Misschien dat flikkers expres verkeerd is gespeldquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:15 schreef Bartjebart het volgende:
Het begin is er
[ afbeelding ]
maar moet er nou flikkers staan?
Het is nog verkeerd geschreven ook
Is ok! En dan in plaats van de H?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:19 schreef Cahir het volgende:
Bord zover is enkel een beginsel, in de loop van de tijd ga ik een nieuwe maken. Maar moet nog ff beetje de regels uitgoochelen, ik dacht aan:
-Per user komt er 1 note op het bord te staan.
-Een user mag niet zijn eigen note maken.
-Een persoon mag meerdere notes maken/verzinnen, maar er mag maar 1 verzonen/gemaakte note van de persoon op het bord terecht komen.
Zo draagt iedereen zijn steentje bij.
Beetje zelfspot kan toch geen kwaad? En als het echt te ver gaat kan er toch wat van gezegd worden?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:26 schreef DennisMoore het volgende:
Waarbij users dus valse teksten gaan verzinnen voor andere users die ze niet mogen.
*boycot*
Nee ook voor de users die je mag. Dus maakt niet uit, als het maar vals isquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:26 schreef DennisMoore het volgende:
Waarbij users dus valse teksten gaan verzinnen voor andere users die ze niet mogen.
*boycot*
Aan de H is ook hard gewerkt lijkt me.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Is ok! En dan in plaats van de H?
H is verouderd, tijd voor wat nieuws...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:28 schreef Cahir het volgende:
[..]
Aan de H is ook hard gewerkt lijkt me.
Gewoon deronder plempen?
japquote:
PM hem maar zal ik hem posten!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 02:01 schreef wonderer het volgende:
Ik had wel een leuke voor mezelf, maar volgens mij mag dat niet
Bruine bonen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:22 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Misschien dat flikkers expres verkeerd is gespeld
Te koop Ikea spul:
Mysinge bank
Faktum/Fagerland keukenkastje
Malm lade kast
Kwartal gordijn roede
Benno cd rek
Op te halen bij Bartjebart bij de brune bonen
Wie post hier niet onder pseudoniem? Verder ben ik heus niet zo'n enigma.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:56 schreef hierissieweer het volgende:
Gezocht identiteit,
2 ogen, één neus, dit is alles wat de wereld van mij mag zien. Ik kom onder pseudoniem posten in H, niemand weet waarom en dat houden wij zo. Men speculeert graag over mij, maar ik laat niets los, maar misschien moet u het zoeken in de Eindhovense-gay-onderwereld, aangezien ik rendezvous met Ang3l.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |