Okay, bedacht me na het posten dat zoiets ook kon :pquote:Op maandag 1 september 2008 14:58 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ik wou 2 weken naar Canada gaan.Enkele dagen Whistler/Vancouver en enkele dagen Banff/Lake Louise. Alleen zou het ticket al 1200euro kosten. Zwitserland zou eventueel ook nog kunnen, maar heb ik me nog niet echt in verdiept.
Qua kosten valt dat echt mee ja. Misschien moet ik daar ook maar eens naar informeren.quote:Op maandag 1 september 2008 15:14 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Okay, bedacht me na het posten dat zoiets ook kon :p
Was vorig jaar rond die tijd (28-12 tm 5-1) 450 euro voor een apartement (1week) kwijt in Tignes. In 10 uurtjes (vanaf Den Haag) erheen gereden (kwam neer op 100 euro p.p.). Qua tijd was het wel ideaal, alleen in de weekenden was het een beetje druk, de rest van de week kon je meteen de lift inschieten.
voorkeur voor een land?quote:Op maandag 1 september 2008 14:19 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Na even twijfelen of we in december of februari zouden gaan zijn we toch voor februari gegaan.
Heeft er iemand misschien tips voor locatie/accomodatie voor 10/12 man/vrouw (van beginner tot expert en alles er tussen)
Niet echt, als het maar binnen 12 uur aan te rijden is en meerdere pistes zijn.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:16 schreef snellejelle het volgende:
Ik heb nu al weer vreselijk veel zin om te skiën. Ga eind januari met een groep vrienden. waar we naar toe gaan (iig Frankrijk), zien we een weekje van te voren wel
Het filmen van een afdaling is ook vetquote:Op maandag 1 september 2008 15:27 schreef OldJeller het volgende:
Overigens is het 't mooiste om ook filmpjes te maken van de hele plaats met alle pisten en op de piste e.d.
Als je dan terugkijkt zit je er meteen weer helemaal in en zie je alles weer helemaal voor je.. en dat is niet altijd zo als je foto's terugziet.
Dan krijg je d'r weer helemaal zin in.
Ik werk zelf bij een wintersport touroperator. Dan is het wel te doen. Mocht je verder echt wel eisen hebben en niet zomaar overal heen willen is het echt wel an te raden niet te lang te wachten. Er zit nu al zoveel vol....quote:Op woensdag 3 september 2008 22:35 schreef Poit- het volgende:
Is dat te doen dan jelle, last minute boeken? Of rijden je gewoon richting oostenrijk/frankrijk en op hoop van zegen een hotel/appartement zoeken?
Jep ben er 2 jaar geleden geweest. Jean d'Arves is qua uitgaan erg saai, is maar 1 kroegje en wat restaurants. Verder is het qua skien wel aardig, mits er genoeg sneeuw ligt (wat bij ons niet was). Ik zou er niet nog een week heengaan, weekend misschien wel/quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:15 schreef CaLeX het volgende:
Heeft iemand ervaring in Les Sybelles ?
En dan misschien ook met het plaatsje St. Jean D'arves
Thnxquote:Op zaterdag 6 september 2008 14:44 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Jep ben er 2 jaar geleden geweest. Jean d'Arves is qua uitgaan erg saai, is maar 1 kroegje en wat restaurants. Verder is het qua skien wel aardig, mits er genoeg sneeuw ligt (wat bij ons niet was). Ik zou er niet nog een week heengaan, weekend misschien wel/
Ah juist, welke? Heb al geboekt naar Val Thorans, 10 januari. Iemand enig idee hoe koud het daar dan is ongeveer? Niet dat het uitmaakt, maar dan weet ik of wat extra kleding mee moet nemen of niet..quote:Op donderdag 4 september 2008 07:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik werk zelf bij een wintersport touroperator. Dan is het wel te doen. Mocht je verder echt wel eisen hebben en niet zomaar overal heen willen is het echt wel an te raden niet te lang te wachten. Er zit nu al zoveel vol....
Ga met laagjes werken. Neem al je gewone wintersportkleding mee (jas, trui,broek etc) en haal bij de Intersport bijv onderkleding van Craft. Als het erg koud is trek je dat aan, anders niet.quote:Op maandag 8 september 2008 13:57 schreef Poit- het volgende:
[..]
Ah juist, welke? Heb al geboekt naar Val Thorans, 10 januari. Iemand enig idee hoe koud het daar dan is ongeveer? Niet dat het uitmaakt, maar dan weet ik of wat extra kleding mee moet nemen of niet..
Superdévoluy is inderdaad best geinig. Niet heel groot (100 km piste), maar wel leukquote:Op dinsdag 9 september 2008 16:49 schreef Sport_Life het volgende:
Zo de 2e wintersport vakantie is ook geboekt, namelijk Superdevoluy! Niet zo'n super groot gebied, maar wel erg goedkoop en leuk voor een weekje
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |