Hee, waarom post je hier onder je oude account?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:28 schreef snakelady het volgende:
Bla, van harte gefeliciteerd en een prachtige naam!!
Omdat ik vergeten ben onder KD in te loggen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 20:33 schreef beefcake het volgende:
[..]
Hee, waarom post je hier onder je oude account?
En ga nou eens bevallen![]()
![]()
Ik zou, als ik jou was, dat kind straks eerst eens streng toespreken als het er is. Want dit kan toch nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:08 schreef snakelady het volgende:
en ik doe mijn best, maar die eigenwijze baby van me wil niet.![]()
Kom ik vandaag terug van de controle-afspraak met de gyn... staat PMPoners' telefoonnummer in mijn nummermelder...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:47 schreef pmponer het volgende:
Mijn vrouw is komende zondag precies 40 weken, maar tot op heden nog niets wat op een bevalling lijkt.
En het rare is dat wanneer het 37 weken is je er toch wel een beetje op gaat zitten wachtten![]()
Gelukkig heeft zij een heel goede zwangerschap dus het is nog niet vervelend om nog wat dagen te wachtten maar ik zie het toch liever vandaag als morgen
BLA! en Bla-man Gefeliciteerd met jullie dochterquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:52 schreef Mammietje het volgende:
Kom ik vandaag terug van de controle-afspraak met de gyn... staat PMPoners' telefoonnummer in mijn nummermelder...![]()
![]()
Onmiddelijk terugbellen, zou het dan toch ein-de-lijk....???
![]()
Neemt vrouwlief zelf met een zingerige stem op: "Met C..."
Nog niets dus...
![]()
Sjeesss... doe je ze 3 keer voor hoe het moet zo rond de 38 weken... ben ik na ruim 39 weken ver@$#%&@!!!! nog geen tante...![]()
![]()
Die vraag krijg ik al een tijdje; of althans dat ik wel laat weten welke maat kleertjes ik nog nodig heb.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:17 schreef mrien het volgende:
Owja, ik krijg hier dus nu al vragen wat ik wil hebben als kraamkado
Hebben jullie daar al over nagedacht?
Ik vind het maar moeilijk !
Dat vond ik ook erg moeilijk inderdaad, maar je kan inderdaad gaan voor kado-bonnen, maar ook in setjes kleding die al groter zijn ( 62/68/74 etc) ik denk dat je inmiddels n kast vol van de kleinere maat hebt liggen, en daar zijn ze zooo snel uit.. tenzij je n superklein kindje krijgt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:17 schreef mrien het volgende:
Owja, ik krijg hier dus nu al vragen wat ik wil hebben als kraamkado
Hebben jullie daar al over nagedacht?
Ik vind het maar moeilijk !
Nog even over die kleertjes.... Als je grotere maatjes vraagt, vraag dan dingen die seizoens onafhankelijk zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2008 07:46 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Dat vond ik ook erg moeilijk inderdaad, maar je kan inderdaad gaan voor kado-bonnen, maar ook in setjes kleding die al groter zijn ( 62/68/74 etc) ik denk dat je inmiddels n kast vol van de kleinere maat hebt liggen, en daar zijn ze zooo snel uit.. tenzij je n superklein kindje krijgt.
Maar ook lekkere geurtjes voor jezelf is een optie, een beautybon ( lekker relaxen als het kindje er eenmaal is), voorleesboekjes, practische dingen zoals bijvoorbeeld dingen die je later in het jaar nodig zou hebben bv zwemband als je wilt gaan zwemmen met je kindje, knuffels, en ga zo maar door.
Heel veel opties dus zowel voor jezelf als voor de kleine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |