abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61293044
quote:
Op maandag 1 september 2008 14:58 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ik wou 2 weken naar Canada gaan.Enkele dagen Whistler/Vancouver en enkele dagen Banff/Lake Louise. Alleen zou het ticket al 1200euro kosten. Zwitserland zou eventueel ook nog kunnen, maar heb ik me nog niet echt in verdiept.
Okay, bedacht me na het posten dat zoiets ook kon :p

Was vorig jaar rond die tijd (28-12 tm 5-1) 450 euro voor een apartement (1week) kwijt in Tignes. In 10 uurtjes (vanaf Den Haag) erheen gereden (kwam neer op 100 euro p.p.). Qua tijd was het wel ideaal, alleen in de weekenden was het een beetje druk, de rest van de week kon je meteen de lift inschieten.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_61293177
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:14 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Okay, bedacht me na het posten dat zoiets ook kon :p

Was vorig jaar rond die tijd (28-12 tm 5-1) 450 euro voor een apartement (1week) kwijt in Tignes. In 10 uurtjes (vanaf Den Haag) erheen gereden (kwam neer op 100 euro p.p.). Qua tijd was het wel ideaal, alleen in de weekenden was het een beetje druk, de rest van de week kon je meteen de lift inschieten.
Qua kosten valt dat echt mee ja. Misschien moet ik daar ook maar eens naar informeren.
Afgelopen seizoen was het bagger in Banff/Lake Louise. In Banff is gister al de eerste sneeuw gevallen. Ik vind het alleen te duur nu om met kerst te gaan.
pi_61293394
Overigens is het 't mooiste om ook filmpjes te maken van de hele plaats met alle pisten en op de piste e.d.
Als je dan terugkijkt zit je er meteen weer helemaal in en zie je alles weer helemaal voor je.. en dat is niet altijd zo als je foto's terugziet.
Dan krijg je d'r weer helemaal zin in.
pi_61354875
Ik heb nu al weer vreselijk veel zin om te skiën. Ga eind januari met een groep vrienden. waar we naar toe gaan (iig Frankrijk), zien we een weekje vantevoren wel
pi_61354903
quote:
Op maandag 1 september 2008 14:19 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Na even twijfelen of we in december of februari zouden gaan zijn we toch voor februari gegaan.

Heeft er iemand misschien tips voor locatie/accomodatie voor 10/12 man/vrouw (van beginner tot expert en alles er tussen)
voorkeur voor een land?
pi_61361827
Is dat te doen dan jelle, last minute boeken? Of rijden je gewoon richting oostenrijk/frankrijk en op hoop van zegen een hotel/appartement zoeken?
pi_61362580
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:16 schreef snellejelle het volgende:
Ik heb nu al weer vreselijk veel zin om te skiën. Ga eind januari met een groep vrienden. waar we naar toe gaan (iig Frankrijk), zien we een weekje van te voren wel
Niet echt, als het maar binnen 12 uur aan te rijden is en meerdere pistes zijn.

Tignes en Val thorens bevielen goed iig
  woensdag 3 september 2008 @ 23:32:23 #58
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61364075
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:27 schreef OldJeller het volgende:
Overigens is het 't mooiste om ook filmpjes te maken van de hele plaats met alle pisten en op de piste e.d.
Als je dan terugkijkt zit je er meteen weer helemaal in en zie je alles weer helemaal voor je.. en dat is niet altijd zo als je foto's terugziet.
Dan krijg je d'r weer helemaal zin in.
Het filmen van een afdaling is ook vet !
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_61367328
quote:
Op woensdag 3 september 2008 22:35 schreef Poit- het volgende:
Is dat te doen dan jelle, last minute boeken? Of rijden je gewoon richting oostenrijk/frankrijk en op hoop van zegen een hotel/appartement zoeken?
Ik werk zelf bij een wintersport touroperator. Dan is het wel te doen. Mocht je verder echt wel eisen hebben en niet zomaar overal heen willen is het echt wel an te raden niet te lang te wachten. Er zit nu al zoveel vol....
pi_61372630
Je week van januari weer naar St Anton, waarschijnlijk zelfde appartement als vorig jaar, is namelijk goed bevallen, 100 meter van de piste.
pi_61406863
Heeft iemand ervaring in Les Sybelles ?

En dan misschien ook met het plaatsje St. Jean D'arves
  vrijdag 5 september 2008 @ 23:12:29 #62
155616 Proximo
For god, king & country
pi_61417227
Geboekt 20 februari een week
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_61426581
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 17:15 schreef CaLeX het volgende:
Heeft iemand ervaring in Les Sybelles ?

En dan misschien ook met het plaatsje St. Jean D'arves
Jep ben er 2 jaar geleden geweest. Jean d'Arves is qua uitgaan erg saai, is maar 1 kroegje en wat restaurants. Verder is het qua skien wel aardig, mits er genoeg sneeuw ligt (wat bij ons niet was). Ik zou er niet nog een week heengaan, weekend misschien wel/
pi_61470231
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 14:44 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Jep ben er 2 jaar geleden geweest. Jean d'Arves is qua uitgaan erg saai, is maar 1 kroegje en wat restaurants. Verder is het qua skien wel aardig, mits er genoeg sneeuw ligt (wat bij ons niet was). Ik zou er niet nog een week heengaan, weekend misschien wel/
Thnx

We gaan met een groep van 10, dus gezellig maken we het zelf wel

Ben alleen benieuwd naar de pistes, er zijn er 6 van die 2 keer of minder pas op wintersport geweest zijn, maar dat zal vast wel te doen zijn volgens mij.
  maandag 8 september 2008 @ 12:00:31 #65
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_61470409
Wij moeten nog steeds boeken .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  maandag 8 september 2008 @ 12:27:16 #66
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_61470915
Wij ook! Iemand een idee voor een goed reisbureau;
-Laatste weekend januari vertrekken
-vliegen, bus, auto (in volgorde van voorkeur)
-Oostenrijk (Serfaus, Fiss Ladis)
-Liever meer blauw en rood dan zwart en rood...
Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
  maandag 8 september 2008 @ 12:59:37 #67
226188 baba_ganesh_
Philosophy of mind
pi_61471636
t(ignes)vp
Take even the most insignificant word of the guru as an order and obey it....
I am the master of my faith, my destiny I control
pi_61472940
quote:
Op donderdag 4 september 2008 07:37 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Ik werk zelf bij een wintersport touroperator. Dan is het wel te doen. Mocht je verder echt wel eisen hebben en niet zomaar overal heen willen is het echt wel an te raden niet te lang te wachten. Er zit nu al zoveel vol....
Ah juist, welke? Heb al geboekt naar Val Thorans, 10 januari. Iemand enig idee hoe koud het daar dan is ongeveer? Niet dat het uitmaakt, maar dan weet ik of wat extra kleding mee moet nemen of niet..
pi_61475327
quote:
Op maandag 8 september 2008 12:00 schreef Houniet het volgende:
Wij moeten nog steeds boeken .
Beter dan ik, wij hebben al geboekt maar nu kan ik wss niet
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_61502587
Zo de 2e wintersport vakantie is ook geboekt , namelijk Superdevoluy! Niet zo'n super groot gebied, maar wel erg goedkoop en leuk voor een weekje .
pi_61502629
quote:
Op maandag 8 september 2008 13:57 schreef Poit- het volgende:

[..]

Ah juist, welke? Heb al geboekt naar Val Thorans, 10 januari. Iemand enig idee hoe koud het daar dan is ongeveer? Niet dat het uitmaakt, maar dan weet ik of wat extra kleding mee moet nemen of niet..
Ga met laagjes werken. Neem al je gewone wintersportkleding mee (jas, trui,broek etc) en haal bij de Intersport bijv onderkleding van Craft. Als het erg koud is trek je dat aan, anders niet.
pi_61506473
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 16:49 schreef Sport_Life het volgende:
Zo de 2e wintersport vakantie is ook geboekt , namelijk Superdevoluy! Niet zo'n super groot gebied, maar wel erg goedkoop en leuk voor een weekje .
Superdévoluy is inderdaad best geinig. Niet heel groot (100 km piste), maar wel leuk
  dinsdag 9 september 2008 @ 19:30:07 #73
62913 Blik
The one and Only!
pi_61506559
Hoe is Valmorel? daar gaat de Studentenwintersport dit jaar naartoe.
pi_61509394
Kan iemand wat vertellen over het ski-gebied van Serfaus/Fiss? Van wat we op de sites lazen sprak het ons echt aan, maar ervaringen van anderen zijn ook altijd goed om te horen.

Wegens het niet vrij kunnen krijgen in februari gaan we nu met oud & nieuw, nog nooit gedaan, maar het lijkt me super!
Helaas kwamen we er een beetje laat achter dat we veroordeeld zijn tot de kerstvakantie en er was dus niet veel meer te boeken.. Hebben uiteindelijk via Oad een hotel gevonden in Prutz of all places (dorpje naast Serfaus) en ben heel benieuwd!
  woensdag 10 september 2008 @ 00:00:12 #75
95095 Pizzaman
16:00 Cup-a-soup.
pi_61513913
Heeft iemand een overzicht wanneer de voorjaarsvakanties vallen in 2008-2009? In Duitsland bedoel ik dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')