Ik heb precies hetzelfde. Moeilijk geloven dat je dan ook echt zwanger bent.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:49 schreef ano.niempje het volgende:
Wat een gerommel bij een aantal dames, maar niets wat nog doorzet. Hoop dat het sneldoorzet en jullie je prachtkind in handen kunnen houden.
Hier is het nog allemaal heel pril. Ik heb werkelijk waar nergens last van. Heel vreemd. Bijna niet te geloven dat je dan zwanger bent. Amper gevoelige borsten, niet moe, niet misselijk.
Enige wat het zegt was de dikke + en het het streepje op de testen die ik heb gedaan. En af en toe een lichte vlaag van misselijk zijn. Dan eet ik wat en is het over. En dan de steken... zo eens in de paar dagen voel ik een klein steekje in mijn liezen. Maar op het moment dat ik het voel of dat het opvalt, is het al weer weg.
Best lekker om zo zwanger te zijn.
Ja, herkenbaar. En ook het achteroverleunen, wat Cattie schrijft. Dat soort dingen ben ik allemaal vergeten, geloof ik. Wie weet van hoe veel dingen ik straks ineens denk "oooooh ja. Dát was het. Als ik me dat nog had kunnen herinneren....quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:54 schreef freecell het volgende:
Nog een vaag iets trouwens:
Sinds een paar weken is het niet meer 'op de wc zitten -> plassen' maar moet ik echt een beetje persen, ook bij plassen. Dat heb ik echt nog nooit eerder in mijn leven gehad.
Iemand die dit herkent of ben ik de enige?
Als je thuisbevalt is het antwoord jaquote:Simmu schreef : 8< knipje >8 verder zijn we alvast alle babywasjes aan het doen (moesten die hydrofiele dingen nu wel of niet ook gestreken te worden?)
Dat wordt inderdaad wel eens gezegd, maar dat is echt onzin. Je krijg die dingen nooit steriel en dat hoeft ook niet. Mijn kraamverzorgster vroeg aan mij of ik ze gestreken wou hebben of niet (omdat het niet nodig is, maar wel netter isquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:50 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Als je thuisbevalt is het antwoord jastrijken en dan in een pedaalemmerzak doen en deze dicht knopen (ongv 10 a 15) dit is omdat ze dan "steriel" zijn, maar eerlijk toegegeven na de eerste week ze braaf gestreken te hebben verwijnen ze hier nu ongestreken in de kast. anders ben je meer met strijken bezig dan van je kleintje genieten. maar iig voor de thuis bevalling 10 a 15 gestreken en verpakt weg leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |