Blabla, gefeliciteerd met je meissie!

Mooie naam, Dana.
KD en Mrien, jullie hoeven echt niet meer op te zien tegen een inleiding dan je tegen een 'normale' bevalling zou doen.

Het is hetzelfde hormoon (bij inleiding toegediend) dat de bevalling opwekt, het enige verschil is dat ze kunnen 'regelen' dat je voldoende weeën krijgt om effectief te zijn. Alleen maar fijn lijkt me, dan duurt een bevalling niet langer dan nodig. Nog een voordeel: het is gepland en dus weet je waar je aan toe bent; het kind komt hoe dan ook binnen 24 uur!

Eerlijkheidshalve ook een nadeel; dankzij de draadjes in je muts kom je niet ver van je bed af!
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 08:47 schreef pmponer het volgende:Mijn vrouw is komende zondag precies 40 weken, maar tot op heden nog niets wat op een bevalling lijkt.
En het rare is dat wanneer het 37 weken is je er toch wel een beetje op gaat zitten wachtten
Gelukkig heeft zij een heel goede zwangerschap dus het is nog niet vervelend om nog wat dagen te wachtten maar ik zie het toch liever vandaag als morgen
Kom ik vandaag terug van de controle-afspraak met de gyn... staat PMPoners' telefoonnummer in mijn nummermelder...

Onmiddelijk terugbellen, zou het dan toch ein-de-lijk....???

Neemt vrouwlief zelf met een zingerige stem op: "Met C..."

Nog niets dus...
Sjeesss... doe je ze 3 keer voor hoe het moet zo rond de 38 weken... ben ik na ruim 39 weken ver@$#%&@!!!! nog geen tante...