbevalt is het antwoord ja strijken en dan in een pedaalemmerzak doen en deze dicht knopen (ongv 10 a 15) dit is omdat ze dan "steriel" zijn, maar eerlijk toegegeven na de eerste week ze braaf gestreken te hebben verwijnen ze hier nu ongestreken in de kast. anders ben je meer met strijken bezig dan van je kleintje genieten. maar iig voor de thuis bevalling 10 a 15 gestreken en verpakt weg leggen.
Dat wordt inderdaad wel eens gezegd, maar dat is echt onzin. Je krijg die dingen nooit steriel en dat hoeft ook niet. Mijn kraamverzorgster vroeg aan mij of ik ze gestreken wou hebben of niet (omdat het niet nodig is, maar wel netter is ). Ik heb ze vanaf toen niet meer gestreken.

Freecell, ik meen me te herinneren dat Sara bij 30 weken aan het indalen ging, en rond 33 weken lag ze met haar hoofdje vast ingedaald.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_59729836
de binnenkant van een pedaalemmerzak, de onderkant van je strijkijzer, je strijkplank, je handen, de baby zelf (!).... allemaal ook niet steriel. Steriel is niet nodig, tenzij je het op een wondje doet.
Strijken kan wel het absorbtievermogen verminderen. Ik streek alleen het nesteldrangwasje, de rest ging gevouwen de kast in.
pi_59730102
Mijn moeder raadde mij aan om ze de eerste keer te strijken voor ze de kast in gaan, maar daarna niet meer, omdat ze dan minder vocht opnemen.

Ik luister naar mijn mama, die heeft 7 kinderen fatsoenlijk grootgebracht
  vrijdag 27 juni 2008 @ 13:17:10 #276
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_59730148
Ik ga even snel een update geven.

Eerst het mindere, volgens de gyn was ik niet de 17de maar de 19de uitgeteld, opzich geen ramp maar dat zou dus betekenen dat ik inplaats van dinsdag donderdag wordt ingeleid.
De verloskundige was het hier helemaal niet mee eens!

Maar het goede nieuws is dat met de baby alles goed gaat, ze ligt er goed voor, weer 1 cm ontsluiting erbij, dus dat maakt het al 3 .
Zijn de weeën van afgelopen nacht toch niet voor niks geweest!
En ik heb ook nog voldoende vruchtwater.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_59730243
Drie centimeter al! Da's zeker goed nieuws. Hopelijk komt de baby snel, lekker thuis in je eigen bed!
pi_59730301
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 13:15 schreef freecell het volgende:
Mijn moeder raadde mij aan om ze de eerste keer te strijken voor ze de kast in gaan, maar daarna niet meer, omdat ze dan minder vocht opnemen.

Ik luister naar mijn mama, die heeft 7 kinderen fatsoenlijk grootgebracht
mijn moeder beweert dat je het fornuis het beste kan schoonmaken met een tandenborstel (ik kijk wel uit!)
maar ik ga in eerste instantie gewoon voor de thuisbevalling, dus dan laat ik het strijken lekker zitten sangdrax houdt van was buiten hangen, dus we zien wel hoe het eruit komt (nadat simmu structuursgewijs alle was, ook sangdrax zn spullen, stelselmatig roze wist te krijgen doet sangdrax bij ons de was)
  vrijdag 27 juni 2008 @ 13:24:11 #279
114177 Diaan73
pi_59730310
Bij mij werd gezegd alleen de randen strijken, dan ligt het mooier en het middelste gedeelte niet want dan drogen ze minder goed af. Altijd gedaan en ga ik nu weer doen.

KD, "nog maar" 7 cm.... hopelijk komen ze snel.
Make love, not war ☮
  vrijdag 27 juni 2008 @ 13:44:19 #280
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_59730809
Hallo allemaal,

ik was uitgerekend voor morgen maar ben afgelopen maandag bevallen van een flinke dochter.
Junah is haar naam en ze meet 49 cm en weegt 3540 gram.
Het was een super bevalling van maar twee uurtjes die ik zo honderd keer over zou doen!!
Ik heb nog niets kunnen laten weten omdat je hier vijf daagjes in het moederhuis blijft.
Junah doet het schitterend. Het is nog wat zoeken hoeveel ze wil drinken (ik geef flesjes) en ook moet ze nog leren om 's nachts wat te slapen en overdag wakker te zijn

Haar grote broers zijn heel trots, maar ze hebben de afgelopen week de mama enorm gemist. En ik hen uiteraard ook.
Dus ik ga nu lekker genieten van mijn uitgebreide gezinnetje!

Veel groetjes en succes aan de LLM's
Ik wens jullie allemaal een bevalling zoals de mijne toe!
pi_59730854
libel! gefeliciteerd! wat fijn dat 't zo vlot verliep, en dat 't zo goed met 'r gaat! maarre... 100 keer lijkt me wel erg druk worden hoor, denk daar eerst nog maar even over na. veel geluk met jullie meisje! (leuke naam!)
pi_59730888
KD, dat begint erop te lijken... hopelijk is 't nu snel echt zover. succes!
pi_59730909
KD, altijd fijn dat er in ieder geval iéts gebeurt toch?
Wel een tegenvaller van die twee dagen trouwens. Volgens mij kunnen twee dagen nu héél erg lang duren, of niet?
pi_59730924
Libel gefeliciteerd met Junah!
  vrijdag 27 juni 2008 @ 13:49:43 #285
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59730957
Libel gefeliciteerd!!!

Dank jullie wel!
Freecell, aan de ene kant een tegenvallen maar aan de andere kant toch weer 2 dagen extra gekregen om de bevalling spontaan te laten beginnen.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 13:51:55 #286
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_59731004
Bedankt voor de felicitaties!! Dat is fijn!
Wie graag foto's ziet, er staan er op mijn homepage. Als je daar op de foto klikt, komen er nog meer!
  vrijdag 27 juni 2008 @ 13:54:41 #287
105850 Fuente
mamamuts
pi_59731066
Libel, van harte gefeliciteerd
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 27 juni 2008 @ 13:57:11 #288
114177 Diaan73
pi_59731118
Libel van harte gefeliciteerd met jullie dochter Junah en fijn dat alles zo goed is gegaan
Make love, not war ☮
pi_59731137
libel, gefeli dat we allemaal zo een bevalling krijgen
pi_59731220
Libel, van harte met Junah
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 27 juni 2008 @ 14:01:50 #291
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59731231
Welkom Junah
gefeliciteerd libel
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 27 juni 2008 @ 14:09:00 #292
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59731349
Gefeliciteerd libel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_59731365
Libel ik had helemaal over je heen gelezen! Gefeliciteerd!

Het ziet er naar uit dat de baby-boom is begonnen hier Nu de andere LLM's nog. Ik geef jullie nog 2 topics
  vrijdag 27 juni 2008 @ 14:11:40 #294
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59731403
hoi hoi

Libel proficiat met je dochtertje...

Hier dus eindelijk terug van gyn... Het klopt volgens hem dat ik contracties heb.. want tijdens het voelen begon het weer... heb al 3cm opening (weinig vind ik bij Luna had ik bij 38weken 7cm en nu ben ik al verder) maar volgens hem dus al een goed begin.. baarmoederhals was ook al goed verweekt, nog 1.5 te gaan zei hij...
Bloeddruk was helemaal in orde, geen gram bijgekomen tegenover 20 dagen geleden.. hartje gehoord en dat was ook helemaal in orde...
Bij het afscheid zei hij tot in de week.. en als je de 7de nog niet bevallen ben ga je aan de monitor... dus we zullen zien hoe het hier gaat lopen...

KD ik hoop echt dat het nog spontaan gaat starten bij jullie
pi_59731494
Libel, gefeliciteerd!
  vrijdag 27 juni 2008 @ 14:15:55 #296
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59731500
oh ja beebje lag al helemaal ingedaald en vast dus als vliezen breken hoef ik ook niet te gaan liggen...
pi_59731604
Libel, van harte gefeliciteerd! Geniet van je meid en je hele gezin.

Lunastar, ik hoop dat het bij jou nu ook snel wil vlotten.

KD, inderdaad nog 2 dagen extra dat het spontaan komt en dat het thuis mag. Maar aan de andere kant... ook nog 2 dagen langer blijven lopen met die dikke buik.
pi_59732040
Libel van harte gefeliciteerd met je dochtertje! Weer zo'n prachtige naam.

En weer 1 minder op de lijst.
Luna gaat ook lekker bij jou dat gerommel en een goed begin!
KD wel lekker 2 extra dagen, en nu maar hopen dat je beebje op eigen houtje komt!

Mrien hoe was het bij jou vandaag bij de gyn?

Hier nix nada noppes, harde buiken weer afgenomen, zoals ik al zei niets serieus aan de gang.
Verdorie
Ik ben er klaar voor, en ik ben er klaar mee... normaal gesproken heb ik erg veel geduld maar ik wil nu gewoon niet meer wachten. Best erg, want het houdt in dat banjer het goed naar zijn zin heeft.....
  vrijdag 27 juni 2008 @ 15:28:07 #299
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_59733022
Libel gefeliciteerd !!!

Nu de andere LLM'ers nog
Gewoon n stuiterballetje
pi_59733151
zeg, is het normaal dat ik nog maar een keertje zo'n harde buik heb gehad (denk ik...... voelde meer als menstruatiepijn als wat anders)? ga nu de 34ste week in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')