quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:24 schreef Broekpaling het volgende:
In Amsterdam heb je een winkel met niks anders dan crocks.![]()
En als je er alleen nog maar langsloopt komt de plastic-meur je al tegemoetquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:24 schreef Broekpaling het volgende:
In Amsterdam heb je een winkel met niks anders dan crocks.![]()
Hap hap hapquote:
Ik vind de plastic meur van nieuwe dvd doosjes lekkerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:25 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
En als je er alleen nog maar langsloopt komt de plastic-meur je al tegemoet
Tijd om het communisme in te voeren in Nederlandquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:29 schreef Rhythm het volgende:
Wat voor een jaar is dit?
Shuttershades, crocks en arafatsjalen.
quote:
Maar jij bent dan ook een fucking pauperquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:47 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb ze ook, ze zitten juist heerlijk. [ afbeelding ]
Ga je akker aanharken jij achterlijke Zeeuw.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:50 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een fucking pauper
Akker aanharken?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga je akker aanharken jij achterlijke Zeeuw.
Dat Walcheren moeten ze gewoon weer onder laten lopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:54 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Akker aanharken?
Ik ga toch geen fucking klompen aandoen![]()
Ben je nou helemaal betoetert
Kom maar op met de toeterturk grappen
Ja dat doen ze maar als ik geëmigreerd ben.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat Walcheren moeten ze gewoon weer onder laten lopen.
Ga je naar Zuid-Beveland emigreren?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:03 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ja dat doen ze maar als ik geëmigreerd ben.
Sowieso hoef je voor dat onderlopen niet veel te doen..over 40-50 jaar zal de natuur wel de rest doen_!
Er zijn mensen op FOK! die mijn ticket naar Turkije gaan betalenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga je naar Zuid-Beveland emigreren?
oftewel nutteloosquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:10 schreef Sno0ze het volgende:
Voor de koude voetjes! Met bont! En gaten!![]()
[ afbeelding ]
Lekker handig met die gaten erinquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:10 schreef Sno0ze het volgende:
Voor de koude voetjes! Met bont! En gaten!![]()
[ afbeelding ]
Vliegveld midden zeeland.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:08 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Er zijn mensen op FOK! die mijn ticket naar Turkije gaan betalen
mooi zegquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:14 schreef Sgas het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is al helemaal afschuwelijk
Volgens mij behoort dat tot Errumuihe, ofzo.quote:
Ach veere...arnemuiden..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Volgens mij behoort dat tot Errumuihe, ofzo.
Die laatstequote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:24 schreef Sno0ze het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste is echt zo'n geval van 'God straft meteen'quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:24 schreef Sno0ze het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yep duidelijkquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:33 schreef Obezyanka het volgende:
[..]
Die laatste is echt zo'n geval van 'God straft meteen'
Dat is al genoeg reden om ze nooit aan te gaan trekken.quote:
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:30 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Tijd om het communisme in te voeren in Nederland
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:47 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb ze ook, ze zitten juist heerlijk. [ afbeelding ]
Autistquote:Op donderdag 26 juni 2008 01:16 schreef Quyxz_ het volgende:
Vandaag was ik voor het eerst sinds 17 dagen buiten en wat zag ik... één of ander kindje van 6 jaar ofzo met die kut dingen om zijn poten.![]()
Fucking boo-hooquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:17 schreef Devrim_ het volgende:
Tering wat een kut kick...
Zet dan tenminste iets nuttigs neer debiel
Idd,quote:
maar.... maar....maar... je bent een man, en geen verpleegkundige/arts of tandartsquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:51 schreef mien-moeke het volgende:
Ja, ze zijn lelijk.
Maar... ze lopen lekker en als je vaak last hebt van je rug zijn ze een uitkomst.
* mien-moeke draagt crocs
So? Jij loopt toch ook het liefst op schoeisel waar je het lekkerst op loopt?quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar.... maar....maar... je bent een man, en geen verpleegkundige/arts of tandarts
klopt niet
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:04 schreef Quyxz_ het volgende:
Je ziet echt fucking veel mensen op die kanslose plastic schoenen aka crocks lopen.
[ afbeelding ]
Dat loopt toch niet lekker en vooral, HET IS FUCKING LELIJK!
ok
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |